24/96 vs Vinyl

Μηνύματα
1.208
Reaction score
59
Το σύστημα είναι αυτό που είναι και αυτό θα παίξει. Και τίποτε άλλο. Τελεία και παύλα. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να φέρετε ΟΠΟΙΟ και Ο,ΤΙ ψηφιακό player θέλετε. Έχουμε συνεννοηθεί και θα κάνουμε συγκρίσεις βινυλίων με τα αντίστοιχα ψηφιακά που θα φέρετε.
Θυμάμαι πρίν από 20 χρόνια μια εταιρεία καινούργια τότε στο χώρο, στη Αθήνα που όταν τους επισκέφτηκα τότε και τους είπα ότι έχω ένα από τα πιο τελευταία πικάπ της Linn με αντιμετώπισαν σαν να τους είχα πει ότι παίζω τους δίσκους μου με γραμμόφωνο.
Απεχθάνομαι γενικά ανθρώπους αυτού του στυλ που υποτιμούν ακόμα και τα σπουδαιότερα μηχανήματα.
Κώσταυτιά ειλικρινά δεν ντρέπεσαι!!! Ποιος νομίζεις ότι είσαι που έχεις άποψη για όλα και για πράγματα που τα είδες ίσως μόνο σε φωτογραφίες! Ειλικρινά τί συμφέρον έχεις; Εγώ τελικά φαίνεται να είμαι ο έμπορας!!!!!! Έχεις ποτέ σου ακούσει το σύστημά μου; Έχεις ποτέ σου ακούσει και πόσες φορές ζωντανή ακουστική μουσική;; Δεν έτυχε να σε συναντήσω ποτέ και πουθενά. Δεν εννοώ φυσικά στο Λονδίνιο ή σε άλλες πόλεις και αίθουσες συναυλιων που έχω ακούσει υπέροχη μουσική. Ηδονίζεσαι με το να υποτιμάς τους συνομιλητές σου και συνανθρώπους σου; Αλήθεια έχεις ποτέ σου σκεφτεί ποιος είναι ο συνομιλητής σου;Δεν εκτιμάς το ότι κάποτε που είχες πρόβλημα εδώ σε συμπαρασταθήκαμε;;
Εχετε σκυλιάσει με το να βγάλετε ακατάλληλα μηχανήματα που έχουν αποσπάσει ρεκορ βραβείων από εταιρείες χαμηλού προφίλ, που δεν διαφημίζονται, ιδεολόγων και όχι απλών εμπόρων που αν ήθελαν να τα οικονομήσουν μόνο τις πατέντες τους να πουλούσαν θα ζούσαν 10 ζωές. Πρόσεχε σε παρακαλώ πώς μιλάς. Έχουμε να μοιράσουμε τίποτε;;; Μήπως μου διαφεύγει κάτι! Συμπεριφέρεσαι μαζί με τον αδελφό σου [εσύ βέβαια έχεις άλλο επίπεδο] σαν να είσαι ο άνθρωπος που του έχουν θιγεί τα εμπορικά του συμφέροντα. Τί ψυχολογία είναι αυτή! Είσαι και γιατρός;;; Μην μου πεις ότι όλα αυτά τα προσβλητικά σχόλια είναι μέρος του χιούμορ σου, γιατί ξέρω ότι έχεις και μου αρέσει, αλλά εδώ πρόκειται για κάτι άλλο. Δεν έχω κανένα καημό για το συγκριτικό. Απλά θα ήθελα να ξέρω μήπως και μπορώ να ακούσω κάποια μουσική που δεν ακούω και ίσως μπορώ να την ακούσω με τον τρόπο που ακούτε εσείς. Με ενδιαφέρει πάντα και ο 20ος αιώνας στην κλασική μουσική που δεν υπάρχουν όλα τα έργα. Βέβαια όσες φορές άκουσα από τα μέσα που εσείς θεωρείτε σπουδαία δεν με έπεισαν. Θα σε παρακαλούσα να έλεγες τον αδελφό σου να πάψει να προσπαθεί να υποβιβάσει και άλλο την συζήτηση. Εδώ και πολύ καιρό προσπαθώ να μην απαντώ στα γραφόμενά του και δεν θα το κάνω.
Πάψτε να προσβάλλετε τους συνομιλητές σας! Είναι καθαρά φασιστική τακτική. Μην χαμηλώνετε τους άλλους για να φανείτε εσείς. Υπάρχει άλλος πιο υγιής τρόπος. Ψάξτε να τον βρείτε. Αξίζει το ταξείδι! Λ.Σ.
 

