bye bye diesel......


Μηνύματα
14.358
Reaction score
12.031
Δικά μας εννοώ 6 της παρέας. Και αναφέρομαι μόνο στον κινητήρα όχι στο υπόλοιπο αμάξι.
Και φυσικά 6 δεν είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα για το τί συμβαίνει γενικά.
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.764
Reaction score
79.402
Τι θέλω να πω με τα παραπάνω; Όπως και στα ηχητικά, όλα είναι σχετικά και μόνο με μεγάλο δείγμα μπορεί κανείς να έχει άποψη, και με την αλλαγή των μοντέλων κάθε 6-7-8 χρόνια τα πράγματα είναι ιδιαίτερα πολύπλοκα. Ναι, η VW είχε μεγάλα προβλήματα αξιοπιστίας μέχρι πριν λίγα χρόνια. Σημαίνει τίποτα αυτό για τα σημερινά αφού σχεδόν όλες οι εταιρείες είχαν ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά θέματα την περίοδο 1998-2007; Ο χρόνος θα δείξει (στη συγκεκριμένη εταιρεία ανέκαθεν πίστευαν στην παραπλάνηση, αλλά αυτό δε σημαίνει τίποτα για τα μοτέρ).


Ανούσιο παράδειγμα: Έχω αλλάξει αρκετά αυτοκίνητα, τα περισσότερα απ' τα οποία αγοράστηκαν καινούργια. Δεν έστρωσα κανένα απ' αυτά, απ' την πρώτη μέρα πλάκωμα αλλά όχι λιώσιμο (πολλοί γνωρίζετε πώς οδηγώ) χωρίς ποτέ να έχω πρόβλημα κινητήρα. Σημαίνει αυτό οτι δεν πρέπει να στρώνουμε τα μοτέρ; Φυσικά όχι, ίσως όμως να σημαίνει οτι είναι αδιάφορο κι οτι ισχύει αυτό που λεγόταν στις ΗΠΑ, πως το κάνουν για τα πιθανά προβλήματα κατασκευής και συναρμολόγησης και το κακό QC. (Πως πιό εύκολα σκοτώνεσαι επειδή ξέχασε ο μπάρμπας να βιδώσει τα μπουλόνια τη Δευτέρα οδηγώντας γρήγορα, παρά αργά.)
Σίγουρα σημαίνει πως είναι πιό γρήγορα με πλάκωμα απ' την πρώτη μέρα. :p



Άλλα προσωπικά παραδείγματα που δεν έχουν καμία σημασία και άλλος θα θεωρούσε κάποια απ' αυτά κριτήρια μελλοντικής επιλογής:

1. Το μόνο αυτοκίνητο που είχα ποτέ και έκαιγε λάδια ήταν το πιό αξιόπιστο πρόσφατης έρευνας, Honda HRV. Απο τις 80.000 ξεσκίστηκε ενώ η χρήση ήταν σχεδόν αποκλειστικά σε ταξίδια για σκι. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει μόνο οτι συνηθισμένος απο τα γοργά που πάντα είχα, το πήγαινα συνέχεια τέρμα. Άλλο πρόβλημα δεν είχε πάντως ποτέ μέχρι τις 196.000 km που το έδωσα σε φίλο.

2. Το μόνο αυτοκίνητο με προβλήματα συναρμολόγησης και κατασκευής που είχα ποτέ, ήταν Nissan. Όχι το τωρινό, στα '90s.

3. Τα δύο αυτοκίνητα Fiat που είχα, δεν είχαν κανένα πρόβλημα.

4. Τα τρία Alfa που είχα στα '80s είχαν προβληματάκια αλλά όχι σοβαρά. Mόνο το ένα έμεινε δύο φορές.





