Ποια μάρκα ελαστικών εμπιστεύεστε συνήθως;

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
77.716
Reaction score
94.777
Μα πού είναι ο Μάρκου; :whistling:
 

loudobic

AVSite Member
Μηνύματα
939
Reaction score
295
Πρόταση για TOYO. Χρησιμοποιώ σε δύο διαστάσεις το λάστιχο εδώ και 7 χρόνια και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος.
1) 195/60/16
2) 225/55/16
 

Μηνύματα
2.677
Reaction score
1.393
Υπάρχει, κι είναι και σένιο!



για όλα μισελέν, και τα μυαλά στα κάγκελα!







:drinks::drinks::drinks::drinks::drinks::drinks::drinks:

Μέχρι πρότινος έβαζα μόνο στο βάτραχο Michelin...Τελικά και εκει ακόμα τα άλλαξα. Εχω κρατήσει μια τετράδα μόνο για τις επιδείξεις :p:p:p

185hr15-michelin-xvs-p.JPG
 

Μηνύματα
29.293
Reaction score
23.367
Μέχρι πρότινος έβαζα μόνο στο βάτραχο Michelin...Τελικά και εκει ακόμα τα άλλαξα. Εχω κρατήσει μια τετράδα μόνο για τις επιδείξεις :p:p:p

View attachment 64525
O D SPECIAL ΕΙΝΑΙ?

ΕΙΧΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 90 ΤΟ DS23 ie ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟΝ ΘΥΜΑΜΑΙ.

ΜΟΝΟ ΜΙΣΕΛΕΝ ΚΑΙ ΚΛΕΜΠΕΡ ΕΒΓΑΖΕ ΤΟΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΣΤΑΣΗ 185R/15
 

Μηνύματα
2.677
Reaction score
1.393
O D SPECIAL ΕΙΝΑΙ?

ΕΙΧΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 90 ΤΟ DS23 ie ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟΝ ΘΥΜΑΜΑΙ.

ΜΟΝΟ ΜΙΣΕΛΕΝ ΚΑΙ ΚΛΕΜΠΕΡ ΕΒΓΑΖΕ ΤΟΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΣΤΑΣΗ 185R/15
DSuper. Αστα η διάσταση είναι όπως και το αυτοκίνητο...μοναδικό σε όλα του :geek:
 


Μηνύματα
4.059
Reaction score
776
Συμβουλές:

Πίεση στα λάστιχα. Είναι πιο σημαντικό θέμα από το πιο λάστιχο (επώνυμο) θα βάλεις. Συχνός έλεγχος, και προσαρμογή των πιέσεων αναλόγως φορτίου, σύμφωνα με τις οδηγίες χρήσεις του αυτοκινήτου. Υπ'οψιν ότι την πίεση των ελαστικών την ελέγχουμε όταν είναι κρύα τα λάστιχα. Και σε πάρα πολλά βενζινάδικα, τα πιεσομετρα που έχουν είναι για πέταμα, σα την αυτοματοποιημένη ισοσταθμιση χώρου φτηνών av ενισχυτών και χειρότερα.. 8-)

Τέλος, από τα επώνυμα, εγώ προσωπικά μισελεν δε βάζω ούτε να με πληρώνεις. :D:p
Ομολογώ ότι το έχω παρατηρήσει και εγώ.
Στην αρχή ένιωθα ότι έφταιγε το λάστιχο. Μία μέρα κατάλαβα ότι αντί για 30 είχα βάλει .... 40!

Ε από τότε που παρατηρώ τις αντλίες αέρα ψάχνω με το κιάλι να βρω μία αξιοπρεπή.

(παρένθεση)
αγόρασα το μηχάνημα από το ebay που πρότεινες. Νομίζω είχε 5,87 με τα μεταφορικά κερασμένα.

