BMW 220

D

Deleted member 23222

Guest
Γιατί;
Γιατί βλέπω τη ζωή μου σε επανάληψη..."Ελληνικά" μοτέρ,υπεραποδόσεις στο λίτρο (είναι δυστυχώς Ευρωπαική τάση) και γενικά ότιδήποτε ξορκίζαμε παλιά...το λουζόμαστε.

Έχω την άποψη ότι κάποια αυτοκίνητα,δεν είναι για όλους,στην πραγματικότητα δεν τα έχουμε και ανάγκη...

Τέτοιο όμορφο αυτοκίνητο,τέτοιο κλασικό όχημα,πρέπει να έχει και μοτέρ διαμάντι και κλασικό επίσης...και κάποτε λέγαμε ουδέν υποκατάστατο των κυβικών...
 

D

Deleted member 23222

Guest
Κοινώς,αν έχεις τέτοιο αυτοκίνητο και καρμοιριάζεις για 120 ευρώ το μήνα...δεν είσαι για αυτό,είσαι μάλλον γύφτος...και δεν θέλω να γίνουμε γύφτοι... ας κυκλοφορούμε με i10 (πολύ όμορφο και γερό παρεμπιπτόντως).
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.767
Reaction score
79.411
Γιατί βλέπω τη ζωή μου σε επανάληψη..."Ελληνικά" μοτέρ,υπεραποδόσεις στο λίτρο (είναι δυστυχώς Ευρωπαική τάση) και γενικά ότιδήποτε ξορκίζαμε παλιά...το λουζόμαστε.

Έχω την άποψη ότι κάποια αυτοκίνητα,δεν είναι για όλους,στην πραγματικότητα δεν τα έχουμε και ανάγκη...

Τέτοιο όμορφο αυτοκίνητο,τέτοιο κλασικό όχημα,πρέπει να έχει και μοτέρ διαμάντι και κλασικό επίσης...και κάποτε λέγαμε ουδέν υποκατάστατο των κυβικών...

Είναι παγκόσμια τάση και εγώ λέω ευτυχώς, άσχετα απο την ψωροκατάσταση της Ελλάδας. ;)
Υποθέτω πως δεν έχεις οδηγήσει σύγχρονο αυτοκίνητο 1.000 έως 2.000 κυβικών με turbo, δε λείπει τίποτα και λειτουργούν σαν να είναι δύο κατηγορίες πιό πάνω.
Όταν λέγατε no substitute for cc, το πετρέλαιο κόστιζε δεκαπέντε δολλάρια το βαρέλι. :p
 

D

Deleted member 23222

Guest
Είναι παγκόσμια τάση και εγώ λέω ευτυχώς, άσχετα απο την ψωροκατάσταση της Ελλάδας. ;)
Υποθέτω πως δεν έχεις οδηγήσει σύγχρονο αυτοκίνητο 1.000 έως 2.000 κυβικών με turbo, δε λείπει τίποτα και λειτουργούν σαν να είναι δύο κατηγορίες πιό πάνω.
Όταν λέγατε no substitute for cc, το πετρέλαιο κόστιζε δεκαπέντε δολλάρια το βαρέλι. :p
Μη με κάνεις να μιλήσω....
Ας πούμε ότι είναι πολύ ωραίο μέχρι τα 50000 χλμ.
Μετά παίρνεις άλλο παιχνιδάκι...

Δεν είμαι κατ ανάγκη οπαδός των κυβικων...
Αλλά όταν τα 1000 κυβικά βγάζουν 125 ίππους (και από παλιά ούτε η Abarth δεν το έκανε...) έ,υπάρχει πρόβλημα...

Η πρώτη ανανεωμένη 316,πριν είκοσι και βάλε χρόνια,βγήκε με 102 ίππους...
Τι έχει αλλάξει πραγματικά από τότε στα μοτέρ???
Ελάχιστα ή μάλλον τίποτα,πέρα της διαχείρισης του καυσίμου...αλλά η αντοχή του μοτέρ εξαρτάται από άλλους παράγοντες.


