Ανείπωτη τραγωδία σε πάρκινγκ, στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
41.615
Reaction score
83.946
Ένα αποκαλυπτικό βίντεο ντοκουμέντο από Porsche Carrera που «χάνει» το ένα της ελαστικό την ώρα που κινείται με ταχύτητα 332 χλμ./ώρα.

 
  • Like
Reactions: Pin

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.887
Reaction score
44.743
Eγώ όταν έπαιρνα το αμάξι του πατέρα μου (όχι Πόρσε δυστυχώς,αλλά Κορόλα - σκοτώστρα) του πινα το αίμα,γιατί με ταλαιπωρούσε μέχρι να μου το δώσει...αν είσαι πιτσιρικάς,εν πολλοίς σε φυλάει ο Θεός...
Ετσι καπως αγαπητε... :)
Να ας πουμε το αυτοκίνητο δεν ειναι πλειστεισον λαπτοπ ταμπλετ κινητο ή το πουλοβερ του μπαμπα το παιρνω το φοραω στα κρυφα... (διαφημηση πουρλαν /-γ-καζολιν δηλαδη)..
Προσωπικα δεν μπορω να οδηγησω αυτοκινητο αλλου δεν νιοθω ανετα/οικια ..σαφως κ αποτελω εξαιρεση.. αλλα νομιζω οτι μια συνεση σε αυτα τα θεματα λειπει.
(Το ιδιο παθαινω κ με τα πικαπ φιλων/γνωστών μου)
Δεν ειναι μονο υπερεκτίμηση δυνατοτητων ειναι αγνοια κινδυνου (κυριως στις μικρες ηλικιες). Υπενθυμιζω οτι οι μεγαλητεροι σταδιακα συνηθίσατε τον δρομο κ την αισθηση οδήγησης κατι που δεν ειναι ευκολο στα σύγχρονα οχήματα.
Απ'οτι αντιλαμβάνομαι η οδηγικη συμπεριφορά των μελων ειναι σε πολυ ικανοποιητικο επιπεδο κ με χαροποιεί :)
Ροκ ν ρολ ! :)
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.179
Reaction score
98.996
Έγραψα εγώ κάτι τέτοιο;

Η οικτρή μειοψηφία, ευθύνεται για δυσανάλογα μεγαλύτερα δεινά από την πλατιά πλειοψηφία στο αυτοκίνητο. Είναι λιγότεροι αλλά είναι πιο επικίνδυνοι σε σχέση με τον αριθμό τους και σύμφωνα με τις κοινωνικές μελέτες. Αν θέλεις ψάξτο, αν όχι δεν με πολυαπασχολεί.

Εγώ πάντως όταν βλέπω μεγάλο τζιπ με μαύρα τζάμια ή κωλοφταγμένο αυτοκίνητο πολυτελείας, έχω λίγο το χτυποκάρδι ότι θα με φάει. Το ίδιο βέβαια και με ένα κωλοφτιαγμένο μικρό αυτοκίνητο ή με ένα παλιό και τρακαρισμένο ολούθε.
Μου αρέσουν κι εμένα οι στατιστικές όταν όμως μπορούν να εξαχθούν αποτελέσματα με πρακτική σημασία. Υπάρχουν τόσες πολλές παράμετροι στα σοβαρά τροχαία ατυχήματα που το οικονομικό status των εμπλεκομένων είναι ψύλλος στ' άχυρα.

Καταρχάς, για τα ΒΠ που ανέφερες, το ποσοστό των πλουσίων οδηγών είναι πάρα πολύ μικρό. Η μεγάλη πλειοψηφία είναι οδηγοί της μεσαίας τάξης. Μπορεί οι πλούσιοι να είναι πολλαπλάσιοι από ένα δυτικό προάστιο, αριθμητικά όμως είναι ελάχιστοι. Είναι τόσο λίγοι στην Ελλάδα που ακόμα κι αν είναι συγκεντρωμένοι όλοι σε 4-5 περιοχές πάλι δεν αλλάζουν αισθητά τα στατιστικά. Φυσικά, το ότι κάποιος έχει ένα αυτοκίνητο καλύτερο του μέσου όρου δεν τον κατατάσσει στους πλούσιους. Εκτός κι αν θεωρούμε πλούσιο οποιονδήποτε βρίσκεται "πάνω από εμάς".

