BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Δεν διαφωνώ, αλλά η ανακρίβεια ήδη εμπεριέχεται, αφού όλοι οι τόρνοι λειτουργούν με αναφορά τη συχνότητα του δικτύου (με σύγχρονο κινητήρα). Εκτός αυτού, σε ένα σύστημα τόσο ευπαθές και περίπλοκο, όπως το πικάπ, η απόλυτη ακρίβεια περιστροφής είναι η τελευταία που (θα έπρεπε να) μας ενδιαφέρει. Φυσικά, αν είναι διαθέσιμη, όπως με το μοτέρ του Technics, μόνον ευπρόσδεκτη μπορεί να είναι, τουλάχιστον από μένα.
Έρχεται μετά ο ChrisChat και σου λέει: "το SP-10 ακούγεται όπως σχεδόν το master tape".

Ένα στοιχείο που βοηθάει σε αυτό το αποτέλεσμα, τόσο αναγκαίο σε ένα studio, είναι το να μην υπάρχει ολίσθηση στην συχνότητα, τα 1000 HZ να ακούγονται σαν 1000 HZ και όχι σαν 990 HZ η 1010 HZ, (1% διαφορά pitch).

Aφού λυθεί αυτό το θέμα πάμε παρακάτω, γιατί το belt drive έχει και άλλα εγγενή προβλήματα, δεν είναι μόνο το προαναφερόμενο!


:107:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Οι υπόλοιποι μπορούμε να ζήσουμε και με 33.332 στροφές αφου δεν τετραγωνίσαμε τον κύκλο σαν την πανασόνικ :116:
Δεν μιλάμε μόνο για την Panasonic!

Μιλάμε για το DIRECT DRIVE με πολλά λαμπρά δείγματα από πολλούς κατασκευαστές, ορισμένοι από τους οποίους αναφέρονται και στο παρόν νήμα.


:107:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Υπερβολές, ακόμα και το kuzma (που το θυμήθηκα πάλι αυτό:131:) έχει ψηφιακή διόρθωση της ταχύτητας περιστροφής, με διόρθωση συχνότητας στο σερβομοτέρ:138:
Το kuzma stabi s/stogi s, (belt drive), το έχω και σε test στο αρχείο μου από το περιοδικό "ΗΧΟΣ", (# 382, Ιανουάριος 2005), όπου σε συγκριτικό 5 pickup έχει πάρει την ένδειξη "κορυφαίο".

Ηχητικά προσόντα που του αποδίδονται:

"...το μόνο σημείο προσοχής είναι μία ελαφρά "μπρούτζινη" φωτεινή υπογραφή ...
προσφέροντας ογκώδες και "τραγανό" αποτέλεσμα..."

Από τους παραπάνω "ζουμερούς" χαρακτηρισμούς, προτιμώ πολύ καλύτερα το: "σχεδόν σαν το master tape", που αποδίδει ο ChrisChat στο SP-10!


Kαι κάτι ακόμα: το kuzma αυτό, τουλάχιστον, δεν διαθέτει "servo" αλλά ένα απλό "σύγχρονο" μοτέρ.

Όσο δε για τα βασικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν την ποιότητα ενός πλατώ, ακρίβεια περιστροφής, wow & flutter και rumble, ούτε λόγος στην επίσημη ιστοσελίδα του κατασκευαστή:

http://www.kad.si/kuzma/index.php?stran=art&id=10&aid=97



:107:
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Δεν μιλάμε μόνο για την Panasonic!

Μιλάμε για το DIRECT DRIVE με πολλά λαμπρά δείγματα από πολλούς κατασκευαστές, ορισμένοι από τους οποίους αναφέρονται και στο παρόν νήμα.


:107:
Αφού μιλάμε για DD και όχι περί πανασονικ να πω και εγώ :116:

Η αδυναμία τους να ιεραρχήσουν τις προτεραιότητες στην κατασκευή ένος πικαπ τους ώθησε στο να εστιασούν στην μόνη παράμετρο που ήταν κατανοητή και συγχρόνως μετρήσιμη για αυτούς, αυτής της ακρίβειας περιστροφής.

