Ενισχυτης για Infinity Kappa 400

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.010
Reaction score
145.062
Το προβλημα απο οτι καταλαβα ειναι το tweeter
Όχι.

Το πρόβλημα, όπως δεν κατάλαβες ακόμα, είναι η ανεπάρκεια οδήγησης.

Τα ηχεία αυτά, απαιτούν ισχύ 150 βατ διαθέσιμη, άρα ο ενισχυτής θα πρέπει να είναι 300 βατ για να έχεις 3 ντιμπι χεντρουμ.

Κάνε και δυό δοκιμές με 2 ενισχυτές τέτοιας ή μεγαλύτερης ισχύος, αφού σου αρέσουν οι δοκιμές.

Έκανες δυό δοκιμές με ενισχυτές 75 και 90 βατ, δες και το πολύ παραπάνω πως ακούγεται. ;)
 

Μηνύματα
1.830
Reaction score
1.064
Μα τα ηχεια αναγραφουν στα specs 35 εως 150 w. Ειναι ανεπαρκεια οδηγησης να ακουγετε μια χαρα παντου εκτος απο το προβολικο tweeter?
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.668
Reaction score
91.765
Μα τα ηχεια αναγραφουν στα specs 35 εως 150 w. Ειναι ανεπαρκεια οδηγησης να ακουγετε μια χαρα παντου εκτος απο το προβολικο tweeter?
Ο Εαρ εννοεί πως το τουιτερ σου φαινεται προβολικο επειδή δεν αναπαράγονται σωστα οι μεσαίες και οι χαμηλές, λόγω ανεπάρκειας οδήγησης. Και έτσι δημιουργείται ανισορροπία και προβάλλει το τουιτερ.
 

Μηνύματα
1.830
Reaction score
1.064
Ευχαριστω για τη διευκρινηση! Το googlara αυτο που ειπε ο ear αλλα δεν βρηκα τιποτα Αχρηστο αυτο το internet . Τεσπα εγω εγραψα οτι παιζει καλα χαμηλα μεσαιο χαμηλα παντως . Για να παρεις μια ιδεα .....ναι θα το πω..εχω βαλει μπροστα απο το τουιτερ ενα λεπτο φυλλο απο χαρτομαντηλο αυτοκινητου για να το ισσοροπησω στα αυτια μου .
 

Μηνύματα
518
Reaction score
460
Ακουσα 2 ενισχυτες της ταξεως των 500 €. Advance Acoustic x i-90 και CA azur 651
O Πρωτος πιο γλυκοηχος αλλα παρολο 90 w για να ακουστουν ολα τ οργανα επρεπε να ανεβασω ενταση το οποιο δεν με βολευει Ο Cambridge Αρπαζε απο χαμηλα 75 w ,ισσοροπημενος ομως δεν ελυσε το προβλημα στις μεσαιο ψηλεσ συχνοτητες . Το προβλημα απο οτι καταλαβα ειναι το tweeter που ειναι CMMD και προβαλει πιο εντονα τα ψηλα , Μηπως εαν αλλαζα τα tweeter σε soft dome ? Χαζομαρα?
Γιατι το κες αυτο;αλλάζεις τα τουιτερ,μετατρέπεις τα κροσοβερ και έχεις ενα άλλο ηχείο ,που δεν έχεις ιδέα πως θα ακούγεται και εάν θα σου αρέσει
 

Μηνύματα
1.830
Reaction score
1.064
Ψαχνοντας βρηκα αυτο στο you tube Αυτος ο τυπος περιγραφει επακριβως ( 2- 4 λεπτο) αυτο που ακουω και εγω στο ηχειο
Προτεινει καποιο warm sound ενισχυτη- τελικο κλπ Τι θα μπορουσα να κοιταξω μεχρι τα 800 ?
 

Μηνύματα
2.750
Reaction score
5.990
Μα τα ηχεια αναγραφουν στα specs 35 εως 150 w. Ειναι ανεπαρκεια οδηγησης να ακουγετε μια χαρα παντου εκτος απο το προβολικο tweeter?
Μήπως έχουν σχεδιαστεί να παίζουν με τις σίτες στην θέση τους; Επίσης θα μπορούσες να δοκιμάσεις αυξομειώσεις στο ύψος του tweeter σε σχέση με τη θέση ακρόασης ή ακόμη και δίνοντας κάποια κλίση στα ηχεία...
 


Μηνύματα
1.830
Reaction score
1.064
Καλημερα και ευχαριστω για τις προτασεις σας . Καταρχην να πω οτι εχω δοκιμασει θεσεις διαφορες στα ηχεια χωρις ιδιαιτερο αποτελεσμα . Προενισχυτη μπορω να χρησιμοποιησω μονο απο το Marantz hd dac1 . Δεν ειμαι γνωστης των matching ενισχυτων - προ - ηχειων . Παω μμε το ακουσμα!
Απο οι εχω καταλαβει το πιο σημαντικο κομματι στο θεμα τησ ηχητικης ταυτοτητας ειναι στον προενισχυτη. Ο τελικος αναλαμβανει αυτο το κομματι καθολου η εστω μικρο ποσοστο. Σωστα?
 
