bye bye diesel......


Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.845
Στα ρχδ μας
θα ανοίξουν πρατήριο καυσίμων αραβες μετανάστες στην Ομόνοια και θα πουλάνε με τιμές Σ.Αραβίας :confused:
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.767
Reaction score
79.408
Η τιμή έπρεπε ανέκαθεν να είναι αντίστοιχη με το κόστος, λίγο χαμηλότερη της βενζίνης.
Η απατεωνιά παραμένει βέβαια. Τι νοθεία έχει να γίνει!
 

MAD

Σιαρτάκιας
Μηνύματα
5.259
Reaction score
1.168
Ότι και να κάνουν, το πετρέλαιο θα είναι πιο οικονομικό πάντα! σκεφθείτε-διαβάστε, πόσα χιλιόμετρα βγάζει ένα ρεζερβουάρ βενζίνης, και πόσα ένα πετρελαίου!
 

Μηνύματα
14.214
Reaction score
7.257
Ότι και να κάνουν, το πετρέλαιο θα είναι πιο οικονομικό πάντα! σκεφθείτε-διαβάστε, πόσα χιλιόμετρα βγάζει ένα ρεζερβουάρ βενζίνης, και πόσα ένα πετρελαίου!

ναι αλλα με την μικροτερη τιμη στο λιτρο,το κοστος χρησης ηταν στο μισο,τωρα απλα θα πεσει στο 25% περιπου.Μην ξεχναμε και ποσο εχουν βελτιωθει οι βενζινοκινητηρες στο θεμα καταναλωση.Αλλα το ζητημα ειναι η ασυνεπεια του γενικοτερου φορολογικου μηχανισμου.
 


MAD

Σιαρτάκιας
Μηνύματα
5.259
Reaction score
1.168
Θα σας θυμίσω τους νεότερους, ότι ακόμα πληρώνουμε τον φόρο στα καύσιμα, που έβαλε ο γέρο Καραμανλής για τον σεισμό της Θεσσαλονίκης!!! επομένως η ασυνέπεια του κράτους μας, είναι δεδομένη πολλά χρόνια τώρα! αλλά και εμείς κάνουμε ότι μπορούμε για να συνεχίζεται!!!!
 

D

Deleted member 23222

Guest
Αναμενόμενη κίνηση.
Σε κάποιες χώρες μάλιστα είναι και ακριβότερο...

Έχουν άραγε σκεφτεί τι επιφέρει κάθε τέτοια αλλαγή στις μεταφορές, τα κόμιστρα αλλά και στην αγορά diesel αυτοκινήτου?
Όχι φυσικά,γιατί η μόνη μας σκέψη εδώ και χρόνια είναι η αγωνιώδης εξαγωγή χρήματος...
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.615
Reaction score
46.387
Σιγα μην ξερει ο ΔΟΛ (Ψυχάρης) τι σκοπεύει να κάνει η κυβέρνηση.

Παντως αν αυξηθεί ο ΕΝΦΙΑ κερνάω!
(μαζι με ενα φιλο απο το φβ που εριξε πρωτος την ιδέα)
 

Μηνύματα
14.214
Reaction score
7.257
Αυτά λες τωρα και θα νομίσει κανείς οτι έχουμε ακόμα Σαμαρά :rolleyes:

Σαμαρα επι 3 εχουμε.....αλλα τον λενε Τσιπρα!!!!!!!

περα απο την καταναλωση και το κοστος κινησης,πολλοι αγορασαν ντιζελ μοντελα,που ειναι αρκετα ακριβοτερα απο τα αντιστοιχα με βενζινοκινητηρες,με προοπτικη να αποσβεσουν το μεγαλυτερο κοστος αποκτησης σε 3-5 χρονια,απο την μικροτερη τιμη του καυσιμου σε συνδυασμο με την μικροτερη καταναλωση.Αυτος ο χρονος αποσβεσης πλεον ανεβαινει στα 10 χρονια,που ειναι μεγαλυτερος απο τον μεσο χρονο κτησης ενος οχηματος.
 

Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
31.261
Reaction score
30.950
Εδώ και καιρό έχω πάψει εντελώς να στηρίζομαι στα λεγόμενα των διαφόρων κυβερνήσεων.
Σιγά να μην στηριχτώ σε αναγγελίες για μείωση τιμών ή μείωση φορολογίας.
Σε πόσες περιπτώσεις είπαν ψέμματα;
Σε πόσες εξαπάτησαν τον κόσμο;

Θυμάστε τέλη ταξινόμησης για αγορά μεγάλων αυτοκινήτων;
Και μετά μπαμ στο κεφάλι η φορολογία.
Με τα τέλη κυκλοφορίας των οικολογικών αυτοκινήτων;
Ακόμη και με τα επιδοτούμενα φωτοβολταϊκά και το συμβόλαιο με την ΔΕΗ
Είναι πλέον εντελώς αναξιόπιστοι, απατεώνες και ψεύτες.
Ότι ισχύει σήμερα, απλά δεν θα ισχύει αύριο.
Κάθε πρωΐ στα κωλοκάναλα όπου μιλάνε οι ίδιοι και οι ίδιοι οικονομικοί αναλυτές, φοροτεχνικοί (Αμπελιώτης, Μουζάκης, Παντελής κ.λ.π.) λένε συνεχώς για τις αλλαγές στα φορολογικά.
Τίποτα σταθερό, καμία σιγουριά για κανέναν προγραμματισμό.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.883
Reaction score
33.757
Το diesel ότι είχε να δώσει το έδωσε. Οι Euro6 είναι και οι τελευταίοι τεχνολογικά κινητήρες. Οι ίδιοι οι μηχανικοί έχουν πει ότι δεν εχουν να κάνουν κάτι άλλο. Δεν θα έλεγα ότι είναι πια μια καλή αγορά, ιδικά όταν ο χρονος αποσβεσης πάει στα 10 χρόνια και την κακή ποιότητα diesel στην Ελλάδα που μπορεί να κάνει ζημιά χιλιάδων Ευρώ. Η Ευρώπη σιγά σιγά θα το γυρίσει στην βενζίνη και αυτό φαίνεται. Η εξέλιξη πλέον των κινητήρων θα πέσει πάνω στην βενζίνη. Και στα ηλεκτρικά.
 

S

sk4t4

Guest
Βαρδα και μην "παραδωσει" το "πνευμα" η αντλια πετρελαιου γιατι κοστιζει τετραψηφιο νουμερο.Οσοι ταξιτζηδες την εχουν αλλαξει ξερουν.Και να μη ξεχναμε οτι σε πολλες περιπτωσεις εχεις μεν οικονομια με το πετρελαιο,αλλα χειροτερες επιδοσεις και εγω προσωπικα προτιμω καλυτερες ρεπριζ,τις οποιες δεν μου τις δινει ο αντιστοιχος κινητηρας πετρελαιου,δηλαδη ασφαλεια,παρα οικονομια καυσιμου.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.883
Reaction score
33.757
Βαρδα και μην "παραδωσει" το "πνευμα" η αντλια πετρελαιου γιατι κοστιζει τετραψηφιο νουμερο.Οσοι ταξιτζηδες την εχουν αλλαξει ξερουν.Και να μη ξεχναμε οτι σε πολλες περιπτωσεις εχεις μεν οικονομια με το πετρελαιο,αλλα χειροτερες επιδοσεις και εγω προσωπικα προτιμω καλυτερες ρεπριζ,τις οποιες δεν μου τις δινει ο αντιστοιχος κινητηρας πετρελαιου,δηλαδη ασφαλεια,παρα οικονομια καυσιμου.
Αυτό λέω. Αν το καύσιμο είναι μουφα θα τρέχεις και δεν θα φτάνεις. Η φθηνότερη ζημιά ξεκινάει από 2500€ λένε οι μηχανικοί. Ανάλογα το αμάξι ανεβαίνει.
[DOUBLEPOST=1459023515][/DOUBLEPOST]Και αν είναι κάθε φορά που πάω σε βενζινάδικο να κάνω το σταυρό μου, ευχαριστώ δε θα πάρω.
 

Μηνύματα
411
Reaction score
648
Το αν θα επιλέξουμε diesel ή βενζίνη εξαρτάται από την χρήση που θέλουμε να κάνουμε. Αν κάποιος κάνει πολλά χιλιόμετρα καθημερινά,σαφώς τον συμφέρει το diesel και η απόσβεση θα έρθει σε σύντομο χρονικό διάστημα. Για αυτό το λόγο η πλειοψηφία των εταιριών έχουν αλλάξει τον στόλο τους σε diesel.

Ή ζημία στο σύστημα τροφοδοσίας (αντλία πετρελαίου και μπέκ) δεν γίνεται από την μία μέρα στην άλλη έτσι ξαφνικά. Πρέπει η χρήση κακης ποιότητας πετρελαίου να είναι συχνη και μετά από αρκετά χιλιόμετρα.Το 90% των περιπτωσεων αλλαγής ή επισκευής αντλίας και μπέκ είναι μετά τα 200.000 χλμ.

