LG Ποτέ ΞΑΝΑ !!! Μακριά

Μηνύματα
19
Reaction score
0
Mακριά από LG...
Πριν από λίγες ημέρες και πιο συγκεκριμένα στις 3/12/11 αποφάσισα μετά από ψάξιμο ενός μήνα, να αγοράσω μια καινούρια TV μάρκας LG, το μοντέλο 55LW650S,
καταθέτω λοιπόν 1700 ευρώ και όλο χαρά (που δεν κράτησε πολύ) την φέρνω σπίτι, οπού και ανακαλύπτω ότι έχει θέμα με τη φωτεινότητα σε όλο το πάνελ της.
Σε αρκετά σημεία υπερφωτίζεται και σε άλλα υπάρχουν σκιές, οπότε όταν παρακολουθείς σκοτεινές σκηνές ή ποδόσφαιρο, στο μαύρο ή στο χορτάρι εμφανίζονται στίγματα,
σαν βρώμες στην κάμερα που τραβάει τη λήψη.
Από εδώ ξεκινάει η οδύσσεια μου, με την LG Ελλάς και το "υποτιθέμενο" service της ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.
Την Πέμπτη παίρνω τηλ. στην εξυπηρέτηση πελατών της LG και αφού τους αναφέρω το πρόβλημα, μου λένε πως το κατέγραψαν και θα με πάρει ο τεχνικός τους (σημειώστε το τεχνικός, έχει σημασία) και θα κανονίσει να περάσει να τη δει.
Πράγματι το μεσημέρι της ίδιας ημέρας με παίρνει τηλ. ένας κύριος, μου συστήνεται ως "τεχνικός" και κανονίζουμε ραντεβού για τις 15:30, αφού πρώτα του ανέλυσα το πρόβλημα από το τηλ.
Ήρθε λοιπόν το παλικάρι, μαζί με έναν βοηθό του, την βλέπει, αναγνωρίζει με την πρώτη το πρόβλημα, χωρίς να του δείξω εγώ πολλά πολλά και μου λέει επί λέξη "πράγματι η τηλεόραση έχει πρόβλημα με τις σκιές, βέβαια είναι σύνηθες το φαινόμενο σε τόσο μεγάλες ίντσες, αλλά στη συγκεκριμένη είναι πολύ έντονο και 99% θα σας την αντικαταστήσουν".
Αμπαλάρει την τηλεόραση, στην αρχική της συσκευασία (έχει σημασία στις επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων) μου δίνει μια απόδειξη και φεύγει.
Την επόμενη ημέρα Παρασκευή 9/12/11, έξι ημέρες μετά την αγορά, επικοινωνεί μαζί μου κάποιος κ.Δούμπης υπάλληλος του service ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε., και μου λέει πως δεν βλέπει κάποιο πρόβλημα,
του εξηγώ καταρχήν ότι είμαι Ηλεκτρονικός Μηχανικός και λόγω φύσης επαγγέλματος μπορώ να έχω άποψη περί του θέματος (clouding - DSE) που εμφανίζει η τηλεόραση και πως πρέπει είτε να βάλει ποδόσφαιρο να δει το χορτάρι, είτε μια μαύρη οθόνη για θα ανακαλύψει αμέσως τις σκιές και τις ανομοιομορφίες στη φωτεινότητα,
φυσικά εκείνος δεν είχε καμία διάθεση να κάνει το αυτονόητο αλλά συνεχίζει να επιμένει πως έχει δει πολλές εικόνες και δεν βλέπει τίποτα, του επισημαίνω τότε ότι είμαι εντός 7 ημερών από την αγορά και επιθυμώ την αντικατάσταση του προϊόντος γιατί δεν με καλύπτει τεχνικά και μου απαντάει ότι θα μεταφέρει το πρόβλημα στην LG όπως του το περιέγραψα για να αποφανθούν εκείνοι για τυχόν αντικατάσταση.
Το κλείνω εκνευρισμένος και σκασμένος που πέταξα 1700 ευρώ για να πάρω την LG 55LW650S και να μην έχω καμία μα καμία υποστήριξη.
Στέλνω και ένα email στη LG ζητώντας τους την άμεση αντικατάσταση του προϊόντος γιατί δεν με καλύπτει και έχει πρόβλημα, επικαλούμενος την Ευρωπαϊκή νομοθεσία που σου δίνει το δικαίωμα εντός 7 ημερών να έχεις αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων λόγω Defect On Arrival, το λεγόμενο DOA.
H επίσημη απάντηση της LG ήταν πως σύμφωνα με τον τεχνικό έλεγχο, η τηλεόραση είναι εντός προδιαγραφών και θα επικοινωνήσει μαζί μου το service για να μου επιστραφεί.
Φυσικά δεν το αφήνω έτσι, ξαναπαίρνω τον κ.Δούμπα από το service ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε. και του λέω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να την δεχτώ πίσω και πώς το πρόβλημα όχι μόνο υπάρχει αλλά το αναγνώρισε και ο τεχνικός που έστειλε να την δει, και απορώ γιατί δεν τον ρωτάτε τι είπε όταν την είδε;
Η απάντησή του αποστομωτική "Δεν ήταν τεχνικός ο κύριος που ήρθε, οδηγός ήταν" μου λέει, μα καλά του εξηγώ, σύμφωνα ,με τα λεγόμενα της LG, θα ερχόταν τεχνικός να δει την τηλεόραση και να αποφασίσει για την τύχη της και γιατί αφού είναι ΟΔΗΓΟΣ μου συστήθηκε ως τεχνικός;;;
Ντροπή για την LG και για τον κ. ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟ Α.Ε. Που θέλει να λέγεται επίσημο service, φυσικά δεν πρόκειται να δεχθώ την τηλεόραση έτσι, θα κινηθώ πλέον νομικά απέναντι προς πάσα υπεύθυνο.
Κρίμα που σε τέτοιες εποχές, δεν σέβονται ούτε τους κόπους, ούτε την νομοθεσία κάποιοι κύριοι εκεί στην LG και στα «υποτιθέμενα» service τους, αλλά δεν πειράζει, έχει ο καιρός γυρίσματα κύριοι και όταν θα ψάχνετε τον πελάτη με το δίκαννο, θα αναρωτιέστε τι φταίει....
Μακριά από LG λοιπόν φίλοι μου, υπάρχουν τόσες καλύτερες μάρκες στην αγορά και φυσικά ο κυριότερος λόγος αγοράς LG τηλεόρασης που ήταν η «υποστήριξη» πλέον δεν υφίσταται, κρίμα.
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
305
Απάντηση: LG Ποτέ ΞΑΝΑ !!! Μακριά

