Ηχεια για κλασσικη μουσικη μεγαλες ορχηστρες

zakman35

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.985
Reaction score
4.008
Προσωπικά μου αρέσει το απολύτως άχρωμο/άοσμο/ουδέτερο και με ισχυρή οδήγηση και σε αυτο σκοπεύω, και μιλώ πάντα για συμφωνική.
Δέχομαι και τις άλλες απόψεις ως επιλογές, κολλάω μονο στην κατ επιλογή παραμόρφωση/σιροπιασμα, αλλα και στην ανεπάρκεια οδήγησης και την συνεχή δυναμική συμπίεση.

Αναμεσα σε αυτα τα δυο άκρα υπάρχουν επιλογές που θα μπορούσα να ζήσω, όχι μονο B&W αλλα ακόμα και με Harbeth.

Τουλάχιστον τα Harbeth, δεν τα λες και άχρωμα/ άοσμα / ουδέτερα.

Είναι βεβαίως Απόλυτα Σεβαστά τα γούστα του καθενός χωρίς καμία περαιτέρω κουβέντα. Αλλά αυτό δεν λέει σημαίνει ότι αυτό που αρέσει σε εμάς, είναι και το σωστό.

Δηλαδή μόνο τα στούντιο μόνιτορ λένε την αλήθεια? τα magnepan του Ear λένε ψέματα?
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.393
Reaction score
79.529
Τουλάχιστον τα Harbeth, δεν τα λες και άχρωμα/ άοσμα / ουδέτερα.
Ακριβώς. Και γι αυτο το χρησιμοποίησα ως ακραίο -για μενα- παράδειγμα.
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.393
Reaction score
79.529
Δηλαδή μόνο τα στούντιο μόνιτορ λένε την αλήθεια? τα magnepan του Ear λένε ψέματ
Όχι καθόλου ψέματα. Σούπερ είναι και πάντα μου άρεσαν τα magnepan. Ειδικά με τα ncore ακόμα περισσότερο.
Τα στούντιο μόνιτορ τα θεωρώ πολυ καλό value for money. Για να πάρεις ίδιο αποτέλεσμα με άλλους συνδυασμούς πρεπει να δώσεις περίπου τα δίπλά.
 

Sleep

Dr. Jekyll & Mr. Hyde
Μηνύματα
686
Reaction score
2.675
Να θέσω μια ερώτηση προς τους κατέχοντες τα τεχνικά θέματα.

Αν κοιτάξουμε μέσα στο σασί ενός τελικού ενισχυτή εγνωσμένης αξίας (δεν έχουν σημασία τα ονόματα), βλέπουμε αρκετά συχνά μια ιδιαίτερα πυκνή και προσεγμένη υλοποίηση.

Αυτή η ανεπτυγμένη υλοποίηση είναι μάλλον αδύνατο να χωρέσει μέσα σε ένα ηχείο όπως στην περίπτωση των ενεργών.

Αυτό, εκ των πραγμάτων, δε θέτει κάποιους περιορισμούς που αναπόφευκτα οδηγούν σε συμβιβασμούς όσον αφορά την τελική βαθμίδα ενίσχυσης των ενεργών;
 

Z

Zdimis

Guest
λαβε υποψιν σου και καποιους μινιμαλιστικους που παιζουν απιθανα.Ο LFD ΚΑΙ Ο 47 LABS π.χ
 

Z

Zdimis

Guest
οσο πιο συντομα απαλλαχθεις απο την νευρωση του real thing τοσο πιο πολλες πιθανοτητες εχει να βρεις νιρβανα καπου που σου αρεσει.
Στην περιπτωση της κλασσικης ειναι μονοδρομος ο ακριβης χαρακτηρα,η ουδετερη αποτυπωση η ισχυς ο ελεγχος και τα δυναμικα .Το μονο ειδος στο οποιο η απουσια χαρακτηρα η κλινικη καθαροτητα και ο ακρατος δυναμισμος εχουν ενδιαφερον κατ εμε εχοντας αρχισει να πιστευω για τα καλα οτι η προταση που δοθηκε για τα αυτοενυσχυομενα 310 κατι απ τον τομαν με 1800 εκαστο στηνει συστημα για κλασσικη τουλαχιστον πολυ ικανοποιητικο,κρατωντας και κανα πιο ....παιχνιδιαρικο συστημα για τις αλλες τις ευκολες μουσικες.. :)
 

Μηνύματα
366
Reaction score
383
Την δεκαετία του '80, όταν άκουγες ένα ηχείο που δεν "έπαιζε" καλά για πάράδειγμα rock, ο αντιπρόσωπος σου έλεγε "φίλε, αυτό το ηχείο είναι μόνο για κλασσική μουσική". Αργότερα αποδείχθηκε ότι ένα καλό ηχείο δεν έχει προτιμήσεις στο είδος της μουσικής, "παίζει"¨τα πάντα καλά [τηρουμένων των αναλογιών της τιμής του, κυρίως]. Νομίζω ότι το θέμα [ειδικά στο εξωτερικό], έχει ξεπεραστεί εδώ και δεκαετίες.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.411
Reaction score
125.600
Ορίστε η αλήθεια.

