AUDI RS 7......



MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.917
Reaction score
12.131
Όποιο γρήγορο Audi έχω οδηγήσει, αυτά έκανε πλην ενός. Όταν μπουν σε πιό κλειστά κλαις.
Εδώ και χρόνια έχω ως χόμπι, όποτε βγαίνει κάποιο καινούριο μοντέλο που μ'ενδιαφέρει, να το παίρνω για test-drive. Το καλό είναι ότι στην περιοχή μου υπάρχουν αρκετοί επαρχιακοί δρόμοι με κλειστές καμπές και το γνωστό συντελεστή πρόσφυσης της ελληνικής ασφάλτου, οπότε μπορούν να βγουν συμπεράσματα χωρίς υπερβολική ταχύτητα και ισχύ (αν μιλάμε για υπο/υπερστροφή ισχύος).
Κατά κανόνα φροντίζω να δοκιμάσω κινητήρες που έχουν θεωρητικό αγοραστικό ενδιαφέρον -έστω κι αν δε σκοπεύω ν'αγοράσω σύντομα- δηλαδή ούτε τον τελείως ψόφιο ούτε τους πιο ισχυρούς (που ούτως ή άλλως δεν είναι διαθέσιμοι για test-drive).

Η άποψη που έχω σχηματίσει για τα Audi, είναι -με μια μικρούλα δόση υπερβολής :D- ότι έχουν την τάση ν'ανοίγουν καμπή κάπως έτσι:



ΥΓ Πάντως το πιο υποστροφικό αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει ποτέ, ήταν ένα πισωκίνητο Ford Escort MkI που είχε ο παππούς μου: ότι και να έκανες, έφευγε με τη μούρη! Αντίθετα, ήταν τόσο ψόφιο, που ήταν πρακτικά αδύνατο να υπερστρέψει.
 

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.744
Reaction score
4.439
Αυτό ρώτησα γιατί μου φάνηκε μεγάλη παράλειψη αν δεν είχε. Αν ξέρεις - ή όποιος άλλος - περισσότερες λεπτομέρειες για το κιβώτιο ευπρόσδεκτες.
Σειριακό,δλδ διπλού συμπλέκτη,δεν πρόκειτε να δεις σε αυτοκίνητα με τέτοια ροπή γιατί δεν υπάρχει κάποιο που να την αντέχει.
Απ´ ότι θυμάμαι το δυνατότερο,απο πλευράς ροπής,είναι η F12 η οποία βρίσκεται στα 60kg ροπής παρόλη την ισχύ των 700+ ίππων.
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.770
Reaction score
79.417
Τα διπλού συμπλέκτη δεν είναι σειριακά Γιώργη, είναι μηχανικά με διαφορετική διάταξη και προεπιλογή της επόμενης ή της προηγούμενης σχέσης. Σειριακά έχουν τα μηχανάκια, διάφορα αγωνιστικά και ελάχιστα επιβατικά.

Τα BorgWarner και τα LuK που χρησιμοποιεί η VW δεν έχουν κάποιο που να αντέξει τόση ροπή.


Παραδείγματα DC με δυνατότητα πρόσληψης υψηλής ροπής:

Τα Getrag που χρησιμοποιούν οι Ferrari, οι Mercedes SLS και οι BMW (με τμήματα απο την BorgWarner).
Τα ZF που σχεδιάστηκαν σε συνεργασία με την Porsche (PDK).
Η Oerlicon-Graziano κατασκευάζει το σανζμάν της Aventador.
H Aichi κατασκευάζει το σανζμάν του GT-R (με τμήματα BW).

http://www.howstuffworks.com/dual-clutch-transmission.htm

http://www.howstuffworks.com/sequential-gearbox.htm
 
Last edited:

Μηνύματα
2.157
Reaction score
677
Όποιο γρήγορο Audi έχω οδηγήσει, αυτά έκανε πλην ενός. Όταν μπουν σε πιό κλειστά κλαις.
.
Ποιό ??
Γιατί εγώ δεν έχει τύχει να οδηγήσω κάποιο που να μη βγάζει μούτρα από s3 και πάνω. Μάλλον αυτό που εννοείς δεν έχει τύχει να το οδηγήσω.
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.770
Reaction score
79.417
Το πρώτο TT πριν τις αλλαγές, τέλειο! Το έφαγε όμως η μαύρη νύχτα το σωστό στήσιμο.




Για να μην είμαστε άδικοι, το σανζμάν της ZF που έβαλε η Audi στο RS7 είναι εξαιρετικό και πολύ γρήγορο στις αλλαγές. 200ms, ενώ τα DC αλλάζουν σε 150ms περίπου.
Ο μετατροπέας ροπής του δε, είναι πολύ αποδοτικότερος απο παλιότερες σχεδιάσεις.
 
Last edited:

Μηνύματα
32.966
Reaction score
27.991
ΕΠΙΣΗΣ ΜΗΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΔΙΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΤΡΟΜΕΡΗ ΔΙΑΦΟΡΑ.

ΤΟ RS6 ΔΕΝ "ΜΟΥΤΡΩΣΕ" ΠΟΤΕ!!!!!
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.770
Reaction score
79.417
Απο τη δική μου εμπειρία, είναι ακριβώς ίδια ρυθμισμένα τα τετρακίνητα με τα δικίνητα.
Είναι φυσικά συνειδητή επιλογή που απευθύνεται στο μέσο Γερμανό γιατρό και δικηγόρο χρήστη της autobahn, εξάλλου αν κάποιος θέλει υπάρχουν προϊόντα που μεταμορφώνουν το στήσιμο.