Ένα άλλο στοιχείο για τους πολύ ευκατάστατους είναι ότι ζούνε πιο απομονωμένοι και δεν κυκλοφορούν συχνά ανάμεσα στους υπόλοιπους.

Και βέβαια ισχύει ότι οι πλουσιότεροι οδηγοί είναι πιο επιρρεπείς σε παραβατικές συμπεριφορές. Αυτή η έπαρση του "ισχυρού" υπάρχει όμως παντού. Για παράδειγμα, ένας οδηγός φορτηγού μπορεί να θεωρεί δύναμη το μέγεθος του οχήματος, όπως κι ένας οδηγός τζιπ (που μπορεί να είναι ένα φτηνό ΚΙΑ). Το ίδιο κι ένας οδηγός καινούργιου αυτοκινήτου (ανεξαρτήτως κόστους) μπορεί να περιφρονεί κάποιον με αμάξι 15ετίας. Η ο κάτοχος του φτιαγμένου γρήγορου αυτοκινήτου να απαιτεί να κάνουν όλοι άκρη για να περάσει.

Αυτό που θα επιθυμούσα προσωπικά να αποφευχθεί από τέτοιες σοβαρές συζητήσεις είναι να μην καταλήξουν όπως πολλές άλλες, ότι φταίνε κάποιοι άλλοι κι "εμείς" είμαστε οι σωστοί οπότε οι όποιες αλλαγές δεν μας αφορούν.


Υ.Γ. Η Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας δίνει πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία για τα τροχαία ατυχήματα:

Road traffic injuries

 



Μηνύματα
16.477
Reaction score
30.456
Η απάντηση στις αθλιότητες των διαφόρων Μανιων , "αντικαπιταλιστων", αλλά ταυτόχρονα και η απάντηση σε όσους εκμεταλλεύονται αυτές τις αθλιότητες για να εκφράσουν τον αντικομμουνισμο τους, δια χειρός Μπογιοπουλου.
http://www.imerodromos.gr/bogiopoulos-peri-laspologon-skoulikion-ke-orneon/
 

Μηνύματα
32.520
Reaction score
27.432
Ένα αποκαλυπτικό βίντεο ντοκουμέντο από Porsche Carrera που «χάνει» το ένα της ελαστικό την ώρα που κινείται με ταχύτητα 332 χλμ./ώρα.


ΕΓΩ ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΒΑΡΟΣ Η ΚΕΝΤΡΟΜΟΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ.

ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ ΚΑΙ ΞΕΝΑ ΣΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΝΕ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ

ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.

ΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΒΕΥΡΟΝ ΠΟΥ ΣΤΟΙΧΙΖΟΥΝ 25,000 ΕΥΡΩ ΑΝ

ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ 10 ΛΕΠΤΑ ΜΕ 400ΧΛΜ (ΠΡΑΓΜΑ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΒΕΒΑΙΑ)

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
 

Μηνύματα
32.520
Reaction score
27.432
ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ...
ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΜΝΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΡΟΣΤΥΧΙΑ ΟΠΩΣ
ΞΑΝΑ ΕΙΠΑ ΣΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΗΝΥΜΑ.
ΚΡΑΖΕΙ ΕΜΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΕΛΟΙΟ ΜΑΝΙΟ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ.
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΕΛΟΙΟΥΣ ΤΟΥ ΦΑΤΣΟΜΠΟΥΚΙΟΥ.....
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
8.517
Reaction score
9.562
Εγώ επιμένω ότι δεν φταίνε αυτοί! Όταν επιλέγουμε ένα κόμμα χωρίς να το ψάξουμε λίγο αυτά παθαίνουμε. Τι ήταν ο συριζα πριν λίγο καιρό, ένα κόμμα στα 3%.Καλέστηκε λοιπόν να κυβερνήσει! Με τι στελέχη ? με ΤΙΠΟΤΑ, μάζεψε λοιπόν ο αρχηγός του φίλους και συγγενείς, ότι βρήκε - με κανένα κριτήριο και καλέστηκε να κυβερνήσει. Δημιουργώντας πρόβλημα παντού! Εσωτερικά? Ότι έπιασε στα χέρια του το κατέστρεψε. Εξωτερικά? Δεν μπορεί να συνεργαστεί με κανένα, διότι δεν έχει το επίπεδο & τις γνώσεις. Έτσι αναγκαστικά κάνει τον καραγκιόζη, σε αυτούς yes ser και σε μας τον μάγκα, τον καμπόσο!
Ένα παιδί λοιπόν που δεν έχει κάνει τίποτα στην ζωή του, δεν έχει κουραστεί ποτέ, έχει αναλάβει την ευθύνη της διακυβέρνησης μιας χώρας, τι περιμένουμε από αυτόν? Ανάλογα και πολλά κάνει.
 
