- Μηνύματα
- 30.040
- Reaction score
- 29.790
Διότι αλλάζοντας την εν σειρά αντίσταση σε ένα μεγάφωνο, αλλάζει το σημείο κρος μόνο του ενός μεγαφώνου και εμφανίζονται τα κενά στο φάσμα, ή αυξάνεται η αλληλοεπικάλυψη των μεγαφώνων, δηλαδή αχταρμας που δε διορθώνεται με τίποτα. Ηλεκτρικά το σημείο κρος υπολογίζεται με βάση την εμπέδηση του μεγαφώνου. Για να ρίξεις τη στάθμη του τουιτερ, χρειάζεται διαιρέτης τάσης, αλλιώς L pad, δηλαδή 2 αντιστάσεις, μία εν σειρά και μία παράλληλα. Αυτό θα επηρεάσει μόνο το ζομπελ, κι όχι το σημείο κρος, το οποίο παραμένει σταθερό με L pad πτώσης ευαισθησίας.
Η τοποθέτηση μιας εν σειρά αντίστασης στο τουιτερ, ανήκει απλώς στην κατηγορία των καγκουριών.
Ταυτόχρονα, αυτή η λύση της εν σειρά αντίστασης, δεν λύνει το πρόβλημα της τονικής αλλοίωσης, απλώς κατεβάζει τη στάθμη του μισού ακουστού φάσματος, αν πρόκειται για ηχεία 2 δρόμων, δηλαδή μετατοπίζει το πρόβλημα σε χαμηλότερη στάθμη, μαζί με το υπόλοιπο φάσμα του μεγαφώνου, χωρίς να λύνει το πρόβλημα, ενώ ταυτόχρονα προσθέτει πρόβλημα μετατόπισης του σημείου κρος.
Δεν κάνω την τρίχα ΤΡΙΧΙΑ μαρκούλη μου, δίνω ορθές οδηγίες.![]()
Π@π@ρια μάντολες.
Μιλάω για τον διαιρέτη τάσης του tweeter, Κωστάκη. Το είπα και τον άνθρωπο που άνοιξε το νήμα. Αλλάζοντας την μία εκ των δύο απλά αλλάζεις την τάση που πάει στο μεγάφωνο. Το κόβει 1-2-3 db και βλέπει αν του αρέσει. Τι δουλειά έχει το σημείο κρόςς?
Εγω δεν είπα να αλλάξει το σημείο κρόςς. Την ισοσστάθμιση του tweeter να αλλάξει. Ποιος μίλησε για ζομπελ? Ότι θές λες. Ούτε κάν ανέφερα εν σειρά έξτρα αντίσταση στο tweeter.
Αν θεωρείς τις οδηγίες σου ορθές be my guest.
Είναι σαν να πυροβολείς αλογόμυγα με μπαζούκας.
