Αργή εκκίνηση καινούριας πλάσμα τηλεόρασης

Μηνύματα
9
Reaction score
0
Ειμαι κατοχος περιπου κανα μηνα της samsung ps51e450 plasma Εχω παρατηρησει οτι οταν η τηλεοραση ειναι κλειστη ανω της 1 ωρας περιπου και παταω το power αργει να ανοιξει αρκετα δευτερολεπτα ισως πανω απο 20 μερικες φορες και το κοκκινο led λαμπακι του stand by αναβοσβηνει,θορυβο η tv κατα τη διαρκεια της αργεις εκκινησης δεν κανει,επισης να αναφερω οτι αυτο γινεται μονο οταν η τηλεοραση παραμενει κλειστη ανω της 1 ωρας περιπου ισως και λιγοτερο(μισαωρο),αν η τηλεοραση ειναι ανοιχτει και την κλεισω και την ανοιξω αμεσως δε συμβαινει κατι τετοιο.
Τη μπορει να συμβαινει?Καποιος μου ειπε οτι ειναι ισως φυσιολογικο της tv επειδη το κανει μονο σε ειδικη περιπτωση αλλα δε ξερω,εχω ανγχωθει αρκετα διοτι μενω σε επαρχεια και θελω να αποφυγω το service και ρωταω μηπως ξερει κανεις κατι.
 

loukyrantaplan

LG Hellas staff
Μηνύματα
93
Reaction score
13
Απάντηση: Αργή εκκίνηση καινούριας πλάσμα τηλεόρασης

θα σε συμβουλευα να παρεις τηλ την αντιπροσωπια το συντομοτερο δυνατον και να τους εκθεσεις το προβλημα,
γιατι το να κανει η τηλεοραση 20 δευτερα να ανοιξει ουτε συνηθες ειναι, αλλα ουτε και καλο
 

Μηνύματα
9
Reaction score
0
Απάντηση: Αργή εκκίνηση καινούριας πλάσμα τηλεόρασης

Επανερχομαι μετα απο μερικες μερες για το θεμα που ειχα πει παραπανω.Πηρα τηλ το σερβις το κεντρικο της samsung το οποιο μου ειπε οτι θα στειλουν το τοπικο σερβις ωστε να παρει την τηλεοραση,μετα απο 2 μερες την πηραν και το προβλημα συνεχιστηκε και στο σερβις και οπως μου ειπαν "μπορει" να ειναι αλλαγη πανελ,ξανα επικοινωνια με κεντρικο σερβις και με πλαισιο απο το οποιο αγοραστηκε η τηλεοραση.Mε πλαισιο δεν εβγαλα ακρη εκαναν τον κινεζο για 20 ημερων tv(καλοι ειναι και αυτοι),ξανα τηλ στο κεντρικο σερβις να τους πω οτι εγω πανελ σε 20 ημερων tv δεν κανω και θελω αντικατασταση,φυσικα δεν δεχτηκαν κατι τετοιο και μου ειπαν οτι αν ξαναγινει 2η βλαβη τοτε ισως να γινει αντικατασταση,οποτε το τοπικο σερβις κανει κανονικα την παραγγελια για νεο πανελ σε 5-7 εργασιμες θα ειναι Ελλαδα,την 5η ημερα ξανα τηλ στο τοπικο σερβις να μαθω νεα,η απαντηση τους ηταν οτι τελικα δεν ειναι πανελ και κατα 99% ειναι αλλαγη κεντρικης πλακετας(πιο λογικο μου ακουστηκε και μενα συμφωνα με τα συμπτωματα της tv (reboot,αργο ανοιγμα,) το περιεργο ειναι οτι ακομα δεν ξερουν τι απο τα 2 ειναι.Οπως μου ειπαν αυτη τη δευτερα θα την εχουν ετοιμη διοτι δευτερα θε φτασει η πλακετα.Και ρωταω εγω τωρα 1ον γιατι δεν κανουν ακριβη διαγνωση του προβληματος στο σερβις?2ον Αν τελικα δεν ειναι πλακετα και ειναι πανελ πρεπει να περιπενω αλλες τοσες μερες για επισκευη και μιλαμε για 2η επισκευη σε τηλεοραση 20 ημερων,τελικα πως μπορω να το παω το θεμα σε περιπτωση που χρειαζεται επισκευη πανελ και αλλες τοσες μερες αναμονης,να δεχτω δευτερη επισκευη της τηλορασης?Να σημειωσω οτι σημερα δεν αντεξα και μιλησα τηλεφωνικα με πλαισιο και το τμημα πωλησης ωστε να τους πω οτι ειναι απαραδεκτη η συμπεριφορα που ειχαν πριν μερικες μερες μετα απο τα τοσες χιλιαδες ευρω που εχω κανει σαν πελατης και εγω και πολλοι φιλοι που τους προτεινα το πλαισιο για τις αγορες του,τους διαβεβαιωσα οτι πηραν τα χρηματα μου και μετα κανανε τον κινεζο λες και δεν βγηκαν κερδισμενοι αυτοι απο τα χρηματα που εδωσα,αλλα να τα περνουν καλα ειναι.Παρακαλω του λεω κυριε ταδε να πειτε στους πιο ψηλα απο εσας οτι ουτε καρφιτσα δεν ξαναγοραζω απο πλαισιο ουτε εγω ουτε ο κυκλος μου.
 

