bye bye diesel......

S

sk4t4

Guest
Να αυτοκίνητο.

View attachment 57650
Ένα τέτοιο θα πάρω αν πιάσω το ........ πως το λεν πρώτο, λότο, τζόκερ, προπό, τέλος πάντων.

Θα μου πεις πρέπει να παίζεις για να κερδίσεις.
Εδώ λίγο τα χαλάμε.
Και να θέλω να παίξω, ποτέ δεν θυμάμαι να πάω να παίξω έγκαιρα.
Κι όλο και κάποιος άλλος μου παίρνει τα κέρδη μου.
Μην ξεχνας οτι ο πινων μεθα κι ο παιζων χανει,οποτε τουλαχιστον εισαι εξασφαλισμενος...Ασε τους αλλους να χανουν.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.883
Reaction score
33.757
Εγώ πάλι καλό Γερμανικό θα επερνα και κάθε 5 χρόνια αλλαγή.
 

Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
31.261
Reaction score
30.950
Για πολλούς από εμάς πέρασε η εποχή που αλλάζαμε κάθε 5 χρόνια το αυτοκίνητό μας με καινούργιο.
Δυστυχώς για εμάς και για τους εμπόρους αυτοκινήτων.
 

Μηνύματα
2.886
Reaction score
264
[QUOTE="KYRIAKOPOULOS, post: 2056725, member: 4041"
Έχω διαβάσει ιστορίες διάφορες αλλά παρατηρώ ότι υπάρχει ένα μένος ενάντια στην VW .[/QUOTE]

Αν περασεις μια βολτα απο το VWCLUB.GR θα δεις οτι η αληθεια ποναει υπερβολικα την τσεπη απο ολους αυτους που εχουνε τα tsi σε 1,2 και 1,4....θες τουρμπινες,θες πιστονια που κανουνε κραου,θες μοτερ που παρατσιμπανε λαδια απο τα 80.000χλμ, θες τα dsg.....?????? και οχι πειραγμενα αλλα μαμα.ειναι αρκετοι εκεινοι που τα κανανε σφυρηλατα,αφου σπασανε,με το σκεπτικο να μην ξαναχαλασουνε και να ανεβασουνε και τα αλογα..

Τωρα η μεγαλητερη απατη ειναι αυτο που τοσο πολη διαφημιζε η vw δηλ η οικονομια.Αν το πας σαν την κοτα ναι καιεει κανονικα οσο και τα υπολοιπα αμαξια.Αν το πατησεις λιγακι (οχι τρελο γκαζωμα) θα δεις τα λιτρα καυσιμου να σε προσπερνανε

Δεν γραφω για αλλα προβληματα γιατι θα στεναχωρεθουνε αρκετοι..
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.826
Reaction score
2.428
Μιας και ο Μιχαλης ανεφερε ασχημη περιπτωση για το 146 (μην. 49), η δικη μου , κυκλοφοριας Οκτωβρη 1999 (αρα 16,5 ετων) το μονο που χρειασθηκε, πλεον των βασικων, ηταν αμορτισερ, κι αυτο λογω "συμβουλων" των μαστορων. Ζημια καμια! Ισως αυτη που λεει ο Μιχαλης να ηταν με το μοτερ boxer αντι του twinspark της δικιας μου. και το εκπληκτικο (για ιταλικα αυτοκινητα): χρωμα σαν καινουργιο, εσωτερικο απαστραπτον! Αντιθετα με κατι γαλλικα κ.α. που κυκλοφορουν με ξεκολλημενη ζελατινη αντι χρωματος...
 

Μηνύματα
4.611
Reaction score
4.855
Διαφορες περιπτωσεις υπαρχουν παρα πολλες. Ειδικα αν μπλεξουμε στα φορουμ υπαρχουν δεκαδες σπασμενα μοτερ ακομη και σε τουοτα-honda που θεωρουνται κορυφη (και ειναι). Στα tsi υπηρχαν καποια προβληματα στην αρχη αλλα μετα το 2009 διορθωθηκαν οι περισσοτερες ατελειες. Φυσικα θα βγαινουν προβληματα και επειδη ειναι απειρα αυτα τα μοτερ στα φορουμ φαινονται πολλα αλλα χωρις να καταλαβαινεις την αντιστοιχια .
Παντως εγω με το 1.8 tsi καιω οσο με το προηγουμενο παλιο 1.2 fiat ατμοσφαιρικο που ειχα.