Καλησπέρα!
Μία παράκληση. Για να παραμείνει η καταγγελία στη θέση της θα πρέπει να στείλετε σε κάποιον συντονιστή, τα στοιχεία σας και έναν αριθμό τηλεφώνου (τα οποία προφανώς δε θα δημοσιοποιηθούν). Είναι απαραίτητη κίνηση και γίνεται σε κάθε καταγγελία, για να μην προκύψουν σε εσάς και σε εμάς προβλήματα με μηνύσεις και εξώδικα.
 



Μηνύματα
19
Reaction score
0
Απάντηση: LG Ποτέ ΞΑΝΑ !!! Μακριά

Άργησα λίγο να επικοινωνήσω γιατι έτρεχα όλο το πρωί, αλλα τελικά δικαιώθηκα όπως θα διαβάσετε παρακάτω.
Tελικά σήμερα, αφού έστειλα email σε 2 block, email στην LG Europe UK και στην LG HongKong, email σε 2 μηχανικούς πωλήσεων της LG Hellas έκανα και επώνυμη καταγγελία στην Ενωση Προστασίας Καταναλωτών,
με πήραν τηλ. απο την LG, κάποιος διευθυντής πωλήσεων, αν θυμάμαι καλά και μου είπε οτι λυπάται που δέν με ικανοποίησε το προϊόν και πως θα μου πιστωθεί στο κατάστημα που την αγόρασα το ποσό, για να επιλέξω κάποιο άλλο της αρεσκείας μου.
Επίσης με ενημέρωσε οτι όλη η σειρά LW650S αλλά και η αμέσως ακριβότερη LW980S εμφανίζει τέτοια στίγματα, που είναι δυσδιάκριτα στο μέσο μάτι και προφανώς ενοχλούν μόνο σε συγκεκριμένες σκοτεινές σκηνές ή σε ποδόσφαιρο, όπως παρατήρησα.
Οπότε πλέον, μένει να δούμε την εξέλιξη της υπόθεσης, αρχίζω πάλι να ψάχνω για καινούρια TV.
Αυτά μέχρι στιγμής...
 



hamurabi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.377
Reaction score
202
Απάντηση: LG Ποτέ ΞΑΝΑ !!! Μακριά

Φιλε πουλαω μια LG 50αρα αν θες:105:
 

Μηνύματα
578
Reaction score
7
Απάντηση: LG Ποτέ ΞΑΝΑ !!! Μακριά

Συγνώμε, αλλά ούτως ή άλλως δεν έχουμε το δικαίωμα επιστροφής ενός προϊόντος εντός 7 ημερών επειδή απλώς δεν μας ικανοποιούν τα τεχνικά χαρακτηριστικά και οι δυνατότητές του? Κάνω λάθος??
 