Μηνύματα
7.098
Reaction score
5.614
Απόλυτα σεβαστή η επιθυμία του Λουκά, ως οικοδεσπότης που θα είναι, να παραμείνουμε στο υπάρχον σύστημα και να μην μπλέξουμε άλλες συσκευές πλην του player+dac.

Θα γίνει και ρεβάνς ούτως ή άλλως στου Κοτσίδη το σύστημα λίαν συντόμως. :116:
 

Μηνύματα
5.197
Reaction score
20
Απάντηση: Re: 24/96 vs Vinyl

Το σύστημα είναι αυτό που είναι και αυτό θα παίξει...
Κύριε Στεφανίδη Καλημέρα!
Διάβασα τα μηνύματα του Κώστα ΕΑR από την σελίδα 116 και μετά και ειλικρινά δεν είδα πουθενά να υποτιμά το σύστημά σας
ή τα αναλογικά μέσα αναπαραγωγής ή το πρόσωπό σας, τις γνώσεις σας και την εμπειρία σας.
Αντίθετα, μάλιστα, είδα ξεκάθαρα τα καλά του σχόλια για εσάς και το σύστημά σας,
όπως και τον σεβασμό του για τα γούστα και τις ακουστικές προτιμήσεις των υπολοίπων μελών.
Οι προτιμήσεις του φαίνονται ξεκάθαρες, όπως και οι διαχωρισμοί που κάνει στον αναπαραγώμενο ήχο
και στους οποίους πραγματικά δείχνει, ξανά, τον σεβασμό του στα "ακουστικά γούστα" που είναι διαφορετικά από τα δικά του
και από αυτά που ο ίδιος θεωρεί "σωστά".
Πιστεύω πως πρόκειται περί καθαρής παρεξήγησης αυτών που έγραψε.
Και πραγματικά πιστεύω πως μπορείτε να την δείτε εύκολα με μια δεύτερη ψυχραιμότερη ανάγνωση.
Πολύ φιλικά,
Νίκος
 

Μηνύματα
5.008
Reaction score
4.250
Απάντηση: 24/96 vs Vinyl

Λουκα θα χαρακτηριζα το κειμενο σου "ατυχες".

Επειδη ο Κωστας εχει καποιες αποψεις που ευγενικα και με τον δικο του τροπο τις γραφει (ιδιαιτερος σε αρκετες περιπτωσεις, σκληρος ισως, αλλα παντα σε πολιτισμενο επιπεδο). Απο κει και περα, δεν ειναι δυνατο τοσο ευκολα να μπαινουν ακραιοι χαρακτηρισμοι απο μερους σου (φασιστες-Γκεμπελς κλπ και μαλιστα κατ επαναληψιν), αν μη τι αλλο δεν προαγουν κανεναν διαλογο και "γκρεμιζουν γεφυρες".

Στα φορουμ γραφουμε τις αποψεις για τα μηχανηματα και πολλες φορες κανουμε κριτικη σε καποια μηχανηματα που ενδεχομενως αυτη να μην αρεσει σε καποιους αντιπροσωπους πολυ περισσοτερο οταν θεωρησει οτι υποβιβαζεται το μηχανημα του σε σχεση με καποιο αλλο. Ομως απο την αλλη αυτος ειναι και ενα απο τους λογος υπαρξης του φορουμ.

Ο αντιπροσωπος στην ουσια οσον αφορα το μηχανημα του κανει μονο διευκρινιστικες παρεμβασεις και μεχρι εκει. Αν το μοντελο δεν ειναι νεοεισαχθεν πιθανον να υπαρχουν μελη που το εχουν και θα υπερασπισουν η οχι το μηχανημα. Δεν ειναι σωστο κατι τετοιο να γινει απο τον αντιπροσωπο για λογους ευνοητους. Αν εχεις προσεξει εχουμε υποστηριξει καποιοι ανθρωποι τα μηχανηματα σου. Δεν ειμαστε ουτε εμποροι ουτε παιρνουμε προμηθεια απο σενα. Αυτο πιστευουμε αυτο γραφουμε. Αν καποιος αλλος τα θεωρει για τα μπαζα δικαιωμα του. Να τον κρεμασουμε δεν γινεται. Αυτα ειναι τα φορουμ. Ενα μωσαικο χαρακτηρων διαφορετικων που ο καθενας εκφραζει τις αποψεις του οσο ακραιες κι αν ειναι. Καθηκον των ανθρωπων της διαχειρησης ειναι να κραταει καποιο επιπεδο στην συζητηση και να ριχνει τους τονους οταν κατι παει να ξεφυγει απο τα πλαισια του πολιτισμου (κι αυτοι ειναι ανθρωποι με αδυναμιες και μη επαγγελματιες οσον αφορα το συγκεκριμενο καθηκον, οποτε θα κανουν κι αυτοι την στραβη τους).

