Vintage : Εγγλεζικα η οχι ?

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.302
Reaction score
1.214
Εγγλέζικα η όχι ?
Κατά καιρούς έχω δεχτεί κριτική από μέλη του φόρουμ για τα μάλλον πικρόχολα σχόλια που έχω κάνει για τα Εγγλέζικης σχολής μηχανήματα .
Αρχικά θα κάνω μια προσπάθεια να βάλω σε ένα νήμα συγκεντρωμένα τα προβλήματα που έχω δει με όσο γίνεται άπλα λόγια για να είναι κατανοητά από απλούς ανθρώπους .


Θα ήθελα να τονίσω ότι τα σχόλια που έχω κάνει είναι για τα μηχανήματα που έχω δει αυτό σημαίνει ότι νεοτέρα της ίδιας εταιρίας μπορεί να παίζουν μακραν καλυτέρα η να έχουν αλλού είδους καλούδια η και αλλού είδους προβλήματα .

Φυσικά ο νούμερο ένα κανόνας για μια τέτοια συζήτηση είναι ότι την τελική γραμμή την τράβα ο ακροατής και από κάτω θα γραφεί «έμενα έτσι μου αρέσει» εκεί και σε αυτό το σημείο κάθε τεχνική συζήτηση σταματήσει .

---Οι τρεις βασικές διάφορες μεταξύ Εγγλέζικων και Ιαπωνικών μηχανημάτων είναι :
Α) η επιλογή τοπολογίας / ημιαγωγών

Β) η σχέση κόστους/απόδοσης/λειτουργιών
Γ) Η διαδικασία παράγωγης , γραμμή παράγωγης , quality control



A) Στην πρώτη περίπτωση η Αγγλική σχόλη έχει μια εμμονή με ιδιόμορφες σχεδιάσεις και επιλογές ημιαγωγών οι οποίες ήταν μάλλον στην extreme μεριά Συχνά γινόταν μια επιλογή για την χρήση του TIP 142-147 κλασσική επιλογή της NVA τρανζίστορ οπού μέχρι και σήμερα εάν κάποιος θέλει να ψάξει πουθενά δεν θα μπορέσει να βρει σε κανένα datasheet προδιαγραφές για audio


Αντίστοιχα οι Ιάπωνες ακολουθουσαν την πεπατημένη σε ότι αφόρα την βασική σχεδίαση και προσέθεταν κάποια καλούδια για να κάνουν το μηχάνημα Α καλύτερο από το μηχάνημα Β . Η οποία επιλογή ημιαγωγού ήταν καθαρά θέμα marketing της εταιρίας και η συμφωνία για την χρήση του ήταν καθαρά εμπορική .Αμέσως μετά όμως τεχνικό κλιμάκιο της εταιρίας έκανε επίσκεψη στην εταιρία με τους ημιαγωγούς και έπαιρνε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για το πώς θα χρησιμοποιήσει τον ημιαγωγό με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Πράγμα που η Ευρωπαίοι ούτε ήθελαν ούτε μπορούσαν να κάνουν .


Β) Στην περίπτωση αυτή οι Αγγλική σχόλη δεν έχει θέμα κόστους κοστολογεί τα μηχανήματα της όπως αυτή νομίζει καλυτέρα και μάλλον στην ακριβή συγκριτικά μεριά η ερώτηση φυσικά παραμένει κατά το πόσο μέσα στο budget που είχε ο κατασκευαστής και την αναμενόμενη λιανική τιμή έχει κάνει ορθή χρήση τεχνολογίας και υλικών και τελικά εάν υπάρχει κάποια αντιστοιχία τιμής σε σχέση με την προσφερόμενη υπηρεσία /προϊόν .


Στην άλλη πλευρά πάντα υπήρχε θέμα κόστους υπήρχε γραμμή παράγωγης με διαφορά μοντέλα και άρα φυσικό ήταν να υπάρχει φτηνό ακριβό και ακριβότερο αλλά συνολικά κάθε ένα από τα μηχανήματα τους έχει περάσει ένα ρετουσάρισμα για το κόστος .