Όσο αφορά τις ανοησίες "τα παλιά ήταν καλύτερα" ή "τα turbo χαλάνε", όσα στοιχεία και δείγματα υπάρχουν δηλώνουν το αντίθετο. Σε χώρες που οι άνθρωποι κάνουν καθημερινά διαδρομές όπου τα λάδια φτάνουν σε κανονική θερμοκρασία, όλοι οι κινητήρες αντέχουν για 300.000+ χιλιόμετρα.
Αυτά που πιθανά "χαλάνε" είναι τα ηλεκτρονικά και οι αισθητήρες τους για τα οποία ευθυνόμαστε όλοι οι δυτικοί. Απαιτούμε χαμηλούς ρύπους και κατανάλωση, εξοπλισμό και ποιότητα, φθηνά. Ε, δε γίνεται. Όπως ακριβώς με τις τηλεοράσεις και τους ενισχυτές. ;)

Η άλλη θεωρία οτι τα diesel είναι πιό αξιόπιστα δεν ισχύει απο την εποχή των Euro 5. Ισχύει ακριβώς το ίδιο με τα ηλεκτρονικά των βενζινοκινητήρων.

Υπεύθυνα επίσης για προβλήματα περιφερειακών ηλεκτρικών και μηχανικών, στα οποία έχουμε ακόμα δει μόνο την αρχή, είναι τα συστήματα start-stop. Ο τσαπατσουλοτρόπος δηλαδή να μειώσουν οι εταιρείες τις εκπομπές χωρίς κόστος. :D
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.448
Reaction score
99.796
Άλλο λάθος. Έβαλες το "δικά μας" για να δηλώσεις πως είναι πολλά;

Τι σημαίνει αξιοπιστία; Να μη σπάσει το μοτέρ; Να μη σπάσουν/φθαρούν/παλιώσουν τα πλαστικά; Να μη σκιστούν τα καθίσματα; Να μην έχει ηλεκτρικά προβλήματα; Να μη μένει στο δρόμο; Να μην ανοίγει το πάτωμα; Να μη σαπίζει;
Για το μέσο Έλληνα ιδιοκτήτη το αυτοκίνητο είναι ένα συνονθύλευμα μη εφικτών επιθυμιών:

Να είναι φτηνό, να έχει τζάμπα συντήρηση, να έχει τη μικρότερη δυνατή εφορία, να έχει χαμηλή κατανάλωση, να έχει "γερή λαμαρίνα" για να μη χαλάει στα ελαφριά τρακαρίσματα, να έχει ενεργητική και παθητική ασφάλεια F1, να είναι γρήγορο, να έχει μεγάλους χώρους, να είναι μικρό για εύκολες μανούβρες και παρκαρίσματα, να είναι όμορφο και σπορτίβ, να είναι "τρένο" στις στροφές χωρίς να είναι σκληρό, να βγάζει γκόμενες. Και το βασικό, να είναι γνωστή η τιμή μεταπώλησης μετά από 5-10 χρόνια, η οποία θα πρέπει να είναι όσο πιο κοντά γίνεται στην τιμή του καινούργιου. :D
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.448
Reaction score
99.796
Αυτά που πιθανά "χαλάνε" είναι τα ηλεκτρονικά και οι αισθητήρες τους για τα οποία ευθυνόμαστε όλοι οι δυτικοί. Απαιτούμε χαμηλούς ρύπους και κατανάλωση, εξοπλισμό και ποιότητα, φθηνά. Ε, δε γίνεται. Όπως ακριβώς με τις τηλεοράσεις και τους ενισχυτές. ;)
Η παραδοχή σε κάθε προϊόν, αναγκαίο ή πολυτελείας: Οι απαιτήσεις πρέπει να είναι ανάλογες της κατηγορίας τιμής, έχοντας ταυτοχρόνως τις απαραίτητες βασικές γνώσεις για λογική επιχειρηματολογία.
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.764
Reaction score
79.402
Η παραδοχή σε κάθε προϊόν, αναγκαίο ή πολυτελείας: Οι απαιτήσεις πρέπει να είναι ανάλογες της κατηγορίας τιμής, έχοντας ταυτοχρόνως τις απαραίτητες βασικές γνώσεις για λογική επιχειρηματολογία.
Τα ηλεκτρονικά με προβλήματα είναι σε όλες τις κατηγορίες κοινά. Democracy, όλα έχουν ίδιες ζημιές!
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.874
Reaction score
33.749
Έχω ακούσει αρκετούς να κατηγορούν τα Γαλλικά αυτοκίνητα. Είχα ένα Megane 1,4 8V το οποίο ανακύκλωσα στα 355.000km μετά από 18 χρόνια. Με κακή μεταχείριση από κάποιο σημείο και μετά. Ο μηχανικός μου είπε οτι ο μέσος όρος ζωής του συγκεκριμένου κινητήρα είναι 350.000 - 400.000. Το Megane αποδείχθηκε σκυλί (κάποιες φυσιολογικές φθορές, θεωρώ, μετά τα 250.000km) σε αντίθεση με το άμεσος επόμενο που είναι προβληματικό όπως μου είπε. Επέλεξα να πάρω μετά Nissan και συγκεκριμένα το Almera του 2005 με 100.000 km. Όλοι οι μηχανικοί μου λένε ότι μόνο λάδια θα αλλάζω και ότι θα φτάσω τα 500.000km εύκολα έτσι όπως οδηγό. Μένει να αποδειχθεί.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.448
Reaction score
99.796
Τα ηλεκτρονικά με προβλήματα είναι σε όλες τις κατηγορίες κοινά. Democracy, όλα έχουν ίδιες ζημιές!
Γι' αυτό και έβαλα τις "απαραίτητες βασικές γνώσεις".
 

Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
31.258
Reaction score
30.949
Έχω ακούσει αρκετούς να κατηγορούν τα Γαλλικά αυτοκίνητα. Είχα ένα Megane 1,4 8V το οποίο ανακύκλωσα στα 355.000km μετά από 18 χρόνια. Με κακή μεταχείριση από κάποιο σημείο και μετά. Ο μηχανικός μου είπε οτι ο μέσος όρος ζωής του συγκεκριμένου κινητήρα είναι 350.000 - 400.000. Το Megane αποδείχθηκε σκυλί (κάποιες φυσιολογικές φθορές, θεωρώ, μετά τα 250.000km) σε αντίθεση με το άμεσος επόμενο που είναι προβληματικό όπως μου είπε. Επέλεξα να πάρω μετά Nissan και συγκεκριμένα το Almera του 2005 με 100.000 km. Όλοι οι μηχανικοί μου λένε ότι μόνο λάδια θα αλλάζω και ότι θα φτάσω τα 500.000km εύκολα έτσι όπως οδηγό. Μένει να αποδειχθεί.
Kι εγώ το Almera έχω, αλλά το μοντέλο του 2000 που τότε είχα πάρει καινούργιο και ήταν Ιαπωνίας.
Λίγο μετά όμως, άρχισαν να βγαίνουν στην Αγγλία με μικρές αλλαγές εμφανισιακά, αλλά με μεγάλες διαφορές κατασκευαστικά, σε σχέση με όσα βγήκαν παραγωγής Ιαπωνίας.
Τότε άρχισαν να έχουν τα Nissan προβλήματα.
Μερικές διαφορές είναι π.χ. πίσω ταμπούρα αντί για δίσκους, ηλεκτρικά εξαρτήματα, μπαταρία και πολλαπλασιαστής από ευρωπαίους κατασκευαστές τύπου Magneti Marelli και Bosch.
Αμορτισέρ και λάστιχα επίσης ευρωπαϊκά, όπως και τα αναλώσιμα των φρένων και του δίσκου-πλατώ συμπλέκτη (τα θερμουΐτ)
Το ίδιο και οι λάμπες, τα μοτέρ των παραθύρων, οι μαγνήτες των πορτών κ.λ.π.
Το αποτέλεσμα ήταν πολλά προβλήματα.
Επίσης τα Primera που ήταν Αγγλίας έβγαλαν πολλά προβλήματα.
Κυρίως με τα σασμάν, απ΄ότι έμαθα.
Δεν μιλάω για τα Nissan που έβγαιναν στον Βόλο και έκλεισε τελικά το εργοστάσιο.
Εκεί υπήρχαν επίσης προβλήματα.
Αξιόπιστο είναι ένα αυτοκίνητο όταν μπαίνεις μέσα, βάζεις μπρος και φεύγεις και δεν ανησυχείς μήπως σε αφήσει στο δρόμο.
Δεν χαλάει και δεν ζητάει αντικατάσταση κάθε λίγο σε κάποιο εξάρτημα που χάλασε.
Πολλά προβλήματα αξιοπιστίας υπήρχαν π.χ. σε πολλά Alfa Romeo.
Θυμάμαι έναν φίλο που είχε πάρει καινούργιο ένα 146 και όλο έμενε στο δρόμο.
Το φόρτωνε δωρεάν σε οδική βοήθεια, το επισκεύαζε δωρεάν η αντιπροσωπεία, του έβαζαν δωρεάν ανταλλακτικά και του έλεγαν "μην ανησυχείτε είναι στην εγγύηση"