Αν χαλάσει... δεν βαριέσαι... θα τα βρούμε σε μπύρες στη Θεσσαλονίκη!!!:lolsign:
 


Μηνύματα
2.768
Reaction score
1.191
Εδώ και μερικά χρόνια πάντα ελέγχω με το δικό μου το μανόμετρο την πίεση μια φορά τους 1-2 μήνες και πριν από ταξίδι
έχω αυτό το μαραφέτι
http://www.autoexpress.co.uk/accessories-tyres/45077/halfords-advanced-digital-tyre-pressure-gauge
Κάνει δουλειά, έχει οθόνη και βαλβίδα να διώχνει αέρα έτσι ώστε βάζω παραπάνω με το μανόμετρο του βενζινά και βγάζοντας αέρα φτάνω στο επιθυμητό .
΄Τώρα έχω αγοράσει και κομφλέρ για το σπίτι .... από τα lidl ! ! ! !
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.839
Ενας φίλος με 4L Renault επιανε 160 στις πλατείες του Παπαγου με Michelin....
Από τότε πάντα Michelin ......:whistling:
 

Μηνύματα
20.140
Reaction score
14.553
Έψαχνα να βρω μήπως τυχόν υπάρχει κάποιος γραπτός περιορισμός για λογους ασφαλειας. Από τις επίσημες οδηγίες ασφάλειας, το μόνο σχετικό που βρήκα:

"Μην χρησιμοποιείτε στον ίδιο άξονα ελαστικά με διαφορετικές διαστάσεις ή προδιαγραφές, με εξαίρεση την περιορισμένη χρήση της προσωρινής ρεζέρβας."

Δεν υπάρχει καμία απαγόρευση για διαφορετικό ελαστικό μπρος πίσω, κάτι που άλλωστε είναι εργοστασιακό σε διάφορα σοβαρά αυτοκίνητα. ;)

Για το "χιαστί", είπα ήδη ότι δε συμφωνώ, και να που ισχύει και ως απαγόρευση για λόγους ασφαλείας.;)
Είστε και διακεκριμένο μέλος και πρέπει να προσέχω....:D

Εμείς γιατί τις παίρνουμε τέσσερις - τέσσερις τις ρόδες και προσέχουμε και τις εποχικές ημερομηνίες αλλαγής τους ;

Μήπως μας τρομοκράτησαν με το ασφαλιστικό θέμα?
 

Μηνύματα
2.353
Reaction score
4.917
Έχω δοκιμάσει λίγα σχετικά ελαστικά..Michelin pilot sport 2, Conti premium contact 3, Dunlop Maxx Sport RT....Όμως περισσότερα από όλα, πάρα πολύ θετική εντύπωση στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου από τα πρώτα χιλιόμετρα, μου άφησε αυτό που φοράω τώρα: Michelin CrossClimate: διασταση 205/55/16 σε Volvo S60 2000cc turbo
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
77.716
Reaction score
94.777
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πώς πολλοί μισούν τα Michelin και άλλοι τόσοι τ' αγαπούν! :thumbsdown:
 

Μηνύματα
27.318
Reaction score
25.349
Είναι διπλές προσωπικότητες. Το έγραψε κάπου ο ear. Εχει δύο γόμες , μια μαλακή εξαιρετική από έξω , αλλά όταν φθαρεί αυτή βγαίνει η μάπα , που δεν κρατάει με τίποτα. Το έχω δεί και εγώ αυτό με Michelin. Στα πρώτα 5000 χλμ είναι άψογα. Μετά αρχίζει να γλυστράει σαν σαπούνι. Δεν λέω ότι συμβαίνει με όλα τα MICHELIN αυτό , αλλά συμβαίνει.
 

Μηνύματα
27.318
Reaction score
25.349
Στην μηχανή , κάποτε έβαλα Michelin ζευγάρι μπρος πίσω. Κράτησε 5000χλμ το πίσω και μετά βγήκαν τα λινά έξω. Το μπροστινό κράτησε βέβαια πιο πολύ , αλλά τι να το κάνεις που και αυτό σε Αττική οδό παρέδωσε το πνεύμα πολύ γρήγορα. Βέβαια πρέπει να τονίσω ότι όλη η κίνηση ήταν στην Αττική οδό , αλλά δεν παύει να είναι απορίας άξιο το νούμερο των 5000 χλμ , για μηχανή και μάλιστα με απαλή καθημερινή χρήση.
 