Μηνύματα
256
Reaction score
98
Απάντηση: Αργή εκκίνηση καινούριας πλάσμα τηλεόρασης

Το πλαίσιο τί δουλειά έχει εάν το προϊόν έχει εγγύηση επίσημης αντιπροσωπείας;
Φιλικα πάντα να ξέρεις πως ένα εμπορικό κατάστημα κερδίζει αρκετά λιγότερα απο έναν επίσημο εισαγωγέα και δεν είναι υποχρεωμένο να κρατάει στην αποθήκη του ένα προϊόν για κάθε προϊόν που πουλάει έτσι ώστε να μένει ευχαριστημένος ο εκάστοτε πελάτης σε περιπτώσεις όπως η δική σου.Αντιθετως λοιπόν κοιτά να πιέσεις την αντιπροσωπεία και το τοπικό service γιατί όπως λες και έχεις δίκιο δεν είναι λογικό να επισκευασεις 20ημερων tv.
Φιλικά πάντα ελπίζω να έχει αίσιο τέλος η όλη ιστορία.
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
82.206
Reaction score
107.814
Απάντηση: Αργή εκκίνηση καινούριας πλάσμα τηλεόρασης

...όπως λες και έχεις δίκιο δεν είναι λογικό να επισκευασεις 20ημερων tv.
Έχω την εντύπωση ότι γίνεται αλλαγή μέχρι 14 μέρες απ' την αγορά.

Όποιος ξέρει κάτι διαφορετικό, ας με διορθώσει.
 

Μηνύματα
9
Reaction score
0
Απάντηση: Αργή εκκίνηση καινούριας πλάσμα τηλεόρασης

Οχι φιλε,η "μαμα" samsung δινει μεχρι 7 ημερες το λεγομενο doa για αντικατασταση,φιλε Volthran οταν βρω το νομο που λεει οτι και το καταστημα που πουλαει καποιο προιον ειναι υπευθυνο απο την αγορα και για τα επομενα 2 χρονια θα στον παραθεσω εδω,πριν καποιες μερες τον ειχα βρει στο γοογλαροντας,επισης οσον αφορα την αντικατασταση εγιναν καποιες πιεσεις απο μερια μου τηλεφωνικα αλλα δεν εγινε κατι και επεμειναν στο να γινει επισκευη,τωρα αν θα γινει μονο στη πλακετα που οπως ειπε και το σερβις θελει αλλαγη και την παρω τη δευτερα οπως μου ειπαν και χωρις προβλημα καλως να ερθει αν θελει και αλλαγη πανελ τοτε θα με δουν και απο την "αναποδη".Φυσικα μετα απο ολα αυτα ειμαι απογοητευμενος απο την εξυπηρετηση και νιωθω και ασχημα διοτι προοριζομουν για panasonic και τελικα προτιμησα τη samsung δυστυχως για μερικα ευρω λιγοτερα.Ας οψεται η κριση.
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Απάντηση: Αργή εκκίνηση καινούριας πλάσμα τηλεόρασης

Φίλε μου, για να μην είσαι δυσαρεστημένος με τον καθένα που εμπλέκεται στη συναλλαγή σου, να ξεκαθαρίσουμε το εξής.
Εάν ένα προϊόν που αγοράζεις παρουσιάσει βλάβη, οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια της εγγύησης αλλά και μετά από αυτήν, κανένα κατάστημα δεν έχει υποχρέωση απέναντι στον τελικό καταναλωτή –πελάτη.