Κατ' ιδίαν έχω και λεπτομέρειες. :D
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
5.077
Reaction score
11.590
Το πρώτο TT πριν τις αλλαγές, τέλειο! Το έφαγε όμως η μαύρη νύχτα το σωστό στήσιμο.




Για να μην είμαστε άδικοι, το σανζμάν της ZF που έβαλε η Audi στο RS7 είναι εξαιρετικό και πολύ γρήγορο στις αλλαγές. 200ms, ενώ τα DC αλλάζουν σε 150ms περίπου.
Ο μετατροπέας ροπής του δε, είναι πολύ αποδοτικότερος απο παλιότερες σχεδιάσεις.
Είχα το πρώτο ΤΤ και δυστυχώς το έστειλα για αλλαγή στην ανάρτηση. Απίστευτο fun αρχικά, έγινε σαν οικογενειακό golf με τις αλλαγές. Πραγματικά τραγικό. Η πλάκα ειναι ότι αρχικά ήταν και πιο ξεκουραστο και πιο καλοταξιδο.
 


Μηνύματα
30.407
Reaction score
30.239
Mάλλον δεν εννοείς σειριακό αλλά διπλού συμπλέκτη, δεν είναι.






Τυπικό Audi, μούρες ατέλειωτες στα κλειστά.

http://www.caranddriver.com/comparisons/2014-audi-rs7-page-4

Οποιοι λίγοι ξέρουν να οδηγήσουν υποστροφικά αυτοκίνητα στο όριο πηγαίνουν πιο γρήγορα με αυτά .
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.770
Reaction score
79.417
Υποστροφικά ή προσθιοκίνητα; Δεν είναι ταυτόσημα, υπάρχουν και πισωκίνητα και τετρακίνητα υποστροφικά.


Σε καλή άσφαλτο ό,τι καλοστημένο και να έχεις θα πάει αντίστοιχα.
Σε κακή άσφαλτο τα καλοστημένα προσθιοκίνητα και τετρακίνητα είναι ταχύτερα.
 

D

Deleted member 23222

Guest
Οποιοι λίγοι ξέρουν να οδηγήσουν υποστροφικά αυτοκίνητα στο όριο πηγαίνουν πιο γρήγορα με αυτά .
Νομίζω ότι τα υποστροφικά-συνήθως μπροστοκίνητα- επεκράτησαν απο τους κατασκευαστές,ως τα πλέον ασφαλή,για τον μοναδικό λόγο ότι στο όριο τους,η ενστικτώδης αντίδραση του οδηγού,είναι και η σωστότερη...

Για να πας γρήγορα θες γραμμές...ούτε υποστροφή,ούτε υπερστροφή...μόνο στις απαραίτητες δόσεις!!
 

Μηνύματα
14.212
Reaction score
1.846
Ένα υποστροφικό αυτοκίνητο μπορεί με συγκεκριμένη οδήγηση να μετατραπεί σε ουδέτερο ή υπερστροφικό. Αλλά όπως σωστά λέει ο Γιάννης παραπάνω αυτά είναι για λίγους.

Παράδειγμα πως.

Χωρίς να αφήσεις το γκάζι πατάς ελεγχόμενα φρένο με το αριστερό πόδι ακριβώς πριν μπεις στη στροφή. Χρειάζεται προφανώς τεχνική και το κυριότερο "νεφρό", ειδικά όσο περισσότερα είναι τα χλμ στο κοντέρ.
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.846
Λοιπόν κάποτε....είχα πάει με μια γκόμενα...και εκεί που ....μου λέει αυτή θες να κάνουμε ....της απαντάω το αγαπημένο μου...και μετά εκεί που είμασταν.....
μετά δεν θυμάμαι .:confused:

Καταραμένο Έμενταλ
 

D

Deleted member 23222

Guest
Yπάρχουν πολλές τεχνικές να γυρίσεις μέσα μούρη.
Πιο ενδεδειγμένη και από το αριστερό φρένο,είναι το ανάποδο (προς το εξωτερικό της στροφής) τιμόνι και κατόπιν η "απότομη" επαναφορά του τιμονιού προς το εσωτερικό...σκοπεύοντας κέντρο ακτίνας στροφής.

Θέλει κότσια,καλή γνώση του αυτοκινήτου που οδηγείς και άριστη κατάσταση ελαστικών.
Σε κάθε περίπτωση,επαναλαμβάνω ότι όποιος στρίβει χωρίς την κατά το δυνατό χρήση...τεχνικών αποσταθεροποίησης, πάει και πιο γρήγορα από τον φαντεζί...

Φυσικά για να επιχειρήσεις το πιο πάνω,πρέπει να μην υποστρέφεις την στιγμή που το κάνεις...
 

D

Deleted member 23222

Guest
Ένα υποστροφικό αυτοκίνητο μπορεί με συγκεκριμένη οδήγηση να μετατραπεί σε ουδέτερο ή υπερστροφικό. Αλλά όπως σωστά λέει ο Γιάννης παραπάνω αυτά είναι για λίγους.

Παράδειγμα πως.

Χωρίς να αφήσεις το γκάζι πατάς ελεγχόμενα φρένο με το αριστερό πόδι ακριβώς πριν μπεις στη στροφή. Χρειάζεται προφανώς τεχνική και το κυριότερο "νεφρό", ειδικά όσο περισσότερα είναι τα χλμ στο κοντέρ.
Ξέχασες όμως να αναφέρεις ότι ήδη παίζεις με τιμόνι...αλλιώς πας ίσια...
 




Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.957
Μηνύματα
3.068.116
Members
38.631
Νεότερο μέλος
Manosmathiou
Top