Τα ομορφότερα αυτοκίνητα των τελευταίων 100 ετών

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.770
Reaction score
79.417
Όχι, η Integrale για παράδειγμα δεν είναι όμορφη ούτε γι' αστείο.
Σημαντική ναι, αρκετά γρήγορη για την εποχή της επίσης.

Το GT-R, που το λατρεύω σαν αυτοκίνητο, είναι απίστευτο μπάζο μέσα κι έξω. :D
 

Μηνύματα
32.958
Reaction score
27.984
Όχι, η Integrale για παράδειγμα δεν είναι όμορφη ούτε γι' αστείο.
Σημαντική ναι, αρκετά γρήγορη για την εποχή της επίσης.

Το GT-R, που το λατρεύω σαν αυτοκίνητο, είναι απίστευτο μπάζο μέσα κι έξω. :D
ΣΥΜΦΩΝΩ.
KAI TO RS2 ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΟΧΗΜΑ ΑΛΛΑ ΕΩΣ ΕΚΕΙ.
 




xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.459
Reaction score
99.832
Υπάρχουν και κατηγορίες ομορφιάς: Αγωνιστική, κυριλάτη, μοδάτη, οπαδική κλπ. :D

Για μένα, δεν σημαίνει ότι το αυτοκίνητο που μου αρέσει θα ήθελα να το είχα, γιατί υπάρχουν κι άλλα στοιχεία που δρουν αθροιστικά.
 

Μηνύματα
32.958
Reaction score
27.984
Υπάρχουν και κατηγορίες ομορφιάς: Αγωνιστική, κυριλάτη, μοδάτη, οπαδική κλπ. :D

Για μένα, δεν σημαίνει ότι το αυτοκίνητο που μου αρέσει θα ήθελα να το είχα, γιατί υπάρχουν κι άλλα στοιχεία που δρουν αθροιστικά.
ΣΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ Η ΟΥΤΟΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ.....;)

ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ ΘΕΜΑ.....:o

ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΜΑΣΤΕ ΝΟΜΙΖΩ.....:D
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.459
Reaction score
99.832
ΣΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ Η ΟΥΤΟΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ.....;)

ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ ΘΕΜΑ.....:o

ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΜΑΣΤΕ ΝΟΜΙΖΩ.....:D
Συμφωνώ, αλλά εννοώ και κάτι ακόμα: Πέρα από τους συμβιβασμούς και τις έξτρα έννοιες γύρω από την κατοχή ενός σούπερ αυτοκινήτου, είναι διαφορετικό το "όμορφο" από το "θα ήθελα να το είχα".
 






Μηνύματα
32.958
Reaction score
27.984
ΕΙΝΑΙ CSi (OXI MIAMI)...

H CSL EINAI AYTH......



KAI ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ 2000C,CS


[DOUBLEPOST=1453053857][/DOUBLEPOST]Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΗΤΑΝ Η 3,2 CSL
 

Μηνύματα
32.958
Reaction score
27.984
H 3,5 CSL HTAN GROUP 5 ME 650HP ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΕΤΡΕΞΕ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ.



ΣΑΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ?




ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ 2,8 ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ 3,0 ΜΕΤΑ 3,2 ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ 3,5 ΚΑΙ ΜΠΗΚΕ ΣΧΕΔΟΝ

ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ BMW M AΠΟ Μ1 ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ Μ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 90.
 


Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.770
Reaction score
79.417
Αν έχει μπροστινό προφυλακτήρα, δεν είναι CSL.
Αν έχει γυάλινα και ηλεκτρικά πλαϊνά παράθυρα και δεν είναι δεξιοτίμονη, δεν είναι CSL.
Αν είναι... :p
 

Μηνύματα
32.958
Reaction score
27.984
"'Εφαγα" τη φόλα του sticker?

:D
ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΤΙΚΕΡ.

ΣΕ ΑΡΚΕΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΓΡΑΦΕ CSι.

Η CSL 3,0 ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΕΛΑΦΡΥΑ (ΕΞ ΟΥ ΚΑΙ ΤΟ L) ΛΟΓΩ ΧΡΗΣΗΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ, ΕΙΧΕ ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΟΤΕΡ 3,010 ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ 2,980 6 ΗΡ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΟ
ΒΑΨΙΜΟ. ΤΙΣ ΑΕΡΟΤΟΜΕΣ ΝΟΜΙΖΩ ΤΙΣ ΕΒΑΖΑΝ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΑ.
 

C

chrispo

Guest
...αν κοιτάξεις καλύτερα την φωτό θα δείς ότι είναι μια 3.0 CSL, ουσιαστικά είναι ίδια εξωτερικά με την CSI , αλλά με ελαφρύτερο αμάξωμα ( το ίδιοΕ9 και το L stands for lightweight) για να ομολογκάρει η BMW των 3003cc κινητήρα , στην κατηγορία over 3 liters , στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα τουρισμού το 1972. Το 1973 , το ομολογκάρησε με 3153 cc και καινούργια εξωτερικά αεροδυναμικά βοηθήματα.
 
Last edited by a moderator:



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.951
Μηνύματα
3.067.892
Members
38.631
Νεότερο μέλος
Manosmathiou
Top