BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Η ουσία φίλε μου είναι ότι για τις σημερινές βιοτεχνίες που ασχολούνται με την κατασκευή πικάπ είναι ΤΕΛΕΙΩΣ αδύνατον τεχνικά να υλοποιήσουν μία κατασκευή direct drive. Η υλοποίηση belt drive είναι η εύκολη και η ΜΟΝΑΔΙΚΗ λύση που έχουν ασχέτως κόστους.
Οσα μηδενικά στο τέλος της τιμής και να το κοστολογούσαν δεν έχουν την δυνατότητα οι "high-end" βιοτεχνιούλες να φτιάξουν dd. Δεν έχουν την τεχνογνωσία, ούτε την κατασκευαστική δυνατότητα.

Από 'κει και πέρα όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια.
Φτιάχνουν belt drive γιατί μόνο αυτό μπορούν να φτιάξουν.
Την 10ετία του '80 που τα πικάπ ακόμα μεσουρανούσαν όσες εταιρείες είχαν την δυνατότητα να φτιάχνουν direct drive (και δεν ήταν λίγες) πάντα τα χαμηλά και φθηνά μοντέλα τους ήταν με ιμάντα ενώ αυτά που βρίσκονταν στην κορυφή της γκάμας και φυσικά οι ναυαρχίδες (π.χ. Kenwood L-08D) ήταν ΠΑΝΤΑ άμεσης οδήγησης.

Οσον αφορά το θέμα τώρα της μη δημοσιοποίησης των μετρήσεων είναι σαφές γιατί συμβαίνει. Γιατί δεν μπορούν να σταθούν πλάϊ σε άλλες υλοποιήσεις του παρελθόντων πολύ φθηνότερες και λιγότερο "εξωτικές"

Θα πήγαινες ποτέ να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο εάν ο κατασκευαστής του σού απέκρυπτε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του; Να μην σου λέει ούτε πόσους ίππους βγάζει ούτε τι ροπή έχει ούτε τι κατανάλωση, τίποτα! Το μόνο που να σού έλεγε να ήταν "οδήγησέ το να δεις τι ωραίο που είναι"
Κανείς δεν θα έμπαινε στον κόπο να ασχοληθεί ή να αγοράσει ένα τέτοιο αυτοκίνητο.

Και όμως τα πικάπ τα αγοράζουν έτσι! Ακουσέ το να δεις τι ωραία που παίζει. Αλλά μην ρωτάς τεχνικά γιατί εγώ σφυρίζω αδιάφορα από την άλλη.


:446:
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.920
Reaction score
22.957
Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Φίλε μου σου έδωσα επαρκή και αναλυτική πληροφόρηση! Στα κείμενα αυτά αναλύεται μέχρι αηδίας το ποια είναι η πρακτική σημασία τους!
Ναι, αλλά όσον αφορά την παραγωγή, όχι την αναπαραγωγή. Περισσότερα αύριο. Τώρα πάω για τσικνο-κοψίδγια.
 

Μηνύματα
5.776
Reaction score
1.187
Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Ναι, αλλά όσον αφορά την παραγωγή, όχι την αναπαραγωγή. Περισσότερα αύριο. Τώρα πάω για τσικνο-κοψίδγια.
Εγώ λόγω κρίσης πάω να τσικνίσω με φασολάκια λαδερά! :117:
 

Μηνύματα
2.612
Reaction score
1.685
Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

1)Eπειδή είπες ότι είσαι μηχανικός, θα ξέρεις βέβαια για ένα μηχανικό πως είναι εντελώς αδόκιμο να μην λαμβάνει υπ' όψη του τα "white papers", τα οποία, ενώ για τον πολύ κόσμο είναι απλά "θεωρίες", για ένα μηχανικό είναι γνωστό πως πρόκειται για θεωρίες μεν, που όμως πρώτα έχουν επιβεβαιωθεί πειραματικά και κατ' επανάληψη, έχουν πιστοποιηθεί και στην συνέχεια βγαίνουν προς τα έξω.

2)Δεν είναι δυνατόν να αξιολογώ τις συσκευές που κατασκευάζονται προσωπικά, γιατί ακόμα και αν ήταν αυτή η δουλειά μου, που δεν είναι, δεν θα μου έφτανε μια ζωή.

3)Είναι σκοταδιστικό να λες πως η ανταλλαγή τεκμηριωμένων απόψεων μεταξύ χομπιστών, χωρίς κανένα συμφέρον, είναι "καθοδήγηση". Στον αντίποδα βρίσκεται η ανταλλαγή απόψεων που υποκρύπτουν συμφέροντα. Αυτή τι είναι; Θεία λειτουργία; Θα ξέρεις μια και είσαι "Αρχιμαντρίτης".