Εχουμε και ενα αλλο ζητημα που εσυ εχεις διαφορετικη αποψη (με γεια σου με χαρα σου).

Απο ενα αλμπουμ δεν ακους μια ζωντανη συναυλια αλλα την δουλεια του καλλιτεχνη μεσα σε ενα στουντιο και ενδεχομενως καποιες παρεμβασεις του ηχοληπτη (μικρες η μεγαλες εχει δευτερουοντα λογο).

Επομενως τα ακουσματα σε συναυλιες η Μεγαρα κλπ πανε περιπατο. Ειναι παρα πολυ καλα, αλλα για να περασεις εκεινη την ωρα καλα και να πλουτισεις τον εσωτερικο σου κοσμο με ευχαριστες αναμνησεις. Μεχρι εκει ομως. Αυτο που θα ακουσεις στην συνεχεια απο ενα ηχοσυστημα δεν μπορει να φτασει το επιπεδο μια λαιβ συναυλιας ουτε κι αυτο ειναι ζητουμενο. Εδω παλι απολαμβανεις μουσικη στο σπιτι σου και γεμιζεις επισης ευχαριστα τις ελευθερες ωρες σου. Αν εσυ νομιζεις οτι το συστημα σου ειναι τετοιου επιπεδου που αντικαθιστα το Μεγαρο, νο προμπλεμ. Επετρεψε ομως και τους αλλους να εχουν διαφορετικη αποψη και πληζ χωρις να τους αποκαλεις με βαριες εκφρασεις.

Προσωπικα οσον αφορα τα κειμενα του Κωστα στεκομαι σ αυτα τα σημεια που υπαρχει διαφορετικη αποψη για να ξεκαθαρισουμε την διαφορα αναμεσα στο γουστο και στο τεχνικο στοιχειο. Ενα τετοιο σημειο λοιπον που θα επρεπε ενδεχομενως κι εσυ να μεινεις και να κανεις την ερωτηση η και τοποθετηση προς τον Κωστα ειναι το εξης.

Αν λοιπον οι Atma-spher με ηχεια πανελ (τουλαχιστον ηλεκτροστατικα) δειχνουν υπεροχη σε αναλογικη πηγη (παντα κατα την αποψη του Κωστα), μπορουμε αυτο να το γενικευσουμε? Δηλαδη οποιος εχει ηχεια πανελ και παιζει με ενισχυτες λυχνιες, τοτε θα παιξει πιο σωστα με βινυλιο? Αυτο τεχνικα πως αποδεικνυεται? Προσωπικα εχω σοβαρες αφιβολιες για αυτον τον διαχωρισμο. Φανταζομαι κατι αντιστοιχο θα γινεται και με τις κορνες που κατα κανονα παιζουν SE ενισχυτες λυχνιας των 15 βατ.

Η απαντηση του Κωστα δεν θα εκληφθει σαν απριορι σωστη. Απλα ειναι μια αποψη ενος ανθρωπου που ασχολειται πολλα χρονια με το αντικειμενο και εχεις πολλες γνωσεις. Δεν ειναι ο μονος ομως. Ενδεχομενως αλλοι που εχουν ιδιες οι περισσοτερες γνωσεις απ αυτον, να εχουν τελειως διαφορετικη αποψη. Τι να κανουμε σε ολα τα σχολεια δεν διδασκουν τα ιδια πραγματα:142: Ακομη και για τεχνικα ζητηματα αρκετες φορες βλεπουμε ανθρωπους που εχουν φαει ολη τους την ζωη σε εργαστηρια να εχουν μεταξυ τους διαφορετικες αποψεις.

