VW id3, ετήσιο τσεκάπ 😜

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
44.302
Reaction score
101.913
Ένα χρόνο καθαρός.

Απεξάρτηση.


stop addiction.jpg



Ένα ολόκληρο έτος, το πρώτο μου εδώ και 3 δεκαετίες+, που δεν επισκέφτηκα πρατήριο υγρών καυσίμων :party:

Τέλος για μένα, αρκετά!

petrelaio.jpg



Τα χιλιόμετρα στο κοντέρ


IMG_20220628_235149.jpg



Σήμερα λοιπόν το γιόρτασε, επισκέφθηκε για πρώτη φορά στην ζωή του έναν ταχυφορτιστή, αυτόν στην καρέντα (στην αουντι δίπλα στο ΙΚΕΑ) που δουλεύει μέσω ΔΕΗ Blue και στην ούγια γράφει 160 kW.

Τι έγινε λοιπόν;
Έγινε μια πλήρης φόρτιση, από 0% έως 100%, που θεωρητικά βοηθάει στη "βαθμονόμηση" της μπαταρίας, αν και δεν είχε κανένα θέμα.

Οπότε έπρεπε να το αδειάσω πριν παω. Ε μου έβγαλε την ψυχή, δεν αδειαζε με τίποτα. Έλεγε 5χλμ κι έκανα σίγουρα τα διπλάσια

IMG_20220628_220038.jpg


Μέχρι που τα κατάφερα, έδειξε 0 χιλιόμετρα, αλλά όχι, δεν έδειξε 0% στην μπαταρία, είχε κι άλλο, ήταν στο 1% όταν έδειξε 0 υπόλοιπα χιλιόμετρα, και πήγαινε κανονικά, απροβληματιστα.


IMG_20220628_221015.jpg


Αλλά είπα οκ, φτάνει. Ας το βάλω στο 1%, έβγαλε και μήνυμα να φορτίσω, οκ, ότι πεις χρυσό μου, χατήρι δε χαλάω. 😂🤣😂😜😂🤣😂😜
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
44.302
Reaction score
101.913
Βγήκα από το αυτοκίνητο, έκλεισα κλιματισμό, το κλείδωσα, να μη κάθομαι μέσα και τρώει ρεύμα, να μετρήσω καθαρή φορτιση.

Το σύνδεσα βέβαια πρώτα με το φορτιστή, και αφού κλείδωσε, μετά ξεκίνησα τη φόρτιση από το app της ΔΕΗ Blue.


IMG_20220628_230622.jpg



Πριν προλάβω να δω τι δείχνει το μενού του φορτιστή, είχε φτάσει στο 4%, με 102+ kW ισχύ φόρτισης

IMG_20220628_221418.jpg


Σε 2 λεπτά και 20" πήγε 5%

IMG_20220628_221424.jpg


6% σε 2:40"

IMG_20220628_221444.jpg


Και 10% σε 4:22"

IMG_20220628_221624.jpg


Η ισχύς φόρτισης έπαιζε ελαφρώς, και αρκετές φορές ξεπέρασε για λίγο τα 105 kW! ❤❤❤

Επιτέλους, πολιτισμός! :party:
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
44.302
Reaction score
101.913
Βλέπετε τους χρόνους φόρτισης, και πως πάει η ισχύς φόρτισης.

20% σε 8 λεπτά και φουλ γκάζια 104-105 kW

IMG_20220628_222000.jpg


30% σε 11 λεπτά, φουλ ισχύς.

105 κιλοβατ! 💋❤💋❤💋❤

IMG_20220628_222314.jpg


Και πάνω από 32-33% ξεκινάει η μείωση της ισχύος φόρτισης, στο 35% είναι 94 kW

IMG_20220628_222447.jpg


Στο 45% είναι 80 kW

IMG_20220628_222836.jpg


Και 50% έχει πάει στα 75 kW.

IMG_20220628_223055.jpg


H μισή μπαταρία φορτισε σε 19 λεπτά!

29 kWh πήρε, σούπερ!

(2*29= 58 ❤❤❤)

58-άρα μπαταρία λέμε. 💋💋💋




Και συνοπτικά βλέπετε τα υπόλοιπα στάδια φόρτισης.

IMG_20220628_223540.jpg


Στο 70 % έχει πέσει στα 50-51 kW η ισχύς φόρτισης.