Ή τεχνολογία ,diesel ,θα πάψει να εξελίσσεται όταν θα πάψει να υπάρχει και το πετρέλαιο.Όλες οι νέες τεχνολογίες και καινοτομίες στους diesel κινητήρες επιβατικών αυτοκινήτων προέρχονται από τις αλματώδης εξελίξεις την τελευταία δεκαετία σους diesel κινητήρες φορτηγών και Van.Όσο θα εξελίσσονται τα φορτηγά/van τόσο θα εξελίσσονται και τα επιβατικά αυτοκίνητα.
Επίσης αναρωτηθηκατε ποτέ για ποιο λόγο τα υβριδικά συστήματα εφορμοζονται σε βενζινοκινητήρες και όχι σε πετρελαιοκινητήρες.Μήπως είναι το γεγονός ότι οι βενζινοκινητήρες έχουν φτάσει στο ζενίθ όσο αφορά τα συστήματα τροφοδοσίας/καταναλωσης και για αυτό το λόγο επιστρατεύονται τεχνολογίες όπως οι ηλεκτροκινητήρες ;;;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.883
Reaction score
33.757
Πρωθυπουργός Γαλλίας: Η Γαλλία για αρκετές δεκαετίες επένδυσε πάνω στο Diesel και αυτό ηταν λάθος. Θα κάνουμε ότι χρειάζεται για να το αλλάξουμε.
Μετά από λίγο καιρό άλλαξε η φορολογία στα καύσιμα και στα οχήματα.

http://m.enikonomia.gr/el/auto/1947...-Agglia-SOS-ekpempoyn-oi-aytokinhtoviomh.html

Δεν είναι τυχαίο που βλέπουμε πλέον οχήματα βενζίνης 1.200 κυβικών που παλιότερα δεν θα τα σκεφτόμασταν καν κάτω από 1.800 για το αμάξωμα τους.
Επίσης η συντήρηση στους Euro6 diesel είναι πιο ακριβή από τους Euro5.
 

Μηνύματα
411
Reaction score
648
Όντως το πρόβλημα ρύπανσης από diesel και βενζινοκινητήρες στις πρωτεύουσες ευρωπαϊκών χωρών είναι αρκετά σοβαρό, αλλά δεν αντιμετωπίζεται μόνο με φοροκινηγητο των ιδιοκτητών.

Στο εξουσιοδοτημένο επισκευαστη φορτηγων,van,επιβατικων Μercedez benz στο οποίο εργάζομαι το κόστος πακετων χρονικής συντηρησης euro5/6 κινητήρων είναι το ιδιο.
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.615
Reaction score
46.387
...
Επίσης αναρωτηθηκατε ποτέ για ποιο λόγο τα υβριδικά συστήματα εφορμοζονται σε βενζινοκινητήρες και όχι σε πετρελαιοκινητήρες...;;
Στο εξουσιοδοτημένο επισκευαστη φορτηγων,van,επιβατικων Μercedez benz στο οποίο εργάζομαι ...
Για ξανασκέψου το λίγο.


Καθαροί κινητήρες μόνο οι φυσικού αερίου. Από εκεί και πέρα.
Οι διάφοροι φόροι στα αυτοκίνητα, μεταξύ άλλων, έχουν να κάνουν με την έμμεση χρηματοδότηση από την πολιτεία των νέων τεχνολογιών (στα σοβαρά κράτη πάντα). Οι πετρελαιοκινητήρες αναπτύχθηκαν εκθετικά τα τελευταία χρόνια. Κυρίως γιατί οι (ατμοσφαιρικοί) βενζινοκινητήρες έπιασαν ταβάνι στην απόδοση τους ενώ οι πετρελαιοκινητήρες είχαν πολύ ψωμί να δώσουν. Ετσι χρησιμοποιούμε σήμερα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα που οι μηχανές τους αποδίδουν περισσότερο, καταναλώνουν λιγότερο, ρυπαίνουν λιγότερο, διαρκούν περισσότερο και με μικρότερες ανάγκες συντήρησης.
Πότε ήταν η τελευταία φορά που ακούσατε για ζημιά στην αντλία πετρελαίου λόγω καυσίμου; Εγώ τα θυμάμαι να λέγονται αυτά από τη δεκαετία του '90 (μέσα στις πιάτσες των ταξί που μεγάλωσα) και τότε πάλι τα κρούσματα ήταν ελάχιστα.
Τα περί ασφάλειας και ρεπρίζ πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων είναι απλά ανοησίες.
 

D

Deleted member 23222

Guest
Βέβαια τα έξοδα συντήρησης στα σύγχρονα πετρελαιοκίνητα,δεν φαίνονται και χαμηλότερα από τα βενζινοκίνητα.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.890
Μηνύματα
3.066.711
Members
38.627
Νεότερο μέλος
Athanasios1962
Top