ΥΣ. Σορυ για τους τονους κατι επαθε το πληκτρολογιο και δεν βαζει.
 

Μηνύματα
2.886
Reaction score
264
Διαφορες περιπτωσεις υπαρχουν παρα πολλες. Ειδικα αν μπλεξουμε στα φορουμ υπαρχουν δεκαδες σπασμενα μοτερ ακομη και σε τουοτα-honda που θεωρουνται κορυφη (και ειναι). Στα tsi υπηρχαν καποια προβληματα στην αρχη αλλα μετα το 2009 διορθωθηκαν οι περισσοτερες ατελειες. Φυσικα θα βγαινουν προβληματα και επειδη ειναι απειρα αυτα τα μοτερ στα φορουμ φαινονται πολλα αλλα χωρις να καταλαβαινεις την αντιστοιχια .
Παντως εγω με το 1.8 tsi καιω οσο με το προηγουμενο παλιο 1.2 fiat ατμοσφαιρικο που ειχα.

.
δηλ ποσο καις με το 1,8??????
να υποθεσω οτι εχεις Α4-ΠΑΣΑΤ-ΛΕΟΝ?

κολιτος μου εχει Α4 1,8 τουρμπο κουατρο μοντ 2009.Με 100 σταθερα εχει 6,5 λιτρα.Με 130 κοντευει τα 8 λιτρα.Δεν το λες και οικονομικο για να πω τι καιει οταν πρεπει να πας γρηγορα για καποιο λογο.


ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ να μην το ξεχασω.....το θελει και το λαδακι του να το συμπληρωνεις ......γκουχου γκουχου.

Αναφερθηκα στα 1,2 και 1,4 μοτερ.εκει οι βλαβες εχουνε τον αμαζευτο.Τ 1,8 και 2.0 ειναι διαφορετικο θεμα.
 

Μηνύματα
2.489
Reaction score
384
Με το Audi A6 2.7 TDI που εχω, αν παω με 120 περιπου κανω γυρω στα 1100χλμ, με 65 λιτρα καυσιμο. Με 100 θα κανω 1200 χιλιομετρα ανετα, απλα δε μπορω να οδηγαω τοσο αργα συνεχεια. Δηλαδη λιγοτερο απο 6 ανα 100 αν παω με 120χλμ/ωρα, που ειναι καλα για ενα τοσο βαρυ αυτοκινητο πιστευω.
 

D

Deleted member 23222

Guest
Εγώ πάλι καλό Γερμανικό θα επερνα και κάθε 5 χρόνια αλλαγή.
Πάντα Γερμανικά είχα.
Eταιρικά και δικά μου μαζί,έχω οδηγήσει σχεδόν τα πάντα μέχρι τα 20-25.000 ευρώ,πλην Χόντα.
Γερμανικό όμως δεν ξαναγοράζω.
Τα κοψα τα τελευταία χρόνια υπέρ Γαλλικών και Ιαπωνικών.
Το πρώτο μου,ήταν Golf του 1992. Μάπα ηλεκτρικά,έχανε λάδια από τσιμούχες μετά τα 100.000 χλμ,τα ηλεκτρικά παράθυρα δεν δούλευαν.
Το δωσα σε μαντρά με UTP για τα λάδια και με προβλήματα στα ακρόμπαρα...

Ένα από τα πιο τίμια αυτοκίνητα που είχα ήταν Peugeot 307.Το λιωσα και έβγαλε ελάχιστα προβλήματα,δεν με άφησε ποτέ.
Το πιο καλό μικρό ήταν ένα Μicra 1000 Ιαπωνίας.Γελοίο γκάζι και κράτημα ,αλλά σκυλί...
Του έκανα 250.000 χλμ και μάθανε σε αυτό η γυναίκα μου και η αδελφή της...δεν έκανε τσικ.

