Ηχεια για κλασσικη μουσικη μεγαλες ορχηστρες

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.391
Reaction score
79.521
Οταν παλια εργαζομουν σε τηλεοπτικο καναλι, ειμασταν τρεις ηχοληπτες και ακομη στο πιο απλο πραγμα που για μας ηταν ενα απλο δελτιο ειδησεων, ποτε δεν ειχαμε οι τρεις μας το ιδιο αποτελεσμα.Σκεφτειτε το, ιδιος εξοπλισμος και μονον μια φωνη.
Και αυτη ειναι μια επιπλέον παράμετρος που το μπλέκει ανεξέλεγκτα.
Ο δικός μου προβληματισμός εχει να κανει με το τι συμβαίνει ΜΕΤΑ απο την παραγωγή.
 

Μηνύματα
9.238
Reaction score
12.749
μπορει και να ειμαι λαθος...αλλα μετα την παραγωγη μονο ο ηχοληπτης τις παραγωγης...μπορει να σου πει αν αν ακους σωστα η λαθος..
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.391
Reaction score
79.521
μπορει και να ειμαι λαθος...αλλα μετα την παραγωγη μονο ο ηχοληπτης τις παραγωγης...μπορει να σου πει αν αν ακους σωστα η λαθος..
Αν ακούς με παρόμοιο σύστημα σε παρόμοιο χώρο, τοτε ακούς κατι που πλησιάζει πολυ.
Το θέμα ειναι αν αυτο επιθυμείς ή όχι.
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
Και αυτη ειναι μια επιπλέον παράμετρος που το μπλέκει ανεξέλεγκτα.
Ο δικός μου προβληματισμός εχει να κανει με το τι συμβαίνει ΜΕΤΑ απο την παραγωγή.
Tην στιγμη που εγω επελεξα τι ηχο θα στειλω στον αερα η να ηχογραφισω , κανενας ακροατης δεν ξερει ποιος ειναι ο ηχος αυτος,αλλα,θεωρητικα στο σπιτι του,πρεπει να ακουει αυτο που εστειλα.
μπορει και να ειμαι λαθος...αλλα μετα την παραγωγη μονο ο ηχοληπτης τις παραγωγης...μπορει να σου πει αν αν ακους σωστα η λαθος..
Πολυ σωστο.
 

Μηνύματα
9.238
Reaction score
12.749
Αν ακούς με παρόμοιο σύστημα σε παρόμοιο χώρο, τοτε ακούς κατι που πλησιάζει πολυ.
Το θέμα ειναι αν αυτο επιθυμείς ή όχι.
εεεεεεεεεε δεν μπορεις να αλλαζεις συστημα καθε φορα..για να εχεις παρομοιο συστημα με τον καθε υχοληπτη...
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.391
Reaction score
79.521
Εχουν παρόμοια μεταξύ τους.
Με τα χαρακτηριστικά που περιγράφηκαν παραπανω.
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.391
Reaction score
79.521
Ποσο πιο απλη ειναι η ζωη μου οταν ακουω οπως θελω εγω... :p
Like.
Πες όμως και πως είναι αυτο που σ αρέσει.

Και μην ξεχνάτε μιλάμε για ηχεία για συμφωνική μουσική όχι γενικώς και αορίστως
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.411
Reaction score
125.598
Γενικα αυτη που ηχογραφηθηκε με "εργαλεια" την αντιληψη του ηχοληπτη χρησιμοποιωντας τον εξοπλισμο που ειχε στην διαθεση του.
Αυτο το αποτελεσμα θα ηταν μαλλον διαφορετικο αν ο ιδιος ηχοληπτης διεθετε διαφορετικο εξοπλισμο η ενας αλλος ηχοληπτης διεθετε τον ιδιο εξοπλισμο η και τα δυο μαζι η και αλλα.
Έτσι είναι.
Ο άνθρωπος ξέρει τι θέλει να περάσει στο μέσο, και φυσικά έχει την άποψή του, και οι ψαγμενοι ακροατές την γνωρίζουν καλά.. Ξέρει και τι ακούει, και έχει στο νου του και τον τελικό ακροατή, και το έργο, όλο το πακέτο. Όταν θέλει να είναι οσο το δυνατόν πιο ουδέτερος, να περάσει το έργο ως έχει με τη μίνιμουμ παρέμβαση με στόχο να μεταφέρει τον ακροατή μπροστά στην όποια ορχήστρα, αναζητά κι ο ίδιος τα καλύτερα εργαλεία για τη δουλειά και ακούει από αυτά το αν ο ήχος όντως πλησιάζει το ριαλ θινγκ. Επίσης, πολλοί καλλιτέχνες έχουν άποψη για το πώς θέλουν ο τελικός ακροατής να ακούσει το έργο τους, και στήνονται μπροστά στα μόνιτορ και δίνουν εντολές, δώσε μπάσο, ανέβασε τη φωνή, κλπ. Όπως έχω ξαναπει, σέβομαι την άποψη τους περισσότερο από τη δική μου, και θέλω να το ακούσω όπως το ετοίμασαν, το οποίο σημαίνει κατά βάση να ακούω ότι άκουσαν εκεί.
Και η αλήθεια είναι πως αυτό στο μάξιμουμ βαθμό το έχω αντιληφθεί να συμβαίνει σε αυτούς τους χώρους, του στούντιο, με οποία μουσική κι αν άκουσα. Με το δικό τους εξοπλισμό, με τα ενεργά τους ηχεία, και με καλώδια ρεύματος των 3€.
 