Μηνύματα
6.785
Reaction score
152
Απάντηση: LG Ποτέ ΞΑΝΑ !!! Μακριά

Συγνώμε, αλλά ούτως ή άλλως δεν έχουμε το δικαίωμα επιστροφής ενός προϊόντος εντός 7 ημερών επειδή απλώς δεν μας ικανοποιούν τα τεχνικά χαρακτηριστικά και οι δυνατότητές του? Κάνω λάθος??
ναι...
οι μερες ειναι 15.....
 

Μηνύματα
5.396
Reaction score
1
Απάντηση: LG Ποτέ ΞΑΝΑ !!! Μακριά

Από το service Μανωλόπουλος έχω εξαιρετική εμπειρία σε δύο συσκευές, LG και Pioneer, τόσο σε αποκατάσταση βλάβης όσο και σε εξυπηρέτηση με αλλαγή συσκευής.Στο τηλέφωνο μπορεί να μου λέγανε ότι θα έρθει ο επισκευαστής των πυραύλων της ΝΑΣΑ, αλλά και τις δύο φορές μου είπαν ότι θα περάσει το φορτηγό να τα παραλάβει, ήρθε ένας ευγενέστατος νεαρός με φόρμα εργασίας και φυσικά δεν υπήρχε λόγος να του εξηγήσω τίποτα, μίλησα απ' ευθείας με το σέρβις...και μου τα ξαναφέρανε σπίτι χωρίς καν να κουνηθώ...
Πάντως καλή φάπρικα αυτή, να αγοράσω μιά δυό συσκευές να τις έχω καμιά βδομάδα και μετά να τους λέω δεν με ικανοποιεί το προϊόν πάρτε το πίσω :116::142: Test Drive κι έτσ' ...:116:
 

Μηνύματα
19
Reaction score
0
Απάντηση: LG Ποτέ ΞΑΝΑ !!! Μακριά

Aκόμη και έτσι να είναι, που δέν είναι στη δική μου περίπτωση ( 4 άτομα διαπίστωσαν το πρόβλημα, μαζί και ο υποτιθέμενος οδηγός-τεχνικός) έχω δικαίωμα να επιστρέψω κάτι που δέν με ικανοποιεί τεχνικά.
Αν θέλεις να το πείς test drive, πές το έτσι, πάντως ισχύει σε όλες τις Ευρωπαικές χώρες και εμείς είμαστε "ακόμη" νομίζω ε;
 

Μηνύματα
5.396
Reaction score
1
Απάντηση: LG Ποτέ ΞΑΝΑ !!! Μακριά

Θα έπρεπε να γνωρίζεις τα προβλήματα της συγκεκριμένης τεχνολογίας αφού έχεις το υπόβαθρο όπως λες...από την άλλη μιά χαρά την είδα την αντιμετώπιση της LG.Θα ήθελα ας πούμε όμως, να πάρεις και καμιά Samsung ή καμιά Panasonic ή κάποιο προϊόν της Pioneer να τους κάνεις test drive και μετά να πεις δεν με ικανοποιεί τεχνικά πάρτε το πίσω... να δείς τότε νόμους και Ευρώπες και να γελάσει κι ο κάθε πικραμένος :137:
 

Μηνύματα
222
Reaction score
8
Απάντηση: LG Ποτέ ΞΑΝΑ !!! Μακριά

Να σου πω την αλήθεια και εγώ είχα πρόβλημα και πολύ πρόσφατα !!!πριν μια εβδομάδα που μου είχε κάποιο πρόβλημα ο to pioneer 921 με τιη έξοδο του sub ,το πήγα Σάββατο, Τρίτη ήταν έτοιμο …κανένα πρόβλημα δεν αντιμετώπισα ….το ίδιο και με την LG που είχα πάρει μόλις την πρωτόπειρα (την έχω την γκαντεμιά ,ότι πάρω να χαλάι )είχε πρόβλημα σε μια εβδομάδα μου φέρανε καινούργια στο κουτί της…. Τη να πω ..είναι να μην σου τύχει. Και τα 2 στον μανολωπουλο .
 

