Διάφορα (αυτοκίνητο-μοτοσυκλέτα)

Μηνύματα
15.020
Reaction score
20.769
18 για την ακρίβεια.
μεγάλο χρέπυ το συγκεκριμένο μοτέρ , ίδια ονομαστική ισχύ με το 20 αλλά πρακτικά ψόφιο μέχρι τις 4000 (και σιγά τον πύραυλο δηλαδή μετά).
πλην όμως τίμιο και ξεχωριστό όχημα
(πστ είναι να το αποσύρω οριστικά μόλις βρώ ένα vitara να μα αρέσει , ψήνεσαι?)
 


Μηνύματα
15.020
Reaction score
20.769
Που είναι το χωριό ??? (το καλύτερο οκταβάλβιδο είναι το C20NE ρίξε μια ματιά http://www.opel-infos.de/motoren/motto.html)
Περιμένουμε την κόντρααααα !!!
το βρήκα , αυτό εδώ φόραει το ρημάδι
18SEH
Bauform: R4
Steuerung: OHC
Anzahl der Ventile: 8
Bohrung (mm): 84,8
Hub (mm): 79,5
Volumen (cm³): 1796
Leistung (kW bei min-1): 85 / 5600
Drehmoment (Nm bei min-1): 160 / 4600
Verdichtung: 10,0 : 1
Motormanagement: Bosch L3-Jetronic
Oktanzahlbedarf: 98v / 98 / 95, keine Klopfregelung
Steuerung: Zahnriemen
Abgasanlage: kein Katalysator
Eigenschaften:
Verwendung: Omega A (R25, AW 03-71L)

είναι κοντά στο αλιβέρι το όχημα και ανεβοκατεβαίνει τους αγρούς.
αν δε μου κάτσει το βιταρα σκέφτομαι να βρω ενα ζευγάρι ψαλίδια μπροστα και να πέσει κοπτική ραπτική να ψηλώσει 10 πόντους (με ένα σήκωμα υποπλαισίου πίσω).
πάντως να πω την αμαρτία μου , έχει απίστευτους χώρους, καναπεδάρα πίσω, πολυθρονάρες μπροστά , απο τα λίγα καθίσματα που ήταν και άνετα και με καλή στήριξη.
 

Μηνύματα
2.765
Reaction score
1.191
Μην χαλάσουμε το θέμα του παιδιού ! ! ! Θα μας φάει που λέμε για σαπάκια οκταβάλβιδα...
Λοιπόν το μοτέρ αυτό δεν έκανε για την καρότσα αυτή.Είναι το εισαγωγικό μοντέλο και ο κινητήρας δεν κάνει για το βαρύ αυτό σκάφος. Με 160 Nm ροπή στις 4600 σαλ ! ! ! ΤΌΣΟ ΨΗΛΑ ??? Τι να τα κάνεις τόσο ψηλά ????
Ενώ το C20NE έχει 170 Nm στις 2600 ! ! ! !
Αυτό είναι μοτέρ για crusing ( του τότε πάντα έτσι ??)

C20NE
Bauform: R4
Steuerung: OHC
Anzahl der Ventile: 8
Bohrung (mm): 86,0
Hub (mm): 86,0
Volumen (cm³): 1998
Leistung (kW bei min-1): 85 / 5400, 85 / 5200 (Calibra, Frontera A, Omega A ab MJ91, Vectra A)
Drehmoment (Nm bei min-1): 170 / 2600, 170 / 3000 (Ascona C, Kadett E)
Verdichtung: 9,2 : 1
Motormanagement: Bosch Motronic ML 4.1, ab MJ90 Bosch Motronic M 1.5, Astra F Bosch Motronic M 1.5.2
Oktanzahlbedarf: 95 / 98 / 91, keine Klopfregelung
Steuerung: Zahnriemen
Abgasanlage: geregelter Katalysator
Eigenschaften:
Verwendung: Ascona C (F16WR/CR, THM 125), Astra F (F16WR/CR, F18WR/CR, AF20), Calibra (F16CR, F18CR, F18+CR, AF20), Frontera A (MSG 5E-T), Kadett E (F16WR/CR, THM 125), Omega A (R25, AW 03-71L, AR25), Vectra A (F16WR/CR, F18WR/CR, F18+CR, AF20)
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.407
Reaction score
74.713
http://jalopnik.com/2017-fiat-124-spider-this-is-it-all-official-and-stuf-1743199857