IMG_20220628_224142.jpg


Μισή ωρα πήρε μέχρι εδώ.

1%-70% φόρτιση σε 29,4' και 40,2 kWh.

Πρακτικά είσαι έτοιμος.

Κανονικά, εδώ σταματάς τη φόρτιση και φεύγεις, δεν έχει νόημα πλέον, είναι πια μόνο 50 kW, άμα βιάζεσαι, καλύτερα να φύγεις.

Στα 50-51 kW παραμένει σταθερή η ισχύς φόρτισης από 70% μέχρι το 82%

IMG_20220628_224508.jpg


IMG_20220628_224932.jpg


Και το 80% της μπαταρίας έχει γεμίσει σε 37 λεπτά :

IMG_20220628_224850.jpg


Καρμπόν οι προδιαγραφές της wv, όπως τα γράφει το μανιουαλ. ΚωλοΓερμανοί.. 😂😜🤣


Μετά αρχίζει η πτώση της ισχύος φόρτισης, πάνω από το 82% της μπαταρίας, είναι μια πτωτική πορεία

IMG_20220628_225043.jpg
IMG_20220628_225057.jpg

IMG_20220628_225528.jpg
IMG_20220628_225711.jpg
IMG_20220628_225729.jpg


Σε 45 λεπτά συμπληρώνεται το 90% της μπαταρίας.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
44.302
Reaction score
101.913
Το 95% έρχεται σε 52 λεπτά

IMG_20220628_230411.jpg


Και πλέον η ισχύς φόρτισης είναι λίγο πάνω από 20-21 kW

IMG_20220628_230847.jpg
IMG_20220628_230850.jpg
IMG_20220628_231205.jpg


Δε πρόλαβα το 100%, έκλεισε η οθόνη του φορτιστή. 😂😜🤣

Σε 1 ώρα ολοκληρώθηκε το 100% της φόρτισής του, και χώρεσε 57,81 kWh

Screenshot_20220629_002554_com.dei.blue.app.jpg



Αυτός είναι ο επίσημος τρόπος μέτρησης της αντιπροσωπείες, του πόσες kWh χωράνε οι μπαταρίες του αυτοκινήτου.

Αν πας για τσεκ, αυτό κάνουν στην VW, το αδειάζουν, το γεμίζουν και βλέπουν τι χώρεσε. Γι'αυτό το λόγο βάζουν φορτιστές εκεί μπροστά, για έλεγχο.

Η VW λέει ότι καινούριο το id3 με την 58-αρα μπαταρία, θα χωρέσει 58 kWh.

Εμένα, μετά 1 έτος χρήσης και 33 χιλιάδες χιλιόμετρα, χώρεσε 57,81 kWh.

Ασε που έδειχνε 1% όταν ξεκίνησε η φόρτιση, δε το τράβηξα κι άλλο να δείξει 0%...😜🤣😂

ΚωλοΓερμανοί. 😂😜🤣



ΥΓ. Εις αναμονήν του ΟΤΑ και του νέου σοφτγουερ ver. 3.0 όπου η ισχύς φόρτισης σύμφωνα με τις προδιαγραφές της wv πάει στα 125 kW και σύμφωνα με μετρήσεις που έχουν ανεβάσει χρήστες από ionity, φτάνει μέχρι 134 kW ισχύ φόρτισης, και μειώνεται πολύ ωραία ο χρόνος φόρτισης μέχρι το 80%, ωραία πράματα, μέχρι το επόμενο ΟΤΑ που θα το πάνε (ανακοινώθηκε επισήμως) στα 150 kW. 😎

Όσο περνάει ο καιρός, γίνεται καλύτερο το χρυσό μου. ❤💋❤💋❤
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
32.479
Reaction score
67.310
και πόσα χιλιόμετρα θα σου βγάλει αυτό το 34,68 ευρώ ?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
44.302
Reaction score
101.913
Αφού γέμισε στο 100%, πήγα μια βόλτα υποχρεωτικά προς Χαλκιδική, για να πέσει στο 80% πριν φτάσω σπίτι, δε κάνει να το αφήνεις τιγκα..

