- Μηνύματα
- 11.357
- Reaction score
- 14.899
αντε ρε με τα κουφαλογα...Abbey road studios
![]()
![]()
αντε ρε με τα κουφαλογα...Abbey road studios
![]()
![]()
H Deutsche Gramophone?Το Abbey road αν δεν κάνω λαθος ειχε πάντα B&W (οπως και εγω άλλωστε)
Αυτο δεν δείχνει καποια παγκόσμια αυξητική τάση.
Δεν είπα ούτε αν ισχύει, ούτε αν μου αρέσει, τίποτα τέτοιο.Και γιατί τότε αυξάνονται (αργά αλλά αυξάνονται) τα studios στο εξωτερικό που αλλάζουν τον εξοπλισμό τους σε High-End ή ακόμα και Ultra High-End
Δεν νομίζω ότι υπάρχουν τα νούμερα που ψάχνεις γιατί αποτελεί τεράστια έρευνα για να γίνει σωστά. Και ποιός θα το κάνει και γιατί.Μερικές φορές αναρωτιέμαι γιατι δεν μπορουμε να συνεννοηθούμε ....
Δεν πήρα καποια θέση οταν είπα πως η παρακάτω πρόταση χρειάζεται τεκμηρίωση:
Δεν είπα ούτε αν ισχύει, ούτε αν μου αρέσει, τίποτα τέτοιο.
Είπα πως μια τετοια αναφορά πρέπει να εχει κάποιο λινκ αλλιως ειναι ανεπαρκής (το λιγοτερο).
Θα μπορούσε να διατυπωθεί ως:
"Πολλα μεγάλα και φημισμένα στούντιο χρησιμοποιούν παθητικά ηχεία" και με δυο φωτό, και αρκούσε ως επιχείρημα.
Οταν μιλάμε για "αύξηση , αργή αλλα σταθερή" δείχνουμε ΚΑΙ νούμερα.
ενα πραμα οπωςΑν με ρωτήσεις αν παίζει καλά το παθητικό με τον ενισχυτή του, θα σου πω ασφαλώς παιζει καλά, πολύ καλά μάλιστα, είναι εξαιρετικό ηχείο κι εξαιρετικός ενισχυτής. Όμως, το ενεργό συνεχίζει να παίζει πιο καλά.![]()
Σε αυτο θα συμφωνησω. Ισχυει (σε διαφορετικό βαθμο αναλογα τη μαρκα - δεν ισχυει για τα κιιΠάντως εδώ αναφέρει πως τα b&w οδηγούνται passive bi-amped απο τους classe στα abbey road . Είχα διαβάσει πριν λίγα χρόνια και ένα πιο αναλυτικό θρεντ , αλλά δυστηχώς δεν βρίσκω πηγή.
Εχω δουλέψει στο παρελθόν daw και post πάνω σε διάφορα ενεργά (genelec , roland , event) και η άποψη μου είναι η εξής : Με τα ενεργά κινδυνεύεις να μεταφέρεις το αγχος της δουλειας (mixing , daw, mastering) στο σπίτι.....
![]()
Αυτό το θέμα είναι του 2006. Μήπως 10 χρόνια μετά έχουν αλλάξει τα πράγματα;Πάντως εδώ αναφέρει πως τα b&w οδηγούνται passive bi-amped απο τους classe
Ειναι αυτο που λέμε:Εδω απο εναν ειδικο πραγματικό μεταξυ αλλων ενδιαφεροντων πραγματων κρατω το εξης το ποιο εχει και σχεση με το αυτο το θεμα
Πως φροντιζουν να υπαρχει λαθος επιτηδες για να αποκτησει συναισθημα κ να γινει λιγοτερο στουντιακο και περισσοτερο live το αποτελεσμα (σημειο βιντεο 12:00 - )
Αυτο λοιπον κανει και ενας λαμπατος πχ ενισχυτης τα διαφορα καλωδια κτλ και τελικα αυτο ζηταμε εμεις που μας αρεσει αυτος ο ηχος
Και σήμερα τα ίδια αναφέρουν. Τώρα να κάνανε active μοντα στα 800d? Τα στουντιο γενικα δεν κάνουν τετοια , τα αλλάζουν όλα μονομιάς. Πάντως δεν λέει κάτι αυτό , και στο sierra στην Αθηνα mastering κανουνε με 801d passive αλλά κατα 90% ταινίες και σειρές....Αυτό το θέμα είναι του 2006. Μήπως 10 χρόνια μετά έχουν αλλάξει τα πράγματα;
Αλλο η παραγωγή, αλλο η αναπαραγωγη.φαινεται παντως πως την υψηλη πιστοτητα δεν την θελουν ουτε οι καλλιτεχνες ουτε οι ηχοληπτες...αλλα συμφωνουμε απολυτα ειναι τι θελει ο καθενας
Μία καλή και τίμια απάντηση είναι το "δεν ξέρω". Μας γλιτώνει και από την ευθύνη να βρούμε στο μέλλον μία άλλη απάντηση και να πρέπει να δικαιολογήσουμε ότι είμαστε μικροί και κάναμε λάθος.Γιατί θείο έχει παθητικά το τάδε στούντιο;
Πιθανές απαντήσεις:
1. Να μη σε νοιάζει.
2. Ρώτα τους, παρατά με.
3. Γιατί είναι μαλάκες.
Ξέρω ότι δυσκολευεστε με αυτές τις απαντήσεις, ασχέτως αν είναι όλες σωστές. Τες πα, ας πιάσουμε το μπλα μπλα..
![]()
καταλαβαινω τι λες και το πως το βλεπειςΑλλο η παραγωγή, αλλο η αναπαραγωγη.
Παράδειγμα: ο ζωγράφος Χ, ζωγραφίζει εναν θολό και σκοτεινό πίνακα, γιατι έτσι εμπνεύστηκε. Εσύ θα θαυμάζεις τον πίνακα αυτόν με θολά και σκούρα γυαλιά;;;;;;;;
Μπορεί απλώς κάποιοι απ' αυτούς να βάζουν το συναίσθημα που θα αισθανθεί ο ακροατής πάνω απο την "υποτιθέμενη" τεχνική αρτιότητα, και ηχογραφώντας έτσι να το πλησιάζουν περισσότερο.φαινεται παντως πως την υψηλη πιστοτητα δεν την θελουν ουτε οι καλλιτεχνες ουτε οι ηχοληπτες...αλλα συμφωνουμε απολυτα ειναι τι θελει ο καθενας