Last edited:

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
19.076
Reaction score
53.788
- ιδανικά κανένα στοιχείο δεν πρέπει να έχει χαρακτήρα , αλλά στην πράξη όλα έχουν , οπότε προχώρα με το αυτί , και να θυμάσαι πως η τελική ηχητική ταυτότητα βασίζεται στα ηχεία και πως αυτά διεγείρουν τον χώρο
 



Μηνύματα
1.830
Reaction score
2.288
Ψαχνοντας βρηκα αυτο στο you tube Αυτος ο τυπος περιγραφει επακριβως ( 2- 4 λεπτο) αυτο που ακουω και εγω στο ηχειο
Προτεινει καποιο warm sound ενισχυτη- τελικο κλπ Τι θα μπορουσα να κοιταξω μεχρι τα 800 ?
Εγω παντως θα εκανα πρωτα μερικους πειραματισμους μηχανικης ισοσταθμισης με δαχτυλιδια απο ηχοαποροφητικο υλικο γυρω η εμπρος απο το τουιτερ, μια που ειναι ανεξοδοι και ειναι πολυ πιθανο να λειτουργησουν.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.668
Reaction score
91.765
Ανεβασε μερικές φωτο του χώρου , απο την θεση ακροασης προς τα ηχεια, και περιμετρικές ληψεις γύρω-γύρω
 


Μηνύματα
1.830
Reaction score
1.064
Εγω παντως θα εκανα πρωτα μερικους πειραματισμους μηχανικης ισοσταθμισης με δαχτυλιδια απο ηχοαποροφητικο υλικο γυρω η εμπρος απο το τουιτερ, μια που ειναι ανεξοδοι και ειναι πολυ πιθανο να λειτουργησουν.
Εχω βαλει οπως εχω γραψει ενα πολυ λεπτο φυλλο απο χαρντομαντηλο ωστε να το περιορισει και το καταφερνει αλλα με απωλειες αρκετεσ στα πριμα . Ισως κοψω ενα κομματι ηχοαπορροφητικουλικο να το βαλω γυρω απο το tweeter
 

Μηνύματα
1.830
Reaction score
2.288
Εχω βαλει οπως εχω γραψει ενα πολυ λεπτο φυλλο απο χαρντομαντηλο ωστε να το περιορισει και το καταφερνει αλλα με απωλειες αρκετεσ στα πριμα . Ισως κοψω ενα κομματι ηχοαπορροφητικουλικο να το βαλω γυρω απο το tweeter
Κανονικα χρειαζεται μια μετρηση για να δεις ποια περιοχη συχνοτητων σου δημιουργει το ακουστικο προβλημα και μετα να υπολογισεις το μηκος κυματος αυτης της περιοχης και οτι βαλεις να ειναι σε αυτο το μεγεθος.
Η μπαφλα αντανακλα και ενισχυει ολες τις συχνοτητες που εκπεμπουν τα μεγαφωνα που εχουν μηκος κυματος μικροτερο απο αυτην.
Η τοποθετηση ηχοαποροφητικων δακτυλιων διαμετρου ισης με το μηκος κυματος της προβληματικης περιοχης συχνοτητων θα μειωσει θεωρητικα κατα καποια db την αντανακλαση αρα και την ενισχυση εκεινων των συχνοτητων.
Το παχος, η εσωτερικη και η εξωτερικη διαμετρος των δαχτυλιδιων θα επηρεασουν το ευρος των συχνοτητων στο οποιο θα επιδρουν.
Ισως να γινει δουλεια, ισως οχι (αν πχ το προβλημα οφειλεται σε συντονισμους των μεγαφωνων δεν θα γινει δουλεια) αλλα δεν χανεις τιποτα να δοκιμασεις.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.010
Reaction score
145.062
- γιατί όμως , δεν ισχύει ;
Όπως το έγραψες ακριβώς, όχι.

Τα ηχεία στις μέρες μας δεν είναι εντελώς κουκουρούκου, τα περισσότερα έχουν μία σχετικώς αξιοπρεπή συμπεριφορά στο φάσμα. Το αντίθετο συμβαίνει στους χώρους ακρόασης, οι οποίοι έχουν μία εντελώς αναξιοπρεπη συμπεριφορά στο φάσμα, με αποτέλεσμα ένα σχετικώς νορμάλ ηχείο να ακούγεται χάλια στο χώρο μας, και φυσικά να ακούγεται διαφορετικά από χώρο σε χώρο.

Δηλαδή, η ηχητική ταυτότητα του χώρου επιβάλλεται στην όποια ηχητική ταυτότητα του ηχείου.

Δηλαδή ακούς το χώρο, ακούς πως παίζει ο χώρος, και δεν ακούς το ηχείο, δεν ακούς πως παίζει το ηχείο.