Τιμή πετρελαίου?
Ε να μην πάρουμε τότε...μπας και πέσει κιόλας...
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.767
Reaction score
79.411
Μίλα, με απειλείς; :D
Διαφωνώ κάθετα έχοντας αρκετή εμπειρία επι του θέματος, και φυσικά τα μοτέρ είναι πολύ καλύτερα απο παλιά.
Ζημιές και προβλήματα ποιότητας ανέκαθεν υπήρχαν και θα υπάρχουν, απλώς παλιότερα τα μάθαιναν λίγοι.

Τι δουλειά έχει η Abarth που δεν έχει κατασκευάσει μετατρέψει μοτέρ 40+ χρόνια;
 

D

Deleted member 23222

Guest
Μίλα, με απειλείς; :D
Διαφωνώ κάθετα έχοντας αρκετή εμπειρία επι του θέματος, και φυσικά τα μοτέρ είναι πολύ καλύτερα απο παλιά.
Ζημιές και προβλήματα ποιότητας ανέκαθεν υπήρχαν και θα υπάρχουν, απλώς παλιότερα τα μάθαιναν λίγοι.

Τι δουλειά έχει η Abarth που δεν έχει κατασκευάσει μετατρέψει μοτέρ 40+ χρόνια;
Δεν θέλω να φανώ προβοκάτορας...
Εν πάσει περιπτώσει,η μεγάλη premium... λαική γερμανική φίρμα,μήπως ξέρεις αν αντιμετωπίζει προβλήματα αξιοπιστίας και με ποιά μοτέρ?
Η άλλη η Ιαπωνική εξ Αγγλίας,μήπως γνωρίζεις ποιά αγροτικά καιμε ποιά...δίλιτρα αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα αξιοπιστίας?

Μήπως κάποιοι κολοσσοί εξ Ιαπωνίας,που ΔΕΝ έχουν μπει στο τριπάκι του ανόητου marketinίστικου downsizing,δεν αντιμετωπίζουν τέτοια προβλήματα?

Για να κάνεις αξιόπιστο downsize θέλει μεγάλο κόστος...

ΥΓ. Αutobianchi και Μίνι στα 1000 και 1300 , έβγαζαν πολλά άλογα από τη δεκαετία του 70...με ανάλογη ένδοξη πορεία,μόνο στον τύπο της εποχής...

Τέλος, στα 160χλμ ας δούμε ποιός καίει και ρυπαίνει λιγότερο...
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.767
Reaction score
79.411
Η μεγάλη premium γερμανική εταιρεία, όπως και η πολύ μεγάλη υπερpremium γερμανική εταιρεία, αντιμετώπισαν τεράστια προβλήματα αξιοπιστίας απο τη φτήνια που τους έδερνε και το πλήρωσαν ακριβά.
Δεν είναι καλό το παράδειγμα της VW, γιατί δεν έφταιγε ο σχεδιασμός αλλά η φτήνια της υλοποίησης.
Το σωστό παράδειγμα είναι της εταιρείας που πριν μερικά χρόνια ήταν ξεγραμμένη, της Ford. ;)

Ο ένας Ιαπωνικός κολοσσός που δεν έχει μπει στο τριπάκι ακολουθεί τον ηλεκτρικό δρόμο.
Οι άλλοι προς τo downsizing και τα turbo πάνε.


Τα Autobianchi έβγαζαν 60 περίπου ίππους απο 1049 κυβικά και ανέφεραν 70 επειδή έβαζαν Abarth σηματάκια, για τα Mini δες εδώ να γελάσεις. Δε μιλάμε για αγωνιστικά υποθέτω...
 
Last edited:


Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.767
Reaction score
79.411
Πλάκα κάνεις κι εσύ, 130HP δήθεν απο 2000cc;

Eίχα Giulietta, και άλλες Alfa.
 