Στο συνεργείο που πήγαινα ,πάντα θα έβλεπα κάποιο ΤΤ ή Golf GT με ανοιχτά μοτέρ.Όπως και Navara με τα 200 άλογα που σπάγανε καδένα.
Αν μπορούσα, θα αγόραζα μεγάλο Ιαπωνικό ντίζελ όπως το TUNDRA,αλλά δεν υπάρχει Ελλάδα...αμαξάρα, θα το κρατούσα 10 χρόνια.

Τώρα που δεν είμαι σπίτι,μου αρκεί ενα Juke 1,5 dci.
Kαλό αμάξι,τρίζει λίγο το ταμπλό στις στροφές (στρεβλώνει), και μου έκαψε τουρμπίνα στα 25.000 χλμ,που μου την άλλαξαν σε εγγύηση και χωρίς να με αφήσει στο δρόμο.Καίει ελάχιστα και φοράει Renault.
 

Μηνύματα
4.611
Reaction score
4.855
δηλ ποσο καις με το 1,8??????
να υποθεσω οτι εχεις Α4-ΠΑΣΑΤ-ΛΕΟΝ?

κολιτος μου εχει Α4 1,8 τουρμπο κουατρο μοντ 2009.Με 100 σταθερα εχει 6,5 λιτρα.Με 130 κοντευει τα 8 λιτρα.Δεν το λες και οικονομικο για να πω τι καιει οταν πρεπει να πας γρηγορα για καποιο λογο.


ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ να μην το ξεχασω.....το θελει και το λαδακι του να το συμπληρωνεις ......γκουχου γκουχου.

Αναφερθηκα στα 1,2 και 1,4 μοτερ.εκει οι βλαβες εχουνε τον αμαζευτο.Τ 1,8 και 2.0 ειναι διαφορετικο θεμα.

Έχω το Οκταβια 1.8 . Με 100 σταθερα καίω κάτω απο 6 σε ισιάδι , με 80-90 ούτε 5. Έχω κάνει ταξίδι σε κίνηση που αναγκαστικά πήγαινα με 80-100 με 5.1 κατανάλωση για 90χλμ διαδρομή. Με 140+ πιάνω 8 όντως. Μάλλον το κουάτρο τσιμπάει λίγο λόγω τετρακίνησης. Με το 1.2 φιατ που είχα στα 140 έκαιγα παραπάνω.Στην πόλη καίει λίγο παραπάνω από το φίατ. Λάδι δεν συμπλήρωσα ποτέ στα 110.000 χλμ ως τώρα δεν έλειπε ποτέ .
Για ροπες και ρεπριζ δεν συζητάμε , ούτε με πετρέλαιο δεν συγκρίνεται .
Στα 1.4 σου είπα τις εντυπώσεις πιο πάνω με πολύ μεγαλύτερο δείγμα . Και μιλάμε για κινητήρες που είναι πάνω σε 100+ μοντέλα αυτοκινήτων (audi,skoda,seat,vw) λογικό είναι να ακούγονται τα προβλήματα.

Και για να μην νομίζεις ότι είμαι φανατικός υπερ vw το επόμενο μου αμάξι θα είναι σύντομα το toyota prius.
 

Μηνύματα
2.886
Reaction score
264
πιστευω οτι το ντιζελ εχει πολυ ψωμι ακομα.Καπου ακουσα για δοκιμες που κανει μια μαρκα ωστε να πουλαει αμαξι ντιζελ που να εχει απο το εργοστασιο συστημα υδρογονου,με αποτελεσμα οι επιδοσεις να ειναι καλητερες και η καταναλωση πιο χαμηλη απο τα σημερινα επιπεδα.