Οπότε έφτασα σπίτι με 83%, καλά είναι κει. Εδώ από το τέλος της διαδρομής προς Χαλκιδική, στο δρόμο για το σπίτι :

IMG_20220628_234659.jpg


Η μέση κατανάλωση στα τελευταία ~1000χλμ ήταν 16,3

IMG_20220628_231455.jpg


Το μηδένισα τώρα, να βγάλει μέσο όρο από δω και πέρα.

Με ανάγνωση των δεδομένων του αυτοκινήτου, το app βλέπει την εκτίμηση της χωρητικότητας στις 54,5 kWh:

Screenshot_20220628_232009_com.ovz.carscanner.jpg


Το οποίο με αναγωγή στις αναμενόμενες 58 kWh είναι 94% της χωρητικότητας, δηλαδή πτώση 6% που προσωπικά θεωρώ πως είναι νορμάλ, αλλά σας είπα με ποιο τρόπο μετράει επίσημα η αντιπροσωπεία την χωρητικότητα, οπότε αυτά τα δεδομένα (που κανονικά δε προβλέπεται καν να έχω πρόσβαση) είναι για μεταξύ μας κατανάλωση. 😂😜🤣

Υποκειμενικά, στη χρήση, δεν μπορώ να πω ότι έχω δει διαφορά στην αυτονομία.

Από τότε που το πήρα, η καθημερινή μου διαδρομή ήταν και είναι 10% της μπαταρίας, με μικρές διακυμάνσεις, αναλόγως συνθηκών.
Μέχρι 7% το ρίχνω αν πάω "προσεκτικά", ενώ εξ'αρχης έπιανε αρκετές φορές το 11%.

Μέσος όρος, σταθερά 10%.

Αρα, κολοκυθια. Δεν έχει νόημα. Άμα πας χαλαρά, καίει λιγότερο, άμα το πατάς, καίει παραπάνω, όπως και στα ice, βασικές αρχές. Τα υπόλοιπα είναι για αργοσχολους και για βλαμμένους. 😜🤣😂

Εύχομαι σύντομα να τοποθετηθούν άφθονοι ισχυροί πραγματικοί ταχυφορτιστες στο εθνικό δίκτυο, μίνιμουμ 150-αρηδες, για να προχωρήσει η ηλεκτροκίνηση απροβληματιστα. Όλα τα υπόλοιπα, δεν έχουν αξία, καταναλώσεις και μπαταρίες και χαζομάρες. 😎


Ωστόσο, μερικά ρε παιδί μου, βγάζουν μάτι. Πχ αυτό είναι το προφίλ φόρτισης του καινουριου ηλεκτρικού τογιοτα, των 50 χιλιάδων ευρώ, και είναι μια αηδία και μισή, μια ντροπή, ξεφτίλα ρε, τι λέμε τώρα:

FB_IMG_1656460564746.jpg


Επίσημη δοκιμή σε 150-αρη φορτιστή.
Αίσχος. 🤣😂😜🤣😂😜

Χίλιες φορές καλύτερος ο γερμαναρας, και δεκα χιλιάδες φορές καλύτερη η ΚΙΑ. 😆😛😝😂




ΥΓ.
και πόσα χιλιόμετρα θα σου βγάλει αυτό το 34,68 ευρώ ?
Η μέση κατανάλωση στα τελευταία ~1000χλμ ήταν 16,3
Τα δεδομένα είναι απλά.

Όταν φορτίζεις σε τέτοιο ταχυφορτιστή, πληρώνεις 60 λεπτά την κιλοβατώρα.

Με την κατανάλωση που δείχνω, βγαίνει

16,3*0,6= 9,78€ τα 100χλμ.

Αντίστοιχα κοστολογια μπορείς να βγάλεις με άλλους φορτιστές, όπου θα πληρώσεις 50 λεπτά έως 30 λεπτά την κιλοβατώρα.

Και στο σπίτι, κοστίζει περίπου 11 λεπτά η κιλοβατώρα (νυχτερινό με 7 λεπτά συμβόλαιο).

Μία στις τόσες, να γεμίζω και με 60 λεπτά, δεν πειράζει καθόλου. Άλλωστε, προχθες γέμισα τζάμπα στο κόσμος, και υπάρχουν πολλά τζάμπα ακόμα. 😎

Χωρίς υπερβολές, θα μπορούσα να φορτίζω συνεχώς δωρεάν, όλο το έτος. Και φίλοι στην Αθήνα, με Τεσλα, φορτιζουν μονίμως δωρεάν, καθώς οι φορτιστές της Τεσλα δεν έχουν ακόμα χρέωση στη χώρα, όλοι τζάμπα είναι. 😎
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
8.725
Reaction score
18.980
Κατανάλωση 1.25€/ 100χλμ (φθηνό νυχτερινό), μέχρι 3.75€/ 100km (ακριβό ημερήσιο), ανάλογα το τιμολόγιο ΔΕΗ.

