Velleman K4040 Έρευνα κ κατασκευή.

Μηνύματα
569
Reaction score
488
Απάντηση: Velleman K4040 Έρευνα κ κατασκευή.

Τακη, ναι και με την ΕCC81 θα δουλεψει καλα και με τις αναλογες αλλαγες .
 

Μηνύματα
33
Reaction score
4
Απάντηση: Velleman K4040 Έρευνα κ κατασκευή.

Στο συγκεκριμενο αναστροφεα και με συνδεδεμενα τα φορτια ( δλδ τις λαμπες εξοδου ) εαν αρχισεις να αυξανεις τη συχνοτητα του σηματος εισοδου θα αρχισει να μειωνεται το πλατος του σηματος της ανοδου δλδ ακριβως το αντιθετο απο αυτο που λες , το κατα ποσο θα ειναι αυτη η πτωση αυτο εξαρταται απο τον ιδιο τον αναστροφεα και απο τις λαμπες εξοδου βεβαια .
Ειχα τη εντυπωση οτι η μειωση του πλατους της ανοδου ειχε σχεση μονο με το φορτιο που εχει να οδηγησει,
Αν δηλαδη το φορτιο μεγαλωνει (μικραινει η εμπεδηση) εστω και συμμετρικα, για τον αναστροφεα και με σταθερη συχνοτητα, το πρωτο που θα "γονατισει" θα ειναι η εξοδος απο ανοδο.
Ισως κανω λαθος και για να το λες ετσι θα ειναι.
 

Μηνύματα
33
Reaction score
4
Απάντηση: Velleman K4040 Έρευνα κ κατασκευή.

Μου αρεσει ομως που το ψαχνεις και μπραβο σου που προσπαθεις να δοσεις εξηγησεις στα διαφορα φαινομενα στηριζομενος ομως μονο στον εαυτο σου και στον τροπο αντιληψης σου, χωρις να εχεις μελετησει αρκετα την θεωρια ( βεβαια σε καμια περιπτωση δεν θελω να σε προσβαλω ) το λεω διοτι με αυτον τον τροπο πεφτεις σε λαθος συμπερασματα και θα σου απαντησω με μια ερωτηση , Απο ποτε η χωρητικοτητα της καθοδου με το πλεγμα επηρεαζει την αντισταση ( εμπεδηση ) εξοδου της καθοδου ?
Θεωρουσα οτι απο τη στιγμη που μπαινει ο παραγοντας συχνοτητα αρχιζει και γινεται ασθητη η επιδραση των χωρητικοτητων της λυχνιας δεδομενου οτι το σημα εφαρμοζεται μεταξυ πλεγματος-καθοδου, με αποτελεσμα την μειωση που προανεφερα στις ψηλοτερες συχνοτητες, θεωροντας οτι
ειναι μαλιστα και ενα απο τα μειονεκτηματα του συγκεκριμενου αναστροφεα.
 

Μηνύματα
4.046
Reaction score
1.788
Απάντηση: Velleman K4040 Έρευνα κ κατασκευή.

μαλλον εχεις μπερδεψει το miler effect!!

η χωρητικοτητα μια λυχνιας αλλαζει αvαλογα με το συτελεστη ενισχυσης!!

αν επι παραδειγματι η 12ax7 εχει mu 100 και χωρητικοτητα μεταξυ οδηγου πλεγματος και ανοδου ειναι 2 pf , αν το πολλαπλασιασεις με το mu [100]η χωρητικοτητα ειναι 200 pf! Στην καθοδο δεν εχεις ενισχυση!!
 

Μηνύματα
569
Reaction score
488
Απάντηση: Velleman K4040 Έρευνα κ κατασκευή.

Ειχα τη εντυπωση οτι η μειωση του πλατους της ανοδου ειχε σχεση μονο με το φορτιο που εχει να οδηγησει,
Αν δηλαδη το φορτιο μεγαλωνει (μικραινει η εμπεδηση) εστω και συμμετρικα, για τον αναστροφεα και με σταθερη συχνοτητα, το πρωτο που θα "γονατισει" θα ειναι η εξοδος απο ανοδο.
Ισως κανω λαθος και για να το λες ετσι θα ειναι.
Tωρα λες αυτο πριν ελεγες τουτο
Quote ( Νομιζω οτι αν στο συγκεκριμενο αναστροφεα (που τροφοδοτει τα φορτια εξοδου) αρχιζεις και αυξανεις τη συχνοτητα του σηματος εισοδου απο ενα σημειο και μετα θα αρχισει να μειωνεται το ευρος του σηματος της καθοδου ) Quote
Mπερδεμενα μου τα λες !!
 

