argi
"Επαγγελματίας"
- Μηνύματα
- 30.020
- Reaction score
- 6.879
Και για να μην βιαστούμε να βγάλουμε συμπεράσματα η δοκιμή επαναλήφθηκε με το καλώδιο τερματισμένο αυτή τη φορά με μια αντίσταση τεσσάρων Ωμ.
Βέβαια, άλλο αντίσταση σκέτη και άλλο ηχείο για φορτίο που παρουσιάζει μιγαδική συμπεριφορά.
Την επόμενη φορά θα κάνω τη δοκιμή με φορτίο ηχείο.
Λοιπόν με την αντίσταση των τεσσάρων Ωμ στο ένα άκρο του καλωδίου συνέβη το αναμενόμενο.
Καμία διαφορά, χωρίς καθόλου παράσιτο, ανεξάρτητα από τη θέση του καλωδίου.
Ωστόσο δεν κρύβω πως η πρώτη περίπτωση, με το παράσιτο να μειώνεται στο μισό για λόγους που θέλουν ψάξιμο, μου κίνησε το ενδιαφέρον.
Ισως (λεω, Ισως)να ειναι στατικη φορτιση λογω επαγωγης(ή/και λογω επαφης) απο το δυναμικο του δαπεδου (σε σχεση με το δυναμικου του ενος ή του αλλου ακροδεκτη του παλμογραφου)?
Μα αν διάβασες πριν, αναφέρω ακριβώς το αντίθετο.άρα:
- οι κεραίες δουλεύουν καλύτερα ψηλά! (προσοχή στα ελικόπτερα όμως)
- οι κεραίες δουλεύουν καλύτερα χωρίς 4Ωμ ωμική αντίσταση τερματισμού
- οι παλμογράφοι έχουν πολύ μεγάλη εσωτερική αντίσταση και δεν εξαφανίζουν το χωρητικά (και επαγωγικά) αναπτυσσόμενο φορτίο πάνω στο καλώδιο "ακροδέκτη" τους [μήπως έτσι σχεδιάστηκαν; χμμμ]
- το καλύτερο καλώδιο ηχείων, είναι ... ο ενισχυτής βιδωμένος πάνω στο ηχείο:138: χωρίς καλώδιο
πάντως το συγκεκριμένο van der hull το χρησιμοποιώ και εγώ (στη μοτοσυκλέτα για καλώδιο μίζας 1300Watt :144![]()
Εγώ δοκίμασα ψηλά και είχα ηψίσυχνο, στο χαμηλό ύψος είχα 50Hz.Μα αν διάβασες πριν, αναφέρω ακριβώς το αντίθετο.
Ψηλά το παράσιτο μειώνεται κάτω από το μισό οπότε τα περί κεραίας δεν...
Γενικά το καλύτερο είναι η έλλειψη καλωδίων αλλά αυτό δεν μπορεί να συμβεί.
Μεταξύ ενός μεγάλου μήκους καλωδίου διασύνδεσης και ενός μεγάλου μήκους καλωδίου ηχείων, σαφώς το μεγάλο καλώδιο ηχείων είναι προτιμότερο από ηχητικής ποιότητας.
Τεράστιος διαχωρισμός καναλιών, απρόσκοπτη παροχή ρεύματος στο φορτίο (ηχείο), δυνατότητα για μεγάλες ψυκτικές επιφάνειες και ευκολία μεταφοράς.εγω το αντιθετο νομιζα οτι ισχυε
ποια η αξια του μονομπλοκ ενισχυτη;
και τοποθετηση κοντα στο ηχειο.Τεράστιος διαχωρισμός καναλιών, απρόσκοπτη παροχή ρεύματος στο φορτίο (ηχείο), δυνατότητα για μεγάλες ψυκτικές επιφάνειες και ευκολία μεταφοράς.
Κάποια κτήνη μονομπλοκ ζυγίζουν 35 έως και 70 ή και 100 ακόμα κιλά το ένα.
Φαντάσου τα σε μία συσκευή.
Αποκλείεται να υπάρχει το φαινόμενο;Αυτός ο άσχετος ο Polley φταίει. Έχει γεμίσει τον κόσμο με ενεργά μικροφωνιασμένα καβουρντιστήργια...
Στο <<όλοι>> επέτρεψε μου να έχω τις αντιρρήσεις μου.και τοποθετηση κοντα στο ηχειο.
ολοι συμφωνουν οτι το κοντο καλωδιο ηχειου ειναι προτιμοτερο
μια και εχει μεγαλυτερες απωλειες αφου διαχειριζεται μεγαλα
ρευματα.
πρωτη φορα διαβαζω το αντιθετο.
το προβλημα λυνεται με μια απλη θωρακιση.Στο <<όλοι>> επέτρεψε μου να έχω τις αντιρρήσεις μου.
Θα πρέπει να γνωρίζεις πως επιρρεπείς σε θορύβους, παράσιτα και παραμορφώσεις είναι τα χαμηλά ρεύματα και όχι τα υψηλά.
Ένας θόρυβος όταν αθροίζεται με ένα χαμηλό σήμα αλλοιώνει σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό το αρχικό σήμα και γίνεται πολύ ευκολότερα αντιληπτός.
Νομίζω πως είναι απλό.
Να γιατί τα καλώδια των ηχείων δεν χρειάζονται θωράκιση σε σχέση με τα διασύνδεσης, και πόσο μάλλον του πικάπ, που χωρίς θωράκιση σου παίρνουν τα αυτιά.
Το ποιο ευαίσθητο σήμα λοιπόν είναι αυτό που συνδέσει προενισχυτή με τελικό.
Εκεί, ιδίως όταν έχουμε χαμηλές στάθμες που έχουμε χιλιοστά του volt σαν τάση και ακόμα μικρότερα ρεύματα, οι διαφορές στο μήκος των καλωδίων είναι τεράστιες.
Η υπόθεση αυτή τελείωσε για εμένα πριν από 16 χρόνια, όταν πήγα από 6,5 μέτρα καλώδιο μεταξύ προ και τελικού στα 60 εκατοστά.
Η βελτίωση ήταν ίσως η μεγαλύτερη που έκανα στο σύστημα μου.
Σου προτείνω να κάνεις μια απλή δοκιμή.
Όταν σε γνώρισα πάντως δεν έμοιαζες με ελικόπτερο η ελικοφόρο :204: το καταθέτω :105:μην λες τετοια :114: θα σε καταταξουν και σενα στο ιδιο κλαμπ με μενα.Παλευω ποσα χρονια να αποδειξω οτι δεν ειμαι ελικοπτερο
Πίστεψε με δεν έχω καμία διάθεση να σε πείσω αν έχω δίκιο ή όχι.το προβλημα λυνεται με μια απλη θωρακιση.
ειδικα αν η διασυνδεση ειναι balanced.
επισης το ολοι μπορει να μην σου αρεση αλλα περιλαμβανη και τους
κατασκευαστες μονομπλοκ ενισχυτων που προτεινουν τοποθετηση κοντα
στα ηχεια και οχι το αναποδο.
Όταν σε γνώρισα πάντως δεν έμοιαζες με ελικόπτερο η ελικοφόρο :204: το καταθέτω :105: