Mακριά από LG...
Πριν από λίγες ημέρες και πιο συγκεκριμένα στις 3/12/11 αποφάσισα μετά από ψάξιμο ενός μήνα, να αγοράσω μια καινούρια TV μάρκας LG, το μοντέλο 55LW650S,
καταθέτω λοιπόν 1700 ευρώ και όλο χαρά (που δεν κράτησε πολύ) την φέρνω σπίτι, οπού και ανακαλύπτω ότι έχει θέμα με τη φωτεινότητα σε όλο το πάνελ της.
Σε αρκετά σημεία υπερφωτίζεται και σε άλλα υπάρχουν σκιές, οπότε όταν παρακολουθείς σκοτεινές σκηνές ή ποδόσφαιρο, στο μαύρο ή στο χορτάρι εμφανίζονται στίγματα,
σαν βρώμες στην κάμερα που τραβάει τη λήψη.
Από εδώ ξεκινάει η οδύσσεια μου, με την LG Ελλάς και το "υποτιθέμενο" service της ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.
Την Πέμπτη παίρνω τηλ. στην εξυπηρέτηση πελατών της LG και αφού τους αναφέρω το πρόβλημα, μου λένε πως το κατέγραψαν και θα με πάρει ο τεχνικός τους (σημειώστε το τεχνικός, έχει σημασία) και θα κανονίσει να περάσει να τη δει.
Πράγματι το μεσημέρι της ίδιας ημέρας με παίρνει τηλ. ένας κύριος, μου συστήνεται ως "τεχνικός" και κανονίζουμε ραντεβού για τις 15:30, αφού πρώτα του ανέλυσα το πρόβλημα από το τηλ.
Ήρθε λοιπόν το παλικάρι, μαζί με έναν βοηθό του, την βλέπει, αναγνωρίζει με την πρώτη το πρόβλημα, χωρίς να του δείξω εγώ πολλά πολλά και μου λέει επί λέξη "πράγματι η τηλεόραση έχει πρόβλημα με τις σκιές, βέβαια είναι σύνηθες το φαινόμενο σε τόσο μεγάλες ίντσες, αλλά στη συγκεκριμένη είναι πολύ έντονο και 99% θα σας την αντικαταστήσουν".
Αμπαλάρει την τηλεόραση, στην αρχική της συσκευασία (έχει σημασία στις επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων) μου δίνει μια απόδειξη και φεύγει.
Την επόμενη ημέρα Παρασκευή 9/12/11, έξι ημέρες μετά την αγορά, επικοινωνεί μαζί μου κάποιος κ.Δούμπης υπάλληλος του service ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε., και μου λέει πως δεν βλέπει κάποιο πρόβλημα,
του εξηγώ καταρχήν ότι είμαι Ηλεκτρονικός Μηχανικός και λόγω φύσης επαγγέλματος μπορώ να έχω άποψη περί του θέματος (clouding - DSE) που εμφανίζει η τηλεόραση και πως πρέπει είτε να βάλει ποδόσφαιρο να δει το χορτάρι, είτε μια μαύρη οθόνη για θα ανακαλύψει αμέσως τις σκιές και τις ανομοιομορφίες στη φωτεινότητα,
φυσικά εκείνος δεν είχε καμία διάθεση να κάνει το αυτονόητο αλλά συνεχίζει να επιμένει πως έχει δει πολλές εικόνες και δεν βλέπει τίποτα, του επισημαίνω τότε ότι είμαι εντός 7 ημερών από την αγορά και επιθυμώ την αντικατάσταση του προϊόντος γιατί δεν με καλύπτει τεχνικά και μου απαντάει ότι θα μεταφέρει το πρόβλημα στην LG όπως του το περιέγραψα για να αποφανθούν εκείνοι για τυχόν αντικατάσταση.
Το κλείνω εκνευρισμένος και σκασμένος που πέταξα 1700 ευρώ για να πάρω την LG 55LW650S και να μην έχω καμία μα καμία υποστήριξη.
Στέλνω και ένα email στη LG ζητώντας τους την άμεση αντικατάσταση του προϊόντος γιατί δεν με καλύπτει και έχει πρόβλημα, επικαλούμενος την Ευρωπαϊκή νομοθεσία που σου δίνει το δικαίωμα εντός 7 ημερών να έχεις αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων λόγω Defect On Arrival, το λεγόμενο DOA.