http://www.autoblog.com/2015/11/18/2017-fiat-124-spider-official-photos/





Νάτο το Fiata. Κατά τη γνώμη μου πήραν το πανέμορφο MX5 και το έκαναν μπάζο απ' έξω, αλλά τουλάχιστον έβαλαν το μοτέρ της Fiat που έχει περισσότερη δύναμη απο το 1,5 της, έτσι κι αλλιώς ανύπαρκτης στην ελληνική αγορά, Mazda. Μέσα είναι ίδιο ευτυχώς.

Και συγκριτικό: http://www.autoblog.com/2015/11/18/fiat-124-spider-mazda-mx5-miata-comparison-feature/


Τις φωτό σε πλήρη οθόνηηηη!
 







Μηνύματα
27.261
Reaction score
25.258
Μοναδικό. Δεν το είχα δεί . Τι έκανε ο τύπος ? , Πόσες σκηνές γύρισαν? Πόσα αυτοκίνητα κατέστρεψαν? Απίστευτο.
 

Μηνύματα
29.255
Reaction score
23.299
ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΠΛΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΘΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΗΜΑ "ΚΑΛΤ".....

Η ΤΕΤΡΑΔΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΟΣΟ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΤΟ "CAR CHASE"....









KAI ΤΟ ΑΝΑΛΟΓΟ ΚΟΜΑΤΙ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΑΜΕ ΣΑΝ ΤΡΕΛΛΑΜΕΝΟΙ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕΣ...

 




indikos001

Games
Editor
Μηνύματα
4.047
Reaction score
4.015
BMW Concept Compact Sedan
Published 22 November 2015
“The characterful design of the BMW Concept Compact Sedan embodies the driving pleasure offered by a sporting car with minimised exterior dimensions. It is as distinctive as it is essential – and, as such, it injects new life into the compact segment. This four-door sedan stands for everything that sets BMW apart,”



Με αυτό τον τρόπο περιγράφει ο διευθυντής σχεδιασμού της βαυαρικής εταιρίας το Concept Compact Sedan ή αλλιώς CCS που παρουσιάστηκε στο 2015 Guangzhou Auto Show, ένα “four-door sedan for the compact segment.”

Ένα ακόμη όπλο στη μάχη με Audi και Mercedes και τα A3 αλλά και CLA έχει βάση τη πλατφόρμα RWD των 1 Series και το 2-series coupe. Το sedan δοκιμάζεται εδώ και καιρό στη Σκανδιναβία οπότε ας πάρουμε μια γεύση από το πρωτότυπο.


Οι κινητήρες αναμένεται να είναι από 1.5λιτροι μέχρι και 2.0λιτροι turbo με 95 έως και 231 ίππους και επιλογή ακόμη και με xDrive. Εσωτερικά με δέρμα Nappa, iDrive controller, 8.8αρα οθόνη και head-up display.

















 


Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.407
Reaction score
74.713
Μετά την Opel, και η Renault στα κόλπα!



http://dailykanban.com/2015/11/dieselda ... g-results/

Καθώς φαίνεται, η Renault κάνει παρόμοια με το VW Group tricks προσπαθώντας να μειώσει προσωρινά κατά την διάρκεια των μετρήσεων την εκπομπή NOx στον RM9 1.6 diesel κινητήρα. Άρα και η Nissan.

Η αρνητική απάντηση της Renault αφορά τη μεθοδολογία μέτρησης που δεν είναι σύμφωνη με αυτή της ΕΕ.
 
Last edited:

Μηνύματα
29.255
Reaction score
23.299
ΠΟΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΡΙΚ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗΣ

ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ. ΕΝΑ ΑΠ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΤΡΟΜΠΕΣ ΝΕΡΟΥ

ΤΗΣ BMW ΠΟΥ ΣΤΟΙΧΙΖΟΥΝ 500+ ΕΥΡΩ!!!!!!!!!
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.607
Μηνύματα
2.867.723
Members
37.937
Νεότερο μέλος
Hdch
Top