Έτοιμα σετάκια;

Reaction score
17
Καλημέρα σας,
(δεν είμαι σίγουρος ότι ποστάρω στο σωστό μέρος)... έχω αρχίσει να μπερδεύομαι πολυ (διαβάστε το: πάρα πολύ) με τα διαθέσιμα συστατικά ενός ηχοσυστήματος
-ντάκ (όπως λέμε ντάκος)
-ενισχυτές
-cd player

και επειδή ψάχνω πολύ συγκεκριμένα πράγματα και έχω αρχίσει να μπερδεύομαι σε όλους τους συνδυασμούς που μπορώ δυνητικά να κάνω... υπάρχουν έτοιμα σετάκια από ένα κατασκευαστή που να περιλαμβάνουν player, dac , ενισχυτή; Έτσι ίσως η αναζητησή μου γίνει πιο εύκολη, τουλάχιστον ως προς το θέμα της σύγκρισης, καθώς και με το θέμα της συνδεσης των επιμέρους συσκευών ΄(ένα άγχος το έχω μήπως αγοράσω κάτοι που δεν συνδέεται πολύ εύκολα με κάποια άλλη συσκευή).
΄
Μιας λοιπόν που είμαι αρχάριος δεν θα ήταν καλύτερα για εμένα να βρω έτοιμες προτάσεις απο κατασκευαστή και να αγοράσω ένα πακέτο έτοιμο (σαν να πάιρνεις πλαυστέσιον 3 με τα χειριστήρια και 2 παιχνίδια δώρο, ένα πράγμα).

Εαν ναί υπάρχει κάποιο σιτε να αρχίσω να κοιτάω τα έτοιμα σετάκια;

Σας ευχαριστώ πολύ
Καλή συνέχεια
Αλέξανδρος

Manos58

εγχειρισμένη
Reaction score
12.844
Απάντηση: Έτοιμα σετάκια;

Δωσε τάξη μεγέθους τιμής .Έχει σημασία τι σκοπεύεις να ξοδέψεις.

Reaction score
17
Re: Απάντηση: Έτοιμα σετάκια;

1000 ευρώ (ίσως και 100-200 ευρώ παραπάνω, αρκεί να υπάρχει μεγάλη διαφορά σε αυτό που παίρνω με τα έξτρα)

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Reaction score
307

Αν δεν θες να μπλέξεις αγόρασε 2 Tannoy Presicion 8d και έχεις ενισχυτή, DAC και ηχεία στο ίδιο πακέτο. Η τιμή του ζεύγους δεν πρέπει να ξεπερνά το χιλιάρικο.

Για τα χαρακτηριστικά τους δες εδώ.

Manos58

εγχειρισμένη
Reaction score
12.844

:444:Σωστή σκέψη.Ενεργό ηχείο με τα ούλα του:107:

Reaction score
4

Δεν χρειαζεται και καποιος προενισχυτης για να βαλεις τις πηγες σου πανω και να ρυθμιζεις την ενταση?

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Reaction score
307

Δεν χρειαζεται και καποιος προενισχυτης για να βαλεις τις πηγες σου πανω και να ρυθμιζεις την ενταση?