Μηνύματα
33
Reaction score
4
Απάντηση: Velleman K4040 Έρευνα κ κατασκευή.

Η μετρηση των αντιστασεων αυτων ( εμπεδησεων ) εννοειται οτι γινεται παντα ως προς την γη και οπως ειπα και εγω πριν ειναι γνωστο απο τους περισσοτερους μας απο την θεωρια οτι η εμπεδηση καθοδου ( θεωρητικα αυτη ειναι λιγο πιο μεγαλη απο την εμπεδηση εξοδου ενος cathode follower ) ειναι πολυ πιο μικρη απο της ανοδου, μετα ολη η κουβεντα πηρε αλλη τροπη οταν ειπα οτι καποιος τυπος στο diyaudio εχει γραψει ενα αρθρο για αυτο το θεμα και υποστηριζει με επιχειρηματα οτι αυτες οι εμπεδησεις ειναι ισες διοτι συμαντικο ρολο παιζουν τα φορτια και αλλοι παραγοντες .
Και εδω παλι πεφτεις εξω διοτι εαν καταλαβα καλα θες να πεις οτι μονο και μονο επειδη ειναι στην σειρα αυτες οι τρεις αντιστασεις, τοτε η αντισταση ( εμπεδηση ) καθοδου ειναι μικροτερη ενω εαν συνεχισω την λογικη σου τοτε η εμπεδηση ανοδου θα ειναι ιση με το αθροισμα τω αλλων δυο ( διοτι η μετρηση γινεται ως προς την γη ), ενω η θεωρια λεει οτι η εμπεδηση ανοδου σε αυτον τον αναστροφεα ειναι περιπου ιση με την Ra .
Θα προσπαθησω να εξηγησω με ποια λογικη το ανεφερα.
Αν υποθεσουμε οτι εχουμε τρεις αντιστασεις σε σειρα και για να εχουμε πιο απτη αισθηση των πραγματων, η πρωτη να ειναι π.χ. 20ΚΩ η μεσαια να ειναι ενα ποτενσιομετρο π.χ. 12ΚΩ και η τριτη να ειναι συνδεδεμενη με τον ροοστατη της μεσαιας παλι 20ΚΩ.
Εφαρμοζουμε μια ταση π.χ. 300v στην πρωτη και την στην τριτη τη γη.
(θα εχουμε ενα ρευμα "ηρεμιας" με τον δρομεα του ποτενσιομετρου στη μεση της μεσαιας
ας πουμε 6,5mA.)
Αν τωρα αρχισουμε και μεταβαλλουμε (αυξομειωνουμε με ιδιο πλατος) τον ροοστατη της μεσαιας π.χ.
στον ρυθμο του 1ΚHZ (αν δηλαδη μπορουσαμε να το κανουμε), τοτε νομιζω θα ειχαμε εναν ακριβως
ιδιο αναστροφεα με αυτον της λυχνιας, αν υποθεσουμε οτι την λυχνια την δουλευουμε στο "ευθυγραμμο" τμημα της και ειναι αμελητεα η εσωτερικη της χωρητικοτητα.
Μπορει η λογικη αυτη του παραλληλισμου που εκανα να μην ειναι ακριβης και να μου ξεφευγουν
διαφοροι παραμετροι.
Τωρα αν υποθεσουμε οτι στον συγκεκριμενο αναστροφεα αντι να εφαρμοσουμε π.χ. 300v και γη εφαρμοσουμε συμμετρικη ταση +150v στην αντσταση ανοδου και -150v στην καθοδου δεν θα ειχαμε ιδιες αντιστασεις εξοδου του αναστροφεα?
 

Μηνύματα
569
Reaction score
488
Απάντηση: Velleman K4040 Έρευνα κ κατασκευή.

Δεν πρεπει να υπολογιζεις τις χωρητικοτητες του αναστροφεα ( σχεδον καθολου ) αλλα τις χωρητικοτητες των φορτιων δλδ των τελικων λυχνιων ( εισοδου και miller ) αυτες ειναι μεγαλες, αυτες δημιουργουν προβληματα και αυτες θα γονατισουν την εξοδο της ανοδου πρωτα .
 

Μηνύματα
33
Reaction score
4
Απάντηση: Velleman K4040 Έρευνα κ κατασκευή.

