van den Hul Crimson Stradivarius Κεφαλή

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Σωστός και σε αυτό, αλλά η απορία μου παραμένει. Υπάρχουν διαθέσιμες μετρήσεις με και χωρίς σπέσιαλ βερνίκι; Βρήκατε τίποτα στο ιντερνέτ;
Η κάθε κεφαλή συνοδεύεται από τις δικές της μετρήσεις (σαν handmade που είναι) και η καθεμία από αυτές είναι εντός των specs που έχει ορίσει ο VDH

O @kostas Papas μπορεί να ποστάρει μία μέτρηση, ή να ζητήσει από τον VDH μία μέτρηση μίας κεφαλής
 

Μηνύματα
660
Reaction score
596
Παιδες το καλυτερο που κανει το βερνικι σ ενα βιολι ειτε Στραντιβαριους ειτε Σανιδαριους ειναι να προστατευει το ξυλο.
Αν ειναι μαπα η πολυ φρεσκο ή απλα πολυ, το βιολι δεν παιζει καλα.

Η κοροιδια παει συνεφο!!! Ας βαλουν οτι βερνικι θελουν. Του Μεγαλου ομως το βερνικι δεν μπορεσε κανεις να το φτιαξει ακριβως ...Εκτος απ τη van den Hul βεβαια...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.588
Reaction score
144.525
Η κάθε κεφαλή συνοδεύεται από τις δικές της μετρήσεις (σαν handmade που είναι) και η καθεμία από αυτές είναι εντός των specs που έχει ορίσει ο VDH

O @kostas Papas μπορεί να ποστάρει μία μέτρηση, ή να ζητήσει από τον VDH μία μέτρηση μίας κεφαλής
Να με συγχωρείς, αλλά οι εργαστηριακές μετρήσεις των κεφαλών σκετων, όπως τις παρέχουν οι κατασκευαστές από τα πιν της κεφαλής, δεν έχουν νόημα.

Είναι σα να παίρνεις ενεργό ηχείο της τάδε φίρμας που δε κατασκευάζει μεγάφωνα, που να συνοδεύεται μόνο από τις ξεχωριστές μετρήσεις των μεγαφώνων από την κατασκευάστρια εταιρεία των μεγαφώνων.

Νόημα έχουν μόνο οι μετρήσεις του ενεργού ηχείου ως σύνολο, κι όχι ξέχωρα οι μετρήσεις των μεγαφώνων της κατασκευάστριας εταιρείας τους.

Εμένα με ενδιαφέρει η μέτρηση του συνόλου ενός στημένου συστήματος πηγής, που συμπεριλαμβάνει κεφαλή, βραχίονα, καλωδιώσεις, πλατώ, φόνο στειτζ.

Έτσι, ως σύνολο, μπορεί να αποτελέσει πηγή σαν οποιασδήποτε άλλη (ραδιόφωνο, cd-player, κλπ), οπότε θέλω να ξέρω στο σύνολό της, η εν λόγω πηγή, τι χαρακτηριστικά δίνει, όπως αντιστοίχως οποιαδήποτε άλλη συσκευή που θα βγάλει αναλογικό σήμα έτοιμο για ενίσχυση και οδήγηση των ηχείων.

Τι απόκριση έχει το τάδε τσιπσετ ή ο τάδε δέκτης πριν την προενισχυση από τα ενσωματωμένα στάδια εξόδου της συσκευής (λάμπες, διακριτά φέτ, οπ-αμπ κλπ) δε με νοιάζει, η συνολική έξοδος με νοιάζει.

Ναι, αν έχει τέτοιες μετρήσεις ο παπάς, θα ήθελα να τις δω.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.588
Reaction score
144.525
Η πικρή αλήθεια είναι ότι κάθε διαφοροποίηση στην συνολική υλοποίηση μιας πηγής, οδηγεί σε διαφορετικά τεχνικά χαρακτηριστικά, τα οποία προφανώς οδηγούν σε διαφορετικές εντυπώσεις ακρόασης.

Γι'αυτό, 2 διαφορετικά DAC που έχουν ακόμα και το ίδιο DAC τσιπσετ, μπορεί να ακούγονται εξόχως διαφορετικά, αν πχ έχουν άλλα φίλτρα στο ψηφιακό επίπεδο μετατροπής, ή αν έχουν άλλα προενισχυτικα στάδια πριν την έξοδο της συσκευής.

Αυτό που έχω διαπιστώσει από την μικρή προσωπική μου εμπειρία, είναι ότι τα "σωστών χαρακτηριστικών" DAC διαφέρουν ηχητικά μεταξύ τους πολύ λιγότερο σε σχέση με διαφορετικές "σωστών χαρακτηριστικών" κεφαλές.

