Ποδήλατο

Μηνύματα
13.067
Reaction score
15.103
Αααα δεν θέλω τέτοια τώρα, βγάλτε τις έξω να δούμε πχιός είναι μεγαλύτερος θαλασσόλυκος :roflmao:
Το αεροπλάνο είναι το καλύτερο. :D
 

Μηνύματα
15.216
Reaction score
21.168
Για πολεμικά πλοία δεν ισχύει αυτό αλλά και όταν τύχει να ισχύει συντρέχουν καταστάσεις που μπορεί να βρεθείς και να αναγκαστείς.
τα πολεμικά πλοία στην περιοχή μας προφανώς έχουν διαφορετικές προτεραιότητες και αντικειμενικούς σκοπούς και προφανώς το καθήκον σε περίπτωση πολέμου υπερισχύει πολλών άλλων επιλογών, ωστόσο η περιοχή μας γενικά δεν έχει τόσο συχνά καταστάσεις θάλασσας 10+ , επιπλέον ούτε τα δικά μας , ούτε τα "αντίπαλα" (αντίπαλα , λέμε τώρα είμαστε μια χαρούμενη συμμαχία) έχουν δυνατότητα να επιχειρήσουν σε αυτές τις καταστάσεις όχι γιατί κινδυνεύουν με βύθιση/καταστροφή αλλά κυρίως γιατί είναι εντελώς ανίκανα να χρησιμοποιήσουν το οποιοδήποτε οπλικό σύστημα έχουν με αποδεκτά ποσοστά επιτυχίας.
ούτε περιστρεφόμενο ραντάρ μπορεί να σου δείξει αξιόπιστη εικόνα, ούτε πυροβόλο μπορεί να στοχεύσει, αμφίβολο αν κάποιοι από τους πυραύλους μπορούν να εκτοξευτούν χωρίς ατύχημα, ούτε τορπίλη μπορεί να φύγει με ασφάλεια, ούτε το σόναρ δεν μπορεί να δώσει εικόνα, το ελικόπτερο θα μένει δεμένο στο υπόστεγο κλπ.
συνεπώς έχεις πολύ λίγους λόγους να κρατήσεις πολεμικό πλοίο σε περιοχή με τέτοιες καιρικές συνθήκες καθώς το καθιστάς sitting duck σε όλες τις απειλές χωρίς το ίδιο να αποτελεί απειλή για τον αντίπαλο.
οι επιθυμητές προδιαγραφές είναι να μπορεί να επιχειρήσει σε καταστάσεις θάλασσας 8. πρακτικά ακούγεται οτι τα προβλήματα ξεκινάνε ήδη από κατάσταση 7.
 

