WDTV για μουσική..

Reaction score
498
Ρε παιδιά, επειδή είμαι ψιλοάσχετος αυτό το μαραφέτι παίζει flac, όμως HD format το παίζει κανονικά ή καθόλου?Στην ψηφιακή έξοδο βγάζει 24/96 σήμα?Ξέρει κανείς να μου απαντήσει?

Εάν ΔΕΝ, έχει κανείς να προτείνει κάτι παρόμοιο με λίγα χρήματα που να παίρνει εξωτερικό σκληρό?Κυρίως μουσική με ενδιαφέρει..Ευχαριστώ..

Reaction score
4
Απάντηση: WDTV για μουσική..

Ρε παιδιά, επειδή είμαι ψιλοάσχετος αυτό το μαραφέτι παίζει flac, όμως HD format το παίζει κανονικά ή καθόλου?Στην ψηφιακή έξοδο βγάζει 24/96 σήμα?Ξέρει κανείς να μου απαντήσει?

Εάν ΔΕΝ, έχει κανείς να προτείνει κάτι παρόμοιο με λίγα χρήματα που να παίρνει εξωτερικό σκληρό?Κυρίως μουσική με ενδιαφέρει..Ευχαριστώ..
Απο οτι εχω διαβασει τα κανει downsampling σε 44100 και περιμενουν firmware update για να τα παιζει native.
Απο εκει και περα υπαρχουν τα egreat/popcorn που παιζουν τα παντα αν και το τελευταιο σε εμενα δεν μου εκατσε καλα στο αυτι.
Θα σου προτεινα Χρηστο να πας σε λυση pc -> dac.

Reaction score
498
Δεν ρωτάω για μένα.Για έναν φίλο που είναι έτοιμος να το πάρει, μην του δώσω συμβουλή και του πω @@ριές..

Πάντως από ότι λες τα παίζει τα 24/96 απλά τα κάνει downsampling?Με λίγα λόγια μουσική θα έχει, HD δεν θα έχει, κατάλαβα καλά(προς το παρόν)?

Reaction score
4
Απάντηση: Re: WDTV για μουσική..

Πάντως από ότι λες τα παίζει τα 24/96 απλά τα κάνει downsampling?Με λίγα λόγια μουσική θα έχει, HD δεν θα έχει, κατάλαβα καλά(προς το παρόν)?
Ετσι ακριβως!!!

Reaction score
53

παιζει απ'τις αναλογικες του εξοδους HD και περιμενουμε και την αναβαθμιση για να εχουμε και απ'την οπτικη.

Reaction score
1
Παιδιά απο user interface για την μουσική τι λέει?
Έχω συνηθήσει και δουλεύω το itunes (το οποίο βέβαια δεν παίζει flac) με τηλεχειρισμό απο iphone. Η αναζήτηση και η παρουσίαση είναι σε καλό επίπεδο ή ακόμα θέλουν δουλειά ?

Reaction score
53

ειναι συμπαθητικο θα ελεγα,ουτε με ενθουσιαζει ουτε με προβληματιζει,