Μηνύματα
29.293
Reaction score
23.367
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πώς πολλοί μισούν τα Michelin και άλλοι τόσοι τ' αγαπούν! :thumbsdown:
ΕΙΝΑΙ ΘΥΓΑΤΡΙΚΗ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΡΕ ΣΥ...:p

ΓΙ ΑΥΤΟ......:D
[DOUBLEPOST=1476905404][/DOUBLEPOST]ΥΓ. ΤΑ "ΝΕΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ" ΜΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΛΙΓΟ ΑΛΛΟΥΦΑΝΠΑΡΚ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ...

ΤΡΕΧΕΙ ΚΑΤΙ?
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.714
Reaction score
28.072
Τότε είναι μια καλή ευκαιρία οι κάτοχοι του CrossClimate μετά από 15.000km - 20.000km να επανέλθουν λέγοντάς μας τις εντυπώσεις τους. Γιατί αν είναι και μετά όπως είναι στην αρχή > (σύμφωνα με τα διάφορα τεστς που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο), τότε μιλάμε για ΤΟ λάστιχο νομίζω.
[DOUBLEPOST=1476905711][/DOUBLEPOST]
Στην μηχανή , κάποτε έβαλα Michelin ζευγάρι μπρος πίσω. Κράτησε 5000χλμ το πίσω και μετά βγήκαν τα λινά έξω. Το μπροστινό κράτησε βέβαια πιο πολύ , αλλά τι να το κάνεις που και αυτό σε Αττική οδό παρέδωσε το πνεύμα πολύ γρήγορα. Βέβαια πρέπει να τονίσω ότι όλη η κίνηση ήταν στην Αττική οδό , αλλά δεν παύει να είναι απορίας άξιο το νούμερο των 5000 χλμ , για μηχανή και μάλιστα με απαλή καθημερινή χρήση.
Στη μηχανή μόνο METZELER. Σε όλες τις μηχανές που είχα έβαζα μόνο αυτά και είμαι πολυ ευχαριστημένος. Και τώρα στο Vstrom πάλι με αυτά είμαι.
 

Μηνύματα
27.318
Reaction score
25.349
Εχμ , ναι καλά τα METZELER αλλά όχι για μηχανές σαν το VTR. Είναι καλύτερη η ιταλική τους έκδοση σε PIRELLI .
Τα δε Michelin στα πρώτα 2000Km είναι εξαιρειτκά. Μετά μόνο κάνουν λίγο πατιναζ. Δεν έχω βρεί καλό λάστιχο για την μηχανή ακόμα.
[DOUBLEPOST=1476917573][/DOUBLEPOST]Τα Dunlop έχουν δείξει καλό χαρακτήρα , αλλά στραβογυρίζουν.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.431
Reaction score
125.784
Είστε και διακεκριμένο μέλος και πρέπει να προσέχω....:D
Α, τώρα σώθηκες! :p

Εμείς γιατί τις παίρνουμε τέσσερις - τέσσερις τις ρόδες και προσέχουμε και τις εποχικές ημερομηνίες αλλαγής τους ;
Εντάξει, αυτό είναι το σύνηθες, να πηγαίνει κάποιος να αλλάξει 4 λάστιχα, συνήθως κάθε 2 χρόνια, με μία ενδιάμεση αλλαγή τα μπρος πίσω στο έτος. Δηλαδή, μία φορά το χρόνο, πας σε λαστιχά.
Υπάρχουν όμως και κάποιες μειοψηφίες που κάνουν πιο πολύπλοκο το σενάριο αλλαγών, χωρίς έξτρα οικονομική επιβάρυνση, και πιθανόν με κάποια πλεονεκτήματα. Μόνο μειονέκτημα η επίσκεψη σε λαστιχά δις το έτος. ;)

Μήπως μας τρομοκράτησαν με το ασφαλιστικό θέμα?
Δε καταλαβαίνω τι εννοείς. :thumbsdown:
 

Μηνύματα
350
Reaction score
236
Εγώ απορώ, αν έχουμε διαφορετικά ελαστικά μπρος - πίσω, δεν θα έχουμε και διαφορετική πρόσφυση στους δυο άξονες ;

Φιλικά,
Βασίλης
 


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.687
Μηνύματα
2.869.964
Members
37.945
Νεότερο μέλος
konstantinos2k
Top