Το γράφημα αυτό το ξαναδα. Αναφέρεται στον σαραουντ ήχο;
Και δε ξέρω πως το βλέπεις εσύ, εγώ δε το βλέπω τόσο τραγικό όσο ίσως νομίζεις ότι είναι.. από το 1κ στα +-2,5 είναι, με όμοιες καμπύλες. Και πιο κάτω, αν αφαιρέσεις τις ακραίες τιμές, δεν είναι δα τόσο τρατζικ, ιδίως αν όντως μιλάμε για σαραουντ..
 

Mufasa

Top teaser
Μηνύματα
673
Reaction score
2.149
Αν κοιτάξουμε μέσα στο σασί ενός τελικού ενισχυτή εγνωσμένης αξίας (δεν έχουν σημασία τα ονόματα), βλέπουμε αρκετά συχνά μια ιδιαίτερα πυκνή και προσεγμένη υλοποίηση.

Αυτή η ανεπτυγμένη υλοποίηση είναι μάλλον αδύνατο να χωρέσει μέσα σε ένα ηχείο όπως στην περίπτωση των ενεργών.

Αυτό, εκ των πραγμάτων, δε θέτει κάποιους περιορισμούς που αναπόφευκτα οδηγούν σε συμβιβασμούς όσον αφορά την τελική βαθμίδα ενίσχυσης των ενεργών;
Και αυτές οι μυώδεις υλοποιήσεις υπαγορεύονται εν μέρει από τα παθητικά crossovers και τις απώλειες που εισάγουν. Σε ένα ενεργό ηχείο οι απαιτήσεις για «γκάζια» είναι μειωμένες.

Για παράδειγμα ιδού η ενίσχυση των μεγάλων ενεργών ΑΤCιών:

atc.png


Ουδεμία σχέση με τις απαιτήσεις ενίσχυσης των παθητικών προτάσεων της ίδιας εταιρείας. Πιο εύκολο είναι να υποστηρίξεις ότι καταλαβαίνεις τις γυναίκες παρά να πεις ότι πηρες το 100% από τα SCM SL.

Βέβαια, όπως έχει ειπωθεί αρκετές φορές, στην περίπτωση των ενεργών υφίσταται το ζήτημα των κραδασμών.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.393
Reaction score
79.529
Το γράφημα αυτό το ξαναδα. Αναφέρεται στον σαραουντ ήχο;
Και δε ξέρω πως το βλέπεις εσύ, εγώ δε το βλέπω τόσο τραγικό όσο ίσως νομίζεις ότι είναι.. από το 1κ στα +-2,5 είναι, με όμοιες καμπύλες. Και πιο κάτω, αν αφαιρέσεις τις ακραίες τιμές, δεν είναι δα τόσο τρατζικ, ιδίως αν όντως μιλάμε για σαραουντ..
Την ημερομηνία της ανακοίνωσης δεν την πρόσεξε κανεις ; :roflmao:

Surround audio το 2001. :lol:
 

zakman35

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.985
Reaction score
4.008
Το γράφημα αυτό το ξαναδα. Αναφέρεται στον σαραουντ ήχο;
Και δε ξέρω πως το βλέπεις εσύ, εγώ δε το βλέπω τόσο τραγικό όσο ίσως νομίζεις ότι είναι.. από το 1κ στα +-2,5 είναι, με όμοιες καμπύλες. Και πιο κάτω, αν αφαιρέσεις τις ακραίες τιμές, δεν είναι δα τόσο τρατζικ, ιδίως αν όντως μιλάμε για σαραουντ..
Πλέον τα περισσότερα σύγχρονα στούντιο φτιάχνονται με δυνατότητα surround, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν κάνουν δυκάναλες παραγωγές.

Το γράφημα δείχνει πως κάτω από το 1Khz, υπάρχουν διαφορές της τάξης των 25 db (+/-12.5 db) μεταξύ των διαφόρων στούντιο.
Ακόμα και αν θέλουμε να ωραιοποιήσουμε τα πράγματα αφαιρώντας τις ακραίες τιμές, καταλήγουμε σε διαφορές της τάξης των 10 db (+/- 5 db) κάτω από το 1Khz.

Εγώ το βρίσκω τραγικό να συμβαίνει αυτό σε επαγγελματικά στούντιο με μελετημένους χώρους, σοβαρές μηχανές, DSP room correction και βέβαια το κυριότερο από επαγγελματίες ηχολήπτες.
[DOUBLEPOST=1470034848][/DOUBLEPOST]
Την ημερομηνία της ανακοίνωσης δεν την πρόσεξε κανεις ; :roflmao:

Surround audio το 2001. :lol:
Η ημερομηνία της μελέτης δεν αναιρεί τα αποτελέσματά της. Όπως και στην ιατρική ή όποια μελέτη ισχύει, μέχρι να υπάρξουν νέα δεδομένα που την αναιρούν.