Αλλά όταν ξεκινούσε να πάει κάπου, σκέφτονταν αν θα καταφέρει να φτάσει στον προορισμό του.
Αυτό δεν είναι αξιόπιστο αυτοκίνητο.
Οπότε τελικά το πούλησε και ησύχασε.
Πήρε γιαπωνέζικο Honda.
Εκτός όλων αυτών παίζει ρόλο και η προτεραιότητα που δίνει κάποιος στα κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου.
Εγώ βάζω την αξιοπιστία με πρώτες την Τοyota και τις άλλες (made in Japan όμως) μάρκες.
Άλλος κοιτάει την ομορφιά, την τελική ταχύτητα, τα κρατήματα, τους χώρους.
Μερικά έχουν απ΄όλα αυτά, αλλά φυσικά εκεί πληρώνεις κάτι παραπάνω και τα έχεις.
Προσωπικά αν είχα λεφτά αυτή τη στιγμή και ήταν να αλλάξω αυτοκίνητο, θα έπαιρνα Lexus.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
49.278
Reaction score
104.312
Προσωπικά αν είχα λεφτά αυτή τη στιγμή και ήταν να αλλάξω αυτοκίνητο, θα έπαιρνα Lexus.
Εγώ πάλι Μιχάλη μου, αν είχα τα λεφτά θα έπαιρνα Lamborghini. Γιατί τα όμορφα αυτοκίνητα, όμορφα καίγονται. :D
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.874
Reaction score
33.749
Kι εγώ το Almera έχω, αλλά το μοντέλο του 2000 που τότε είχα πάρει καινούργιο και ήταν Ιαπωνίας.
Λίγο μετά όμως, άρχισαν να βγαίνουν στην Αγγλία με μικρές αλλαγές εμφανισιακά, αλλά με μεγάλες διαφορές κατασκευαστικά, σε σχέση με όσα βγήκαν παραγωγής Ιαπωνίας.
Τότε άρχισαν να έχουν τα Nissan προβλήματα.
Μερικές διαφορές είναι π.χ. πίσω ταμπούρα αντί για δίσκους, ηλεκτρικά εξαρτήματα, μπαταρία και πολλαπλασιαστής από ευρωπαίους κατασκευαστές τύπου Magneti Marelli και Bosch.
Αμορτισέρ και λάστιχα επίσης ευρωπαϊκά, όπως και τα αναλώσιμα των φρένων και του δίσκου-πλατώ συμπλέκτη (τα θερμουΐτ)
Το ίδιο και οι λάμπες, τα μοτέρ των παραθύρων, οι μαγνήτες των πορτών κ.λ.π.
Το αποτέλεσμα ήταν πολλά προβλήματα.
Επίσης τα Primera που ήταν Αγγλίας έβγαλαν πολλά προβλήματα.
Κυρίως με τα σασμάν, απ΄ότι έμαθα.
Δεν μιλάω για τα Nissan που έβγαιναν στον Βόλο και έκλεισε τελικά το εργοστάσιο.
Εκεί υπήρχαν επίσης προβλήματα.
Αξιόπιστο είναι ένα αυτοκίνητο όταν μπαίνεις μέσα, βάζεις μπρος και φεύγεις και δεν ανησυχείς μήπως σε αφήσει στο δρόμο.
Δεν χαλάει και δεν ζητάει αντικατάσταση κάθε λίγο σε κάποιο εξάρτημα που χάλασε.
