Ποια μάρκα ελαστικών εμπιστεύεστε συνήθως;

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.468
Reaction score
74.986
Ναι, δεν είναι σαν τις δικές σου μετρήσεις των 262. ;):p

Ακριβώς μετά τα τελευταία διόδια στην ανηφόρα σε διαδρομή που κάνω σχεδόν καθημερινά.
Με το αυτοκίνητο στο οποίο άλλαζα κάθε 10-15.000 χιλιόμετρα λάστιχα.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.045
Reaction score
41.434
Τα πρώτης τοποθέτησης bridgestone έβγαλαν σχεδόν 120Κ Km μέχρι που ήρθε η στιγμή και έγιναν φυτίλια στην κυριολεξία.
Τώρα έβαλα τα continental contactsport5 (ή κάπως έτσι) και του χρόνου τέτοιο καιρό ίσως να σας πω εντυπώσεις από τη χρήση τους. Τα πρώτα 5Κ Km δείχνουν εξαιρετικά.
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.468
Reaction score
74.986
ContiSportContact 5; :confused:

Αν αντέξουν 40.000 να είσαι πολύ ευχαριστημένος. :D
Τα δικά μου με 20.000 είναι σχεδόν στο όριο φθοράς.
 

Μηνύματα
27.517
Reaction score
25.722
Ναι, δεν είναι σαν τις δικές σου μετρήσεις των 262. ;):p

Ακριβώς μετά τα τελευταία διόδια στην ανηφόρα σε διαδρομή που κάνω σχεδόν καθημερινά.
Με το αυτοκίνητο στο οποίο άλλαζα κάθε 10-15.000 χιλιόμετρα λάστιχα.
Nαι ! Την βροχή δεν μου είπες πως την μέτρησες .! Και άσε τις δικές μου μετρήσεις των 262. :p:D
 

spylab

Shalom
Moderator
Μηνύματα
12.647
Reaction score
31.148

Να μην ξεχναμε οτι τα crossclimate ειναι πιστοποιημενα και για βατο χιονι ( τρεις κορυφες) που συνηθως τα 4 season δεν ειναι ;)
(Το σύμβολο με το βουνό με τις τρεις κορυφές και τη χιονονιφάδα (3PMSF) είναι μια πρόσθετη σήμανση στα ελαστικά M+S , η οποία σημαίνει ότι είναι σχεδιασμένα για δύσκολες συνθήκες χιονιού.)

2016 ACE All Season Tyre Test
Overall: Best wet and dry braking, with only aquaplaning stopping it winning every test other than snow. Surprisingly capable with snow traction and braking makes the CrossClimate the ideal choice for climates which don't see a lot of snow

Τα δικα μου ειναι αυτα και ειχα πληρωσει 330 μαζι με ευθυγραμμιση

Α και το crossclimate θεωρειται καλοκαιρινο με πιστοποιηση για χειμωνα παρα all season
 
Last edited:

Μηνύματα
27.517
Reaction score
25.722
Εάν αλλάξει η βροχόπτωση κατά 1mm δλδ χιλιοστό , εσύ δεν θα πάρεις χαμπάρι τίποτα. Να μην βάλουμε στο παιγνίδι και τον άνεμο. Αυτό που θα αλλάξει αρκετά όμως θα είναι η παροχέτευση των ομβρίων υδάτων στον δρόμο. Αφού θα είναι η ίδια .......
Αρα το πότε εμφανίζεται η υδρολίσθηση στον ίδιο δρόμο με καινούρια λάστιχα και τις ΙΔΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΒΡΟΧΗΣ πάει στον βρόντο , γιατί απλά δεν υπάρχει. Γιατί ποτέ οι συνθήκες δεν είναι ίδιες.
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.468
Reaction score
74.986
Με τόσο χαώδη διαφορά στην ταχύτητα που ξεκινούσε η υδρολίσθηση, προφανώς δεν έχει σημασία η πιθανή μικρή διαφορά στη βροχόπτωση. ;)

Το πείραμα το έκανα συχνά επειδή και στη BMW και στο Abarth είχα απο 2 σετ ζαντολάστιχα που εναλλάσονταν. Και με το ESP on φυσικά.
 





costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.615
Reaction score
126.501
Όντως! Η πιρελι είχε βγάλει ενα βρόχινο απίστευτο, δεν ήξερε τι ήταν υδρολισθηση. Στα υπόλοιπα ήταν μέτριο, αλλά όταν έβρεχε, ζωγράφιζε! Δε θυμάμαι πως το έλεγαν..
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.615
Reaction score
126.501
Δε διαβάζεις καλά..

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2014-EVO-Max-Performance-Summer-Tyre-Test.htm

Είναι η απόλυτη κορυφή στο στεγνό (χωρίς να είναι πατάτα στο βρεγμένο), έχει με διαφορά τον σκληρότερο σκελετό, και το πιο άνετο λάστιχο, μόνο το βρακι της μισελεν το περνάει στο comfort. Πρόσεξε και το απίστευτο σκορ στο rolling resistance! Ο αφρός των ελαστικών.. :)

Τώρα αν η κάθε μαϊμού γράφει "εγώ το έβαλα και δε μου άρεσε" μου θυμίζει ακροάσεις καλωδίων! :)

Όπου και να ψαξεις, σε laptime σε στεγνό, είναι σταθερά πρώτο.