Για αυτούς (και καλά κάνουν αφού αυτό πουλάνε) είναι πανάκεια και προτεραιότητα. Για τους υπόλοιπους κατασκευαστές είναι απλώς ένα ακόμα χαρακτηριστικό το όποιο δεν χρήζει ιδιαίτερης αντιμετώπισης την στιγμή που το πικάπ σαν αναπαραγωγέας έχει να αντιμετωπίσει σοβαρότερα προβλήματα όντας εγκατεστημένο σε ένα οικιακό περιβάλλον, προορισμένο για οικιακή ακρόαση.

Αυτά
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Αφού μιλάμε για DD και όχι περί πανασονικ να πω και εγώ :116:

Η αδυναμία τους να ιεραρχήσουν τις προτεραιότητες στην κατασκευή ένος πικαπ τους ώθησε στο να εστιασούν στην μόνη παράμετρο που ήταν κατανοητή και συγχρόνως μετρήσιμη για αυτούς, αυτής της ακρίβειας περιστροφής.

Για αυτούς (και καλά κάνουν αφού αυτό πουλάνε) είναι πανάκεια και προτεραιότητα. Για τους υπόλοιπους κατασκευαστές είναι απλώς ένα ακόμα χαρακτηριστικό το όποιο δεν χρήζει ιδιαίτερης αντιμετώπισης την στιγμή που το πικάπ σαν αναπαραγωγέας έχει να αντιμετωπίσει σοβαρότερα προβλήματα όντας εγκατεστημένο σε ένα οικιακό περιβάλλον, προορισμένο για οικιακή ακρόαση.

Αυτά

Αυτά αλλά θα έπρεπε να προσθέσεις και δύο στοιχεία ακόμα: wow & flutter και rumble.

Noμίζω ότι σε ένα οικιακό αλλά και στουντιακό περιβάλλον έχουν ιδιαίτερη σημασία.

Όταν όμως, ιδιαίτερα στο wow & flutter, γιατί στο rumble είναι o.k., έχουν εγγενές κατασκευαστικό ελάττωμα η αδυναμία καλύτερα, προτιμούν να το "ξεπερνούν" γιατί δεν γίνεται αλλιώς. Η σύγκριση με τα dd δεν αφήνει περιθώρια.


:107:
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Αυτά αλλά θα έπρεπε να προσθέσεις και δύο στοιχεία ακόμα: wow & flutter και rumble.

:107:
Να προσθέσω τι? Μία ακόμα κατά συνεπαγωγή παράμετρο των DD κινητήρων που τα εν γένει προβλήματα της έχουν λυθεί με τον ιμάντα και το βαθυπερατό φίλτρο που επιδρά ευεργετικά στον πτερυγισμό και τους κραδασμούς τους?

Να προσθέσω τι? Το ευεργετικό αποτέλεσμα της αδράνειας κατά την περιστροφή και την ελευθέρα κίνηση με την χρήση των συγχρόνων κινητήρων σημειακής απόκρισης αντί αυτών των κινητήρων της εξαναγκασμένης κίνησης?

Πως να εξηγήσω και με ποιά λόγια ότι δεν υπάρχει rumble σε ένα μαγνητικό πηγάδι ή πηγάδι αέρος την στιγμή που δεν υφίσταται ούτε σημειακή επαφή?

Δεν υπάρχει καμιά συνομοσία όλων των κατασκευαστών αναλογικών σήμερα να υποκρύπτουν μετρήσεις και χαρακτηριστικά w&f και rumble. Δεν υπάρχουν ούτε καν σαν ασθένεια, δεν είναι μετρήσιμα, δεν τα αναφέρουν.
Εχουν να λύσουν σοβαρότερα προβλήματα που άλλοι κατασκευαστές μόλις χτες τα ανακάλυψαν.
 

Μηνύματα
2.612
Reaction score
1.685
Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Γιωργο αξιολογοτατη προσπαθεια, τα λες ακριβως οπως ειναι..

..Αλλα οπως ελεγε παλια και ο Χαρουλης,.."στου κουφου την πορτα παρε την πορτα και φυγε"..