Μηνύματα
1.463
Reaction score
792
Απάντηση: LG Ποτέ ΞΑΝΑ !!! Μακριά

Οπότε χαρά στον επόμενο που θα πάρει την tv σου, αφού είναι εντός προδιαγραφών. Πριν λίγο καιρό κάποιοι παραπονιόντουσαν για κάτι γραμμές στις 5500 και 4500, δηλαδή οι ατέλειες είναι εντός προδιαγραφών;:120:
Κρίμα και βολιδοσκοπούσα την 55LW5500 τώρα στις γιορτές. Οπότε μάλλον θα κοιτάξω για αλλού παθητικό 3D.
 

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.737
Reaction score
4.430
Απάντηση: LG Ποτέ ΞΑΝΑ !!! Μακριά

Χωρίς να θέλω να κάνω τον συνήγορο του διαβόλου κουκίδες σε w650 δεν έχω παρατηρήσει μέχρι στιγμής τουλάχιστον σε αρκετές διαφορετικές 46άρες που έτυχε να δώ.55άρα μία δύο που είδα ούτε αυτές είχαν πρόβλημα.
 

Μηνύματα
2.291
Reaction score
1.277
Re: Απάντηση: LG Ποτέ ΞΑΝΑ !!! Μακριά

Τρελή φρίκη!Εγώ αν έδινα τόσα λεφτά για TV και έβλεπα σύννεφα κτλ θα ευχόμουν να ήταν πρόβλημα του ματιού μου (κάποιο είδος τύφλωσης) παρά να έχει θέμα η TV :105: :105:
 

Μηνύματα
28.176
Reaction score
60
Απάντηση: LG Ποτέ ΞΑΝΑ !!! Μακριά

το καλοκαιρι που αγορασα μια 60αρα plasma lg και ηρθε με ελλατωματικο πανελ to service ηταν αψογο.

Την παρελαβαν απο το σπιτι της αλλαξαν πανελ και την επεστρεψαν σε 1 βδομαδα.

ΟΛΑ ΚΑΛΑ !!
 

Μηνύματα
58
Reaction score
0
Απάντηση: LG Ποτέ ΞΑΝΑ !!! Μακριά

Aκόμη και έτσι να είναι, που δέν είναι στη δική μου περίπτωση ( 4 άτομα διαπίστωσαν το πρόβλημα, μαζί και ο υποτιθέμενος οδηγός-τεχνικός) έχω δικαίωμα να επιστρέψω κάτι που δέν με ικανοποιεί τεχνικά.
Αν θέλεις να το πείς test drive, πές το έτσι, πάντως ισχύει σε όλες τις Ευρωπαικές χώρες και εμείς είμαστε "ακόμη" νομίζω ε;
και εγώ δεν θέλω να κάνω και εγω τον δικηγόρο του διαβόλου αλλά με ενοχλούν οι ανακρίβειες.
καταρχάς μπράβο σου αν όντως είναι "ελάττωμα" που πέτυχες την αντικατάσταση, όμως πρέπει επιτέλους να καταλάβουμε 2 πράγματα, καταρχάς την "εργοστασιακή εγγύηση" την παρέχουν (υποχρεούντε) οι αντιπροσωπείες και όχι κάθε ενδοιάμεσος, για αυτο πάντα είναι καλό για οποιαδήποτε περίπτωση βλάβης να ερχόμαστε απευθείας σε επαφή μαζί τους.
Από εκεί και πέρα αν δεν μας "ικανοποιεί τεχνικα" το προϊον, την αντικατάσταση την ζητάμε από των πωλητή. Αυτός εφοσον ελέγξει οτι όλα είναι ακέραια (μηχανημα, συσκευασια κλπ) πρέπει να δεχτεί και να προβεί σε αντικατάσταση.
(και όχι πάνω στη συσκευασία να έχει την στάμπα από το κομμάτι πίτσας!!!)

ευχαριστώ
 

Μηνύματα
578
Reaction score
7
Απάντηση: LG Ποτέ ΞΑΝΑ !!! Μακριά

ναι...
οι μερες ειναι 15.....
Οπότε, αν βλέπεις κάποιο ελάττωμα στην συσκευή που έχεις αγοράσει, απλά την επιστρέφεις χωρίς πολλά λόγια και τελειώνει η ιστορία, χωρίς να μπλέξεις με service τεχνικούς κτλ.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.975
Μηνύματα
3.036.440
Members
38.524
Νεότερο μέλος
opanamas
Top