Γ) στην τρίτη περίπτωση στην εγγλέζικη σχόλη είχαμε πολλές εταιρίες που ήταν one man show η κάποιες άλλες οι οποίες θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ως φαμπρικουλες σε σχέση με τα μεγάλα Ιαπωνικά εργοστάσια . Σαφώς σε μια μικρή εταιρία με λίγα άτομα είναι πολύ πιθανόν η ποιότητα κατασκευής να είναι καλύτερη και στα μηχανήματα να έχουν δοθεί περισσότερο προσωπικό touch και αγάπη . Όμως σε ότι αφόρα το Quality control οι ελλείψεις που έχουν τα εργοστάσια ( μέχρι και σήμερα ) είναι τεράστιες και φυσικά Quality control δεν σημαίνει μονό ποιότητα του προϊόντος αλλά πρέπει να υπάρχει και user friendly dpt που εξετάζει κατά το πόσο τα μηχάνημα είναι φιλικό προς το χρηστή idiot proof dpt που εξετάζει πως θα συμπεριφερθεί το μηχάνημα στα χεριά ενός ηλίθιου χρήστη. Τεστ διαχρονικότητας αντοχής υλικών σε σχέση με τάση, ένταση, χρόνο και θερμοκρασία ακόμα και το end of life dpt που περισσότερο στις μέρες μας και λιγότερο τότε καθορίζει ποτέ και από τι θα πεθάνει το μηχάνημα .


Στην απέναντι πλευρά υπήρχαν όλα αυτά τα τμήματα και ίσως και κάποια αλλά ακόμα αλλά δυστυχώς η ευτυχώς όλοι αυτοί έδιναν αναφορά στο τμήμα που καθόριζε το budget.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Αυτές συνολικά και κατά την άποψη μου είναι οι βασικές διάφορες μεταξύ των δυο σχολών κατά την διαδικασία παράγωγης διάθεσης κλπ Στην διαδικασία της σχεδίασης όμως υπάρχει και μια άλλη παράμετρος την οποία κάποιος θα μπορούσε να ονομάσει fine tuning :



Το fine tuning στην Εγγλέζικη σχόλη εκείνη την εποχή αφού το πρώτο μηχάνημα είχε κατασκευαστεί και οι «ηλεκτρικοί υπολογισμοί» είχαν γίνει με τον πατροπαράδοτο τρόπο χαρτί μολυβί και στην χειρότερη περίπτωση με ένα scientific calculator το fine tuning γινόταν με τον πατροπαράδοτο επίσης τρόπο δηλαδή ακροάσεις επί ακροάσεων επί ώρες με διαφορά ηχεία με διαφορά μουσικά θέματα οπού το φόρτε μάλλον θα ήταν και οι Εγγλέζικες μουσικές .
Η απουσία οργανωμένου Quality Control δεν τους επέτρεψε εκείνο τον καιρό να δοκιμάσουν τα μηχανήματα τους και σε «άλλες μουσικές» ( όπου και αν το έκαναν η μουσική παιδεία τους δεν θα επέτρεπε ποτέ αν αξιοποιήσουν τα αποτελέσματα με ανάλογο τρόπο )


Για να νιώσουν κάποιοι καλυτέρα ακριβώς έτσι λειτούργησε και ο HAFLER στα πρώτα του μηχανήματα με ακριβώς τα ιδία απολύτως κριτήρια και στα πρώτα του μηχανήματα τα revision έπεφταν βροχή … αφού τα λάθη τα οποία είχαν γίνει ήταν τουλάχιστον καραμπινάτα . Κατά την άποψη μου ο μεγάλος Nelson Pass λειτούργει με την ακριβώς ιδία λογική μέχρι και σήμερα ενώ τον σώζει ότι έχει διευρύνει το πεδίο του αρκετά και έτσι τα μηχανήματα του έχουν γίνει αρκετά πιο ευέλικτα.