Αν γνωρίζεις κάποια νεότερη μελέτη, ευχαρίστως να την συζητήσουμε.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.393
Reaction score
79.529
Η ημερομηνία της μελέτης δεν αναιρεί τα αποτελέσματά της. Όπως και στην ιατρική ή όποια μελέτη ισχύει, μέχρι να υπάρξουν νέα δεδομένα που την αναιρούν.
Δεν γνωριζω την συγκεκριμενη μελετη.
Αλλα γνωριζω πως το 2001 (και 2-3 χρονια πριν που θα εγινε η συγγραφη της εργασιας για να ανοκοινωθει το 2001) ο surround ηχος ηταν στην εποχη των σπηλαιων. Χωρις να ξερω πως στηθηκε το surround τους εκεινη την εποχη, δεν μπορω να δωσω σημασια στο γραφημα.
Απο τοτε εχουν αλλαξει πολλα. Οπως και στην ιατρική, δεν δινουμε σημασια σε εργασιες του 1950 για εμφυτευματα ορθοπαιδικής...εχουν σχεδιαστει καινουργια, εκεινα εχουν αποσυρθει.

Και στην τελικη, ακομα και αν αγνοησουμε ημερομηνιες και μεθοδολογια της εργασιας, δεν δειχνει κατι παραπανω απο τις μετρησεις ενος συγκεκριμενου μοντελου, και εκεινη την εποχη θα επρεπε να προβληματισει την κατασκευαστρια εταιρια (Genelec), για το μοντελο τους

Πιστευεις πως αν γινοταν μια τετοια εργασια σημερα, με τα Neumann που ανεφερθηκαν προηγουμενως θα εβγαιναν τετοια αποτελεσματα;
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.800
Reaction score
11.043
Πιθανατοτα, τη διαφοροποιηση των χωρων και της τοποθέτησης ηχειων/θεσης ακρόασης δειχνει η μελετη, οχι την ποιότητα των ηχείων. Εμενα δε μου φαινεται τραγικο παντως το γραφημα.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.393
Reaction score
79.529
Πιθανατοτα, τη διαφοροποιηση των χωρων και της τοποθέτησης ηχειων/θεσης ακρόασης δειχνει η μελετη, οχι την ποιότητα των ηχείων. Εμενα δε μου φαινεται τραγικο παντως το γραφημα.
Αυτο εννοούσα και εγω με το "μεθοδολογία"...
 
Last edited:

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.113
Reaction score
20.614
Εμενα δε μου φαινεται τραγικο παντως το γραφημα.
Ίσα - ίσα! Κι εγώ το βρίσκω καταπληκτικά καλό, ειδικά αναλογιζόμενος πόσο υποκειμενικό πράγμα είναι ο ήχος.
 

Μηνύματα
12.855
Reaction score
10.072
Βέβαια, όπως έχει ειπωθεί αρκετές φορές, στην περίπτωση των ενεργών υφίσταται το ζήτημα των κραδασμών.
Το πες και το ξανάπες αυτό για τους κραδασμούς. Έχεις κάποιο λινκ από κάποια μελέτη που να παρουσιάζει την επίδραση των κραδασμών σε ένα ενισχυτικό στάδιο, γιατί εγώ δεν μπορώ να το καταλάβω.
 

zakman35

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.985
Reaction score
4.008
Καταλαβαίνω ότι για κάποιους μπορεί να γκρεμίζεται ο μύθος των στούντιο που έχουν ως πρότυπο, αλλά τι να κάνουμε Life Sucks.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.800
Reaction score
11.043
Ουσιαστικά αυτό που καταδεικνύει η μελέτη είναι ότι τα multichannel control rooms, το 2001, είχαν θέματα και ότι χρειάζονται νέες μεθόδοι ακουστικης σχεδίασής τους. Το 2001. Προφανώς. Αντίθετα τα stereo rooms που εξέτασαν τα πήγαιναν καλύτερα. Ενδιαφέρον έχει επίσης ότι ακόμη και τα κακοσχεδιασμένα multichannel control rooms είχαν μέσο RT60 στις υψηλές 0.38s και άρα δεν ήταν καθόλου "νεκρά".

http://www.genelec.com/documents/publications/SurveyofMonitoringConditions.pdf

"The result of mean RT60 of 380ms...Even if recommendations allow for larger RT60 below 200Hz, too many control rooms obtain too high RT60 in that region."

"The 50% distribution limits in stereo rooms remain consistently within ±3dB bounds also at low frequencies. This is clearly the demonstration of a fairly good speaker/room interaction....In multichannel rooms, the 50% distribution limits indicate a good frequency response control above 1kHz but an increasing distribution below this frequency. There are still frequent failures in low frequency design of monitoring spaces and the management of low order (early) reflections. "

"New approaches to multichannel monitoring room design are needed to produce environments capable of accurate reproduction. "
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.393
Reaction score
79.529
Ποσο προφανές...ούτε καν μπήκα στον κόπο να διαβάσω οσα εντόπισε ο Dapost
Ηταν σίγουρο

Λυπάμαι που για κάποιους γκρεμίζεται το γκρέμισμα...
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.622
Μηνύματα
2.868.418
Members
37.940
Νεότερο μέλος
geo kok
Top