Δηλαδή, πολλά "σωστά" DAC μεταξύ τους έχουν πρακτικώς ασήμαντες διαφορές τονικότητας (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι παίζουν ακριβώς το ίδιο), ενώ αντιθέτως διαφορετικές κεφαλές οδηγούν σε χαοτικές διαφορές ακροάσεων και σημαντικές διαφοροποιήσεις τονικότητας, πράγμα που διογκώνεται σημαντικά όταν δε μιλάμε απλώς για διαφορετικές κεφαλές, αλλά σε συνδυασμό με διαφορετικό βραχίονα, διαφορετικό πλατό, διαφορετικές καλωδιώσεις βραχίονα και προ, και διαφορετικό φόνο στειτζ, δηλαδή στο σύνολο για διαφορετική αναλογική πηγή.

Εκτιμώ ότι από το σύνολο των διακριτών στοιχείων που στο άθροισμά τους αποτελούν μια αναλογική πηγή, την μεγαλύτερη διαφοροποίηση την προκαλούν οι κεφαλές, η οποία διαφοροποίηση στη συνέχεια διογκώνεται από τα επόμενα στοιχεία του συνόλου.

Πχ στο τεστ του φρεμερ με το μκ2 και το ακριβό του πικάπ, είχε ίδια κεφαλή και στα δύο διαφορετικά πικάπ, με αποτέλεσμα οι διαφορές των δύο συνόλων να είναι ουσιαστικά αμελητέες και πρακτικά μη ακουστες από πολλούς ανθρώπους που το προσπάθησαν, σύμφωνα με τις μαρτυρίες των ίδιων.

Αντιθέτως, όταν αλλάζεις κεφαλή, γυρνάει ανάποδα ο κόσμος όλος, πράγμα που σαφώς μπορεί να αποτυπωθεί σε μετρήσεις και εν ολίγοις να εξηγηθεί από το σύνολο των τεχνικών χαρακτηριστικών και μετρήσεων της πηγής.

Ή τουλάχιστον, αυτό φαίνεται ως το μόνο λογικό σενάριο, εφόσον ξεπεράσουμε τις όποιες θεωρίες συνωμοσίας του μάρκετινγκ, που καλά κάνουν και υπάρχουν, εξυπηρετώντας συγκεκριμένους λόγους.
 

Μηνύματα
515
Reaction score
660
Εκτιμώ ότι από το σύνολο των διακριτών στοιχείων που στο άθροισμά τους αποτελούν μια αναλογική πηγή, την μεγαλύτερη διαφοροποίηση την προκαλούν οι κεφαλές, η οποία διαφοροποίηση στη συνέχεια διογκώνεται από τα επόμενα στοιχεία του συνόλου.
Απολύτως σωστό ..... όλη τη διαφορά στο τέλος τη κάνει μια κεφαλή (όταν βέβαια και όλα τα υπόλοιπα είναι της ανθρωπιάς ) και η διαφορά είναι τεράστια
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.588
Reaction score
144.525
πόσα μου δίνετε να "αναγκάσω" τον Κωσταυτιά να μην ξαναγράψει στα αναλογικά.....:rolleyes: :laugh:
Ευκολακι! Τα μοιραζόμαστε 50-50 και συμβιβάζομαι! :p

Πάντως, για πολλά ηχοσυστήματα-χώρους, αλλά και για πολλά μαστερινγκ (κυρίως παλαιών ηχογραφήσεων), η χρήση πηγής βινυλίου (πέραν της ευχαρίστησης στη θέα του μαύρου δίσκου που γυρίζει και των εξωφύλλων) έχει να προσφέρει σημαντικά και αντικειμενικά ηχητικά πλεονεκτήματα.8-)

Το πρώτο, κυρίως διότι το επίπεδο χρηστικότητας επαγγελματικών εργαλείων DSP (κυρίως compression, expander, limiter, parametric equalization και αθροισμάτων τμήματος του φάσματος των καναλιών) απέχουν πολύ από το επίπεδο χρηστικότητας που απαιτείται για τον μέσο χρήστη, ο οποίος ακόμα κι ένα σαμπ (μονοφωνικό) δυσκολεύεται να εντάξει σωστά στο σύστημα.

Το δεύτερο, κυρίως λόγω του loudness war που υπήρξε.

