- Μηνύματα
- 49
- Reaction score
- 7
Καλησπέρα σε όλους, έχω εδώ και κάποια χρόνια κατασκευάσει ένα ηχείο 2,5 δρόμων.Το Scanspeak Reference Plus (http://www.audiocomponents.nl/scan-speak-referenceline.html) Όπως είναι όμως γνωστό ένα DIY ηχείο δεν τελειώνει ποτέ, έτσι και εγώ μετά από άπειρες ώρες και δοκιμές σε κροσόβερ, γεμίσματα κ.λ.π έχω φτάσει σε σημείο ίσως ανακατασκευής της καμπίνας.
Το ερώτημα τώρα έιναι οτι στις περισσότερες 2,5 δρόμων σχεδιάσεις (όπως Sonus Faber κ.τ.λ) το Mid γούφερ σχεδιάζετε Bass Reflex. Γιατί? αφού καλό είναι το Mid να κοπεί ψηλά και μάλιστα με φυσική αποκοπή όπως είναι μια καμπίνα κλειστού τύπου όπως έχει και το δικό μου. Γιατί να υπάρχει τρύπα η οποία θα συντονίσει στους 40-60Hz ενώ αυτό θα κροσαριστεί ψηλότερα; Και εκτός αυτού θα έχουμε κάποιες συχνότητες που θα αναπαράγονται και από το κάτω γούφερ με δύσκολο πάντρεμα.Έχει να κάνει μήπως με τον αέρα ή την αμεσότητα των μεσαίων συχνοτήτων ή με τι άλλο; (Γεγονός είναι ότι το δικό μου το αισθάνομαι κάπως σφηχτό και όχι με τόση ελευθερία στις μεσαίες). Θα εκτιμούσ ατην γνώμη σας.
Το ερώτημα τώρα έιναι οτι στις περισσότερες 2,5 δρόμων σχεδιάσεις (όπως Sonus Faber κ.τ.λ) το Mid γούφερ σχεδιάζετε Bass Reflex. Γιατί? αφού καλό είναι το Mid να κοπεί ψηλά και μάλιστα με φυσική αποκοπή όπως είναι μια καμπίνα κλειστού τύπου όπως έχει και το δικό μου. Γιατί να υπάρχει τρύπα η οποία θα συντονίσει στους 40-60Hz ενώ αυτό θα κροσαριστεί ψηλότερα; Και εκτός αυτού θα έχουμε κάποιες συχνότητες που θα αναπαράγονται και από το κάτω γούφερ με δύσκολο πάντρεμα.Έχει να κάνει μήπως με τον αέρα ή την αμεσότητα των μεσαίων συχνοτήτων ή με τι άλλο; (Γεγονός είναι ότι το δικό μου το αισθάνομαι κάπως σφηχτό και όχι με τόση ελευθερία στις μεσαίες). Θα εκτιμούσ ατην γνώμη σας.