Στους ταχυφορτιστές του δικτύου 9.8€/ 100χλμ.

Για τα 33.000χλμ, αν φόρτιζες μόνο με φθηνό νυχτερινό θα είχες δώσει 412€. Με το ακριβό ημερήσιο 1.237€

Κόστος συντήρησης οχήματος για αυτά τα 33.000χλμ;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
44.302
Reaction score
101.913
Πολύ πάνω από 5.000 χλμ έγιναν με δωρεάν φορτίσεις, πιθανώς τα 10 στα 30 χιλ χλμ να έχουν γίνει τζάμπα. 😜

Τη ΔΕΗ Blue την είχα αρμέξει κανονικά στην αρχή, ήταν για πολλούς μήνες τζάμπα. Αλλά αφού γνωρίστηκα με ένα σωρό παιδιά εκεί στο φορτιστή, που είχε πολύ χαβαλέ, σε κάποια φάση βαρέθηκα να περνάω από ΙΚΕΑ, κι ας ήταν τζάμπα. Άλλωστε είναι πολύ φτηνό, δεν έχει νόημα. Ακόμα έχει εκεί δωρεάν φορτιστή, στο λεροι, 2 φορές κουμπωσα και σε αυτόν. Και στα λιντλ έχει δωρεάν, δεν έχω πάει όμως ποτέ.

Φορτίζω στάνταρ με νυχτερινό, έχω συμβόλαιο ΔΕΗ στα 7 λεπτά η κιλοβατώρα το νυχτερινό..
Κουμπωνω το βύσμα της φόρτισης όταν πάω σπίτι, κι αυτό είναι προγραμματισμένο, φορτίζει αργά τη νύχτα. Πάντα νυχτερινό.

Συντήρηση μηδέν, νόμιζα ότι στο έτος είχα να αλλάξω ένα φίλτρο γύρης, αλλά όταν πήρα τηλέφωνο να κλείσω ραντεβού για ετήσιο σέρβις έφαγα πόρτα, το πρώτο σέρβις είναι στα 2 έτη, ανεξαρτήτως χιλιομέτρων.

Του χρόνου τέτοια εποχή θα μου αλλάξουν φίλτρο γύρης. 🤣😂😜

Συντήρηση και βλάβες, ως τώρα τίποτα.
 
Last edited:


Ultra Audio

Επαγγελματίας
Μηνύματα
2.938
Reaction score
1.352
Για αυτό και όλα τα πρατήρια βενζίνης μετασχηματίζονται σε Cafe, mini-markets, για τα 20-30' που θα περιμένεις ......και θα ξοδεύεις σε καφε, κλπ....

Η Shell εχει ξεκινήσει....
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
8.725
Reaction score
18.980
Αυτό έχει ξεκινήσει πριν καν έρθει η ηλεκτροκίνηση. Μπορεί να το ήξεραν από πριν, δεν ξέρω. Υπάρχουν τέτοια εδώ και χρόνια.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
44.302
Reaction score
101.913
Σε 10 χρόνια το πετάς στη θάλασσα και παίρνεις άλλο τσάμπα (από τα έξοδα συντήρησης και χρήσης υγρού καυσίμου που γλύτωσες). :biggrin: :roflmao:
Σκέψου ότι πέρασε στα έξοδα με 150% υπεραποσβεση.
Θα αποσβεστει το πλήρες ποσό φορολογικά στη 2-ετια, δηλαδή 75% του κόστους του θα το περνάω στα έξοδα, κάθε έτος, για 2 χρόνια, θα γλυτώσω πολύ χρήμα από εφορία, το 25% του 150%, δηλαδή το 37,5% της αξίας του αυτοκινήτου, πες το 1/3 της αξίας του, θα το έχανα στην εφορία. 😎

Πήρα επιδότηση, 15% της ΛΤΠΦ:

Screenshot_20220527_104031_com.EurobankBusiness.jpg



Δηλαδή το μισό κόστος του αυτοκινήτου ήδη είναι δώρο.