Το κάθε προϊόν που μπαίνει στην αγορά, έχει την προβλεπόμενη ευρωπαϊκή εγγύηση 2 ετών, η οποία είναι υποχρεωμένη η εκάστοτε κατασκευάστρια εταιρία να καλύπτει, με όρους που είναι προδιαγεγραμμένοι.

Φαντάσου να έπαιρνες πχ ένα σπίτι από μεσιτικό γραφείο, να έβαζε νερά ο τοίχος και να ζήταγες μετά από 20 μέρες αντικατάσταση. Ή να αγόραζες ένα αυτοκίνητο από έναν έμπορο και στο μήνα επάνω να έκαιγε λάδια. Πχ η Volvo (τυχαίο όνομα), ακόμα κι αν χρειαζόταν να κάτσει ένα μήνα στο συνεργείο και να επέμβει σε 4-5 σημεία θα στο έφτιαχνε, αλλά ο έμπορος απ' όπου το αγόρασες δε θα μπορούσε να στο αντικαταστήσει.

Κανένα κατάστημα δεν είναι υπεύθυνο για τη βλάβη ενός προϊόντος, δεδομένου ότι δεν τα κατασκευάζει, μόνο τα εμπορεύεται. Μπορεί να σε κατευθύνει για τη σωστή αντιμετώπιση του προβλήματός σου, μέσω αντιπροσώπου ή εταιρίας.

Όπως πολύ σωστά ανέφεραν και τα υπόλοιπα μέλη, θα πρέπει να αναμένεις την απάντηση της εταιρίας. Πραγματικά είναι πολύ άσχημο ένα καινούριο προϊόν να παρουσιάζει βλάβη, αλλά μπορεί να συμβεί και στις καλύτερες οικογένειες. Να είσαι βέβαιος ότι η κάθε εταιρία αντιμετωπίζει με μεγάλη προσοχή τα προβλήματα των συσκευών και αποφεύγει να δυσαρεστεί τελικούς καταναλωτές.

Το σίγουρο πάντως είναι ότι αυτές οι καταστάσεις είναι στενάχωρες για σένα και θα πρέπει να οπλιστείς με υπομονή, μέχρι να καταλήξει το θέμα.
Ούτως ή άλλως θα τελειώσει θετικά.
Just relax and enjoy your life!:615:
 

gkontoletas

trouble in my brain
Μηνύματα
16.839
Reaction score
2.192
Απάντηση: Αργή εκκίνηση καινούριας πλάσμα τηλεόρασης

Σταμάτη δεν είναι ακριβώς έτσι το θέμα με την εγγύηση εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Σε οποιαδήποτε χώρα της ΕΕ κι αν έχετε αγοράσει προϊόντα, έχετε δύο χρόνια στη διάθεσή σας για να ζητήσετε την επισκευή ή την αντικατάστασή τους εφόσον αποδειχθούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στις υποσχέσεις της διαφήμισης. Εάν το προϊόν είναι αδύνατον να επισκευαστεί ή να αντικατασταθεί μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα ή χωρίς προβλήματα, μπορείτε να ζητήσετε να σας επιστραφούν τα χρήματά σας ή να σας κάνουν έκπτωση.

Η διετής εγγύηση αρχίζει να ισχύει αμέσως μόλις γίνει η παράδοση των προϊόντων, ενώ εσείς πρέπει να ενημερώσετε τον πωλητή για τυχόν ελάττωμα μέσα σε δύο μήνες από τη στιγμή που θα τα ανακαλύψετε.

Η ευθύνη βαρύνει πάντα τον πωλητή ενώ σε ορισμένες χώρες της ΕΕ δικαιούστε να ζητήσετε αποζημίωση από τον κατασκευαστή.
Τα καταστήματα σάς προσφέρουν συχνά κάποια εγγύηση που είτε περιλαμβάνεται στην τιμή του προϊόντος είτε παρέχεται με κάποια πρόσθετη επιβάρυνση. Η εγγύηση αυτή δεν αντικαθιστά την ελάχιστη διετή εγγύηση, που ήδη έχετε.