Tωρα λες αυτο πριν ελεγες τουτο
Quote ( Νομιζω οτι αν στο συγκεκριμενο αναστροφεα (που τροφοδοτει τα φορτια εξοδου) αρχιζεις και αυξανεις τη συχνοτητα του σηματος εισοδου απο ενα σημειο και μετα θα αρχισει να μειωνεται το ευρος του σηματος της καθοδου ) Quote
Mπερδεμενα μου τα λες !!
Στη μια περιπτωση ελεγα οτι αυξανουμε τη συχνοτητα του σηματος εισοδου (με σταθερο πλατος) και εχουμε ανιση αποκριση μεταξυ ανοδου-καθοδου σε βαρος της καθοδου
και στην αλλη περιπτωση ελεγα οτι αν αρχιζουμε και αυξανουμε τα φορτια ανοδου και καθοδου ταυτοχρονα με σταθερη συχνοτητα πρωτα θα γονατισει η εξοδος της ανοδου.
(Μπορει να κανω λαθος)
 

Μηνύματα
4.046
Reaction score
1.788
Απάντηση: Velleman K4040 Έρευνα κ κατασκευή.

Δημητρη εχω στα χερια μου τα γννησια σχεδια του jadis jp 200! Ο Γαλλος με ντραιβερ την 12ax7 οδηγαει 10 kt - 88 !!!!!!!!!! βεβαια τις εχει με αυτοπωλοση, αλλα και παλι ειναι κουλο!!!!!!!!τον εχω ακουσει και ειναι μαγεια!!!!!!!
 

Μηνύματα
569
Reaction score
488
Απάντηση: Velleman K4040 Έρευνα κ κατασκευή.

""""Στη μια περιπτωση ελεγα οτι αυξανουμε τη συχνοτητα του σηματος εισοδου (με σταθερο πλατος) και εχουμε ανιση αποκριση μεταξυ ανοδου-καθοδου σε βαρος της καθοδου """
δηλαδη εννοεις πιο μικρη ταση εξοδου στην καθοδο και σου απαντησα πριν οτι ειναι λαθος , διοτι τα φορτια εξοδου δεν εχουν την ιδια εμπεδηση σε ολες τις συχνοτητες , στις υψηλες εχουν πολυ πιο μικρη εμπεδηση και ετσι πεφτει η ταση της ανοδου διοτι η ανοδος εχει πιο υψηλη εμπεδηση ( εμπεδηση εξοδου ) απο την καθοδο και "ζοριζεται" πιο ευκολα , ελπιζω τωρα να με καταλαβαινεις .
 

Μηνύματα
569
Reaction score
488
Απάντηση: Velleman K4040 Έρευνα κ κατασκευή.

Δημητρη εχω στα χερια μου τα γννησια σχεδια του jadis jp 200! Ο Γαλλος με ντραιβερ την 12ax7 οδηγαει 10 kt - 88 !!!!!!!!!! βεβαια τις εχει με αυτοπωλοση, αλλα και παλι ειναι κουλο!!!!!!!!τον εχω ακουσει και ειναι μαγεια!!!!!!!
Τακη για στειλτο με PM να το δω .
 

Μηνύματα
569
Reaction score
488
Απάντηση: Velleman K4040 Έρευνα κ κατασκευή.

"""και στην αλλη περιπτωση ελεγα οτι αν αρχιζουμε και αυξανουμε τα φορτια ανοδου και καθοδου ταυτοχρονα με σταθερη συχνοτητα πρωτα θα γονατισει η εξοδος της ανοδου."""

Αυτο ειναι σωστο εαν εννοεις με την λεξη "αυξανουμε" οτι το κανουμε πιο δυσκολο φορτιο δηλ με πιο μικρη εμπεδυση .
 

Μηνύματα
33
Reaction score
4
Απάντηση: Velleman K4040 Έρευνα κ κατασκευή.

Ευχαριστω για την ανάπτυξη του συγκεκριμενου θεματος που ειχαμε, αν και εχω καποιες γκριζες περιοχες ως προς τον τροπο λειτουργιας του αναστροφεα.
Θα ηθελα (σε μια τελευταια ερωτηση) αν εχεις τη διαθεση να μου πεις, ποια εναι η διαφορα του αναστροφεα με την αντισταση πολωσης στην καθοδο (π.χ. τα 2,4 ΚΩ), σε σχεση με τον αναστροφεα χωρις την αντισταση και αν υπαρχει καποιο πλεονεκτημα της μιας συνδεσμολογιας εναντι της αλλης.
 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • spylab
    TrumpoMusk

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.857
Μηνύματα
3.031.012
Members
38.508
Νεότερο μέλος
koskef
Top