Δεν...!!!
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Γιωργο αξιολογοτατη προσπαθεια, τα λες ακριβως οπως ειναι..

..Αλλα οπως ελεγε παλια και ο Χαρουλης,.."στου κουφου την πορτα παρε την πορτα και φυγε"..

Δεν...!!!
Προσπαθώ όμως :143:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Δεχόμενος ότι κάνουμε καλοπροαίρετη συζήτηση, σας λέω ότι δεν είστε καλά ενημερωμένοι.

"To compare, a very good belt drive like the Well Tempered Turntable, reviewed fully by Audio magazine, shows a Wow of 0.12% and a Flutter of 0.03%, or W&F = 0.15%. ca 1988
There are few measurements of this type specified by todays new age manufacturers or done by magazines today.

One I found a few years back in Stereophile Magazine reported on the Music Fidelity turntable around $5K, Flutter only equal to 0.15%. Interestingly, the magazine would not publish the Wow figure, expressing doubts about the measurement, believeing it was too high and probably the result of record non-concentricity. Perhaps, still, it would have been useful to know what was actually measured. 0.15% is 5 times the flutter of the W.T.T."
(Από ΚΑΒ)

Ας ελπίσουμε...


:107:
 

Μηνύματα
2.612
Reaction score
1.685
Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Προσωπικα ισως προσπαθησω να αφιερωσω χρονο ωστε να καταλαβω αν καποια πραγματα αξιζουν αυτον τον χρονο εαν μου εξηγησεις (με δικα σου λογια) αυτο που εχω ξαναρωτησει.

...Ποια ειναι η πρακτικη σημασια αυτων των μετρησεων?
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Προσωπικα ισως προσπαθησω να αφιερωσω χρονο ωστε να καταλαβω αν καποια πραγματα αξιζουν αυτον τον χρονο εαν μου εξηγησεις (με δικα σου λογια) αυτο που εχω ξαναρωτησει.

...Ποια ειναι η πρακτικη σημασια αυτων των μετρησεων?
Ευχαρίστως!

1)Absolute speed

Absolute speed error causes a change in pitch, and it is useful to know that a semitone in music represents a 6% frequency change. This is because Western music uses the ‘equal temperament scale' based on a constant geometric ratio between twelve notes; and the twelfth root of 2 is 1.05946. Anyone with a good musical ear can detect a pitch change of around 1%, though an error of up to 3% is likely to go unnoticed, except by those few with ‘absolute pitch’. Most ‘movie’ films shown on UK television are sped up by 4.166% because they were shot at 24 frames per second, but are scanned at 25 frames per second to match the PAL standard of 25 frame/s 50 field/s. This causes a noticeable increase in pitch on voices, which often brings surprised comment from the actors themselves when they hear their performance on video. It can also frustrate attempts to play along with film music, which is closer to a semitone sharp than its intended pitch. Recently, digital pitch correction has been applied to some films, which corrects the pitch without altering lip-sync, by adding in extra cycles of sound. This has to be regarded as a form of distortion, as there is no way to change the pitch of a sound without also slowing it down that does not change the waveform itself.

2)WOW & FLUTTER

Audible effects

Wow and flutter are particularly audible on music with oboe, string, guitar, flute. brass or piano solo playing. While wow is perceived clearly as pitch variation, flutter can alter the sound of the music differently, making it sound ‘cracked’ or ‘ugly’. There is an interesting reason for this. A recorded 1 kHz tone with a small amount of flutter (around 0.1%) can sound fine in a ‘dead’ listening room, but in a reverberant room constant fluctuations will often be clearly heard.[citation needed] These are the result of the current tone ‘beating’ with its echo, which since it originated slightly earlier, has a slightly different pitch. What is heard is quite pronounced amplitude variation, which the ear is very sensitive to. This probably explains why piano notes sound ‘cracked’. Because they start loud and then gradually tail off, piano notes leave an echo that can be as loud as the dying note that it beats with, resulting in a level that varies from complete cancellation to double-amplitude at a rate of a few Hz: instead of a smoothly dying note we hear a heavily modulated one. Oboe notes may be particularly affected because of their harmonic structure. Another way that flutter manifests is as a truncation of reverb tails. This may be due to the persistence of memory with regard to spatial location based on early reflections and comparison of Doppler effects over time. The auditory system may become distracted by pitch shifts in the reverberation of a signal that should be of fixed and solid pitch."