Μηνύματα
13.067
Reaction score
15.103
τα πολεμικά πλοία στην περιοχή μας προφανώς έχουν διαφορετικές προτεραιότητες και αντικειμενικούς σκοπούς και προφανώς το καθήκον σε περίπτωση πολέμου υπερισχύει πολλών άλλων επιλογών, ωστόσο η περιοχή μας γενικά δεν έχει τόσο συχνά καταστάσεις θάλασσας 10+ , επιπλέον ούτε τα δικά μας , ούτε τα "αντίπαλα" (αντίπαλα , λέμε τώρα είμαστε μια χαρούμενη συμμαχία) έχουν δυνατότητα να επιχειρήσουν σε αυτές τις καταστάσεις όχι γιατί κινδυνεύουν με βύθιση/καταστροφή αλλά κυρίως γιατί είναι εντελώς ανίκανα να χρησιμοποιήσουν το οποιοδήποτε οπλικό σύστημα έχουν με αποδεκτά ποσοστά επιτυχίας.
ούτε περιστρεφόμενο ραντάρ μπορεί να σου δείξει αξιόπιστη εικόνα, ούτε πυροβόλο μπορεί να στοχεύσει, αμφίβολο αν κάποιοι από τους πυραύλους μπορούν να εκτοξευτούν χωρίς ατύχημα, ούτε τορπίλη μπορεί να φύγει με ασφάλεια, ούτε το σόναρ δεν μπορεί να δώσει εικόνα, το ελικόπτερο θα μένει δεμένο στο υπόστεγο κλπ.
συνεπώς έχεις πολύ λίγους λόγους να κρατήσεις πολεμικό πλοίο σε περιοχή με τέτοιες καιρικές συνθήκες καθώς το καθιστάς sitting duck σε όλες τις απειλές χωρίς το ίδιο να αποτελεί απειλή για τον αντίπαλο.
οι επιθυμητές προδιαγραφές είναι να μπορεί να επιχειρήσει σε καταστάσεις θάλασσας 8. πρακτικά ακούγεται οτι τα προβλήματα ξεκινάνε ήδη από κατάσταση 7.
Τα ξέρω όλα αυτά . Τώρα κόλλησες εσύ στα 10 + ή 11 -12 λες και έχουν νομίζεις μεγάλη διαφορά σε μια τέτοια κατάαταση εάν βρεθείς , άσε που ήταν ένα ενδεικτικό νούμερο για να καταλάβει ο απλός άνθρωπος που διαβάζει και να "λειτουργήσει" και το πείραγμα μου. Πρώτα απο όλα δεν υπάρχει 12 μποφόρ στην ουσία -πράξη. Όλα 10 + χαρακτηρίζονται στην πράξη και δεν ε΄χει σημασία στην πράξη να χαρακτηρισούν παραπάνω άσε που είναι τοπικά κάποια μεγέθη τέτοια αλλά και χρονκά περιορισμένα. Παράλο που το scale το εμπεριέχει θεωρητικά αλλά και μεγαλύτερα μεγέθη. Είναι περίπτωση αυτά.

Δεν μιλούσα εγώ για επιχείρηση σε δικές μας θάλλασες πρώτα απο όλα (άσε που σου συμβαίνει στην μετάβαση κλπ) και όχι επιχειρώντας πολεμικά με την έννοια που την περιγράφεις στο πόστ σου εάν και στην Ελλάδα υπάρχουν δυο σημεία ποιυ μπορεί να πιάσεις άνετα 10 + (π.χ. Καβο Μαλιά και γύρω αυτού, τον χειμώνα) και μπορείς να βρεθείς (όπως έτυχε να βρεθώ εγώ) για rescue όπως και κάναμε και ανασύραμε πιλότους. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα επικινδυνότητας για το πλοίο ή το πλήρωμα λόγω αυτού του θέματος αρκεί να τηρηθούν μέτρα ασφαλείας και προφύλαξης στα οποία έχεις εκπαιδευτεί. Δυστυχώς όλους τότε τους ανσύραμε νεκρούς. Εάν δεις κύμα στα 10 + μποφόρ και άνθρωπο στην θάλλασα να τον ¨περπατάει" και πόσο μεγάλο σαν βουνό σε διάμετρο κατά μήκος (αλλά και ύψος πολλά μέτρα) θα πάθεις πλάκα. Επίσης και σε διάσωση ναυαγίου εμπορικού πλοίου που πάλι τους ψάχναμε εκεί σύμφωνα με τους υπολογισμούς ...και ήταν οι άνθρωποι στην Κρήτη.
 
Last edited:

Μηνύματα
15.216
Reaction score
21.168
αυτές οι καταστάσεις SAR είναι που μπαίνουν ψηλά στις προτεραιότητες και καλώς γίνεται έτσι , φυσικά με την ελπίδα να πεθαίνει τελευταία καθώς οι πιθανότητες επιβίωσης ακόμα και σε 4άρι είναι μικρές για πάνω απο μια ώρα πόσο μάλλον στο 10 που και ο dave goggins να είσαι είναι ζήτημα να βγάλεις το ημίωρο.
κύματα να περνάνε εμπορικό πλοίο (όχι απλά πολεμικό) έχουμε δει, όπως επίσης έχουμε δει και εξοπλισμό να εξαφανίζεται στα 20μ από την επιφάνεια.

άρα θα πάρω τα βουνά. άρα θα φρίξτουσκλί
θα γυρίσω και θα ψάχνω για 54/40 δισκόφυλλα.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.952
Reaction score
43.728
άρα θα πάρω τα βουνά. άρα θα φρίξτουσκλί
θα γυρίσω και θα ψάχνω για 54/40 δισκόφυλλα.
Γύρνα συ με το καλό και θα ψάξουμε παρέα για τη χαμένη σου υπερηφάνεια :tongue:

Έλα πλάκα κάνω, πάνε στη Ιταλία και Φάτους όλους!! :)
 

Μηνύματα
13.067
Reaction score
15.103
αυτές οι καταστάσεις SAR είναι που μπαίνουν ψηλά στις προτεραιότητες και καλώς γίνεται έτσι , φυσικά με την ελπίδα να πεθαίνει τελευταία καθώς οι πιθανότητες επιβίωσης ακόμα και σε 4άρι είναι μικρές για πάνω απο μια ώρα πόσο μάλλον στο 10 που και ο dave goggins να είσαι είναι ζήτημα να βγάλεις το ημίωρο.
κύματα να περνάνε εμπορικό πλοίο (όχι απλά πολεμικό) έχουμε δει, όπως επίσης έχουμε δει και εξοπλισμό να εξαφανίζεται στα 20μ από την επιφάνεια.

άρα θα πάρω τα βουνά. άρα θα φρίξτουσκλί
θα γυρίσω και θα ψάχνω για 54/40 δισκόφυλλα.
Και όμως έναν του εμπορικού τον βρήκαμε ζωντανό στα 10 + και κάναμε ώρες να τον προσεγγίσουμε σε μια μεγάλη βέβαια απόσταση και μάλιστα ο άνθρωπος (τρομερή αντοχή πρέπει να είχε, πιασμένος απο ένα ξύλο για πολλές ώρες δεν θυμαμαι τώρα πόσες αλλά θεωρητικά έπρεπε να είναι νεκρός στο 1/3 των ωρών αυτών) έπιασε το βιλάι ... αλλά δεν τον προλάβαμε. Ανασύραμε το πτώμα του όμως για την οικογένεια. Η μόνη περίπτωση να τοποθετήσουμε το πλοίο έτσι ώστε να μας τον φέρει το κύμα χωρίς να τον λύωσει στην καρίνα μας ... ήταν να σβήσουμε μηχανές και πλάγια στον άνεμο αλλά αυτό είναι παρά πολύ επικίνδυνο και μπορεί να μας βουλιάζε (δεν ξέρω εάν και είναι και μη επιτρεπτό απο κανονισμό ή στην κρίση του Κυβερνήτη. Θυμαμαι όμως ότι ο Κεβερνήτης το σκεφτότανε λίγο αλλά δεν το έκανε. Εξάλλου τότε δεν υπήρχε καν κανονισμός διασωσης , μετά γραφτηκε ο πρώτος, εγω τον έγραψα χα χα στο κομπιουτερ της εποχής DOS xa xa).
 



Μηνύματα
15.216
Reaction score
21.168
καλά κάνατε, πάντως ιδανικά οι περιπτώσεις SAR και CSAR πρέπει να (και ) εκτελούνται από ελικόπτερα που ενέχουν πολύ λιγότερους κινδύνους για τα θύματα , τους διασώστες και τον εξοπλισμό.
οπότε γυρνάμε πίσω στο "δεν υπάρχει λόγος να βρεθεί οποιοδήποτε πλεούμενο σε καταστάσεις 10+" με πολύ λίγες εξαιρέσεις.
 