Στην αντίθετη πλευρά δεν έπαιζε τίποτα από όλα αυτά …Οι Ιάπωνες κλεισμένοι και απομονωμένοι από τον υπόλοιπο κόσμο δεν είχαν ιδέα τι μπορεί να ακούει ο κάθε ακροατής Οπότε και εκεί ακλούθησαν άλλες μεθόδους . Μετρήσεις και ξανά μετρήσεις έθεσαν πολύ υψηλό στάνταρ σε αυτό το κομμάτι και παράλληλα με τα ηχητικά μηχανήματα τους ανάπτυσσαν και τα ανάλογα όργανα οπού το κατώφλι έπεφτε όλο και πιο χαμηλά : Δεν είχε νόημα να μετράς παραμόρφωση 0,018% με ένα όργανο το οποίο έχει δίκια του παραμόρφωση 0,010% Έτσι έφτιαξαν καλυτέρα όργανα ώστε να μπορούν να μετρήσουν . Συνάμα στην τεκμηρίωση τους είχαν αρωγό την εταιρία που έφτιαχνε τους ημιαγωγούς με μια σχέση διαδραστικη ( προνόμια της Ιαπωνικής κουλτούρας ) οπού η εταιρία που έφτιαχνε ενισχυτές έδινε αναφορά στην εταιρία που έφτιαχνε τα τρανζίστορ και έκτος από εσωτερικό ανταγωνισμό , οι προδιαγραφές έφταναν εύκολα στον ουρανό .



Ένα σημαντικό πράγμα σε συνδυασμό με την παράμετρο Γ ήταν η αλαζονεία που υπήρχε στην Εγγλέζικη σχόλη και η σημασία του Quality control . Σε ένα Ιαπωνικό μηχάνημα δεν υπήρχε περίπτωση η πόλωση για παράδειγμα να «τσουλήσει» άσχημα σε περίπτωση που το μηχάνημα έπαιζε στην Σουηδία με θερμοκρασία χώρου 18 βαθμούς Η στο DUBAI με θερμοκρασία χώρου 35 βαθμούς Και στις δυο περιπτώσεις οι Ιάπωνες έχουν λάβει τα μέτρα τους ώστε το μηχάνημα να έχει ίσως κάποια διακύμανση αλλά παρόλα αυτά να λειτούργει μέσα σε πλαίσια ασφάλειας και ποιότητας . Στην Εγγλέζικη σχόλη ούτε καν το σκεφτήκαν και θεώρησαν παρά πολλά πράγματα ως δεδομένα .

Σαν ρεζουμέ όλων των παραπάνω θα έλεγα ότι δεν υπάρχει καλό και κακό ηχητικό μηχάνημα …κάθε ένα έχει να προσφέρει τα δικά του καλά και κακά πράγματα κάθε ένα σε σύγκριση με κάποιο άλλο θα έχει να προσφέρει κάτι ιδιαίτερο και την τελική επιλογή θα πρέπει να κάνει ο ακροατής οπού στην λίστα θα πρέπει να βάλει τα δικά του προσωπικά κριτήρια όπως χώρος ηχεία μουσικό θέμα μουσική παιδεία και αναμνήσεις μαζί με ένα σωρό άλλες τοπικές λεπτομέρειες και φυσικά θα εκφέρει μια άποψη η οποία είναι καθαρά προσωπική η οποία όμως μπορεί να απέχει παρά πολύ από την πραγματικότητα .Φυσικά καταλήγουμε στην αρχή της συζήτησης που λέει ότι έμενα έτσι μου αρέσει .

Η δική μου προσπάθεια ήταν να μεταφέρω ηλεκτρικά μεγέθη σε κείμενο και ποτέ δεν έλαβα υπόψη μου την πολιτική γύρω από ένα μηχάνημα . Όταν κατά την δική μου άποψη θεωρώ ένα μηχάνημα κακό αυτή παραμένει να είναι άπλα και μόνον μια προσωπική άποψη και γενικά με την απλότητα που με χαρακτηρίζει δεν θα σκαφτόμουνα ποτέ ποιανού είναι το μηχάνημα κλπ κλπ .


Δεν δίστασα να τα χώσω ακόμα και στον PASS για κάτι το οποίο έκανε και το θεώρησα μέγα λάθος και μετά από ένα χρόνο και πλέον, η κριτική μου δικαιώθηκε και το συγκεκριμένο project του PASS εγκαταλείφτηκε και μάλλον ξεχάστηκε αν και χιλιάδες ντουηδες παρακαλούσαν τον PASS να δώσει στην κοινότητα κάτι σε τάξη ΑΒ ξανά . Και εκεί δεν σκέφτηκα ότι δεν έπρεπε να τα χώσω στον μεγάλο …να όμως που τελικά είχα απόλυτο δίκιο .