Αλλά Αρχιμαντρίτης βάσει ενδείξεων, που μου γράφεις, είναι σαν να λέμε...μηχανικός βάσει ενδείξεων! Και ξέρεις πολύ καλά πως αυτό δεν αρκεί! Χρειάζονται αποδείξεις!

Φιλικά

Χρήστος ο εφευρέτης (βάσει αποδείξεων!)


:107:
1. Ενα "white paper" ειναι white paper οταν προερχεται απο αξιοπιστη πηγη, τοτε και παλι θα αξιολογηθει αναλογως.

2. Μου αρκει η αξιολογηση του δικου σου συστηματος πλατω....και μονο. Επιμενω στην "αποδειξη" των white papers πανω του..

3. Μα φυσικα η ανταλλαγή τεκμηριωμένων απόψεων μεταξύ χομπιστών ειναι θεμιτη, αλλα η επιμονη στην επιβολη τους δεν νομιζω...
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

1. Ενα white paper ειναι white paper οταν προερχεται απο αξιοπιστη πηγη, τοτε και παλι θα αξιολογηθει αναλογως.

2. Μου αρκει η αξιολογηση του δικου σου συστηματος πλατω..

3. Μα φυσικα η ανταλλαγή τεκμηριωμένων απόψεων μεταξύ χομπιστών ειναι θεμιτη, αλλα η επιμονη στην επιβολη δεν νομιζω...

:107: (Χωρίς, άλλα, λόγια!)
 

Μηνύματα
2.612
Reaction score
1.685
Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

:107: (Χωρίς, άλλα, λόγια!)
Συμφωνουμε, αφου για μενα τουλαχιστον ειναι φανερο οτι η μοναδικη σου ενασχοληση με το αντικειμενο ειναι η σχολαστικη συλλογη και παραθεση των "white papers"..

Ξεκολαμε και καποτε φιλε μου... :126: :116:
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Εχετε δίκιο. Είναι υπερβολικά δύσκολο να φτιάξεις ένα 12πολικό synchronized motor με ρυθμό περιστροφής από 20 έως τις 80 rpm "παίζοντας" με την τάση δικτίου.
Θέλει πολύ hi-tech και μελέτη.:105:
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Αμα θες να είσαι και καρα hi-tech κάνεις κόλπα με την συχνότητα του ρεύματος
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Συμφωνουμε, αφου για μενα τουλαχιστον ειναι φανερο οτι η μοναδικη σου ενασχοληση με το αντικειμενο ειναι η σχολαστικη συλλογη και παραθεση των "white papers..
Είπα να μην πω άλλα λόγια...


Τέλος πάντων να σου πω μία πολύ-πολύ σύντομη θεωρία:

oι άνθρωποι χωρίζονται, (με βάση την συγκεκριμένη οπτική), σε δύο κατηγορίες:

1)σε αυτούς που προσέχουν ποιός λέει κάτι.

2)σε αυτούς που προσέχουν τι λέει ο όποιος.


Με βάση το (1), σωστά πράγματα μπορεί να λέει ο μόνο ο κάποιος.

Με βάση το (2), το σωστό-σωστό, άσχετα ποιος το λέει!


Εσύ θέλεις, προφανώς, την λύση (1) και δεν σε απασχολεί αν ο οιοσδήποτε θα μπορούσε να πει κάτι σωστό! Εξ' ου και η μομφή που προσπαθείς να μου επιρρίψεις περί της σχολαστικής συλλογής "white papers" που δεν συνοδεύεται από πρακτική γνώση!

Ε, λοιπόν έχεις δίκιο! Έτσι είναι!

Πρόσεξε όμως γιατί τελικά εγώ ρίχνω τον βασιλιά! Ο λόγος είναι ότι τα "white papers", αυτά που παρουσιάζω, είναι η παγκόσμια συνολική επιστημονική κατεύθυνση γύρω από το θέμα!

Απόδειξη; Κανένα "white paper" δεν υπάρχει που να υποστηρίζει το "μπάτε σκύλοι αλέσετε", δηλαδή, τα "rumble", "wow & flutter" & "speed accuracy", ας πάρουν ότι τιμές θέλουν γιατί αυτές δεν παίζουν ρόλο!

Το αντίθετο! Παντού τονίζεται πως αυτά τα τρία ελαχιστοποιημένα μεγέθη, είναι ο λόγος της άριστης επίδοσης των, (καλών), DD pickup!

Ελπίζω να σε κάλυψα, δεν αντέχω άλλο, σήμερα, από το πρωϊ, το ΑVSITE με έχει εξουθενώσει "αναγκάζοντάς" με να μιλάω και αλλού ταυτόχρονα!