Μηνύματα
13.067
Reaction score
15.103
Τα ελικόπτερα δεν απογειώνονται (-νονταν) με τέτοιες συνθήκες απο το πλοίο. (> 5 μποφόρ και κανονικά ούτε νυχτα για οποιον πιάνει το υπονοούμενο) ¨Ειναι δεμένα με οκτώ μάλιστα αλυσίδες στο Χάγκαρ. Αλλά νομίζω ούτε απο την στεριά. Και τότε δεν ειχαμε και κάποια εδικά που έχουμε τώρα αλλά και αυτά δεν μπορούν σε τέτοιες συνθήκες νομίζω. Οπότε τότε τι κάνεις πλέον (σήμερα) ; Τι προβλέπεται ; Θέλει κανονικά ειδικά πλοία του Λιμενικού. Τώρα οι κανονιμσοί είναι άλλοι , τότε σου λέω δεν υπήρχαν καν (για Ελλάδα). Αλλά χρησιμοποιούσαν το Π.Ν. αναγκαστικά.
 
Last edited:


Μηνύματα
15.216
Reaction score
21.168
τα sar/csar ελικόπτερα δεν βρίσκονται στο πλοίο αλλά σε επίγειες βάσεις (εμείς έχουμε τα περίφημα super puma) - αυτά των φρεγατών είναι ναυτικής συνεργασίας και έχουν αποστολή στο ξετρύπωμα υποβρυχίων, ναυτική κρούση κλπ, δεν έχουν ειδικές ικανότητες που απαιτούνται να επιχειρήσουν σε αποστολές sar και ειδικά ακατάλληλες συνθήκες θάλασσας.
έχουν εκπληκτικές δυνατότητες σε αυτούς τους καιρούς και μπορούν να κάνουν hovering με το βίντσι τους να ακολουθεί το επίπεδο της θάλασσας σε χαλασμό Κυρίου.
το βλέπεις και δεν το πιστεύεις, έχουμε βίντεο με sar ελικόπτερο στην βόρεια θάλασσα που εκκένωσε ναυτικό σε ράντσο για νοσοκομείο με το κατάστρωμα του πλοίου να έχει κάθετη κίνηση κάπου στα 8 μέτρα και ο γάντζος απλά έσερνε χαιδεύοντας την μπογιά μέχρι να τον ασφαλίσει ο διασώστης στο φορείο.

δεν είναι εύκολο φυσικά αλλά αντίστοιχες δυνατότητες από οποιοδήποτε πλεούμενο δεν θα δεις πουθενά στον κόσμο.
 


Μηνύματα
15.216
Reaction score
21.168
εν κατακλείδι
1) δεν έχουμε την ίδια ηλικία με τον thva, αυτός υπηρέτησε μαζί με τον πατέρα μου
2) ο μπρέτσος θα επιβιώσει μιας πολεμικής σύρραξης - επισιτιστικής κρίσης
3) οι υπόλοιποι θα πεθάνουμε (νεώτεροι από τον thva)
4) αύριο παίρνω τα βνα.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.952
Reaction score
43.728
εν κατακλείδι

2) ο μπρέτσος θα επιβιώσει μιας πολεμικής σύρραξης - επισιτιστικής κρίσης
Σιγά μην επιβιώσω και από κάναν πυρηνικό όλεθρο, τι είμαι, κατσαρίδα? :roflmao:
 

Μηνύματα
15.216
Reaction score
21.168
τι να συμφωνούμε οτι σε είχε ναύτη ο πατέρας μου στο ΠΝ; δεν είχα γεννηθεί τότε ρε...
 



Μηνύματα
20.075
Reaction score
14.157
ΤΙΝΑυτό που το λένε αγάπη... :roflmao:

---
Άντε να βγω λέει μετά για ποδήλατο, αφού καλύτερα διασκεδάζουμε και περνάει η ώρα εδώ μέσα... :roflmao:
 

Μηνύματα
13.067
Reaction score
15.103
Να τα βάλουμε λίγο κάτω για να συνεννοηθούμε, τι ΤΊΝΑ σε έβαλε, ΤΑΡΝΕΡ?
νΑι μου είπε Ταρνερ και μετα μου έλεγε κάτι για there is no alternative.

Απο το μυαλό του τα βγάζει αυτά αυτό το παιδί νόμιζα .... αλλά μετά μου το επιβεβαιώσε και ο ¨Αμπε όποτε το πίστεψα

:D :D .
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.868
Μηνύματα
2.879.521
Members
37.959
Νεότερο μέλος
Sandofer
Top