Περισσότερα:

http://www.answers.com/topic/wow-and-flutter-measurement



Kαι όπου κοιτάξεις γύρω σου σχετικά, θα βρεις πληροφόρηση! Είναι "κοινό μυστικό" και είναι ο βασικός λόγος για τον οποίο όλες οι έγκυρες αναλύσεις, (π.χ. οι προαναφερόμενες στο "STEREOPHILE"), περιλαμβάνουν αυτές τις μετρήσεις, και επι πλέον την μέτρηση "rumble".



:107:
 

Μηνύματα
2.612
Reaction score
1.685
Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Αντε και μια ακομα....

Με δικα σου λογια την ΠΡΑΚΤΙΚΗ σημασια τους...
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Αντε και μια ακομα....

Με δικα σου λογια την ΠΡΑΚΤΙΚΗ σημασια τους...
Φίλε μου σου έδωσα επαρκή και αναλυτική πληροφόρηση! Στα κείμενα αυτά αναλύεται μέχρι αηδίας το ποια είναι η πρακτική σημασία τους!

Αν θέλεις μετάφραση ευχαρίστως!

Αν ψάχνεις άνθρωπο για γελοιοποίηση αναρρωτήσου μήπως κάνεις λάθος!


:107:
 

Μηνύματα
2.612
Reaction score
1.685
Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Αντιθετως, ψαχνω ανθρωπο που να μας εξηγησει πως εκλαμβανει ο ιδιος την ενδεχομενη διαφορα στον ηχο η οτιδηποτε αλλο προκαλειται συνεπεια των ανωτερω μετρησεων και αναφορων....

Ξερω πολυ καλα να διαβαζω αλλα προσωπικα αδιαφορω για το τι γραφει και λεει ο καθενας οταν (οντας μηχανικος) ειμαι απολυτα βεβαιος οτι ειναι τουλαχιστον αστεια να τα διαβασω...
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Αντιθετως, ψαχνω ανθρωπο που να μας εξηγησει πως εκλαμβανει ο ιδιος την ενδεχομενη διαφορα στον ηχο η οτιδηποτε αλλο προκαλειται συνεπεια των ανωτερω μετρησεων και αναφορων....

Ξερω πολυ καλα να διαβαζω αλλα προσωπικα αδιαφορω για το τι γραφει και λεει ο καθενας οταν (οντας μηχανικος) ειμαι απολυτα βεβαιος οτι ειναι τουλαχιστον αστεια να τα διαβασω...
1)Η διεθνής βιομηχανία που θεσπίζει τις προδιαγραφές, ελάχιστα ενδιαφέρεται για το πως εκλαμβάνω εγώ "την ενδεχόμενη διαφορά στον ήχο".

2)Είναι θαυμάσιο να θεωρείς κάτι αστείο πριν το διαβάσεις! Έτσι μπορείς να βρίσκεσαι σε ευθυμία ακόμα και με ένα κηδειόχαρτο! Θα ζήσεις χίλια χρόνια!
Το ότι είσαι μηχανικός μόνο σαν πλεονέκτημα το βλέπω!


:107:
 

Μηνύματα
2.612
Reaction score
1.685
Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

1. Ασφαλως ναι, αλλα εσυ ενδιαφερεσαι για αυτο και το αναφερεις ως το ουσιαστικοτερο προσον. Θα περιμενα τουλαχιστον μια προσωπικη σου αξιολογηση σε ολα οσα εχεις διαβασει και αποδεχτει ως δεδομενα...