Λουκα κατι τελευταιο. Οταν θα ακουσουμε απο την μια το βινυλιο και απο την αλλη το 24/96 για ολους μας υπαρχουν τρεις πιθανοτητες. Να μας αρεσει το πρωτο, να μας αρεσει το δευτερο και να ειναι ισαξια. Ενδεχομενως ομως να συμβει και το εξης. Αυτο που θα αρεσει σ εσενα να μην αρεσει σε μενα (και το αντιθετο). Εαν λοιπον εγω γραψω οτι μ αρεσε το ψηφιακο, ελπιζω να συνεχισουμε να γραφουμε με πολιτισμενο τροπο την διαφορετικοτητα των προτιμησεων μας.

Πανω απ ολα πρεπει να προαγουμε τις προσωπικες μας σχεσεις, εστω και αν εχουμε διαφορετικες αποψεις ακομη και για καιρια ζητηματα. Δεν βλεπω να υπαρχει δολος πουθενα, ουτε και γιατι.
 


Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Βασίλη το θέμα δεν είναι προσωπικό. Προσωπικό το κάνει ο έμπορος που νομίζει ότι όλοι τον κυνηγούν και τον κατατρέχουν. Προσωπικό το κάνει την στιγμή που αρχίζει να αμφισβητεί την προσωπικότητα του συνομιλητή του, μόλις αυτός τολμήσει να κάνει υποδείξεις στον μεγάλο γνώστη της αναπαραγωγής μουσικής (και τρία ωά Τούρκικα).

Είναι προφανές ποιός είναι ο πραγματικός φασίστας. Αυτός που μιλά με εκφράσεις του τύπου τελεία και παύλα, αυτός που βρίζει τους συνομιλητές του, αυτός που θεωρεί ότι πέραν από την εξέχουσα αφεντομουτσουνάρα του, όλοι οι άλλοι λένε χαζομάρες.

Και ξέρεις Βασίλη, εάν τολμήσεις και πεις τίποτε κατά την ακρόαση, ότι κάτι δεν σου άρεσε ή ότι το ψηφιακό έπαιξε πιο σωστά, να είσαι σίγουρος ότι θα το κάνει και σε σένα. Θα σε βγάλει χαμηλού επιπέδου, ίσως κουφό και σίγουρα ανεπαρκή, θα αρχίσει τις φασιστικές μεθόδους υποβιβασμού σου, θα σε ρωτάει πόσες φορές πήγες στο μέγαρο και άλλες τέτοιες μπαρούφες. Περασμένα ξεχασμένα; Μα δεν υπήρχε ποτέ τίποτε επί προσωπικού. Μόνο εμπορική εμπάθεια υπήρξε. Ποιός δεν θυμάται τι άκουσε ο Σκαλ όταν του πρότεινε να κάνει κάποιες αλλαγές στο σύστημά του, μετά από ακρόαση; Μέχρι και στον West προσφέρθηκε ο Σκαλ να στείλει τις προτάσεις και ο άλλος αντέδρασε με τον γνωστό τρόπο απαξίωσης του συνομιλητή του, τον ρωτούσε για το μέγαρο... Ποιός δεν θυμάται την απαξίωση του συστήματος άλλου αντιπροσώπου στον οποίον τότε κάναμε συγκριτικά, με εκείνο το περιβόητο: "το δικό μου σύστημα παίζει 1000 φορές καλύτερα"; Ποιός δεν θυμάται το μπάχαλο στο ριβιού του Τσαντουλή με τα Martin Logan CLX όταν τόλμησε να πει ο Τσαντουλής ότι τα μεγάλα ML είναι ίσως τα πιο μελετημένα πάνελς που υπάρχουν (που είναι) και ο άλλος φαγώθηκε με φασιστικούς επίσης τρόπους να βγάλει τα ηχεία άχρηστα και τον Τσαντουλή αναξιόπιστο εκτοξεύοντας ίδιες κατηγορίες περί συμφερόντων κλπ. Και πόσα άλλα παραδείγματα εμπάθειας, πόσα παραδείγματα τρομερών μαργαριταριών που έχει κατά καιρούς πετάξει, με αποκορύφωμα ότι ο ίδιος ακούει μέχρι και 40 χιλιόκυκλους. Ο άλλος του μιλούσε για ευθύ και ανακλώμενο ήχο, για την ηχητική βρωμιά που μπορεί να αποφύγει εάν κάνει αλλαγές στην τοποθέτηση των ηχείων του (κάτι που το ζούμε καθημερινά όλοι στα περιορισμένα σπίτια μας) κι αυτός απαντούσε ρωτώντας πόσες επισκέψεις κάνει στο μέγαρο. Περίμενε να δεις τι θα απαντήσει και σε σένα τώρα που του είπες ότι οι συγκρίσεις live και κονσέρβας είναι αδόκιμες. Get ready...

Όταν λοιπόν μιλάς σε κάποιον για ακουστική και σου απαντά επί προσωπικού, όταν εσύ επιχειρηματολογείς κι αυτός μιλά περί ανέμων, υδάτων και... μεγάρων, είναι προφανές ότι δεν έχει άλλα όπλα από το να μετατρέψει την συζήτηση σε προσωπική κόντρα και φαγωμάρα. Έτσι αρχίζει τις φασιστικές τακτικές, πιάνει στο στόμα του "επίπεδά" μας κλπ. Το ίδιο και με τον Κώστα που προτείνει ενισχυτικά και με εμένα που προτείνω άλλο, έτοιμο κατάλληλο σύστημα, έτοιμο κατάλληλο s/w και σοβαρή διαδικασία. Το ίδιο και με τον φίλο πιο πάνω που πρότεινε κάτι άλλο και ο μέγας ΛουΣου απάντησε: το σύστημα είναι αυτό, "τελεία και παύλα". Πίστεψέ με δεν θέλει πολύ ακόμη για να τα ακούσετε κι εσείς. Μην τολμήσεις μονάχα να του πεις τίποτα για τον καλύτερο συνδυασμό ηχείων και ενισχυτικών που υπάρχουν στον πλανήτη, αυτά που όλως τυχαίως αντιπροσωπεύει. Δεν υπάρχει τρόπος να συνεννοηθείς με αυτόν τον άνθρωπο. Όσον αφορά το HD, τα φορμά και τα συγκριτικά... πλήρης άγνοια. Νομίζει ότι μιλάτε για sacds και dvds.

Bill, I 'm too old for this shit. Ας κάνει ότι θέλει ο καθένας. Θα μου επιτρέψεις όμως να εκφράζω την άποψή μου για την σοβαρότητα του εγχειρήματος, ειδικά όταν βλέπω τέτοιο διάχυτο ξερολισμό και ισχυρογνωμοσύνη.

...
 



Μηνύματα
2.256
Reaction score
249
Απάντηση: 24/96 vs Vinyl

xrcd 30 €
direct cut βινυλιο 60 €
κλοτσοπατιναδα στο avsite, ανεκτιμητη

Υ.Γ1 χροιες με οι
Υ.Γ2και μενα δε μου φαινονται προσβλητικα αυτα που εγραψε ο c.ear
 

Μηνύματα
3
Reaction score
0
Απάντηση: 24/96 vs Vinyl

Καλημέρα καλωσόρισα και καλώς σας βρήκα !!
Διάβασα το θέμα από την αρχή του και θα ήθελα και εγώ να πω μερικά για να βοηθήσω να βάλουμε - όσο είναι δυνατόν - τα πράγματα στην σωστή τους βάση.
Είμαι κλασσικός πιανίστας με αρκετές συναυλίες στο ενεργητικό μου. Με βοήθησε
η τύχη να συνεργαστώ με μεγάλους έλληνες, κυρίως βιολονίστες και πιανίστες και φυσικά ήταν μεγάλη μου τιμή και τους ευχαριστώ θερμά. Κυρίως όμως τους καθηγητές μου στο εξωτερικό όπου πραγματικά (δυστυχώς) εκεί έμαθα μουσική.
Διάβασα όλο το θέμα όπως είπα χωρίς να κοιτώ τα ονόματα, δεν σας γνωρίζω από κάπου αλλού ούτε καν μέσα από άλλο θέμα αλλά και κόλλησα σε κάτι:

--- Από ένα αλμπουμ δεν ακους μια ζωντανή συναυλία αλλά την δουλεια του καλλιτέχνη μεσα σε ενα στουντιο και ενδεχομενως καποιες παρεμβασεις του ηχοληπτη (μικρες η μεγαλες εχει δευτερουοντα λογο).