D

Deleted member 23222

Guest
Η μεγάλη premium γερμανική εταιρεία, όπως και η πολύ μεγάλη υπερpremium γερμανική εταιρεία, αντιμετώπισαν τεράστια προβλήματα αξιοπιστίας απο τη φτήνια που τους έδερνε και το πλήρωσαν ακριβά.
Δεν είναι καλό το παράδειγμα της VW, γιατί δεν έφταιγε ο σχεδιασμός αλλά η φτήνια της υλοποίησης.
Το σωστό παράδειγμα είναι της εταιρείας που πριν μερικά χρόνια ήταν ξεγραμμένη, της Ford. ;)

Ο ένας Ιαπωνικός κολοσσός που δεν έχει μπει στο τριπάκι ακολουθεί τον ηλεκτρικό δρόμο.
Οι άλλοι προς τo downsizing πάνε.


Τα Autobianchi έβγαζαν 60 περίπου ίππους απο 1049 κυβικά και ανέφεραν 70 επειδή έβαζαν Abarth σηματάκια, για τα Mini δες εδώ να γελάσεις. Δε μιλάμε για αγωνιστικά υποθέτω...

Ναι,έχεις δίκιο, έβγαζε 70 στην έκδοση για τον δρόμο...
Το Μini με τα διπλά WEBER στα 1300cc πόσα έβγαζε όμως?

Και γιατί δηλαδή να δώσω άφεση αμαρτιών λόγω ποιότητας?
Πάντα η ποιότητα σε σχέση με την ιπποδύναμη δεν αναβαθμίζεται?
Η Ford έχει να επιδείξει αξιοπιστία μέσου όρου και τίποτα παραπάνω.

Ο μόνος κατασκευαστής που εγώ γνωρίζω που να έβγαλε πραγματικά πουσαρισμένο μοτέρ, που να μην έσπαγε,ήταν η Mitsubishi...
Ουδείς άλλος,από Ανατολή ή δύση,δεν έφτασε το Evo...ούτε με κυάλια...

Τον θάνατο της αλεπούς θα πάθει η...global εταιρεία με το χιλιαράκι στα 125...υγεία να χουμε και θα το δεις...

Ρώτησα όμως ποιός καίει και ρυπάινει λιγότερο στα 160χλμ...ο χιλιαράκος ή τα απλό 1,6 της Toyota???

H Τοyota δεν θα βγάλει μικρό μοτέρ πουσαρισμένο,στη χειρότερη να πάρει από καμιά Ευρωπαική και για την Ευρώπη και μόνο...

ΥΓ. Και εγώ ψιλο downsize έχω,αλλά τουλάχιστον diesel...:tongue::banned:
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.767
Reaction score
79.411
Αει ρε , 95 hp στα 1357cc.
Aρα 70 στο λίτρο.


Τέλη 70 , το πολύ να είχες Λαμπρέτα , οχι Τζουλιέτα.:p
Κρεμ με καφέ εσωτερικό και A/C, 1600 του '82. Φρομ Swiss. :p



ΥΓ. Και εγώ ψιλο downsize έχω,αλλά τουλάχιστον diesel...:tongue::banned:
Εγώ έχω oversized και turbo αλλά αναγνωρίζω το μέλλον. Και δεν είναι diesel.
 

S2000

ΜπιΕμΝτάμπλγιου
Μηνύματα
850
Reaction score
1.384
Το φαινόμενο του downsizing έχει να κάνει καθαρά με το θέμα της μείωσης των καυσαερίων ,όσο και χαμηλά καυσαέρια και αν έχει ένας 6κύλινδρος κινητήρας (189co2 235) δεν μπορεί να βγάλει τα 130 co2 που βγάζει ένας 1600cc,επίσης με την καινούργια τεχνολογία turbo της BMW έχουμε συνδυασμό υψηλών επιδόσεων και πολύ χαμηλού φάσματος ροπής (περίπου από τις 1350 rpm) και φυσικά χωρίς προβλήματα αξιοπιστίας και αυτός ήταν ο λόγος της καθυστέρησης στο να βγουν στην παραγωγή.