Τώρα σε βρεγμένο, έτσι κι αλλιώς, είσαι πολύ πιο συμμαζεμένος από ότι σε στεγνό, καθώς το γλίστρημα, ιδίως σε ελληνικούς δρόμους, είναι αναπόφευκτο σε καγκουριές..

Προσωπικά δεν το έχω οδηγήσει. Οδήγησα για πολύ καιρό το παράντα σπεκ 2, με το οποίο σε στεγνό σήκωσα αρκετές φορές το αυτοκίνητο σε 2 ρόδες σε στροφές, ήταν βεντούζες τα λάστιχα, δε το έχω ξαναζήσει αυτό το αίσθημα. Με τορσεν της κουιφε σε καλοστημένο οκτάβια 1.8Τ αυτά. ;)
 
Last edited:

Μηνύματα
29.453
Reaction score
23.581
ΤΟ ΠΙΡΕΛΙ ΑΣΥΜΕΤΡΙΚΟ ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΑΛΛΑ ΞΕΠΕΡΑΣΤΗΚΕ

ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΥΝΙΡΟΙΑΛ.

 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.468
Reaction score
74.986

Μηνύματα
4.059
Reaction score
776
Επειδή κατα καιρούς ρίχνω μία ματιά στα ελαστικά ήθελα να επισυμάνω τα εξής.
Πιστεύω οτι ο μέσος όπως εγώ ψάχνει το εξής ελαστικό.
Να είναι ασφαλές.
Να μήν χαλάει με την πάροδο του χρόνου (δηλαδή σύντομα).
Δεδομένου οτι έχουμε τυπικά αυτοκίνητα να μήν κινδυνεύουμε όταν ακουμπήσουμε κανα πεζούλι.

Για παράδειγμα μου είναι παντελώς αδιάφορο να πάρω ένα ελαστικό το οποίο θα είναι βεντούζα για ένα χρόνο και μετά θα θέλει αλλαγή.
Μου είναι επίσης παντελώς αδιάφορο ένα ελαστικό το οποίο θα αρχίσει τα καρούμπαλα όταν ακουμπήσω το πεζούλι στο παρκάρισμα ή όταν πέσω σε μία λακούβα.

Έχω την εντύπωση οτι τα τέστ που παραθέτετε δέν προσεγγίζουν το ελαστικό με αυτό τον τρόπο. Επίσης τα ίδια τα καταστήματα δείχνουν σχετική αδυναμία να απαντήσουν αυτά τα ερωτήματα με κάποια προδιαγραφή.

Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω?
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.468
Reaction score
74.986
Όλα είναι ασφαλή στην αρχή, εκτός των κινέζικων υποθέτω.
Τα σκληρότερα λάστιχα είναι βέβαιο οτι σε 1-2 χρόνια θα είναι κούτσουρα. Θα φαίνονται καινούργια για πάντα αλλά δε θα κρατάνε πουθενά.
Για πεζοδρόμια παίρνουμε λάστιχα με το εξόγκωμα στο πλάι γιατί αν είναι σκληρά όρα το αποπάνω. :p
Το υψηλότερο πλαϊνό είναι προσόν σχεδόν παντού. Δεν εννοώ 70%, αλλά το 40-45% είναι σκληρό, άβολο κι ευαίσθητο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.615
Reaction score
126.501
Πολύ σωστή παρατήρηση αλεξ!

Κοίτα, αυτά τα ελαστικά, αφορούν ανθρώπους που οδηγούν απαιτητικά, που ξέρουν τι πα να πει ζεσταμα ελαστικών και υπερθέρμανση γομας, και πώς τα κρυωνεις κλπ.

Προφανώς ο απλός χρήστης ιχ αυτοκινήτου δεν ασχολείται με το θέμα.

Νομίζω ότι για τον απλό χρήστη, οι τυπικές συμβουλές ή αν θες οι πρακτικές των εταιρειών leasing, αρκούν. Δηλαδή:
Αλλαγή ελαστικών κάθε 40.000 χλμ, κι ένα μπρος πίσω στο ενδιάμεσο. Εννοείται η τήρηση των αναγραφομενων πιέσεων από το μανιουαλ του αυτοκινήτου, και ο έλεγχος πίεσης των ελαστικών μία φορά το μήνα.

Αναρωτιέμαι πόσοι τυπικοί χρήστες ιχ τηρούν αυτούς τους απλούς κανόνες..
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.615
Reaction score
126.501
Από κεί και πέρα, όλα τα ελαστικά των γνωστών μεγάλων εταιρειών, είναι άριστα για απλή καθημερινή χρήση, στα πλαίσια των προδιαγραφών τους, δηλαδή αν είσαι σε χιόνια, βαλε χιονολαστιχα μεγάλε, όχι καλοκαιρινά όλο το χρόνο.

Ο απλός χρήστης δεν αλλάζει διαστάσεις ελαστικών, αντικαθιστά τα ελαστικά στα 40.000 χλμ με ίδιων διαστάσεων νέα, είτε στην αντιπροσωπεία σε κάποιο σέρβις, είτε σε μαγαζί ελαστικών.

Διαφορές αξιόλογες δεν υπάρχουν στα απλά ελαστικά μεταξύ των γνωστών εταιριών. Όλα καλά είναι. Τώρα αν πάρεις λάστιχα από σουπερμάρκετ γιατί είναι τζάμπα, κακό του κεφαλιού σου..
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.799
Μηνύματα
2.876.530
Members
37.949
Νεότερο μέλος
tzino
Top