Πολλά προβλήματα αξιοπιστίας υπήρχαν π.χ. σε πολλά Alfa Romeo.
Θυμάμαι έναν φίλο που είχε πάρει καινούργιο ένα 146 και όλο έμενε στο δρόμο.
Το φόρτωνε δωρεάν σε οδική βοήθεια, το επισκεύαζε δωρεάν η αντιπροσωπεία, του έβαζαν δωρεάν ανταλλακτικά και του έλεγαν "μην ανησυχείτε είναι στην εγγύηση"
Αλλά όταν ξεκινούσε να πάει κάπου, σκέφτονταν αν θα καταφέρει να φτάσει στον προορισμό του.
Αυτό δεν είναι αξιόπιστο αυτοκίνητο.
Οπότε τελικά το πούλησε και ησύχασε.
Πήρε γιαπωνέζικο Honda.
Εκτός όλων αυτών παίζει ρόλο και η προτεραιότητα που δίνει κάποιος στα κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου.
Εγώ βάζω την αξιοπιστία με πρώτες την Τοyota και τις άλλες (made in Japan όμως) μάρκες.
Άλλος κοιτάει την ομορφιά, την τελική ταχύτητα, τα κρατήματα, τους χώρους.
Μερικά έχουν απ΄όλα αυτά, αλλά φυσικά εκεί πληρώνεις κάτι παραπάνω και τα έχεις.
Προσωπικά αν είχα λεφτά αυτή τη στιγμή και ήταν να αλλάξω αυτοκίνητο, θα έπαιρνα Lexus.
Δεν γνωρίζω πολλά για να μπορώ να απαντήσω. Αυτό που ξέρω είναι ότι το δικό μου που είναι Almera του 2005 έχει δισκόφρενα και πίσω. Συγγενής ειχε το Sunny που τα έβγαζε και 16 χρόνια δεν έβγαλε αχνα.
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.874
Reaction score
33.749
Και επίσης έχω διαβάσει σε forums Αγγλίας ότι ολα τα Almera έχουν θέμα με το immobilizer. Ευτυχώς εγώ με 80€ καθάρισα ενώ εκεί τα αλλάζουν όλα και χρεώνουν 400 λίρες.
 



Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
31.258
Reaction score
30.949
Ρε παιδιά από αυτή τη λαμποργκίνι που κάηκε δεν έμεινε και τίποτα μεταλλικό, ελάχιστα πράγματα.
Λες και το περισσότερο ήταν πλαστικό.

lamborghini-gallardo-in-flames-at-athens-6.jpg
 



Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
31.258
Reaction score
30.949
Να αυτοκίνητο.

34192597_OVR.jpg

Ένα τέτοιο θα πάρω αν πιάσω το ........ πως το λεν πρώτο, λότο, τζόκερ, προπό, τέλος πάντων.

Θα μου πεις πρέπει να παίζεις για να κερδίσεις.
Εδώ λίγο τα χαλάμε.
Και να θέλω να παίξω, ποτέ δεν θυμάμαι να πάω να παίξω έγκαιρα.
Κι όλο και κάποιος άλλος μου παίρνει τα κέρδη μου.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.883
Μηνύματα
3.066.422
Members
38.626
Νεότερο μέλος
silvain
Top