Το ηχείο απλώς διεγείρει το χώρο, εκεί σταματάει το έργο του. Μετά αναλαμβάνει τα ηνία ο χώρος και στο τέλος τη δική του ηχητική σφραγίδα απολαμβάνεις, ασχέτως αν ασχολείσαι με καλώδια ρεύματος.. ;)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.010
Reaction score
145.062
Εγω παντως θα εκανα πρωτα μερικους πειραματισμους μηχανικης ισοσταθμισης με δαχτυλιδια απο ηχοαποροφητικο υλικο γυρω η εμπρος απο το τουιτερ, μια που ειναι ανεξοδοι και ειναι πολυ πιθανο να λειτουργησουν.
Εχω βαλει οπως εχω γραψει ενα πολυ λεπτο φυλλο απο χαρντομαντηλο ωστε να το περιορισει και το καταφερνει αλλα με απωλειες αρκετεσ στα πριμα . Ισως κοψω ενα κομματι ηχοαπορροφητικουλικο να το βαλω γυρω απο το tweeter
Κανονικα χρειαζεται μια μετρηση για να δεις ποια περιοχη συχνοτητων σου δημιουργει το ακουστικο προβλημα και μετα να υπολογισεις το μηκος κυματος αυτης της περιοχης και οτι βαλεις να ειναι σε αυτο το μεγεθος.
Η μπαφλα αντανακλα και ενισχυει ολες τις συχνοτητες που εκπεμπουν τα μεγαφωνα που εχουν μηκος κυματος μικροτερο απο αυτην.
Η τοποθετηση ηχοαποροφητικων δακτυλιων διαμετρου ισης με το μηκος κυματος της προβληματικης περιοχης συχνοτητων θα μειωσει θεωρητικα κατα καποια db την αντανακλαση αρα και την ενισχυση εκεινων των συχνοτητων.
Το παχος, η εσωτερικη και η εξωτερικη διαμετρος των δαχτυλιδιων θα επηρεασουν το ευρος των συχνοτητων στο οποιο θα επιδρουν.
Ισως να γινει δουλεια, ισως οχι (αν πχ το προβλημα οφειλεται σε συντονισμους των μεγαφωνων δεν θα γινει δουλεια) αλλα δεν χανεις τιποτα να δοκιμασεις.
Όλες αυτές οι καγκουριές θα πρέπει να αποφεύγονται όπως αποφεύγει ο δγιαλος το λιβάνι. :)

Η σχεδίαση ενός ηχείου είναι σοβαρή υπόθεση, γίνεται από σοβαρούς ανθρώπους, με γνώσεις μέσα στο κεφάλι τους, όχι με καγκουρίτιδα.

Αν κάποιες συχνότητες στο χώρο ενισχύονται τόσο πολύ που προκαλούν πονοκέφαλο στην ακρόαση, η μόνη αποδεκτή λύση - μπάλωμα είναι η ισοσταθμιση χώρου.

Αυτή μπορεί (και οφείλει) να υλοποιηθεί με 2 τρόπους: παθητικά και ενεργά.

Η παθητική ισοσταθμιση χώρου είναι η περιποίηση της ηχητικής του χώρου πχ με διαχυτικές διατάξεις. Στόχος είναι αφενός η ομοιογένεια των χρόνων αντήχησης στο φάσμα, αφετέρου ο περιορισμός της τιμής των χρόνων αντήχησης μεταξύ 0,2-0,4 δευτερόλεπτα, σύμφωνα με τις ισχύουσες προδιαγραφές ακρόασης υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής.

Η ενεργή ισοσταθμιση χώρου πραγματοποιείται με μετρήσεις και χρήση DSP, όπως λόγου χάριν το αγαπημένο του ντιμιφουτ Dirac.

Όλες οι υπόλοιπες μπακαλολυσεις από αλλαγής τουιτερ έως φίμωσης του γουεϊβγκαϊντ του μεγαφώνου με απορροφητικό υλικό ή χαρτοπετσέτες και οι συναφείς χαριτωμενιές, αποτελούν γελοίες γραφικότητες οφειλόμενες σε γιγαντιαίου επιπέδου άγνοια του όλου θέματος.

Με συγχωρείτε αν τα γραφόμενά μου θίγουν τις πρακτικές σας, αλλά τα γραφόμενα αυτά είναι οι ισχύοντες νόμοι της φυσικής εφαρμοσμένοι στην τεχνολογία του οντιο. Δι φακτς οφ λαιφ.

Εξ'αλλου θίγονται οι πρακτικές σας, κι όχι οι έξοχες και συμπαθέστατες προσωπικότητές σας, άρα, χαλαρά, όσο ζεις μαθαίνεις. ;)
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • rose.athens
    Not in the mood Mod

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.202
Μηνύματα
3.045.212
Members
38.539
Νεότερο μέλος
jabe
Top