Επομενως τα ακουσματα σε συναυλιες η Μεγαρα κλπ πανε περιπατο. Ειναι παρα πολυ καλα, αλλα για να περασεις εκεινη την ωρα καλα και να πλουτισεις τον εσωτερικο σου κοσμο με ευχαριστες αναμνησεις. Μεχρι εκει ομως. Αυτο που θα ακουσεις στην συνεχεια απο ενα ηχοσυστημα δεν μπορει να φτασει το επιπεδο μια λαιβ συναυλιας ουτε κι αυτο ειναι ζητουμενο. Εδω παλι απολαμβανεις μουσικη στο σπιτι σου και γεμιζεις επισης ευχαριστα τις ελευθερες ωρες σου. Αν εσυ νομιζεις οτι το συστημα σου ειναι τετοιου επιπεδου που αντικαθιστα το Μεγαρο, νο προμπλεμ. ---

Δεν ξέρει ακριβώς γιατί το είπε αλλά έχει δίκιο. Χίλια συγγνώμη αν γίνω κουραστικός την προσπάθεια μου να σας εξηγήσω¨.
Στην διπλωματική μου συναυλία στο Λονδίνο στην πρόβα βρέθηκα μπροστά ε σε ένα
Βosendorfer πιάνο που δεν είχα ξαναπαίξει και φυσικά ούτε καν στην αίθουσα αυτή γιατί κακά τα ψέματα δεν μπαίνεις έτσι εύκολα. Μέσα σ όλα τα άλλα είχα να παίξω και την φαντασία του Chopin ένα τρομερά ερμηνευτικά δύσκολο και ψυχοφθόρο έργο
(από τότε ούτε το ξανά ακούμπησα) Θέλει γλυκύτητα, απορία, ένταση, εσωτερικότητα, ερώτηση και απάντηση, τραγούδι και μετά νοσοκομείο αν είσαι τυχερός.
Επάνω λοιπόν, ξεκινώντας, ο ήχος μου φαίνονταν πολύ σκληρός τραχύς τελείως ανάρμοστος ,έπαθα σοκ. Μετά από τη 3 σελίδα αποφάσισα όσο το δυνατόν να αλλάξω τον ήχο μπας και το στρώσω και σωθεί η κατάσταση – τίποτα - με αποτέλεσμα να γίνει μπάχαλο. Άλλο ύφος εδώ ,άλλο εκεί, μια φρίκη. (βέβαια κανείς από εσάς δεν θα έπαιρνε καν μυρωδιά, --δεν το λέω υποτιμητικά απλά πρέπει να έχεις πολύ σοβαρή μουσική παιδία για να καταλάβεις τέτοιο επίπεδο).
Λέω λοιπόν στον καθηγητή : ξέχασε το θέλω το steinway αλλιώς δεν παίζω chopin.
Ήρεμα και ευγενικά (με είχε δει μες τον ιδρώτα αλλιώς θα με πέταγε έξω) μου είπε.
Παίξε μια κλίμακα όσο πιο δυνατά μπορείς και έλα κάτω. Κατέβα τώρα να το κάνω και εγώ και άκουσε. Γλυκύτατο. Τώρα φτιάξε τον ήχο όχι σύμφωνα με αυτό που ακούς εσύ απάνω άλλα με αυτό που ακούω εγώ κάτω. Μου πήρε μια βδομάδα για
να παίξω τον Chopin που ήθελα να ακούσω εγώ αλλά όχι από πάνω από κάτω.
Φανταστείτε τώρα ορχήστρα μουσική δωματίου και χίλια δυο που μπορούν να δώσουν οι καλλιτέχνες live τι τεράστια προσπάθεια καταβάλουν και άντε αυτό να το ηχογραφήσεις. Από ποιο σημείο , για ποιο όργανο με ποια διάθεση είναι ο καλλιτέχνης? Στο στούντιο τα πράγματα είναι όσο αναφορά τον ήχο αδιάφορα τελείως, δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις τον χώρο για δημιουργία του ήχου που θέλεις επεμβαίνει όπου γουστάρει ο ηχολήπτης δεν θα σε ρωτήσουν για το αποτέλεσμα (γιατί?? καταλαβαίνει ο ηχολήπτης τι σημαίνει φόρτε στην ρομαντική περίοδο τι στην προ κλασσική ?τι θα πει στακάτο Mozart τι Brahms τι Schumann ξέρει τι σημαίνει ύφος Bach - Chopin – Beethoven?)
Πραγματικά νομίζετε ότι για να ακούσεις ένα κομμάτι μπαρόκ φτάνουν οι γνώσεις μουσικής αν πραγματικά δεν γνωρίζεις και ιστορία τέχνης γενικότερα ?? και ακόμα ποιο γενικά ιστορία?? Ρωτήστε γνωστούς και φίλους να σας εξηγήσουν τη διαφορά
Μπαρόκ κλασικισμού μανιερισμού σε οποιοδήποτε είδος τέχνης σας κάνει κέφι ,
Μουσική ,λογοτεχνία, ζωγραφική, αρχιτεκτονική κτλ κυρίως από αυτούς που πάνε στο μέγαρο και στις πινακοθήκες με τις louis vuitton.
Λέτε το πάθος την ένταση την εσωτερικότητα τον εκνευρισμό που μεταφέρει το δοξάρι πάνω στην χορδή του βιολιού να το καταγράψει το μικρόφωνο και να το παίξει το σύστημα μας στο σπίτι με τον ίδιο τρόπο που το ακούω εγώ δίπλα στο βιολονίστα που παίζει?
Και πάλι συγνώμη για την φλυαρία μου, δεν έχω ακούσει συστήματα των 600.000
Ευρω αλλά και πάλι το βρίσκω δύσκολο.
Φιλικά ,χωρίς καμία διάθεση επιθετικότητας η ξερολιας.
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.351
Reaction score
37.099
Re: Απάντηση: 24/96 vs Vinyl