Gojakla

Αρχαιολάγνος πιουριτανίστας
Μηνύματα
5.250
Reaction score
7.491
Like.
Πες όμως και πως είναι αυτο που σ αρέσει.

Και μην ξεχνάτε μιλάμε για ηχεία για συμφωνική μουσική όχι γενικώς και αορίστως
Δεν ακούω συμφωνική μουσική για να συνεισφέρω περισσότερο στην αναζήτηση.
Το σχόλιό μου -μεταξύ σοβαρού και αστείου- πάντως είναι αυτό που έχω καταλήξει στην δική μου ασήμαντη πορεία στο χώρο της μουσικής αναπαραγωγής.

Επίσης είναι σημαντικό ΙΜΗΟ να συμφιλιωθεί κανείς με την ιδέα πως αναλόγως μπάτζετ και χώρου θα πρέπει να υπάρχουν συμβιβασμοί.

Εκτός και αν μιλάμε για περιπτώσεις Κώστας Ιρ όπου "τερματίζει" το άθλημα με την όλη του ενασχόληση και προσπάθεια. :p
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
Με το δικό τους εξοπλισμό, με τα ενεργά τους ηχεία, και με καλώδια ρεύματος των 3€.
Αυτο ειναι αληθεια,αλλα πιστευω οτι δεν ειναι και αποδειξη οτι με την χρηση "καλυτερων"/ καλυτερων καλωδιων ειτε ιντερκονεκτ ειτε ρευματος,μικροφωνων κλπ δεν θα ειχαν καλυτερο αποτελεσμα.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.391
Reaction score
79.521
Δεν ακούω συμφωνική μουσική για να συνεισφέρω περισσότερο στην αναζήτηση.
Το σχόλιό μου -μεταξύ σοβαρού και αστείου- πάντως είναι αυτό που έχω καταλήξει στην δική μου ασήμαντη πορεία στο χώρο της μουσικής αναπαραγωγής.

Επίσης είναι σημαντικό ΙΜΗΟ να συμφιλιωθεί κανείς με την ιδέα πως αναλόγως μπάτζετ και χώρου θα πρέπει να υπάρχουν συμβιβασμοί.

Εκτός και αν μιλάμε για περιπτώσεις Κώστας Ιρ όπου "τερματίζει" το άθλημα με την όλη του ενασχόληση και προσπάθεια. :p
Η συμφωνική βάζει τα δύσκολα.
Αλλά τέλος πάντων, συμβιβασμός ναι, αλλά σε ποια κατεύθυνση θα τον ήθελες;
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
Η συμφωνική βάζει τα δύσκολα.
Αλλά τέλος πάντων, συμβιβασμός ναι, αλλά σε ποια κατεύθυνση θα τον ήθελες;
Προσωπικα θα συμβιβαζομουν σε θεματα frequency response του ηχειου αναλογα με το μεγεθος τους,αλλα δεν θα δεχομουν συμβιβασμους στο θεμα sound envelope.
Aυτο ειναι και το κριτηριο μου παντα ασχετα με το κοστος ειτε συσκευων ειτε καλωδιων.Ειναι και ο λογος που θεωρω οτι πολλα μικρα μηχανηματα ειναι καλυτερα απο πολλα πιο μεγαλα,οπως και πολλα "φθηνα" καλωδια και συσκευες ειναι καλυτερα απο πολλα ακριβοτερα.
Αρα , σωστο envelope σε οσο το δυνατον πιο πλατυ και φλατ frequency response ειναι για μενα ο "δρομος" προς την "τελειοτητα" .
 

