Yamaha T-max 560 / Honda X-adv 750



spylab

Wile E. Coyote Συντονιστής Θρησκευτικών
Moderator
Μηνύματα
9.526
Reaction score
21.250
Δεν ειχα ποτε θερμαινομενα γκριπ , το πολυ πολυ να μην τα αναβω γιατι και εγω κρυωνω πολυ δυσκολα.
 

Μηνύματα
1.889
Reaction score
3.133
Όχι ρε πλάκα κάνω δεν υπάρχει καλύτερη αίσθηση από τα θερμαινόμενα grip .
Καθημερινά στις 6:10 με 6:20 το πρωί τα θερμαινόμενα είναι ταμάμ .
 

VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
7.548
Reaction score
12.274
τστστσ πως εγιναν ετσι οι μηχανοβιοι, ελεος, εμεις αν εκανε πολυ κρυο ριχναμε κουβερτα απο πανω απο τα μπουφαν. :roflmao:
 

spylab

Wile E. Coyote Συντονιστής Θρησκευτικών
Moderator
Μηνύματα
9.526
Reaction score
21.250
Παλι καλα που δεν βαζατε εφημεριδες απο μεσα...... :biggrin:

Η πραγματικη καταντια ειναι η θερμαινομενη σελα και δεν εχουμε πεσει τοσο χαμηλα !!
 

VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
7.548
Reaction score
12.274
Παλι καλα που δεν βαζατε εφημεριδες απο μεσα...... :biggrin:

Η πραγματικη καταντια ειναι η θερμαινομενη σελα και δεν εχουμε πεσει τοσο χαμηλα !!
το είχα ξεχάσει αυτο Και εφημερίδες βάζαμε.
 



Μηνύματα
1.889
Reaction score
3.133
Καλορίζικο καλοταξιδο πάντα όρθιος !
Gamaei torgaleio !
Πότε ανοίγει ο κιτσουλας ρε πστ μου ?
 




Μηνύματα
6.671
Reaction score
3.857
Καλά χιλιόμετρα !!!
Ήμουν χθες στον Σαρακάκη .
Χαζεύα το επιβλητικό forza σε κόκκινο με της βαλίτσες
 



spylab

Wile E. Coyote Συντονιστής Θρησκευτικών
Moderator
Μηνύματα
9.526
Reaction score
21.250
Πρωτη φορα που κανω χρηση θερμαινομενων γριπ :) Εχει 5 βαθμιδες .
Απο την δευτερη αρχιζει να γινεται λιγο ενοχλητικη στα χερια .
Ακομα, περα απο το βασικο στρωσιμο προσπαθω να βρω την θεση μου πανω στην μηχανη. Η προστασια απο τον αερα ειναι καλη αλλα οχι τυπου σκουτερ καλη. Δεν εχω βαλει τα wind deflectors που εχω αγορασει γιατι δεν τα ειχανε ,οπως και τα addon που κανουν τις χουφτες μεγαλυτερες.
Η σταση πανω στην μηχανη ειναι ανετη με ορθια θεση οδηγησης. Η μονη διαφορα με τις κανονικες μηχανες ειναι οτι για να πατησουν τα ποδια και να μην βρουν στο πλαι πρεπει να κατεβουν λιγο πιο πισω.
Σαν αρχικη εντυπωση και με τα τακακια ολοκαινουργια το φρεναρισμα ειναι πολυ πολυ καλο και παροτι ειχα καλομαθει στα φρενα του ktm 1290 δεν εχω κανενα παραπονο.
Εντυπωσιακο δε ειναι πως στριβει , πολυ πιο αβιαστα σε σχεση με το ktm χωρις καμια ανασφαλεια σιγουρα λογω του χαμηλου κεντρου βαρους που δινει επισηςτην εντυπωση οτι ειναι πολυ πιο ελαφρυτερη απο οτι ειναι .

Μεχρι στιγμης παω με το Standard riding mode που ειναι μια χαρα , το dct ειναι πραγματικα απολαυστικο και κυριως παραμετροποιησιμο για fine tuning !, οταν δε χρειαζεται κατεβασμα ο αντιχειρας ειναι ακριβως πανω στο κουμπι .

Θα επανερθω με νεοτερες εντυπωσεις .:)
 

spylab

Wile E. Coyote Συντονιστής Θρησκευτικών
Moderator
Μηνύματα
9.526
Reaction score
21.250
Πρωτο σερβις : 1025 Km , μεση καταναλωση 5L/100Km ,μεση ταχυτητα 41Km ,25 ωρες λειτουργιας .
Πιστευω οτι η καταναλωση θα πεσει στα 4,6- 4,7 μετα απο 2-3 χιλ χιλιομ.