Παρομοίως, εάν ένα κατάστημα σάς πουλήσει ένα νέο προϊόν φθηνότερα επειδή είναι "χωρίς εγγύηση", αυτό σημαίνει ότι δεν έχετε κάποια πρόσθετη προστασία. Εξακολουθείτε να έχετε δύο χρόνια στη διάθεσή σας για να ζητήσετε επανόρθωση σε περίπτωση που το προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό ή δεν πληροί τα αναγραφόμενα χαρακτηριστικά.
Σε περίπτωση μεταχειρισμένων αγαθών, ο αγοραστής και ο πωλητής μπορούν να συμφωνήσουν σε μια περίοδο εγγύησης μικρότερη των δύο ετών, αλλά σε καμία περίπτωση μικρότερη του ενός έτους. Αυτό θα πρέπει να σας γίνει σαφές όταν κάνετε την αγορά σας.
http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/guarantees/index_el.htm
 

Μηνύματα
9
Reaction score
0
Απάντηση: Αργή εκκίνηση καινούριας πλάσμα τηλεόρασης

Τι να πω ρε παιδια,σιγουρα ξενερωνω οταν ενα καινουριο προιον χαλασει αλλα οπως και να εχει βλεπω και διαβαζω πραγματα που μονο στην Ελλαδα συμβαινουν και ειναι κατα του καταναλωτη,δε ξερω πως και γιατι συμβαινει αυτο αλλα μπαινω σε φορουμ και σαιτ του εξωτερικου και τους λυνουν το προβλημα μεσα σε μερικες ωρες σε αναλογες περιπτωσεις και με αντικατασταση τις περισσοτερες φορες αν οχι ολες,εδω δε ξερω τη συμβαινει και γιατι πρεπει να μας ταλαιπωρουν ετσι οταν καποια στιγμη πεσουμε σε ελλατωματικο προιον.Και καθομαστε να μαζεψουμε χρηματα με τον ιδρωτα μας και σεβασμος μηδεν,ειλικρινα στο τελος θα σκεφτομαι να δινω 100 ευρω παραπανω και να κανω αγορα απο το εξωτερικο ετσι οπως παει,τουλαχιστον θα βγαλω οταν τους χρειαστω μια "ακρη".
 

Μηνύματα
9
Reaction score
0
Απάντηση: Αργή εκκίνηση καινούριας πλάσμα τηλεόρασης

Οπως και να εχει το πραγμα οπως ειπα πιο πανω περιμενω την αλλαγη πλακετας ωστε αυριο κατα πασα πιθανοτητα να παρω πισω τη τηλεοραση,σε περιπτωση που δεν ειναι αυτο το προβλημα και χρειαστει 2η επισκευη και αλλαγη στο πανελ να το δεχθω?Να πιεσω αυτη τη φορα για αντικατασταση η να μιλησω με το συνηγορο του καταναλωτη μηπως βγει μια ακρη?
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Απάντηση: Αργή εκκίνηση καινούριας πλάσμα τηλεόρασης

Σταμάτη δεν είναι ακριβώς έτσι το θέμα με την εγγύηση εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

«Σε οποιαδήποτε χώρα της ΕΕ κι αν έχετε αγοράσει προϊόντα, έχετε δύο χρόνια στη διάθεσή σας για να ζητήσετε την επισκευή ή την αντικατάστασή τους εφόσον αποδειχθούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στις υποσχέσεις της διαφήμισης. Εάν το προϊόν είναι αδύνατον να επισκευαστεί ή να αντικατασταθεί μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα ή χωρίς προβλήματα, μπορείτε να ζητήσετε να σας επιστραφούν τα χρήματά σας ή να σας κάνουν έκπτωση.

Η διετής εγγύηση αρχίζει να ισχύει αμέσως μόλις γίνει η παράδοση των προϊόντων, ενώ εσείς πρέπει να ενημερώσετε τον πωλητή για τυχόν ελάττωμα μέσα σε δύο μήνες από τη στιγμή που θα τα ανακαλύψετε.

Η ευθύνη βαρύνει πάντα τον πωλητή ενώ σε ορισμένες χώρες της ΕΕ δικαιούστε να ζητήσετε αποζημίωση από τον κατασκευαστή.»
Βρε θηρίο δε λέμε κάτι το διαφορετικό.:119:

H κάθε εταιρία ορίζει τον τρόπο αντικατάστασης του προϊόντος της, στο έντυπο της εγγύησης που υποχρεούται να εσωκλείει στο προϊόν, σε περίπτωση βλάβης.