H επίσημη απάντηση της LG ήταν πως σύμφωνα με τον τεχνικό έλεγχο, η τηλεόραση είναι εντός προδιαγραφών και θα επικοινωνήσει μαζί μου το service για να μου επιστραφεί.
Φυσικά δεν το αφήνω έτσι, ξαναπαίρνω τον κ.Δούμπα από το service ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε. και του λέω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να την δεχτώ πίσω και πώς το πρόβλημα όχι μόνο υπάρχει αλλά το αναγνώρισε και ο τεχνικός που έστειλε να την δει, και απορώ γιατί δεν τον ρωτάτε τι είπε όταν την είδε;
Η απάντησή του αποστομωτική "Δεν ήταν τεχνικός ο κύριος που ήρθε, οδηγός ήταν" μου λέει, μα καλά του εξηγώ, σύμφωνα ,με τα λεγόμενα της LG, θα ερχόταν τεχνικός να δει την τηλεόραση και να αποφασίσει για την τύχη της και γιατί αφού είναι ΟΔΗΓΟΣ μου συστήθηκε ως τεχνικός;;;
Ντροπή για την LG και για τον κ. ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟ Α.Ε. Που θέλει να λέγεται επίσημο service, φυσικά δεν πρόκειται να δεχθώ την τηλεόραση έτσι, θα κινηθώ πλέον νομικά απέναντι προς πάσα υπεύθυνο.
Κρίμα που σε τέτοιες εποχές, δεν σέβονται ούτε τους κόπους, ούτε την νομοθεσία κάποιοι κύριοι εκεί στην LG και στα «υποτιθέμενα» service τους, αλλά δεν πειράζει, έχει ο καιρός γυρίσματα κύριοι και όταν θα ψάχνετε τον πελάτη με το δίκαννο, θα αναρωτιέστε τι φταίει....
Μακριά από LG λοιπόν φίλοι μου, υπάρχουν τόσες καλύτερες μάρκες στην αγορά και φυσικά ο κυριότερος λόγος αγοράς LG τηλεόρασης που ήταν η «υποστήριξη» πλέον δεν υφίσταται, κρίμα.
Πριν από λίγες ημέρες και πιο συγκεκριμένα στις 3/12/11 αποφάσισα μετά από ψάξιμο ενός μήνα, να αγοράσω μια καινούρια TV μάρκας LG, το μοντέλο 55LW650S,
καταθέτω λοιπόν 1700 ευρώ και όλο χαρά (που δεν κράτησε πολύ) την φέρνω σπίτι, οπού και ανακαλύπτω ότι έχει θέμα με τη φωτεινότητα σε όλο το πάνελ της.
Σε αρκετά σημεία υπερφωτίζεται και σε άλλα υπάρχουν σκιές, οπότε όταν παρακολουθείς σκοτεινές σκηνές ή ποδόσφαιρο, στο μαύρο ή στο χορτάρι εμφανίζονται στίγματα,
σαν βρώμες στην κάμερα που τραβάει τη λήψη.
Από εδώ ξεκινάει η οδύσσεια μου, με την LG Ελλάς και το "υποτιθέμενο" service της ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.
Την Πέμπτη παίρνω τηλ. στην εξυπηρέτηση πελατών της LG και αφού τους αναφέρω το πρόβλημα, μου λένε πως το κατέγραψαν και θα με πάρει ο τεχνικός τους (σημειώστε το τεχνικός, έχει σημασία) και θα κανονίσει να περάσει να τη δει.
Πράγματι το μεσημέρι της ίδιας ημέρας με παίρνει τηλ. ένας κύριος, μου συστήνεται ως "τεχνικός" και κανονίζουμε ραντεβού για τις 15:30, αφού πρώτα του ανέλυσα το πρόβλημα από το τηλ.
Ήρθε λοιπόν το παλικάρι, μαζί με έναν βοηθό του, την βλέπει, αναγνωρίζει με την πρώτη το πρόβλημα, χωρίς να του δείξω εγώ πολλά πολλά και μου λέει επί λέξη "πράγματι η τηλεόραση έχει πρόβλημα με τις σκιές, βέβαια είναι σύνηθες το φαινόμενο σε τόσο μεγάλες ίντσες, αλλά στη συγκεκριμένη είναι πολύ έντονο και 99% θα σας την αντικαταστήσουν".