:107:
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Εχετε δίκιο. Είναι υπερβολικά δύσκολο να φτιάξεις ένα 12πολικό synchronized motor με ρυθμό περιστροφής από 20 έως τις 80 rpm "παίζοντας" με την τάση δικτίου.
Θέλει πολύ hi-tech και μελέτη.:105:
Εγώ θα περιμένω κάποιον να με διορθώσει......
Τι έιναι λάθος?
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Κώστας Παπάς και Κόγιας δεν επιτρέπεται να απαντήσουν :116:
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Re: Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

...Θα πήγαινες ποτέ να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο εάν ο κατασκευαστής του σού απέκρυπτε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του; Να μην σου λέει ούτε πόσους ίππους βγάζει ούτε τι ροπή έχει ούτε τι κατανάλωση, τίποτα! Το μόνο που να σού έλεγε να ήταν "οδήγησέ το να δεις τι ωραίο που είναι" Κανείς δεν θα έμπαινε στον κόπο να ασχοληθεί ή να αγοράσει ένα τέτοιο αυτοκίνητο.

Και όμως τα πικάπ τα αγοράζουν έτσι! Ακουσέ το να δεις τι ωραία που παίζει. Αλλά μην ρωτάς τεχνικά γιατί εγώ σφυρίζω αδιάφορα από την άλλη.
Κomhst υπάρχουν και οι λάτρεις του Ντε σεβώ (2CV)....
Xαρακτηριστικά για κλάματα, αλλά δεν καταλαβαίνεις ταξίδι!! Είναι αμφίβιο και πάει εκεί που τα τζιπ κωλώνουν ναούμ!:143::143::135:
Άσε που είναι και κάμπριο!!!



Σκέψου να έγραφε πίσω "Clearaudio car concept"...
45000 euros without VAT!!
 

Μηνύματα
2.612
Reaction score
1.685
Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Απόδειξη; Κανένα "white paper" δεν υπάρχει που να υποστηρίζει το "μπάτε σκύλοι αλέσετε", δηλαδή, τα "rumble", "wow & flutter" & "speed accuracy", ας πάρουν ότι τιμές θέλουν γιατί αυτές δεν παίζουν ρόλο!

Το αντίθετο! Παντού τονίζεται πως αυτά τα τρία ελαχιστοποιημένα μεγέθη, είναι ο λόγος της άριστης επίδοσης των, (καλών), DD pickup!
:107:
Το θεμα ειναι οτι αυτα τα αμφιλεγομενα "white papers" προσπαθουν να ενδειξουν ως "υπευθυνο" για την μη αριστη επιδοση ενος pickup τα μεγεθη που γνωριζαν καποτε οι συγγραφεις τους, αδιαφορωντας για την τεχνολογικη εξελιξη και την πραγματικη τους αδιαφορια για κατι αναλογο στις μερες μας, ειδικα σε ενα μεσο που λειτουργει με εγγενη σφαλματα κατω απο συμβιβασμους...

Εαν θεωρησουμε την συγχρονη τεχνολογια "μπατε σκυλοι αλεστε" τοτε ειμαστε υποχρεωμενοι να καταλογησουμε ευθυνες σε αυτους που καποτε λογω ελειψης τεχνολογιας και τεχνογνωσιας "δημιουργησαν" ενα μεσο με τα γνωστα εγγενη προβληματα αφηνοντας τα "προικα" στους επομενους...
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.843
Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Stoppppppppppppppppppppppppppppp

θεραπεια χοληστερινης αμεσως.

Αυριο παλι τα ασπρα χαρτια και τα μαυρα καταστιχα.
Αηδια καταντησατε μερα που'ναι
 


Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Δεν είχα ύπνο και είπα να πω κάτι για το W&F μιας και είχαμε να γράψουμε τεχνικό θέμα στα αναλογικά πολύ καιρό.

To 1977 ο Δανός Paul Ladegaard (Μηχανικός της Bruel and Kjaer που ασχολείται με όργανα μετρήσεων ήχου, μικρόφωνα, φασματογράφους, γεννήτριες συχνοτήτων κτλ κτλ και μπαμπάς των air-bearing βραχιόνων) σε μία μελέτη του περί συντονισμών, αποσβέσεων, ιδιοσυχνοτήτων κτλ (που δεν ενδιαφέρει στην παρούσα φάση και είναι βαρετό στους φίλους των DD) έκανε και μία αναφορά στην μελέτη του Ιάπωνα Saki περί Wow&Flutter του 1970 και της ακρίβειας περιστροφής των πικαπ.