zakman35

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.985
Reaction score
4.008
Ποια ειναι η πραγματικότητα η οποία θελουμε να αναπαράγουμε πιστά; (Hi fidelity)


:D:D:D:D:D:D

ΥΓ. Υπάρχουν πολλές αλήθειες, διάλεξε αυτήν που σου αρέσει πραγματικά, όχι αυτήν που σε βολεύει.
 

zakman35

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.985
Reaction score
4.008
Ο πατέρας μου παίζει ακουστική κιθάρα από παιδί. Στο σπίτι μας ο ήχος της κιθάρας του ήταν κάτι συνηθισμένο κάτι καθημερινό και οικείο, μεγαλώσαμε με αυτό. Παρά το ότι έχω φύγει από το πατρικό μου εδώ και πολλά χρόνια, μπορώ ακόμα και σήμερα να καταλάβω εύκολα, αν άλλαξε πρόσφατα χορδές ή αν ξέχασε το βράδυ την κιθάρα έξω από την θήκη της (μαζεύει υγρασία τον χειμώνα και έχει μουντό ήχο).

Πέρσι έτυχε να παίξει σε μια εκδήλωση που έγινε στο Διογένης Studio και πήγαμε βέβαια να τον ακούσουμε, υπήρχε βέβαια ηχολήπτης, μικρόφωνα κτλ.......... το αποτέλεσμα ήταν ωραίο μεν, αλλά καμία σχέση με τον ήχο της κιθάρας που ήξερα.
Το παίξιμό του μου ήταν οικείο και γνώριμο αλλά ο ήχος ήταν κάτι εντελώς ξένο.

Για ποια αλήθεια είπαμε?
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.391
Reaction score
79.521
Ο πατέρας μου παίζει ακουστική κιθάρα από παιδί. Στο σπίτι μας ο ήχος της κιθάρας του ήταν κάτι συνηθισμένο κάτι καθημερινό και οικείο, μεγαλώσαμε με αυτό. Παρά το ότι έχω φύγει από το πατρικό μου εδώ και πολλά χρόνια, μπορώ ακόμα και σήμερα να καταλάβω εύκολα, αν άλλαξε πρόσφατα χορδές ή αν ξέχασε το βράδυ την κιθάρα έξω από την θήκη της (μαζεύει υγρασία τον χειμώνα και έχει μουντό ήχο).

Πέρσι έτυχε να παίξει σε μια εκδήλωση που έγινε στο Διογένης Studio και πήγαμε βέβαια να τον ακούσουμε, υπήρχε βέβαια ηχολήπτης, μικρόφωνα κτλ.......... το αποτέλεσμα ήταν ωραίο μεν, αλλά καμία σχέση με τον ήχο της κιθάρας που ήξερα.
Το παίξιμό του μου ήταν οικείο και γνώριμο αλλά ο ήχος ήταν κάτι εντελώς ξένο.

Για ποια αλήθεια είπαμε?
Διευκρινίστηκε παραπανω πως μιλάμε για την αλήθεια του "επόμενου σταδίου" δηλαδη μετα την παραγωγή: την αλήθεια του αρχείου που εχει παραχθεί ΜΕΤΑ την παρέμβαση του επαγγελματία sound engineer/ηχολήπτη/μαστερά ή όποιου άλλου. Έτσι ώστε να συγκρίνουμε το τι ακούει αυτός με τα μόνιτόρ του, με το τι ακούμε εμείς στο σπίτι μας.

Το αλλο που λες ειναι μια αλλη συζητηση, πάμε να την κάνουμε σε αλλο thread.
 

zakman35

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.985
Reaction score
4.008
Τα στούντιο και ο εξοπλισμός τους είναι εργαλεία που σκοπό έχουν την ηχογράφηση της μουσικής και όχι την αναπαραγωγή της.
Δεν φτιάχτηκαν σκοπό την μουσική απόλαυση. Είναι αφύσικο να ακούς μουσική σε ένα χώρο με χρόνο αντήχησης 0,2.
Καμία αίθουσα μουσικής, δεν έχει χαμηλούς χρόνους αντήχησης και όμως εκεί παίζεται η μουσική.