Αμπαλάρει την τηλεόραση, στην αρχική της συσκευασία (έχει σημασία στις επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων) μου δίνει μια απόδειξη και φεύγει.
Την επόμενη ημέρα Παρασκευή 9/12/11, έξι ημέρες μετά την αγορά, επικοινωνεί μαζί μου κάποιος κ.Δούμπης υπάλληλος του service ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε., και μου λέει πως δεν βλέπει κάποιο πρόβλημα,
του εξηγώ καταρχήν ότι είμαι Ηλεκτρονικός Μηχανικός και λόγω φύσης επαγγέλματος μπορώ να έχω άποψη περί του θέματος (clouding - DSE) που εμφανίζει η τηλεόραση και πως πρέπει είτε να βάλει ποδόσφαιρο να δει το χορτάρι, είτε μια μαύρη οθόνη για θα ανακαλύψει αμέσως τις σκιές και τις ανομοιομορφίες στη φωτεινότητα,
φυσικά εκείνος δεν είχε καμία διάθεση να κάνει το αυτονόητο αλλά συνεχίζει να επιμένει πως έχει δει πολλές εικόνες και δεν βλέπει τίποτα, του επισημαίνω τότε ότι είμαι εντός 7 ημερών από την αγορά και επιθυμώ την αντικατάσταση του προϊόντος γιατί δεν με καλύπτει τεχνικά και μου απαντάει ότι θα μεταφέρει το πρόβλημα στην LG όπως του το περιέγραψα για να αποφανθούν εκείνοι για τυχόν αντικατάσταση.
Το κλείνω εκνευρισμένος και σκασμένος που πέταξα 1700 ευρώ για να πάρω την LG 55LW650S και να μην έχω καμία μα καμία υποστήριξη.
Στέλνω και ένα email στη LG ζητώντας τους την άμεση αντικατάσταση του προϊόντος γιατί δεν με καλύπτει και έχει πρόβλημα, επικαλούμενος την Ευρωπαϊκή νομοθεσία που σου δίνει το δικαίωμα εντός 7 ημερών να έχεις αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων λόγω Defect On Arrival, το λεγόμενο DOA.
H επίσημη απάντηση της LG ήταν πως σύμφωνα με τον τεχνικό έλεγχο, η τηλεόραση είναι εντός προδιαγραφών και θα επικοινωνήσει μαζί μου το service για να μου επιστραφεί.
Φυσικά δεν το αφήνω έτσι, ξαναπαίρνω τον κ.Δούμπα από το service ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε. και του λέω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να την δεχτώ πίσω και πώς το πρόβλημα όχι μόνο υπάρχει αλλά το αναγνώρισε και ο τεχνικός που έστειλε να την δει, και απορώ γιατί δεν τον ρωτάτε τι είπε όταν την είδε;
Η απάντησή του αποστομωτική "Δεν ήταν τεχνικός ο κύριος που ήρθε, οδηγός ήταν" μου λέει, μα καλά του εξηγώ, σύμφωνα ,με τα λεγόμενα της LG, θα ερχόταν τεχνικός να δει την τηλεόραση και να αποφασίσει για την τύχη της και γιατί αφού είναι ΟΔΗΓΟΣ μου συστήθηκε ως τεχνικός;;;
Ντροπή για την LG και για τον κ. ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟ Α.Ε. Που θέλει να λέγεται επίσημο service, φυσικά δεν πρόκειται να δεχθώ την τηλεόραση έτσι, θα κινηθώ πλέον νομικά απέναντι προς πάσα υπεύθυνο.
Κρίμα που σε τέτοιες εποχές, δεν σέβονται ούτε τους κόπους, ούτε την νομοθεσία κάποιοι κύριοι εκεί στην LG και στα «υποτιθέμενα» service τους, αλλά δεν πειράζει, έχει ο καιρός γυρίσματα κύριοι και όταν θα ψάχνετε τον πελάτη με το δίκαννο, θα αναρωτιέστε τι φταίει....
Μακριά από LG λοιπόν φίλοι μου, υπάρχουν τόσες καλύτερες μάρκες στην αγορά και φυσικά ο κυριότερος λόγος αγοράς LG τηλεόρασης που ήταν η «υποστήριξη» πλέον δεν υφίσταται, κρίμα.