Δηλαδή αν δεν μπορεί να επισκευασθεί σε εύλογο χρονικό διάστημα όπως ορίζει η νομοθεσία (το εύλογο διάστημα δεν το αναφέρουν…), τότε είναι υποχρεωμένη να προβεί σε αντικατάσταση του προϊόντος. Σε καμία περίπτωση δεν αναφέρεται ότι το προϊόν αν παρουσιάσει βλάβη, αντικαθίσταται ολοκληρωτικά χωρίς έλεγχο ή προσπάθεια επισκευής, εκτός αν είναι στο πρώτο διάστημα της λειτουργίας του, δηλαδή στις πρώτες 7 μέρες.

Το ότι "η ευθύνη βαραίνει τον πωλητή" αφορά όχι το κατάστημα, αλλά την ίδια την εταιρία, που σου πουλάει το προϊόν.
Το κατάστημα είναι ο μεταπωλητής, όχι ο κυρίως πωλητής.:126:
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Απάντηση: Αργή εκκίνηση καινούριας πλάσμα τηλεόρασης

Οπως και να εχει το πραγμα οπως ειπα πιο πανω περιμενω την αλλαγη πλακετας ωστε αυριο κατα πασα πιθανοτητα να παρω πισω τη τηλεοραση,σε περιπτωση που δεν ειναι αυτο το προβλημα και χρειαστει 2η επισκευη και αλλαγη στο πανελ να το δεχθω?Να πιεσω αυτη τη φορα για αντικατασταση η να μιλησω με το συνηγορο του καταναλωτη μηπως βγει μια ακρη?
Έχεις δικαίωμα να μη δεχθείς διπλή επισκευή και να ζητήσεις αντικατάσταση του προϊόντος.
 

Μηνύματα
39
Reaction score
2
Απάντηση: Αργή εκκίνηση καινούριας πλάσμα τηλεόρασης

μεσα στις πρωτες 10 ή 14 μερες ειναι υποχρεωμενο το μαγαζι να σου αντικαταστησει το προιον.Απο κει και περα εχεις να κανεις με την αντιπροσωπεια. να ξερεις οτι η αντιπροσωπεια εχει το δικαιωμα να σου δωσει μεταχειρισμενη ιδιας ομως καταστασης με την δικη σου. επισης μετα την επισκευη αν εχει καποια ατελεια ή λεπτομερεια εξωτερικα εκ των οποιων δεν επηρεαζεται η λειτουργια της ειναι και εκει καλυμενη..
 

Μηνύματα
9
Reaction score
0
Απάντηση: Αργή εκκίνηση καινούριας πλάσμα τηλεόρασης

Τελος καλο ολα καλα λοιπον,κλεινω το thread με καλη διαθεση και ψυχολογια τελικα.Χθες μου εφερε το τοπικο σερβις την τηλεοραση με αλλαγη κεντρικης πλακετας,φυσικα τα "κολπα" που εκανε με τα reboot και το αργο ανοιγμα δεν τα κανει παλι και ειναι μια χαρα,μπορει με το τηλεφωνικο σερβις το κεντρικο να μην εβγαλα ακρη αλλα με τα παιδια εδω στο τοπικο μια χαρα ολα.Πλεον το μονο προβλημα μου ειναι οτι ειχα το πανελ πεντακαθαρο και τωρα εχει περιμετρικα μερικες δαχτυλιες απο το σερβις :131: και δε φευγει με σκετο πανι,αν βαλω βρεγμενο πανι θα κανει δουλεια?
 


Μηνύματα
279
Reaction score
40
Απάντηση: Αργή εκκίνηση καινούριας πλάσμα τηλεόρασης

Τέλος καλό ολα καλα..

Για τις δακτυλιες παρε δυο πανάκια μικροινας. Το ενα νωπό με νερο το αλλο στεγνό. Με το ενα θα τρβεις με το άλλο αμέσως θα στεγνώνεις. Wax on, Wax off:107:

ΥΓ. Απέφυγε δια ροπάλου χημικά - καθαριστικά γενικής χρήσεως για το σπιτι. Ειναι σχετικά καυστικά και μπορει να σου δημιουργήσουν θέμα.
 

Μηνύματα
9
Reaction score
0
Απάντηση: Αργή εκκίνηση καινούριας πλάσμα τηλεόρασης

Ειχε ενα η συσκευασια μεσα και ενα ξεχασμενο απο μια παλια lcd,κομπλε και το πανελ πεντακαθαρο με τα πανακια.Tnx παιδια για τις απαντησεις,να ειστε καλα και μακρια απο ΒΛΑΒΕΣ.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.940
Μηνύματα
3.035.061
Members
38.521
Νεότερο μέλος
mgm
Top