2. Δεν γνωριζεις αν θεωρω αστειο ολο αυτο ως αποτελεσμα προσεκτικης αναγνωσης και μελετης...
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

1. Ασφαλως ναι, αλλα εσυ ενδιαφερεσαι για αυτο και το αναφερεις ως το ουσιαστικοτερο προσον. Θα περιμενα τουλαχιστον μια προσωπικη σου αξιολογηση σε ολα οσα εχεις διαβασει και αποδεχτει ως δεδομενα...

2. Δεν γνωριζεις αν θεωρω αστειο ολο αυτο ως αποτελεσμα προσεκτικης αναγνωσης και μελετης...
1)Μου αρκεί πως η διεθνής τεχνική και βιομηχανική κοινότητα θεωρεί αυτές τις μετρήσεις ουσιαστικές!

Η προσωπική μου αξιολόγηση είναι πολλές φορές σε σύγκρουση με ότι θεωρείται δεδομένο και μάλιστα συχνότερα απ' ότι θεωρείται αποδεκτό.

Στην προκειμένη όμως περίπτωση με πείθουν οι ενδείξεις και οι αποδείξεις ότι τα πράγματα είναι έτσι!

2):111:


:107:
 

Μηνύματα
2.612
Reaction score
1.685
Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

1)Μου αρκεί πως η διεθνής τεχνική και βιομηχανική κοινότητα θεωρεί αυτές τις μετρήσεις ουσιαστικές!

Η προσωπική μου αξιολόγηση είναι πολλές φορές σε σύγκρουση με ότι θεωρείται δεδομένο και μάλιστα συχνότερα απ' ότι θεωρείται αποδεκτό.

Στην προκειμένη όμως περίπτωση με πείθουν οι ενδείξεις και οι αποδείξεις ότι τα πράγματα είναι έτσι!
Φιλε Χρηστο, απλα, τιμια και ειλικρινα λυπαμαι για τον τροπο με τον οποιο βλεπεις τα πραγματα απο την μερια του χρηστη.

Για μενα ειναι τελειως μα τελειως ΛΑΘΟΣ...., "παθιαζεις", "παθιαζεσαι" και "καθοδηγεις" χωρις προσωπικη αξιολογηση, εστω προσωπικη αποψη.

Τα white papers μπορουν να τα διαβασουν ολοι, δεν μπορουν ομως να αποδειξουν η να ακουσουν αυτα που γραφονται μεσα σ αυτα...

Φιλικα,

Κωστας ο "Αρχιμανδριτης", ..... βασει ενδειξεων.... :107:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Φιλε Χρηστο, απλα, τιμια και ειλικρινα λυπαμαι για τον τροπο με τον οποιο βλεπεις τα πραγματα απο την μερια του χρηστη.

Για μενα ειναι τελειως μα τελειως ΛΑΘΟΣ...., "παθιαζεις", "παθιαζεσαι" και "καθοδηγεις" χωρις προσωπικη αξιολογηση, εστω προσωπικη αποψη.

Τα white papers μπορουν να τα διαβασουν ολοι, δεν μπορουν ομως να αποδειξουν η να ακουσουν αυτα που γραφονται μεσα σ αυτα...

Φιλικα,

Κωστας ο "Αρχιμανδριτης", ..... βασει ενδειξεων.... :107:

1)Eπειδή είπες ότι είσαι μηχανικός, θα ξέρεις βέβαια για ένα μηχανικό πως είναι εντελώς αδόκιμο να μην λαμβάνει υπ' όψη του τα "white papers", τα οποία, ενώ για τον πολύ κόσμο είναι απλά "θεωρίες", για ένα μηχανικό είναι γνωστό πως πρόκειται για θεωρίες μεν, που όμως πρώτα έχουν επιβεβαιωθεί πειραματικά και κατ' επανάληψη, έχουν πιστοποιηθεί και στην συνέχεια βγαίνουν προς τα έξω.

2)Δεν είναι δυνατόν να αξιολογώ τις συσκευές που κατασκευάζονται προσωπικά, γιατί ακόμα και αν ήταν αυτή η δουλειά μου, που δεν είναι, δεν θα μου έφτανε μια ζωή.