Κλείνω τις απόψεις και σκέψεις μου δημοσιεύοντας ορισμένα άρθρα και κάποιες αναδημοσιεύσεις ώστε να τεκμηριώσω τα λεγόμενα μου με όσο γίνεται πιο απλό τρόπο Θυμίζω ακόμα μια φορά ότι οι απόψεις αυτές αφορούν συγκεκριμένα μηχανήματα συγκεκριμένων κατασκευαστών και συγκεκριμένης εποχής .Είναι πολύ πιθανόν σήμερα κάποιοι από τους κατασκευαστές να έχουν αλλάξει πολλά προς το καλύτερο αλλά μπορεί και όχι …
Φιλικά
Σάκης Πετρόπουλος
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.302
Reaction score
1.214
Τεκμηρίωση ….
Επιλογή ημιαγωγών

Αφορά μηχανήματα του PASS μηχανήματα της NVA μηχανήματα της Cyrous μηχανήματα της Philips ( ευτυχώς ελάχιστα ) , Cambridge Audio , ΝΑΙΜ κλπ

Οι επιλογές τρανζίστορ Darlington για χρήση σε Audio εμπλέκουν αρκετά και σοβαρά προβλήματα .

--Υψηλό beta : ένα τρανζίστορ με πολύ μεγάλο κέρδος συχνά 2000 είναι πάρα πολύ δύσκολο να ελεγχτεί όταν είναι τρανζίστορ εξόδου με ελάχιστη διακύμανση στην είσοδο του η ελάχιστη υπεροδηγηση έχει καταστροφικά αποτελέσματα μια και το οποίο πρόβλημα θα ενισχυθεί δεκάδες φόρες λόγο του υψηλού κέρδους.

--Η παραπάνω παράμετρος θα επηρεαστεί επίσης άλλες τόσες δεκάδες φόρες από τον συντελεστή θερμοκρασίας οπού όλοι γνωρίζουμε ότι δεκάδες παράμετροι ενός και μονό τρανζίστορ μεταβάλλονται προς το χειρότερο με την αύξηση της θερμοκρασίας . Άρα τα τρανζίστορ αυτά είναι κίνδυνος θάνατος να δουλεύουν χωρίς έλεγχο θερμοκρασίας όπως στους NVA και σε κάποια φάση μόλις πιεστούν θα καούν .

--Από τα χειρότερα στα Darlington εκείνης της εποχής είναι η πλήρης απουσία προδιαγραφών του τρανζίστορ για audio από τα datasheet ένας σχεδιαστής δεν μπορεί να σχεδιάσει σωστά εάν δεν έχει στα χεριά του δεδομένα όπως SOA ( safe operation area ) αλλά σε συνθήκες audio και όχι switching , FT ( frequency transition ) οπού σημαίνει πόσο γρήγορο είναι το τρανζίστορ και σε πιο άπλα ελληνικά όταν η NAD έβαζε 2Ν3055 με εύρος 3ΜΗΖ ο πιο φτηνός Ιαπωνικός είχε τρανζίστορ τα οποία πήγαιναν 10 φόρες πιο πάνω στα 30ΜΗΖ Cob που είναι μέγεθος που έχει να κάνει με την χωρητικότητα σαν πυκνωτής που παρουσιάζει ο ημιαγωγός στο κύκλωμα Σήμερα η επιλογή των Ιαπώνων έχει καθιερωθεί και όλα τα μηχανήματα κατασκευάζονται με όσο πιο δυνατόν γρήγορους ημιαγωγούς . Ενώ η τάση είναι να χρησιμοποιούν όσο δυνατόν χαμηλότερης χωρητικότητας ημιαγωγούς.


--Ένα ακόμα πρόβλημα είναι η εσωτερική δόμηση που έχουν τα τρανζίστορ αυτά που αλλάζει από μάρκα σε μάρκα και από κατασκευαστή σε κατασκευαστή αλλά και από σειρά σε σειρά πράγμα το οποίο δημιουργεί επιπλέον σύγχυση καθιστά την επισκευή ακόμα πιο δύσκολη και είναι η αιτία για το ότι κανένα σοβαρό μηχάνημα παράγωγης δεν έχει σχεδιαστεί με αυτά τα ημιαγωγή και να δουλεύει απροβλημάτιστα Πληροφορίες και τεκμηρίωση και για τις διάφορες στα datasheet που ακολουθούν.

---Ακόμα και η σχετικά νεότερη προσπάθεια της SANKEN με τα SAP 15 οπού τα μέτρα θερμοκρασιακής αντιστάθμισης βρίσκονται μέσα στο ιδιο το τρανζίστορ με αποτέλεσμα τρανζίστορ με 5 ακροδέκτες τελικά απόδειξε έλλειψη σταθερότητας πολλές βλάβες και τελικά το τέλος της παράγωγης και εγκατάλειψη του project .

Για τα τεχνικά στοιχειά των Darlington ακλουθούν τα datasheet και μάλιστα διαφορών κατασκευαστών οπού όσο και να ψάχνει ο κοινός αναγνώστης δεν μπορεί πουθενά να βρει προδιαγραφές για AUDIO ενώ οι διάφορες στην κατασκευή μεταξύ τους ενισχύουν ακόμα περισσότερα προβλήματα

Κατασκευαστής Mospec http://www.alldatasheet.com/datasheet-pdf/pdf/2775/MOSPEC/TIP147.html
Κατασκευαστής Motorola http://www.alldatasheet.com/datasheet-pdf/pdf/5768/MOTOROLA/TIP147.html
Κατασκευαστής Power innovations http://www.alldatasheet.com/datasheet-pdf/pdf/20159/POINN/TIP147.html
Υπάρχουν δεκάδες άλλοι

Αναλυτικό άρθρο και σχολιασμοί για το συγκεκριμένο θέμα μπορεί να βρεθεί εδώ : http://www.diyaudio.com/forums/showthread.php?t=141780&highlight=darling....

Το δημοσίευμα του PASS στηριγμένο στην ιδία τεχνολογία το οποίο όπως είπα δεν έτυχε αποδοχής από την μεγάλη κοινότητα του diyaydio http://www.diyaudio.com/forums/showthread.php?t=227503

---Σε ότι αφόρα ένα δείγμα αλαζονείας της κατασκευής και σχεδίασης της Αγγλικής σχολής θα αναδημοσιεύσω το άρθρο μου που αφόρα τις πολώσεις στα audiolab αλλά για να μην γίνομαι φορτικός με πολλά τεχνικά αρκεί και μονό ένα πολυμετρο συνδεδεμένο στις αντιστάσεις εκπομπών και ένας μαθητής Β Γυμνάσιου θα μπορεί να παρακολουθήσει τις μεταβολές της πόλωσης σε σχέση με την θερμοκρασία του μηχανήματος και του χώρου.

http://www.avclub.gr/forum/showthre...1?highlight=audiolab+%F0%EF%EB%F9%F3%E5%E9%F2

---Επόμενο δείγμα αλαζονείας του κατασκευαστή NVA είναι η φτήνια που χρησιμοποίησε σε μηχάνημα που βρίσκεται σε παράγωγη μέχρι σήμερα με τηλεφωνικά καλώδια χύμα στο κύμα δομημένα άναρχα με αποτέλεσμα η υπερπήδηση και η συνακρόαση να χτυπάμε τον ουρανό οπού μια φωτογραφία και μονό αρκεί για να πείσει και τον πιο άπιστο Θωμά
http://www.eastelectronics.gr/images/NVA-AP80/DSC00415.JPG

Είναι κατά την άποψη μου δεδομένο ότι ο κατασκευαστής γνώριζε ότι το μηχάνημα του έχει συνακρόαση αλλά άπλα δεν τον ενδιέφερε .
Αυτοί που έχουν πιο τεχνικές γνώσεις θα καταλάβουν από την φωτογραφία ότι τα τρανζίστορ εξόδου είναι άπλα κολλημένα στην ψήκτρα και δεν υπάρχει κανένα εξάρτημα ( τρανζίστορ δίοδος ) που να παρακολουθεί την θερμοκρασία της εξόδου σε ένα τελείως κλειστό και σφραγισμένο με κολλά κουτί οπού με άπλα λόγια σημαίνει ότι ο ενισχυτής θα παίζει κατά πολύ διαφορετικά ζεστό –κρύο και σε χαμηλές έως μέτριες εντάσεις ενώ εάν ζεσταθεί η πιεστεί άπλα θα πέσει σε thermal run away και θα καεί ολοκληρωτικά μια και δεν υπάρχει πουθενά καμία ασφάλεια η μετρό προστασίας οπού αυτό μάλλον εξηγεί γιατί το μηχάνημα αυτό δεν έχει CE η κάποια άλλη πιστοποίηση ασφάλειας ….Για τα παραπάνω δεν νομίζω ότι χρειάζεται καμία παραπάνω τεκμηρίωση και μια λεπτομερής εξέταση της φωτογραφίας λύνει κάθε απορία