Σε ντιζελακι xyundai i30 1,4 (90 αλογα εργοστασιακα) του 2009 με προγραμμα στον εγκεφαλο και φουλ συστημα εξατμισης (130 αλογα περιπου εβγαλε) καναμε χοντρη πλακα σε golf 5 1,4tsi 125 ps.
Απο ρεπριζ ουτε μας εβλεπε,στο 0-100 ενα αμαξι μπροστα το γκολφ και μετα το χαος με το γκολφακι να τρωει πολυ ξυλο.Μεχρι τα 195 χλμ καναμε κοντριτσα (φιλαρακι ειχε το γκολφ) και το γκολφ παντα πισω.

με 1.200 ευρω που ξοδεψε το Ι30 απεκτησε επιδοσεις αριστες και με καταναλωση παντα χαμηλη.Τι αλλο να θελει κανεις????
 


Μηνύματα
2.489
Reaction score
384
Μεταξυ μας, κι εγω που εχω πετρελαιοκινητα αυτοκινητα εδω και 14 χρονια, το σκεφτομαι παντως το επομενο να ειναι βενζινοκινητο ετσι γι' αλλαγη.

Ο λογος ειναι οτι μπορει να καιει 20% περισσοτερο, αλλα ειναι 10% φτηνοτερα να τα αγορασεις, αλλα και μετα απο ενα προγραμμα (χωρις περιφερειακες μετατροπες) το αντιστοιχο βενζινοκινητο θα φτασει 30% περισσοτερα αλογα στο τελος. Δηλαδη παιρνεις 30% περισσοτερα αλογα με 20% παραπανω εξοδα? Δεν ακουγεται και τοσο ασχημο ετσι. Στα ιδια ερχεσαι περιπου.

Αυτο βεβαια ειναι για τα αυτοκινητα που θα με ενδιεφεραν σαν επομενο απο την Audi.
Απο πετρελαιο οι 3 -λιτροι διπλοτουρμπινοι πανε στα 370 αλογα (390 αν βγαλεις το DPF αλλα καπνιζει απο πισω).
Τα βενζινοκινητα 3 -λιτρα TFSI που ειναι Supercharged εκτιναζονται στα 470 ομως που ακουγεται δελεαστικο
 

stampol

Οι θυσίες...
Μηνύματα
2.343
Reaction score
5.421
Μεταξυ μας, κι εγω που εχω πετρελαιοκινητα αυτοκινητα εδω και 14 χρονια, το σκεφτομαι παντως το επομενο να ειναι βενζινοκινητο ετσι γι' αλλαγη.

Ο λογος ειναι οτι μπορει να καιει 20% περισσοτερο, αλλα ειναι 10% φτηνοτερα να τα αγορασεις, αλλα και μετα απο ενα προγραμμα (χωρις περιφερειακες μετατροπες) το αντιστοιχο βενζινοκινητο θα φτασει 30% περισσοτερα αλογα στο τελος. Δηλαδη παιρνεις 30% περισσοτερα αλογα με 20% παραπανω εξοδα? Δεν ακουγεται και τοσο ασχημο ετσι. Στα ιδια ερχεσαι περιπου.

Αυτο βεβαια ειναι για τα αυτοκινητα που θα με ενδιεφεραν σαν επομενο απο την Audi.
Απο πετρελαιο οι 3 -λιτροι διπλοτουρμπινοι πανε στα 370 αλογα (390 αν βγαλεις το DPF αλλα καπνιζει απο πισω).
Τα βενζινοκινητα 3 -λιτρα TFSI που ειναι Supercharged εκτιναζονται στα 470 ομως που ακουγεται δελεαστικο

Την αυτονομια και τη ροπη του ντιζελ παντως πολυ τη γουσταρω.. υπαρχουν κ γι αυτα προγραμματα και εγκεφαλακια τα οποια δουλευουν μια χαρα και με διακριτη διαφορα περι επιδοσεων...;);)
 

Μηνύματα
2.489
Reaction score
384
Μετα απο προγραμμα οπως ειπα τα αντιστοιχα πετρελεια σε αυτη την κατηγορια που κοιταω εγω ειναι 30% πισω αλλα με 20-25% καλυτερη οικονομια.

