dapost
Rehdeko & Harbeth lover
- Μηνύματα
- 5.077
- Reaction score
- 11.590
Το ίδιο συνέβη και σε q5 φίλου.
Εδώ και χρόνια έχω ως χόμπι, όποτε βγαίνει κάποιο καινούριο μοντέλο που μ'ενδιαφέρει, να το παίρνω για test-drive. Το καλό είναι ότι στην περιοχή μου υπάρχουν αρκετοί επαρχιακοί δρόμοι με κλειστές καμπές και το γνωστό συντελεστή πρόσφυσης της ελληνικής ασφάλτου, οπότε μπορούν να βγουν συμπεράσματα χωρίς υπερβολική ταχύτητα και ισχύ (αν μιλάμε για υπο/υπερστροφή ισχύος).Όποιο γρήγορο Audi έχω οδηγήσει, αυτά έκανε πλην ενός. Όταν μπουν σε πιό κλειστά κλαις.
Σειριακό,δλδ διπλού συμπλέκτη,δεν πρόκειτε να δεις σε αυτοκίνητα με τέτοια ροπή γιατί δεν υπάρχει κάποιο που να την αντέχει.Αυτό ρώτησα γιατί μου φάνηκε μεγάλη παράλειψη αν δεν είχε. Αν ξέρεις - ή όποιος άλλος - περισσότερες λεπτομέρειες για το κιβώτιο ευπρόσδεκτες.
Ποιό ??Όποιο γρήγορο Audi έχω οδηγήσει, αυτά έκανε πλην ενός. Όταν μπουν σε πιό κλειστά κλαις.
.
Είχα το πρώτο ΤΤ και δυστυχώς το έστειλα για αλλαγή στην ανάρτηση. Απίστευτο fun αρχικά, έγινε σαν οικογενειακό golf με τις αλλαγές. Πραγματικά τραγικό. Η πλάκα ειναι ότι αρχικά ήταν και πιο ξεκουραστο και πιο καλοταξιδο.Το πρώτο TT πριν τις αλλαγές, τέλειο! Το έφαγε όμως η μαύρη νύχτα το σωστό στήσιμο.
Για να μην είμαστε άδικοι, το σανζμάν της ZF που έβαλε η Audi στο RS7 είναι εξαιρετικό και πολύ γρήγορο στις αλλαγές. 200ms, ενώ τα DC αλλάζουν σε 150ms περίπου.
Ο μετατροπέας ροπής του δε, είναι πολύ αποδοτικότερος απο παλιότερες σχεδιάσεις.
Ευτυχως ναι, είχα επέκταση εγγύησης.Σου το κάλυψαν;
Mάλλον δεν εννοείς σειριακό αλλά διπλού συμπλέκτη, δεν είναι.
Τυπικό Audi, μούρες ατέλειωτες στα κλειστά.
http://www.caranddriver.com/comparisons/2014-audi-rs7-page-4
Νομίζω ότι τα υποστροφικά-συνήθως μπροστοκίνητα- επεκράτησαν απο τους κατασκευαστές,ως τα πλέον ασφαλή,για τον μοναδικό λόγο ότι στο όριο τους,η ενστικτώδης αντίδραση του οδηγού,είναι και η σωστότερη...Οποιοι λίγοι ξέρουν να οδηγήσουν υποστροφικά αυτοκίνητα στο όριο πηγαίνουν πιο γρήγορα με αυτά .

Ξέχασες όμως να αναφέρεις ότι ήδη παίζεις με τιμόνι...αλλιώς πας ίσια...Ένα υποστροφικό αυτοκίνητο μπορεί με συγκεκριμένη οδήγηση να μετατραπεί σε ουδέτερο ή υπερστροφικό. Αλλά όπως σωστά λέει ο Γιάννης παραπάνω αυτά είναι για λίγους.
Παράδειγμα πως.
Χωρίς να αφήσεις το γκάζι πατάς ελεγχόμενα φρένο με το αριστερό πόδι ακριβώς πριν μπεις στη στροφή. Χρειάζεται προφανώς τεχνική και το κυριότερο "νεφρό", ειδικά όσο περισσότερα είναι τα χλμ στο κοντέρ.