Οι ηχολήπτες γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι το αγοραστικό τους κοινό, είναι απλοί άνθρωποι με συστήματα hi-fi, ή Hi-end που θα ακούσουν την μουσική στο σπίτι τους, με ότι και αν συνεπάγεται αυτό, για αυτούς γράφεται η μουσική, αυτοί είναι το αγοραστικό κοινό και όχι τα στούντιο.

Η δουλειά ενός καλού ηχολήπτη είναι να κάνει μια παραγωγή που να ακούγεται τουλάχιστον ευχάριστα σε όσο το δυνατόν περισσότερα συστήματα και για να το πετύχουν αυτό ορισμένοι ακούνε το μάστερ σε 2 ή και 3 διαφορετικά στούντιο κάνοντας επιπλέον διορθώσεις και προσπαθώντας να πετύχουν ένα όσο το δυνατόν ποιο ευρέος φάσματος αποτέλεσμα.

Και βέβαια υπάρχουν καλοί και μέτριοι ηχολήπτες, καλά και μέτρια στούντιο, άλλωστε δεν παίζουν όλες οι ηχογραφήσεις το ίδιο καλά.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.411
Reaction score
125.598
Την αλήθεια της ηχογράφησης. :)

Στα υπόλοιπα συμφωνούμε, έτσι έχουν τα πράγματα.

Μόνο στους χρόνους αντήχησης των στούντιο δεν συμφωνούμε, δεν ακούν στα 0,2.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.391
Reaction score
79.521
Τα στούντιο και ο εξοπλισμός τους είναι εργαλεία που σκοπό έχουν την ηχογράφηση της μουσικής και όχι την αναπαραγωγή της.
Δεν φτιάχτηκαν σκοπό την μουσική απόλαυση. Είναι αφύσικο να ακούς μουσική σε ένα χώρο με χρόνο αντήχησης 0,2.
Καμία αίθουσα μουσικής, δεν έχει χαμηλούς χρόνους αντήχησης και όμως εκεί παίζεται η μουσική.

Οι ηχολήπτες γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι το αγοραστικό τους κοινό, είναι απλοί άνθρωποι με συστήματα hi-fi, ή Hi-end που θα ακούσουν την μουσική στο σπίτι τους, με ότι και αν συνεπάγεται αυτό, για αυτούς γράφεται η μουσική, αυτοί είναι το αγοραστικό κοινό και όχι τα στούντιο.

Η δουλειά ενός καλού ηχολήπτη είναι να κάνει μια παραγωγή που να ακούγεται τουλάχιστον ευχάριστα σε όσο το δυνατόν περισσότερα συστήματα και για να το πετύχουν αυτό ορισμένοι ακούνε το μάστερ σε 2 ή και 3 διαφορετικά στούντιο κάνοντας επιπλέον διορθώσεις και προσπαθώντας να πετύχουν ένα όσο το δυνατόν ποιο ευρέος φάσματος αποτέλεσμα.

Και βέβαια υπάρχουν καλοί και μέτριοι ηχολήπτες, καλά και μέτρια στούντιο, άλλωστε δεν παίζουν όλες οι ηχογραφήσεις το ίδιο καλά.
Συμφωνώ σε ολα, εκτός απο την πρώτη πρόταση. :) (Παράδοξο, ξέρω...)

Ειναι παντως ωραία συζητηση, αναδυκνύει πολλές αντιθέσεις του χόμπι.

Προσωπικά μου αρέσει το απολύτως άχρωμο/άοσμο/ουδέτερο και με ισχυρή οδήγηση και σε αυτο σκοπεύω, και μιλώ πάντα για συμφωνική.
Δέχομαι και τις άλλες απόψεις ως επιλογές, κολλάω μονο στην κατ επιλογή παραμόρφωση/σιροπιασμα, αλλα και στην ανεπάρκεια οδήγησης και την συνεχή δυναμική συμπίεση.

Αναμεσα σε αυτα τα δυο άκρα υπάρχουν επιλογές που θα μπορούσα να ζήσω, όχι μονο B&W αλλα ακόμα και με Harbeth.
 

Z

Zdimis

Guest
άχρωμο/άοσμο/ουδέτερο και με ισχυρή οδήγηση και σε αυτο σκοπεύω, και μιλώ πάντα για συμφωνική

Στν καρδιιά μου μιλησε αυτο !
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *
  • rose.athens
    Not in the mood Mod

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.621
Μηνύματα
2.868.329
Members
37.940
Νεότερο μέλος
geo kok
Top