Οπότε, τουλάχιστον για όσους διαθέτουν μια Α δισκοθήκη της προκοπής, μερικά αντικειμενικά στοιχεία έχουν πραγματική αξία, πέραν της σφαίρας του (σεβαστού) υποκειμενικού του θέματος. 8-)

Βεβαίως, κάποια άλλα στοιχεία, ανήκουν στα σενάρια συνωμοσίας. :p
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Να με συγχωρείς, αλλά οι εργαστηριακές μετρήσεις των κεφαλών σκετων, όπως τις παρέχουν οι κατασκευαστές από τα πιν της κεφαλής, δεν έχουν νόημα.
Και εμένα με συγχωρείς αλλά ο VDH κατασκευάζει ακίδες, γεννήτριες, στελέχη και αυτά τα specs μας δίνει. Άμα θες να συνεχίσεις και με τα καλωδιάκια του συνεχίζεις έως το stage, καθώς και αυτά έχουν full specs (σε αντίθεση με μερικούς άλλους που πουλάνε μαγικά καλώδια)
http://www.vandenhul.com/products/cables

Τώρα το εάν μπορεί μία κεφαλή στελέχους βορίου, με ακίδα r=2 micron, Metr=0.32 mgr, vertical compliance 35uμ/μΝ, με εφαρμογή βάρους ανάγνωσης 1,4gr, επί ενός πολύ καλού βραχίωνα, να έχει απόκριση συχνότητας 55Κhz, δεν είναι θέμα πίστης αλλά μόνο μαθηματικών και είναι ένα καθαρά τεχνικό θέμα που δεν έχει θέση στο παρόν νήμα.

https://www.avsite.gr/forum/threads/vtf-και-πως-να-καταστρέψετε-τα-βινύλια.122988/

Το ότι ορισμένοι κατασκευαστές μπορούν να "στήσουν" στις κεφαλές τους ακίδες με τόσο μικρό radius, χωρίς να καταστραφούν τα δισκάκια μας και να έχουν trackability έστω και 70 uμ (που είναι όντως μικρό) το θεωρώ θαύμα.
 

Μηνύματα
2.612
Reaction score
1.685
The hand-built Van den Hul Crimson Stradivarius is made with a cross-grained carved Koa wood body, then coated with a "special" Stradivarius Formula lacquer that is the same formula as the one that was used on Stradivarius violins, hence the name of the cartridge. A. J. Van den Hul calls it his crossbreed between his Canary and The Condor cartridges. The Stradivarius has an output of .9mV, which is quite a high output for a moving coil cartridge that is in the low-output category. It is wound with 24-Karat gold coils, and uses a Samarium-Cobalt magnet. Van den Hul claims that its channel separation is excellent (he's measured it at greater than 36/30dB), and has "superb" tracking ability. He also said that the reason he designed, and then built, and now markets the Stradivarius is because he received many requests to develop a cartridge for a lower price the his Colibri model. He goes on to say that his Crimson line, which includes the Stradivarius, is "probably one of the cartridges with the best value for the money available". As I mentioned, it is completely hand-built by A. J. Van den Hul, and then if requested he'll perform a free 200-hour service checkup for original owners of the cartridge.

Σε συνομιλία μου μαζί του (προσφάτως στο Μοναχο) μου είπε ότι η σύνθεση του συγκεκριμένου βερνικιού είναι αυθεντική και μέσω της διαδικασίας που ακολουθείται κανει το ξύλινο σωμα της κεφαλης εντελώς συμπαγές και "αδιαπέραστο" (impermeable κατά λέξη του).

Επειδή τον Van Den Hul προσωπικά τον θεωρώ έναν ζωντανο θρύλο οσον αφορά τις γνώσεις του και την προσφορά του στο Audio, τον πιστεύω και του λεω ένα μεγάλο μπράβο που ακόμα και σε αυτήν την ηλικία που βρίσκεται σχεδιάζει καινούργια πράγματα !

---

Κωστα, το γράφημα σου από που προέρχεται ?
 
Last edited:

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.879
............χρονια πισω.....2003 ? 4 ? ο ηχος δοκιμαζε καμποσα μπλιμπλικια,,,,,μεταξυ αυτων ενα βερνικι......(μητσιωνης αν θυμαμαι καλα)
οσοι ειχαν περασει πλακετες με αυτο ακομα ψαχνουν και αλλα μπουκαλακια......
ατιμο πραμα το νταμπινγκ.......
 


Μηνύματα
2.612
Reaction score
1.685
............χρονια πισω.....2003 ? 4 ? ο ηχος δοκιμαζε καμποσα μπλιμπλικια,,,,,μεταξυ αυτων ενα βερνικι......(μητσιωνης αν θυμαμαι καλα)
οσοι ειχαν περασει πλακετες με αυτο ακομα ψαχνουν και αλλα μπουκαλακια......
ατιμο πραμα το νταμπινγκ.......
Το γνωστο C37 Αργυρη, δεν ηταν του Στελιου.
Δεν έκανε όμως για όλα και χρησιμοποιήθηκε εντελώς λάθος από τους περισσότερους.
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.879
τα μεταξωτα........δεν ειναι για ολους........
 


argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.879
κοιτα αν δουλευεις το μυαλο σου (οχι εσυ - γενικα μιλαω) υπαρχουν πολλοι τροποι να κανεις νταμπινγκ....
το θεμα ειναι να μην φτιαχνεις κατι και να μην χαλας ταυτοχρονα
Εγω δουλευω ενα υλικακι που δεν ειναι προς πωληση απο γερμανο κατασκευστη πυκνωτων
Οκ ντυνω εκει που θελω = μονο φτιαχνει ο ηχος (μετα απο δοκιμες) ....και ζω με αυτο
Το βερνικι ειχε πεσει στα χερια μου για δουλιτσα.....καλο ηταν....αλλα αν θυμαμαι ακριβο....
και εκεινο ηταν βερνικι βιολιων....αλλα δεν βαριεσαι....εχθρος του καλου ειναι το καλυτερο....
 


Μηνύματα
660
Reaction score
596
Σε συνομιλία μου μαζί του (προσφάτως στο Μοναχο) μου είπε ότι η σύνθεση του συγκεκριμένου βερνικιού είναι αυθεντική και μέσω της διαδικασίας που ακολουθείται κανει το ξύλινο σωμα της κεφαλης εντελώς συμπαγές και "αδιαπέραστο" (impermeable κατά λέξη του).

Επειδή τον Van Den Hul προσωπικά τον θεωρώ έναν ζωντανο θρύλο οσον αφορά τις γνώσεις του και την προσφορά του στο Audio, τον πιστεύω και του λεω ένα μεγάλο μπράβο που ακόμα και σε αυτήν την ηλικία που βρίσκεται σχεδιάζει καινούργια πράγματα !

---
Εκλεκτε μου φιλε τα κοκκαλα του μακαριτη τριζουν καργα διαβαζοντας αυτα που ανεφερε ο θρυλος...Αν ειχα καλωδια του θα νευριαζα πολυ και θα τα πουλουσα μετα απο αυτη την κοροιδια.
Δεν θελω να σε προσβαλω γιατι δεν ειναι στην ειδικευση σου το θεμα των Βερνικιων του S. αλλα αναθεμα αν θα επαιζε νοτα κανενα βιολι του αν το βερνικι του ηταν εντελως συμπαγες κι αδιαπεραστο. Αντιθετα ηταν πολυ μαλακο βερνικι λαδιου και δεν επνιγε τον ηχο του οργανου, επιτρεποντας του να αναπνεει, να παλλεται και να δονειται ελευθερα.
Το αποτελεσμα ειναι να μην υπαρχει παρα ελαχιστο πανω στα οργανα που σωζονται ακομα...Ειναι χαρακτηριστικο της μαλακοτητας του βερνικιου του το οτι και μετα απο 6 μηνες κρεμασμενο το οργανο καμια φορα δεν στεγνωνε το βερνικι και καθυστερουσε η παραγγελια...

Ο Θρυλος μαλλον χρησιμοποιει Βερνιλακ 3 χερια και δεν θα χαλαει και ποτε.

Η Συνταγη του Δεν υπαρχει διοτι μας "εγραφε" κανονικα και τους αφησε ολους να κανουν αναλυσεις να τη βρουν... Κανεις κατασκευαστης οργανων στον κοσμο δεν τολμησε να πει οτι χρησιμοποιει την συνταγη του για τα βερνικια του.
 

Μηνύματα
2.612
Reaction score
1.685
Αγαπητε,

Πως είναι δυνατόν να με προσβάλεις εφόσον απλά μεταφέρω κατι που δεν το είπα εγώ ? - οπότε μην ανησυχείς για τον συλλογισμό σου.

Θεωρώ όμως ότι μιας και οι ισχυρισμοί του κατασκευαστή είναι δημοσιευμένοι, κάποιοι κάπου θα έχουν παρόμοιες γνώσεις με τις δικιές σου, οπότε εύκολα θα φανεί αν αυτό που λέει αναφορικά με το βερνίκι δεν είναι σωστό !

Αρκεί να περιμένουμε , αλλά έως τότε εχει το τεκμήριο υπερ του .
 

Μηνύματα
5.661
Reaction score
9.867
Η van den Hul εφαρμόζει τρεις ανεξάρτητες επιστρώσεις λάκας στην κεφαλή..
Οι κεφαλές ειναι σαν τις γυνακες. Αμα δεν τις περάσεις 3 χέρια δεν στρώνουν.:D
Μετα το φυσανε δυο μηνες να στεγνωσει και στο τελος ο τυπος που θα την αγορασει θα την φυσαει και δεν θα κρυωνει
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.997
Μηνύματα
3.037.410
Members
38.525
Νεότερο μέλος
seos
Top