Καλημέρα καλωσόρισα και καλώς σας βρήκα !!
..........
.......
.......
Φιλικά ,χωρίς καμία διάθεση επιθετικότητας η ξερολιας.
Respect, πολυ σωστος !:126:

και πανω απ ολα καλως μας ηρθες!!!
!!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.176
Reaction score
143.687
Απάντηση: Re: 24/96 vs Vinyl

Το σύστημα είναι αυτό που είναι και αυτό θα παίξει. Και τίποτε άλλο. Τελεία και παύλα. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να φέρετε ΟΠΟΙΟ και Ο,ΤΙ ψηφιακό player θέλετε. Έχουμε συνεννοηθεί και θα κάνουμε συγκρίσεις βινυλίων με τα αντίστοιχα ψηφιακά που θα φέρετε.
Θυμάμαι πρίν από 20 χρόνια μια εταιρεία καινούργια τότε στο χώρο, στη Αθήνα που όταν τους επισκέφτηκα τότε και τους είπα ότι έχω ένα από τα πιο τελευταία πικάπ της Linn με αντιμετώπισαν σαν να τους είχα πει ότι παίζω τους δίσκους μου με γραμμόφωνο.
Απεχθάνομαι γενικά ανθρώπους αυτού του στυλ που υποτιμούν ακόμα και τα σπουδαιότερα μηχανήματα.
Κώσταυτιά ειλικρινά δεν ντρέπεσαι!!! Ποιος νομίζεις ότι είσαι που έχεις άποψη για όλα και για πράγματα που τα είδες ίσως μόνο σε φωτογραφίες! Ειλικρινά τί συμφέρον έχεις; Εγώ τελικά φαίνεται να είμαι ο έμπορας!!!!!! Έχεις ποτέ σου ακούσει το σύστημά μου; Έχεις ποτέ σου ακούσει και πόσες φορές ζωντανή ακουστική μουσική;; Δεν έτυχε να σε συναντήσω ποτέ και πουθενά. Δεν εννοώ φυσικά στο Λονδίνιο ή σε άλλες πόλεις και αίθουσες συναυλιων που έχω ακούσει υπέροχη μουσική. Ηδονίζεσαι με το να υποτιμάς τους συνομιλητές σου και συνανθρώπους σου; Αλήθεια έχεις ποτέ σου σκεφτεί ποιος είναι ο συνομιλητής σου;Δεν εκτιμάς το ότι κάποτε που είχες πρόβλημα εδώ σε συμπαρασταθήκαμε;;
Εχετε σκυλιάσει με το να βγάλετε ακατάλληλα μηχανήματα που έχουν αποσπάσει ρεκορ βραβείων από εταιρείες χαμηλού προφίλ, που δεν διαφημίζονται, ιδεολόγων και όχι απλών εμπόρων που αν ήθελαν να τα οικονομήσουν μόνο τις πατέντες τους να πουλούσαν θα ζούσαν 10 ζωές. Πρόσεχε σε παρακαλώ πώς μιλάς. Έχουμε να μοιράσουμε τίποτε;;; Μήπως μου διαφεύγει κάτι! Συμπεριφέρεσαι μαζί με τον αδελφό σου [εσύ βέβαια έχεις άλλο επίπεδο] σαν να είσαι ο άνθρωπος που του έχουν θιγεί τα εμπορικά του συμφέροντα. Τί ψυχολογία είναι αυτή! Είσαι και γιατρός;;; Μην μου πεις ότι όλα αυτά τα προσβλητικά σχόλια είναι μέρος του χιούμορ σου, γιατί ξέρω ότι έχεις και μου αρέσει, αλλά εδώ πρόκειται για κάτι άλλο. Δεν έχω κανένα καημό για το συγκριτικό. Απλά θα ήθελα να ξέρω μήπως και μπορώ να ακούσω κάποια μουσική που δεν ακούω και ίσως μπορώ να την ακούσω με τον τρόπο που ακούτε εσείς. Με ενδιαφέρει πάντα και ο 20ος αιώνας στην κλασική μουσική που δεν υπάρχουν όλα τα έργα. Βέβαια όσες φορές άκουσα από τα μέσα που εσείς θεωρείτε σπουδαία δεν με έπεισαν. Θα σε παρακαλούσα να έλεγες τον αδελφό σου να πάψει να προσπαθεί να υποβιβάσει και άλλο την συζήτηση. Εδώ και πολύ καιρό προσπαθώ να μην απαντώ στα γραφόμενά του και δεν θα το κάνω.
Πάψτε να προσβάλλετε τους συνομιλητές σας! Είναι καθαρά φασιστική τακτική. Μην χαμηλώνετε τους άλλους για να φανείτε εσείς. Υπάρχει άλλος πιο υγιής τρόπος. Ψάξτε να τον βρείτε. Αξίζει το ταξείδι! Λ.Σ.
Κύριε Στεφανίδη Καλημέρα!
Διάβασα τα μηνύματα του Κώστα ΕΑR από την σελίδα 116 και μετά και ειλικρινά δεν είδα πουθενά να υποτιμά το σύστημά σας
ή τα αναλογικά μέσα αναπαραγωγής ή το πρόσωπό σας, τις γνώσεις σας και την εμπειρία σας.
Αντίθετα, μάλιστα, είδα ξεκάθαρα τα καλά του σχόλια για εσάς και το σύστημά σας,
όπως και τον σεβασμό του για τα γούστα και τις ακουστικές προτιμήσεις των υπολοίπων μελών.
Οι προτιμήσεις του φαίνονται ξεκάθαρες, όπως και οι διαχωρισμοί που κάνει στον αναπαραγώμενο ήχο
και στους οποίους πραγματικά δείχνει, ξανά, τον σεβασμό του στα "ακουστικά γούστα" που είναι διαφορετικά από τα δικά του
και από αυτά που ο ίδιος θεωρεί "σωστά".
Πιστεύω πως πρόκειται περί καθαρής παρεξήγησης αυτών που έγραψε.
Και πραγματικά πιστεύω πως μπορείτε να την δείτε εύκολα με μια δεύτερη ψυχραιμότερη ανάγνωση.
Πολύ φιλικά,
Νίκος
Λου-Σου μου, παρεκτρέπεσαι...:126:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.176
Reaction score
143.687
Απάντηση: 24/96 vs Vinyl

