- Μηνύματα
- 820
- Reaction score
- 995
Όμορφο...Πώς μετράει;
Αν μιλάς για κάποια καινούρια εισαγωγή το τελευταίο χρονικό διάστημα, δεν έχει γίνει. Έχω ένα ικανοποιητικό stock για τις όποιες ανάγκες προκύψουν στο μέλλον από τις κατασκευές μου και υπάρχει και ένας περιορισμένος αριθμών μονάδων διαθέσιμος.Τα spicom εισάγονται ακόμα,
η έχει δημιουργηθεί προσωπικό στοκ.?
Το παραμικρό στην ανάρτηση. Τα αποσβεστικά που φαίνονται είναι κολλημένα στο σασί από λαμαρίνα του παθητικού, για να μειώσουν το όποιο κουδούνισμα. Αυτό σε μια προσπάθεια για το καλύτερο δυνατό.Πετρο εχεις κανει dumping στην αραχνη των παθητικων για αποφυγη τριγμων ; (ringing)
Το Vandersteen Model 2 δεν λειτουργεί με αυτό τον τρόπο. Έχει έναν <<υβριδικό>> θα τον χαρακτήριζα τρόπο συντονισμού.Μια άλλη λύση που είχε υλοποιήσει ο Vandersteen στο Model 2 είναι ο παθητικός ακτινοβολητής να είναι κανονικό μεγάφωνο που το πηνίο του να είναι συνδεδεμένο σε ένα τσοκ. Έτσι η κίνηση το κώνου παρήγαγε ρεύμα που φρέναρε το μεγάφωνο με καθυστέρηση που ρυθμίζονταν από την εμπέδηση του τσοκ.
Η επιφάνεια οποιουδήποτε σωλήνα bass-reflex είναι "προϊόν" περιοριστικών συμβιβασμών του λόγου ("ποιότητα" μπάσου/διαστάσεις σωλήνα). Άριστη λοιπόν η πρακτική σου, διότι με τον παθητικό ακτινοβολητή απέφυγες κάθε είδους θορύβους περιδίνησης εξ' αιτίας των στροβιλισμών του αέρα και στα δύο "ακροφύσια" του συμβατικού σωλήνα συντονισμού.Ένα από τα πλεονεκτήματα του <<παθητικού ακτινοβολητή>> είναι η μεγάλη παλλόμενη επιφάνεια. Πολύ μεγαλύτερη από το εμβαδόν ενός αντίστοιχου σωλήνα ανάκλασης χαμηλών.
Έτσι η μεταφορά ενέργειας στο χώρο είναι ποιο άμεση, αβίαστη και ομοιόμορφη.
Σε όλα τα ηχεία το πλαίσιο στήριξης της σήτας επιφέρει αλλαγές στην απόκριση, βασικά των υψηλών συχνοτήτων. Γιαυτό δεν θα δεις ποτέ σήτα σε studio monitors. Αυτό όταν δίνεις σημασία στη λεπτομέρεια της αναπαραγωγής. Η σήτα από την άλλη είναι χρήσιμη μόνο για προστασία από παιδικά, περίεργα, χεράκια.Επίσης θα ήθελα πάνινη σίτα μπροστά (συγχωρέστε με, είμαι τελειομανής και στην εμφάνιση μια κατασκευής, ιδιαίτερα σε σύγκριση με έτοιμες της αγοράς, αλλά αυτό αξίζει ένα άλλο, ξεχωριστό thread...)
Γιάννης
Καλησπέρα και από μένα, πολλά μπράβο για την εξαιρετική και επαγγελματική δουλειά!Η πλάτης του δορυφόρου, το <<κύκλωμα διαχωρισμού>> με το καπάκι και τους ακροδέκτες σύνδεσης και τέλος όλα μονταρισμένα:
View attachment 277163
View attachment 277164
View attachment 277165
Τετοιο αφρωδες ειχαν και τα δικα μου Naim IBL το οποιο μετα απο 5-6 χρονια αρχισε να διαλυεται μεχρι που εμειναν μονα τους τα χριτς χρατς.Αψογη λύση ήταν αυτή των IMF CMII (έχω ακόμα ένα ζευγάρι στο μουσείο μου) :
Αφρός ανοικτής κυψέλης πάχους ~2cm χωρίς καθόλου πλαίσιο στήριξης, που στηριζόταν με μικροσκοπικά "χριτς-χρατς" στις τέσσερις γωνίες της μπάφλας. Στην περιοχή του τουίτερ και του γούφερ, ήταν "σκαμμένος" εσωτερικά, ώστε να μην υπάρχει επαφή με θόλους και σαράουντ.
Τόσα χρόνια ειλικρινά απορώ γιατί δεν είναι έτσι όλες ανεξαιρέτως οι σίτες των ηχείων.
Θυμαμαι ειχα ψαξει να τα βρω και δεν τα εβρισκα πουθενα τοτε. καποια στιγμη τα βρηκα απο Αγγλια και το κοστος ηταν τοσο εξωπραγματικο που ειπα να π@ να γ@*&$ (ασε που δεν μου αρεσαν τα ηχεια κιολας οποτε σιγα μην τους εδινα και λεφτα απο πανω)Στα IMF διαλύθηκε στα 10-12 χρόνια.
Αλλά αξίζει τον κόπο. Ουδέτερη λύση ηχητικά - πιθανότατα και να περιορίζει την περίθλαση.
ΟΚ, κάποτε παραδίδει το πνεύμα. Και τι έγινε, το αλλάζεις με πολύ χαμηλό κόστος.