Ένα ακόμα δείγμα της Αγγλικής σχολής ήταν τα QUAD εκείνης της εποχής με τρανταχτό παράδειγμα τον προενισχυτη οπού τέθηκε η παράμετρος να χωρέσουν τόσα πράγματα σε ένα τόσο μικρό κουτί οπού οι συνακροάσεις και οι υπερπηδήσεις χαλαγανε κόσμο τα ρυθμιστικά τόνων είχαν δικό τους θεό κανόνες και εύρος η παραμόρφωση πηγαίνει σύννεφο οι αρμόνικες το ίδιο πράγματα τα οποία προφανώς και δεν είχαν μετρηθεί και με την διαδικασία του fine tuning το μηχάνημα είχε έρθει εκεί που ακριβώς το ήθελαν οι σχεδιαστές του . Δεν μπορώ να τεκμηριώσω με λόγια τα λεγόμενα μου και αν κάποιος θέλει να μάθει περισσότερα χρειάζεται γεννήτρια και παλμογράφο . Αν κάποιος μπορεί να το κάνει θα είχε ενδιαφέρον να τοποθετήσει τις μετρήσεις του εδώ .

Ο Quad 303 σαν τελικός ενισχυτής έχει όλα τα παραπάνω προβλήματα συν ένα χειρότερο τεχνικής μάλλον φύσεως οπού σε μια πλεξούδα έχει δεμένα έναν αχταρμά βάσεις συλλέκτες, εκπομπούς από τα εξόδου και των δυο καναλιων μαζί με τροφοδοσίες σήματα εισόδου εξόδου και το ρεύμα πόλεως 230 βολτ .
Την σημερινή εποχή το μηχάνημα αυτό άπλα δεν μπορεί να πάρει έγκριση από πουθενά για λογούς ασφάλειας να κυκλοφορήσει και είναι πρακτικά αδύνατον το 230 να μην εκπέμπει έστω και κάτι ελάχιστο στα υπόλοιπα καλώδια που είναι δεμένο μαζί ….μια και μονη φωτογραφία αρκεί να τεκμηριώσει αυτό που λέω
http://www.eastelectronics.gr/images/quad303/DSC01002.JPG


Υπάρχουν δεκάδες άλλες περιπτώσεις να αναφερθώ αλλά βλέπω το πράγμα τελικά να τρίβει μακριά κάπου εδώ θα πρέπει να κλείσω και να συνοψίσω την άποψη μου σε μια δυο κουβέντες .

Παίζουν τα εγγλέζικης σχολής και εκείνης της εποχής μηχανήματα ?


Η απάντηση είναι ναι αλλά υπό όρους .
Εάν κάποιος μπορεί να αναπαράγει την κατάσταση fine tuning με το ανάλογο ηχείο , το ανάλογο ηχητικό θέμα αλλά και την ανάλογη μουσική παιδεία, αναμνήσεις κλπ κλπ θα λάβει ένα αποτέλεσμα μάλλον μοναδικό με ηχοχρώματα κατάλληλα για τις επιλογές του και τόνους τους οποίους κάποιο άλλο Ιαπωνικό η μη μηχάνημα δεν έχει καν την πιθανότητα να αναπαράγει . Άρα ο ακροατής θα είναι ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα .

Το ότι το μηχάνημα έχει υψηλή συνακρόαση υπερπήδηση και μειωμένα όρια ασφάλειας είναι πολύ πιθανόν να μην απασχολήσει ποτέ τον μέσο ακροατή . Τεχνικά όμως και συγκριτικά με κάποιο άλλο μηχάνημα Ιαπωνικό η όχι καταστάσεις τέτοιου τύπου είναι απαράδεκτες και είναι πολλές φόρες έξω από τα όρια της έννοιας HIFI .
Φυσικά οι τεχνικές αυτές λεπτομέρειες είναι never to leave the office και έχουν χρηστικότητα σε αυτούς που ψάχνουν λιγάκι παραπάνω και δεν δέχονται ως δεδομένο τίποτα.