Το μονο προβλημα που ειχα παντα με τα πειραγμενα ντιζελ μου ειναι οτι δε μπορεις να βρεις συμπλεκτη διπλης μαζας (δεν ξερω πως τους λενε στην ελλαδα) που να αντεχει τη ροπη. Αν βαλεις μονης δε μπορεις να κατσεις μεσα στο αυτοκινητο απο τους κραδασμους και το θορυβο.
 

S

sk4t4

Guest
πιστευω οτι το ντιζελ εχει πολυ ψωμι ακομα.Καπου ακουσα για δοκιμες που κανει μια μαρκα ωστε να πουλαει αμαξι ντιζελ που να εχει απο το εργοστασιο συστημα υδρογονου,με αποτελεσμα οι επιδοσεις να ειναι καλητερες και η καταναλωση πιο χαμηλη απο τα σημερινα επιπεδα.

Σε ντιζελακι xyundai i30 1,4 (90 αλογα εργοστασιακα) του 2009 με προγραμμα στον εγκεφαλο και φουλ συστημα εξατμισης (130 αλογα περιπου εβγαλε) καναμε χοντρη πλακα σε golf 5 1,4tsi 125 ps.
Απο ρεπριζ ουτε μας εβλεπε,στο 0-100 ενα αμαξι μπροστα το γκολφ και μετα το χαος με το γκολφακι να τρωει πολυ ξυλο.Μεχρι τα 195 χλμ καναμε κοντριτσα (φιλαρακι ειχε το γκολφ) και το γκολφ παντα πισω.

με 1.200 ευρω που ξοδεψε το Ι30 απεκτησε επιδοσεις αριστες και με καταναλωση παντα χαμηλη.Τι αλλο να θελει κανεις????
Πες στο φιλο σου οτι με λιγοτερα χρηματα απο αυτα που εδωσες και χωρις αλλαγη εξατμισης,κερδιζει 25 ιππους στον TSI και μετα δεν θα μπορεις να τον δεις ουτε με κυαλια...
 