Στα αυτοματα riding modes περα απο standard , rain , gravel , sport εχει και ενα παραμετροποιησιμο το user.
Πεντε πραγματα ρυθμιζονται

P επιπεδο εξοδου ισχυος κινητηρα
EB επιπεδο πεδησης κινητηρα
D λειτουργια DCT
T επιπεδο ελεγχου ροπης ( ειναι το traction control )
ΑBS με τρεις ρυθμισεις ( off , λιγοτερο ευαισθητο , ευαισθητο) .

Οταν ειναι στο manual οταν παει να σταματησει κατεβαζει μονο του ταχυτητες και ετσι κανει το manual mode που αλλαζεις μονος ταχυτητες πολυ πιο ευχρηστο !

Στο ξεκινημα ξεκιναει παντα στο standard αλλα η αλλαγη απο το κουμπι mode στο αριστερο χερι γινεται πανευκολα και πανγρηγορα .

Στο αποτομο ανοιγμα του γκαζιου κανει πολυ γρηγορο κατεβασμα και αν παραμεινει το γκαζι πολυ ανοιχτο αλλαζει ταχυτητα σε περισσοτερες στροφες . Γενικοτερα το αυτοματο ειναι αρκετα εξυπνο κατα 80-90% δεν θελει παρεμβαση που ουτως η αλλιως γινετε πανευκολα ( ο δεικτης και ο αντιχειρας ειναι σχεδον πανω στα κουμπια)

Πολυ σημαντικο για εμενα οτι ανεβοκατεβαινει ευκολα πεζοδρομια , σε μεχρι μεσαιου υψους δεν εχω ακομα ακουμπησει .

1.jpg
 

spylab

Wile E. Coyote Συντονιστής Θρησκευτικών
Moderator
Μηνύματα
9.526
Reaction score
21.250
2000 Κm report

Μεση καταναλωση στα 2000km 4,7 lit/100km
Τα τελευταια 150km με κανονικη καθημερινη χρηση 4,4lit/100
Σε δοκιμη χαμηλης καταναλωσης με μαλακο ανοιγμα γκαζιου αλλα τελικα χωρις ιδιαιτερη καθυστερηση στην μεταβαση 4,0 lit/100

IMG_2016.jpg IMG_2017.jpg IMG_1961.jpg

Φρενα καλα με καλη αισθηση στο αρχικο μισο του φρεναρισματος και μετρια/ασαφη αισθηση μεχρι την ακινητοποιηση
Γκαζι φτανει και περισσευει με γρηγορες εκκινησεις και σπινιαρισματακια με τον μικρο πισω τροχο που ελεγχει το TC . Μεχρι τα 140-150 φτανει γρηγορα. Η εκτη ειναι σαφως Overdrive . Σε σχετικη ηπια κατηφορα 188Km στις 6000 στροφες.
Η μεγαλυτερη εκπληξη το ποσο ωραια και ευκολα στριβει !
Οι αναρτησεις ειναι απο honda ρυθμισμενες προς το σκληρο ,σεταρισμα που μου αρεσει χωρις να βουταει το τιμονι στο φρεναρισμα. Κατι σχετικα βαθεια καπακια υπονομων που το KTM τα καταπινε το X-adv τα καταλαβαινει χωρις να ειναι ενοχλητικο με λιγο αδικη την συγκριση.
Στην καθημερινη χρηση που κανω ειναι απολαυστικο και μεχρις στιγμης το διασκεδαζω.
Ελιγμοι, λειτουργια DCT, στροφες , εργονομια πολυ πολυ καλα.
To φλας σταματαει μονο του, πραγμα που μου αρεσει πολυ και γιαυτο εχω αρχισει να το χρησιμοποιω πολυ περισσοτερο.

Για 13500 βεβαια σαν lifestyle προιον ειναι πολυ ακριβο. 11500 οπως το forza 750 θα ηταν μια λογικη τιμη .
13500 θα μπορουσε να κανει μια πιο upgraded εκδοση με ημιηλεκτρονικες αναρτησεις :) και TPMS .

Βασικη ελειψη ειναι οτι δεν φρεναρει με το μπροστινο φρενο και λιγο το πισω που κανει πραγματικη διαφορα στο φρεναρισμα και ειχε το KTM.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
160.127
Μηνύματα
2.515.908
Members
36.074
Νεότερο μέλος
panths
Top