Στο μόνο που με βρίσκεις σύμφωνο είναι στο κομμάτι του ότι κάποια αυτοκίνητα δεν είναι για όλους,και αυτό γιατί χάνουν την μοναδικότητα τους.

Άλλα από την άλλη σε αυτήν την μ@μημενη χώρα που ζούμε τουλάχιστον με αυτούς τους κινητήρες αυτή είναι μια ευκαιρία να απολαμβάνουμε την χαρά της σωστής πίσω κίνησης.:drinks:
 

D

Deleted member 23222

Guest
Το φαινόμενο του downsizing έχει να κάνει καθαρά με το θέμα της μείωσης των καυσαερίων ,όσο και χαμηλά καυσαέρια και αν έχει ένας 6κύλινδρος κινητήρας (189co2 235) δεν μπορεί να βγάλει τα 130 co2 που βγάζει ένας 1600cc,επίσης με την καινούργια τεχνολογία turbo της BMW έχουμε συνδυασμό υψηλών επιδόσεων και πολύ χαμηλού φάσματος ροπής (περίπου από τις 1350 rpm) και φυσικά χωρίς προβλήματα αξιοπιστίας και αυτός ήταν ο λόγος της καθυστέρησης στο να βγουν στην παραγωγή.

Στο μόνο που με βρίσκεις σύμφωνο είναι στο κομμάτι του ότι κάποια αυτοκίνητα δεν είναι για όλους,και αυτό γιατί χάνουν την μοναδικότητα τους.

Άλλα από την άλλη σε αυτήν την μ@μημενη χώρα που ζούμε τουλάχιστον με αυτούς τους κινητήρες αυτή είναι μια ευκαιρία να απολαμβάνουμε την χαρά της σωστής πίσω κίνησης.:drinks:
Tα προγράμματα αναβάθμισης τα βγάζει η μαμά?
Αν ναι,τα κυκλοφορεί και σε άλλες χώρες και ποιές?
Και αν όχι,γιατί???
 



Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.767
Reaction score
79.411
Τα συγκεκριμένα 1600 και 2000 βγαίνουν σε αρκετές εκδόσεις ιπποδύναμης με ελάχιστες ή καθόλου διαφορές στα μηχανικά μέρη, οπότε η αναβάθμιση είναι απλή υπόθεση.
 

D

Deleted member 23222

Guest
........................

Άλλα από την άλλη σε αυτήν την μ@μημενη χώρα που ζούμε τουλάχιστον με αυτούς τους κινητήρες αυτή είναι μια ευκαιρία να απολαμβάνουμε την χαρά της σωστής πίσω κίνησης.:drinks:
Eδώ εμείς έχουμε πολλά πισωκίνητα...:party:



 

D

Deleted member 23222

Guest
Να σου πω κάτι Ζιζικ...
Θα μαλώσουμε!!!:hunter:

Μου αλλάζεις τις απαντήσεις σου και αλλοιώνεις το νόημα των like μου...

Δεν με νοιάζει το μέλλον καλέ μου...
Ζώ για το παρόν και το παρόν λέει diesel, στο μέλλον θα πάρουμε άλλο...ινσάλα...
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.767
Reaction score
79.411
Μήτε τρία δευτερόλεπτα δεν έκανα. :(

Τα like γίνονται unlike. ;)







EDIT: Για να το κάνω ακριβέστερο, "Εγώ έχω oversized και turbo αλλά αναγνωρίζω το μέλλον. Και δεν είναι diesel ούτε oversized". :)
To Toyota 1.6 της φίλης μου, όταν το πλακώσεις και πας ταξίδι με 160+ καίει τον κwλο του.
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.894
Μηνύματα
3.066.823
Members
38.628
Νεότερο μέλος
hatzopou
Top