...
Επομενως τα ακουσματα σε συναυλιες η Μεγαρα κλπ πανε περιπατο. Ειναι παρα πολυ καλα, αλλα για να περασεις εκεινη την ωρα καλα και να πλουτισεις τον εσωτερικο σου κοσμο με ευχαριστες αναμνησεις. Μεχρι εκει ομως....
Καλώς τον! :126:
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Καλά το έχουμε δει το έργο:
[Λ.Σ. mode on]Άλλος ένας που δεν ξέρει τι λέει[Λ.Σ. mode off].


p.s. Καλώς ήρθες audio2010!

...
 


skaloumbakas

4Haris
Μηνύματα
24.751
Reaction score
1.677
Απάντηση: 24/96 vs Vinyl

Γι αυτό και οι παλιές ηχογραφήσεις έχουν περισσότερη αξία.

Γιατί οι επεμβάσεις του ηχολήπτη εκείνη την εποχή ήταν λιγότερες και έτσι τα εργα αυτά, όταν τα ακούς από αξιόπιστα ηχητικά συστήματα πλησιάζουν περισσότερο την εμπειρία ενός Μεγάρου (οποιουδήποτε Μεγάρου...), δηλαδή του ζωντανού γεγονότος...

Εχετε προσέξει σε μερικούς δίσκους πως τονιζουν την λέξη "unedited"?


Καλώς ήρθες στην παρέα μας audio2010. :114:
 






Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.820
Μηνύματα
3.029.275
Members
38.498
Νεότερο μέλος
antikotsos
Top