Τα αντίστοιχα Ιαπωνικά ήταν πολύ πιο φτηνά σε κόστος και κατασκευή και δέκα κατηγορίες κάτω και στην ουσία με τα δικά τους λάθη και παρόμοια τέτοια προβλήματα αλλά όχι στον τομέα της ασφάλειας . Παρήγαγαν αρμόνικες και ηχοχρώματα τα οποία ήταν σε τελείως διαφορετικό μήκος κύματος από την Εγγλέζικη σχόλη και δικαίως κέρδισαν ένα μέρος του αγοραστικού κοινού σαν ένα «άλλο» προϊόν .
Αν συγκρίνουμε ένα ακριβό εγγλέζικο με ένα αντίστοιχο ακριβό Ιαπωνικό το Ιαπωνικό είναι τουλάχιστον 100 χρονιά μπροστά από κάθε aspect ίσιο τίμιο γραμμικό ασφαλές και αληθινό αλλά με ένα βασικό μειονέκτημα : δεν μπορεί να αναδείξει το ηχοχρώματα που αναδεικνύει το εγγλέζικο και με τον τρόπο που τα ανδυκνειει .

Αν κανείς ζηατει τον προσωπική μου άποψη για το τι θεωρώ σωστό μπορώ να την παραθέσω αλλά εδώ προσωπικές απόψεις δεν χωρανε από την στιγμή που ο ακροατής με την ανάλογη μουσική παιδεία και αναμνήσεις τραβαει την γραμμή και από κάτω γραφεί:
ΕΜΕΝΑ ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ

Φιλικά
Σάκης Πετρόπουλος
 

Μηνύματα
14.083
Reaction score
7.114
Απάντηση: Vintage : Εγγλεζικα η οχι ?

πολύ ενδιαφέρον θέμα, αλλά μάλλον σε λάθος εποχή (1η αυγούστου),να γίνει υπόμνημα να το βλέπουν και τα πολλά μέλη που θα πλατσουρίζουν σε κάποια παραλία όταν επιστρέψουν?
 

Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: Vintage : Εγγλεζικα η οχι ?

Οι Ιάπωνες δηλαδή δεν είχαν "θέση" για το ποια θα ήταν η ηχητική υπογραφή του τελικού προιόντος? Γιατί π.χ η Sansui αν δεν κάνω λάθος, είχε κάποιες εμμονές στον "λαμπάτο" ήχο των τρανζιστοράτων ενισχυτών της....
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.302
Reaction score
1.214
Ουσιαστικα οχι ( κατα την αποψη μου παντα ) Το το οτι επελεξαν τις συγκεκριμενες χροιες ειναι σε καποιο βαθμο θεμα επιλογης .

Θα θεσω ενα αλλο παραδειγμα για να γινει πιο κατανοητο .

Φαντασου ενα δεδομενο ενισχυτη που ξερεις καλα οποιον ...δεν εχει σημασια ... δες τι τρανσιστορ εξοδου φοραει πχ Toshiba η Sanken Αλλαξε τα τραναιστορ αυτα με ενα ευρωπαικο ακριβως ιδιων προδιαγραφων η ακομα ενα αμερικανικο Motorola η ακομα ενα αλλο αντιστοιχο εγκεριμενου κατασκευστη οπως η fairchild

Θα παρατηρησεις οτι και στις τρεις περιπτωσεις το μηχανημα θα παιζει διαφορετικα το γιατι? οι γνωσεις μου δεν φτανουν να σου απαντησω το σιγουρο ειναι παντως οτι θα παιζουν διαφορετικα .

Αρα κατα εναν τροπο αυτο εξηγει και την πορια των Ιαπωνικων Μηχανηματων σε σχεση με τα Αγγλικα ειναι σιγουρα διαφορετικα το ποια ειναι πιο καλα ειναι στο αυτι του ακροατη να εκτιμησει.

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 

Μηνύματα
30.002
Reaction score
29.733
Απάντηση: Vintage : Εγγλεζικα η οχι ?

Γιατί δεν βάζεις και τους αμερικάνους στο παιχνίδι , να γελάσουμε λίγο.
Και αυτοί τίγκα στις μαλ@κίες είναι.
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.302
Reaction score
1.214
Γιαννη η αληθεια ειναι οτι και αυτοι εχουν κανει διαφορα ακραια αλλα μεσα στην λαρτζαδουροα που ειχαν οι κατασκευες τους τουλαχιστον βλακειες του τυπου τα δενω ολα μαζι και τουρλου δεν εκαναν ....