3)Είναι σκοταδιστικό να λες πως η ανταλλαγή τεκμηριωμένων απόψεων μεταξύ χομπιστών, χωρίς κανένα συμφέρον, είναι "καθοδήγηση". Στον αντίποδα βρίσκεται η ανταλλαγή απόψεων που υποκρύπτουν συμφέροντα. Αυτή τι είναι; Θεία λειτουργία; Θα ξέρεις μια και είσαι "Αρχιμαντρίτης".

Αλλά Αρχιμαντρίτης βάσει ενδείξεων, που μου γράφεις, είναι σαν να λέμε...μηχανικός βάσει ενδείξεων! Και ξέρεις πολύ καλά πως αυτό δεν αρκεί! Χρειάζονται αποδείξεις!

Φιλικά

Χρήστος ο εφευρέτης (βάσει αποδείξεων!)


:107:
 

Μηνύματα
5.776
Reaction score
1.187
Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Αυτά αλλά θα έπρεπε να προσθέσεις και δύο στοιχεία ακόμα: wow & flutter και rumble.

Noμίζω ότι σε ένα οικιακό αλλά και στουντιακό περιβάλλον έχουν ιδιαίτερη σημασία.

Όταν όμως, ιδιαίτερα στο wow & flutter, γιατί στο rumble είναι o.k., έχουν εγγενές κατασκευαστικό ελάττωμα η αδυναμία καλύτερα, προτιμούν να το "ξεπερνούν" γιατί δεν γίνεται αλλιώς. Η σύγκριση με τα dd δεν αφήνει περιθώρια.


:107:
Η ουσία φίλε μου είναι ότι για τις σημερινές βιοτεχνίες που ασχολούνται με την κατασκευή πικάπ είναι ΤΕΛΕΙΩΣ αδύνατον τεχνικά να υλοποιήσουν μία κατασκευή direct drive. Η υλοποίηση belt drive είναι η εύκολη και η ΜΟΝΑΔΙΚΗ λύση που έχουν ασχέτως κόστους.
Οσα μηδενικά στο τέλος της τιμής και να το κοστολογούσαν δεν έχουν την δυνατότητα οι "high-end" βιοτεχνιούλες να φτιάξουν dd. Δεν έχουν την τεχνογνωσία, ούτε την κατασκευαστική δυνατότητα.

Από 'κει και πέρα όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια.
Φτιάχνουν belt drive γιατί μόνο αυτό μπορούν να φτιάξουν.
Την 10ετία του '80 που τα πικάπ ακόμα μεσουρανούσαν όσες εταιρείες είχαν την δυνατότητα να φτιάχνουν direct drive (και δεν ήταν λίγες) πάντα τα χαμηλά και φθηνά μοντέλα τους ήταν με ιμάντα ενώ αυτά που βρίσκονταν στην κορυφή της γκάμας και φυσικά οι ναυαρχίδες (π.χ. Kenwood L-08D) ήταν ΠΑΝΤΑ άμεσης οδήγησης.

Οσον αφορά το θέμα τώρα της μη δημοσιοποίησης των μετρήσεων είναι σαφές γιατί συμβαίνει. Γιατί δεν μπορούν να σταθούν πλάϊ σε άλλες υλοποιήσεις του παρελθόντος πολύ φθηνότερες και λιγότερο "εξωτικές"

Θα πήγαινες ποτέ να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο εάν ο κατασκευαστής του σού απέκρυπτε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του; Να μην σου λέει ούτε πόσους ίππους βγάζει ούτε τι ροπή έχει ούτε τι κατανάλωση, τίποτα! Το μόνο που να σού έλεγε να ήταν "οδήγησέ το να δεις τι ωραίο που είναι"
Κανείς δεν θα έμπαινε στον κόπο να ασχοληθεί ή να αγοράσει ένα τέτοιο αυτοκίνητο.

Και όμως τα πικάπ τα αγοράζουν έτσι! Ακουσέ το να δεις τι ωραία που παίζει. Αλλά μην ρωτάς τεχνικά γιατί εγώ σφυρίζω αδιάφορα από την άλλη.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.851
Μηνύματα
3.030.834
Members
38.508
Νεότερο μέλος
Ioanniss
Top