Το άλλο μισό, μένει να το "αποσβεσεις" από τη διαφορά σε συντήρηση και κόστος καυσίμων.

Με τα χιλιόμετρα που κάνω, στην 5-ετια το βουτάω ανέτως.😜🤣😂

Η πλάκα είναι ότι στη 2-ετια μπορώ να το πουλήσω στο 80% της αξίας αγοράς του, μπορεί και παραπάνω (λόγω μεγάλης ζήτησης), ενώ μου έχει κοστίσει το 50% της αξίας αγοράς. 🤣😜😂
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
8.725
Reaction score
18.980
Με 7lt/100km και κόστος 1.80€/Lt, σε 5 χρόνια έχει γίνει απόσβεση του 50% της αξίας, χωρίς επιδοτήσεις. 😅

Με 2.40€/Lt είναι για αυτοκτονία. 😅

Edit: Το αυτοκίνητο το χρησιμοποιώ μόνο για τα απαραίτητα. Μόνο με το V-Strom κινούμε πλέον, και σύμφωνα με το Drivvo κατάφερα να ρίξω την κατανάλωση στα 4.5lt/ 100km, δηλαδή 11€/ 100km. To Nissan δεν πάει με τίποτα κάτω από 7lt/100km (17€/ 100km).
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
44.302
Reaction score
101.913
Αναδρομή στις αιτίες αγοράς και κριτική:

1. Αν δεν είχε φορολογικά κίνητρα, 150% υπεραποσβεση και επιδότηση, δεν θα είχα προβεί στην αγορά ev.
Τα φορολογικά κίνητρα με εσμπρωξαν.
Έδινε μέχρι 5.500 σε εταιρείες, και πήγα όσο πιο κοντά μπόρεσα στη μέγιστη επιδότηση.

Με όσα έμαθα στο έτος που πέρασε, θα έπρεπε να προβώ σε αγορά ev και χωρίς φορολογικά κίνητρα.

Σήμερα θα αγόραζα ev χωρίς φορολογικά κίνητρα. Υπερβολή είναι, στο χαρίζουν αυτοί, ντροπή. 😜


2. Δεν θα αγόραζα πέρσι ev αν δεν είχα δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι.

Μετά όσα έμαθα κι έζησα στον 1 χρόνο φορτίσεις, λέω πως δεν είναι τίποτα σπουδαίο, και χωρίς χώρο φόρτισης στο σπίτι, μια χαρά βγαίνει η φόρτιση, και μπορούν όλες να είναι δωρεάν, φορεβε, αλλά προσωπικά, πάλι δε θα αγόραζα ev αν δεν έχω δικό μου χώρο στάθμευσης, με φορτιστή. Δε μπορώ ούτε την ελάχιστη ταλαιπωρία. Άσε που είμαι πολύ κακομαθημένο. 🤣😜😂
Με κακομαθαινω και με κακομαθαίνει και το ev, με την ησυχία του, την άφθονη και ακαριαία επιτάχυνσή του, και με τα γκατζετ του. 😎
 

Μηνύματα
4.222
Reaction score
7.729
Ανήσυχος γυρίζει στο πλάι και ρίχνει μια ματιά στο ρολόι στο κομοδίνο. Η ώρα έχει πάει 01:30. Με αργές κινήσεις κατεβάζει πρώτα τα πόδια από το κρεβάτι, μετά ανασηκώνεται και ξεκινά να σιγοπερπατά προς την έξοδο της κρεβατοκάμαρας.

- Μμμμμ πού πας πάλι;

Δεν τα κατάφερε να φύγει απαρατήρητος...

- Τι θες;
- Λέγε πού πας;
- Στη γκόμενα πάω.
- Άστα αυτά, πάλι πας βραδιάτικο να φορτίσεις ε; Τι θα γίνει με αυτή την ιστορία; Ως πότε θα συνεχιστεί αυτό;
- ΌΣΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑΤΑ ΜΕ!