Σε αυτή την μελέτη και με βάση τα μηχανήματα που είχε στην διαθεσή του απόδειξε ότι το W&F είναι περισσότερο εξαρτώμενο από τον βραχίονα και την κεφαλή και λιγότερο από την ακρίβεια περιστροφής του πλατώ, όταν αυτή βρίσκεται φυσικά εντός ορίων. (όχι πάνω από 0.1% όπως λέγανε τότε)

Τι είναι W&F
H απόδοση ενός τόνου κατά τη αναλογική αναπαραγωγή προιποθέτει και την ακριβή περιστροφή του δίσκου. Η διαμόρφωση ενός τόνου από 0.5HZ έως 10ΗΖ από τη συνεδρία κεφαλής/βραχίονα και περιστροφής ονομάζεται wow και η διαμόρφωση ενός τόνου από 10ΗΖ έως 100ΗΖ από τη συνεδρία κεφαλής/βραχίονα και περιστροφής ονομάζεται flutter.



Μεταβολή τόνου
Η ακίδα κατά την περιστροφή του δίσκου εντός του αυλακιού κάνει μια εξαναγκασμένη ταλάντωση δεξιά/αριστερά. Η συχνότητα ταλάντωσης της ακίδας μας στην μονάδα του χρόνου δίνει και την συχνότητα αναπαραγωγής. Ετσι εάν η ταχύτητα αναπαραγωγής είναι μεγαλύτερη της ταχύτητας εγγραφής ας πούμε κατά 1% (στη θεωρία πρέπει να είναι σωστή της εγγραφής αλλά στην πράξη δεν είναι) τότε ένας τόνος 100ΗΖ θα ακουστεί κατά 1% υψηλότερος και εάν η ταχύτητα είναι μικρότερη θα ακουστεί χαμηλότερος κτλ.

Ο εγκεφαλός μας όμως δεν μπορεί να καταλάβει καμία απόκλιση τόνου περί τα 4ΗΖ. Μάλιστα ο Saki είχε υπολογίσει ότι κάτω από +/-0.06% wow& flutter είναι άσκοπο.

Στην συνέχεια με ένα δίσκο τόνου 315ΗΖ πάνω σε ένα πικαπ με μεγάλη ακρίβεια περιστροφής βάζει τρεις διαφορετικούς βραχίονες και τρεις κεφαλές και με ένα παλμογράφο βλέπει τα αποτελέσματα τις αναπαραγωγής τα οποία είναι.
ΒραχίοναςΑ = W&F +/- 0.04%
ΒραχίοναςΒ = W&F +/- 0.12%
ΒραχίοναςC = W&F +/- 0.06%

Στις δε κεφαλές με τις διαφορετικές ενδοτικότητες και ακίδες ακόμα χειρότερα.

Ενα σχεδιάκι από την μελέτη μόνο για να πάω για ύπνο


Οπότε να γνωρίζεται ότι το W&F ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ χαρακτηριστικό κανενός μοτέρ, belt ή DD αλλά χαρακτηριστικό ένος συνδιασμού βραχίονος, κεφαλής και περιστροφής του πλατώ

Καληνύχτα παιδιά
 



Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Και πάνω που είχα αρχίσει να πείθομαι να μην ασχολούμαι με "white papers"...
(Eπι της ουσίας μόλις καταφέρω να το διαβάσω).


:142:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Λοιπόν φίλε geovaz εξάγεις εντελώς λάθος συμπεράσματα! Πριν πω όμως περισσότερα, αν θέλεις βάλε το paper ολόκληρο, η δώσε link για το διαβάσουμε!

Πάντως δες εδώ τι μετράμε¨όταν λέμε wow & flutter, σύμφωνα με τις διεθνείς νόρμες που ισχύουν, τουλάχιστον, από το 1970 και μετά, χωρίς να υπάρχει βραχίονας στο πλατώ: (κεφαλή μπορούμε να βάλουμε, την ασώματο :142:)





Να πως γίνεται η μέτρηση του WOW & FLUTTER:

We can measure the actual platter speed with extremely high precision using the
platter’s optical encoder disk and a high speed digital counter/timer. By measuring the actual platter speed over
segments of a revolution we can see any acceleration or deceleration, with accuracy. Flutter

and wow standards specify a sensitivity peak at 4 Hz. at 33-1/3 RPM, that’s equivalent to about 45 degrees of
platter rotation. For our tests we built a timing circuit that allowed us to look at four 45 degree segments, 1/4 rev.
apart . Any variation in the time length of those 45 degree segments within a revolution shows
the platter speed variation within a rotation (to the limit of the encoder disk accuracy).
(white paper Monaco turntable)



:107:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.847
Μηνύματα
3.030.595
Members
38.508
Νεότερο μέλος
Ioanniss
Top