καπου υπαρχει ενα αρθρο μου με τον προενισχυτη hafler 100 νομιζω το οποιο ηταν ενα θλιβερο μηχανημα και μετα απο διαφορα revision που ο HAfler υποχρεωθηκε να κανει μονο και μονο οταν του πηγανε μετρησεις στο χερι και απο εκει και μετα αρχισε καπως να συνερχεται ...

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 

Μηνύματα
30.002
Reaction score
29.733
Απάντηση: Vintage : Εγγλεζικα η οχι ?

Μα δεν είχα μόνον αυτόν υπ όψην μου , όταν έγραφα, κάναν mcintosh παλιό αλλά και μέσα του 90 δεν έτυχε να δεις?
Μια απο τα ίδια είναι. Ολα μα όλα τα καλώδια μαζί δεμένα ασφυκτικά σε μια αρμαθιά.
Bose δεν έτυχε να δεις? άλλο ανέκδοτο αυτοί.
Εχω δει όμως και κάτι phase linear , που ήταν υπόδειγμα σχεδίασης και υλοποίησης.
Mark Levinson επίσης, υπόδειγμα.
 


Μηνύματα
2.612
Reaction score
1.685
Απάντηση: Vintage : Εγγλεζικα η οχι ?

Σακη, σε μερικα πραγματα απο αυτα που λες συμφωνω.
Αλλα μην παιρνεις λιγες και μεμονομενες περιπτωσεις για να φτιαξεις εναν κανονα, δεν ισχυει (ως κανονας).

Περισσοτερα Γιαπωνεζικα εχω δει να ειναι τιγκα στην καλωδιωση (και μαλιστα με διαφορα φλατ καλωδιακια, τις περισσοτερες φορες μαλιστα σε βυσματακια ευτελους ποιοτητας).
Οπως επισης και καλωδια τα οποια δεν ηταν καν κολλημενα στην πλακετα αλλα στριμενα πανω σε τετραγωνα pins (ομοιως ακολλητα).
Το δεσιμο σε πειραξε δηλαδη?
Και οι δυο αυτες τεχνικες υλοποιησης-κατασκευης στοχευαν στο γρηγορο-βιομηχανοποιημενο μονταρισμα και σιγουρα δεν ηταν το καλυτερο.

Αυτο ο Ευρωπαιος η ο Αμερικανος δεν το εκανε ποτε.
 


Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
26.007
Reaction score
23.140
Απάντηση: Vintage : Εγγλεζικα η οχι ?

Επίσης, επειδή δεν υπάρχει τεχνική δυνατότητα να τοποθετήσω teaser αντίστροφης μέτρησης, σας δηλώνω ρητώς ότι μετά από 60 λεπτά θα προβώ σε μιαν αποκάλυψη συνταρακτική!
 

Gojakla

Αρχαιολάγνος πιουριτανίστας
Μηνύματα
5.248
Reaction score
7.494
Απάντηση: Vintage : Εγγλεζικα η οχι ?

Να ποστάρεις κάθε λεπτό τα νουμεράκια.Όλα γίνονται.
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.589
Reaction score
78.805
10 λεπτά απομένουν για τη συνταρακτική αποκάλυψη.
 

Gojakla

Αρχαιολάγνος πιουριτανίστας
Μηνύματα
5.248
Reaction score
7.494
Απάντηση: Vintage : Εγγλεζικα η οχι ?

Καθηλωμένος...
 


Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.589
Reaction score
78.805
5 λεπτά καθυστερημένη η συνταρακτική αποκάλυψη.
 

Μηνύματα
16.477
Reaction score
30.456
Απάντηση: Vintage : Εγγλεζικα η οχι ?

Mπορει να πηγε προς νερου του ο ανθρωπος!
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.589
Reaction score
78.805
Ή για κακάκια με τον Ήχο για πλήρες και αναλυτικό διάβασμα. :biggrin:
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.589
Reaction score
78.805
53 λεπτά καθυστερημένη η συνταρακτική αποκάλυψη!
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.112
Μηνύματα
3.041.710
Members
38.533
Νεότερο μέλος
NIK DRAGON
Top