Κάπως έτσι κλείνουν σπίτια, αγαπητές κυρίες και κύριοι...
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
44.302
Reaction score
101.913
Με αναγωγή από τα τελευταία 911 χλμ φαίνεται πως έχω περάσει 26 ολόκληρα 24-ωρα μέσα στο ΙΧ! 😳😳😳

1 μήνα το έτος, τον κάθομαι στη θέση του οδηγού! 😜😜😜😜😜😜😜

Ανμπιλιβαμπλ; 🤣😂😜


ΥΓ. Έχω μείνει πολλά χρόνια στο κέντρο της πόλης, σε δύσκολη περιοχή, όπου πολλές φορές έψαχνα 1,5 ώρα για παρκάρισμα. Το τυπικό ήταν κάνα μισάωρο.
Αν τυχόν ποτέ επιστρέψω κέντρο, σπίτι θα νοικιάσω, αλλά πάρκινγκ θα αγοράσω μεγάλε, δεν παίζει άλλο σενάριο. Κάποτε κορόιδευα αυτούς που έδιναν 5-10-15 χιλιάρικα για να αγοράσουν πάρκινγκ, τώρα το βλέπω ως την πιο συμφέρουσα λύση και τρομερή επένδυση, δε χάνεις ποτέ τα λεφτά σου, όποτε θες το πουλάς.
Οπότε στο κέντρο, θα πήγαινα μόνο με δικό μου πάρκινγκ, και φυσικά με φορτιστή εκεί, και με ev. Μόνο ev από δω και πέρα, δεν υπάρχει επιστροφή.



ΥΓ. 2.
Ανήσυχος γυρίζει στο πλάι και ρίχνει μια ματιά στο ρολόι στο κομοδίνο. Η ώρα έχει πάει 01:30. Με αργές κινήσεις κατεβάζει πρώτα τα πόδια από το κρεβάτι, μετά ανασηκώνεται και ξεκινά να σιγοπερπατά προς την έξοδο της κρεβατοκάμαρας.

- Μμμμμ πού πας πάλι;

Δεν τα κατάφερε να φύγει απαρατήρητος...

- Τι θες;
- Λέγε πού πας;
- Στη γκόμενα πάω.
- Άστα αυτά, πάλι πας βραδιάτικο να φορτίσεις ε; Τι θα γίνει με αυτή την ιστορία; Ως πότε θα συνεχιστεί αυτό;
- ΌΣΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑΤΑ ΜΕ!

Κάπως έτσι κλείνουν σπίτια, αγαπητές κυρίες και κύριοι...
Βρε συ;
Ποιός νομίζεις πως σηκώνεται για να "φορτίσει" το αυτοκίνητο;
Αφού τα έγραψα :

Κουμπωνω το βύσμα της φόρτισης όταν πάω σπίτι, κι αυτό είναι προγραμματισμένο, φορτίζει αργά τη νύχτα. Πάντα νυχτερινό.
Έχει ενσωματωμένο προγραμματισμό για όλη την εβδομάδα. Κάθε μέρα μπορείς να έχεις άλλες ώρες, μια φορά το σεταρεις σε 2 λεπτά, και από κει και πέρα θα φορτίζει μόνο στις ώρες που του έχεις γράψει, δεν ξεκινάει φόρτιση όταν κουμπώνεις το βύσμα του καλωδίου.

Επίσης προγραμματιζεται από την εφαρμογή στο κινητό, όχι μόνο από την οθόνη του αυτοκινήτου, και μπορείς από το κινητό, όπου κι αν βρίσκεσαι, Κίνα πάνε, να σταματάς ή να ξεκινάς τη φόρτιση, και να αλλάζεις ή να καταργείς τον προγραμματισμό.

Το αυτοκίνητο είναι πάντα συνδεδεμένο στο internet, και συνδέεται και στο Wi-Fi σου, αν θες.
Σαν κινητό android..

Επίσης προγραμματιζεται κι ο φορτιστης στον τοίχο, κι αυτός συνδέεται με Wi-Fi και μπορείς να τον διαχειριστείς με app μέσω internet από όπου κι αν είσαι, να του κάνεις ρισταρτ, να τον κλείσεις, να κάνεις μείωση της ισχύος φόρτισης, ότι παπαριά θες κάνεις από το κινητό σου.

Άκου κει να σηκώνεσαι το βράδυ, μα για όνομα που λέει κι ο Λαζόπουλος.. 😂🤣😜
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
164.639
Μηνύματα
2.653.343
Members
36.807
Νεότερο μέλος
Nikos-Stylidis
Top