Μηνύματα
1.271
Reaction score
1.763
Υπάρχουν ερωτήματα που πάντα προκαλούν πόλωση. Λάμπες ή τρανζίστορ; Ηλεκτροδυναμικά ή Ηλεκτροστατικά; Ξανθιές ή μελαχρινές; Δεν νομίζω ότι υπάρχει σε κάθε κατηγορία το απόλυτο και ευτυχώς κάθε πόλος έχει τα πλεονεκτήματα του.
Στο ερώτημα βενζίνη ή πετρέλαιο πρέπει να δούμε ποιος τύπος κινητήρα είναι πιο αποδοτικός. Έχουμε λοιπόν:
  1. Λόγω της μεγαλύτερης πυκνότητας το πετρέλαιο είναι πιο αποδοτικό (diesel =36.9 MJ/liter, petrol = 33.7 MJ/liter ).
  2. Οι κινητήρες πετρελαίου λειτουργούν με συμπιέσεις διπλάσιες σχεδόν από της βενζίνης (16-21 με 8-12). Η απόδοση ενός κινητήρα είναι ανάλογη της συμπίεσης.
  3. Οι κινητήρες πετρελαίου λειτουργούν με φτωχά μείγματα, απελευθερώνουν την ενέργεια του καυσίμου σταδιακά και όχι ακαριαία όπως της βενζίνης :focus:κλπ, κλπ, κλπ, κλπ.
Θα μπορούσα να αναλύω τα ενεργειακά πλεονεκτήματα του πετρελαίου σε σελίδες αλλά και πάλι δεν θα έπειθα τους φανατικούς της βενζίνης που θα ρωτήσουν: Μα γιατί στους αγώνες χρησιμοποιούν βενζίνη; Οι κινητήρες πετρελαίου είναι αρκετά πιο βαρείς γατί πρέπει να αντέξουν την αυξημένη συμπίεση και όπως είναι γνωστό το βάρος είναι ο μεγαλύτερος εχθρός στους αγώνες. Επίσης οι βενζινοκινητήρες έχουν πολύ μεγαλύτερο εύρος λειτουργίας (rpm).
Και αν ενδιαφέρει κάποιον η προσωπική μου εμπειρία από τα τελευταία μου αυτοκίνητα Tiguan 1.4 TSI 4 Motion 2008-2014, SeatLeonTDI 1.6 2014-σήμερα έχει ως εξής:
Οι δύο κινητήρες έχουν περίπου ίδια ροπή 240 – 250 Νm και μεγάλη διαφορά στην ιπποδύναμη 140 με 110 PS. Το 140 είναι συγκρατημένο νούμερο (σε όλες τις δυναμομετρήσεις είναι γύρω στα 160 PS). Επίσης υπάρχει μεγάλη διαφορά βάρους (+250 κιλά) και αρνητικό ρόλο στην κατανάλωση παίζει και η τετρακίνηση. Λοιπόν έχουμε και λέμε:
Οι επιδόσεις κατά την προσωπική μου γνώμη πάνω κάτω οι ίδιες. Η βενζίνη υπερτερεί ψηλά (>3000 rpm) το dieselχαμηλά (παρόλο τον κομπρέσσορα του Tiguan).
Hκατανάλωση: στην πόλη Tiguan σταθερά πάνω από 11 lt/100Km) που έφθανε 14-15 αν πίεζες. Το Leon ποτέ δεν ξεπερνά τα 6.5 (μέση 5.8 με βαρύ πόδι). Στην εθνική οι διαφορές πολύ μικρότερες (γύρω στα 6 Tiguan με 4.5 Leon στα 140Κm).
Η αίσθηση: το πετρέλαιο πολύ πιο γλυκό και αγχολυτικό (βλέπε λάμπα :tongue:) με πολύ λιγότερες αλλαγές μαζεύεις χιλιόμετρα χωρίς να το καταλάβεις. Βενζίνη αν θες επιθετική οδήγηση (βλέπε τρανζίστορ>:() . Προσωπική επιλογή; Πετρέλαιο χωρίς δεύτερη σκέψη.
Όσο για αξιοπιστία; Δεν είχα κάποιο σημαντικό πρόβλημα με τον TSI (110.000Κm) (δύο αισθητήρες από τους δεκάδες που έχει) αν και στο τέλος ακουγόταν η καδένα του εκκεντροφόρου. Όπως μου είπαν, μιας και ο τεντωτήρας είναι υδραυλικός, ήθελε αλλαγή με αρκετά υψηλό κόστος. Αυτός είναι και ένας λόγος αστοχίας των TSI αν δεν γίνει η αλλαγή.
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.767
Reaction score
79.409
Η αίσθηση: το πετρέλαιο πολύ πιο γλυκό και αγχολυτικό (βλέπε λάμπα :tongue:) με πολύ λιγότερες αλλαγές μαζεύεις χιλιόμετρα χωρίς να το καταλάβεις. Βενζίνη αν θες επιθετική οδήγηση (βλέπε τρανζίστορ:() .
Δηλαδή τσίκεν = πετρέλαιο.
Και φόξεζ = βενζίνη.

 


Μηνύματα
2.886
Reaction score
264
Πες στο φιλο σου οτι με λιγοτερα χρηματα απο αυτα που εδωσες και χωρις αλλαγη εξατμισης,κερδιζει 25 ιππους στον TSI και μετα δεν θα μπορεις να τον δεις ουτε με κυαλια...

αυτα τα μοτερ φιλε μου αν τα πιεσεις λιγακι κατεβαζουνε την βενζινη σαν γαργαρο νερακι,αν τους βαλεις και προγραμμα στον εγκεφαλο καταστραφηκες οικονομικα.Ωραια τα γκαζια αλλα τα λεφτα δεν μας περισευουνε.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.891
Μηνύματα
3.066.739
Members
38.627
Νεότερο μέλος
Athanasios1962
Top