Last edited:

Μηνύματα
64
Reaction score
36
Ρε μη είστε κομπλεξικοί με τον πλούτο έλεος

Τα παιδιά των φτωχών δεν σκοτώνουν κόσμο;

Ποσό δύσκολο να καταλαβαίνετε ότι είναι θέμα οδηγικής και οχι μονο παιδείας ;
Η διαφορά του πλούσιου με του φτωχού είν πως ο πρώτος έχει την οικονομική δυνατότητα να ξεκαυλώνει σε πίστες ελεγχόμενα όπως και να εκπαιδευτεί στο να ελέγχει το γρήγορο όχημα του σε αντίθεση με τον φτωχό κάγκουρα που και αυτός σκοτώνει στο δρόμο αλλά η άθλια οικονομική του κατάσταση -που σε αυτή συμβάλει ο πατέρας του πρώτου γκουχ-για να απολαύσει κοινωνική αποδοχή κάποιου "κλαμπ" ή για να ρίξει γκόμενα ή να αναριχηθεί κοινωνικά (ναι εκει φτάνει το απαίδευτο μυαλό του,βλέπεις ο εργάτης δεν του μένει χρόνος χρήμα και ανάκαρα για εκπαίδευση ή απόλαυση) φτιάχνει το σαπάκι το σάξο και τρέχει στους δρόμους μιας πόλης.Και οι δύο για τους δικούς τους λόγους έχουν γραμμένους τους ανθρώπους γύρο τους σκοτώνοντας τους ,ο πλούσιος γιατι μαθαίνει να μη σέβεται και ο φτωχός για να γίνει σεβαστός (sic) στην μαριγούλα και στον πορτιέρη του σκυλάδικου τα κάνει όλα πόπα lol.
 

D

Deleted member 23222

Guest
Λιγότερα είναι η προφανής απάντηση, για λόγους ενεργητικής ασφάλειας.

Με την έλλειψη οδηγικής παιδείας όμως, δεν υπάρχει καμία βέβαιη απάντηση.

Σκοτωστρες δεν είναι οι Πόρσε, ίσα ίσα, το αντίθετο.
Και το ντιζελάκι, οικονομικό και στο δρόμο! Βεβαίως πιο οικονομικά θα τη βγάλεις με το υβριδικό.
Έχει καλό στέρεο, μη το συζητάς! Αξίζει.
Αυτά λένε και οι οπαδοί της οπλοκατοχής!!
Ενεργητική ασφάλεια έχεις όταν εν δυνάμει υπερτερείς....
Σε μια κοινωνία γεμάτη σκαραβαίους ή πόρσε η ενεργητική μένει ως ιδέα στα φρένα στα κρατήματα κλπ και είναι κοινή συνιστώσα...

Αλλά εφόσον δεχτούμε οτι για να προσεγγίσεις απλά κάποιες δυνατότητες των σούπερκαρς θέλει ειδικές ικανότητες, φρονώ οτι θα είχαμε πολλαπλάσια θύματα...
 

Μηνύματα
64
Reaction score
36
Πολλοί λεν για το κράτος για την αστυνομία για τους νόμους που δεν τηρούνται/εφαρμόζονται για πρόστιμα όπου εδώ υπάρχουν καθαρά για εισπρακτικούς λόγους για να κλείνουν καμιά δημοσιονομική τρύπα και ουδεμία σχέση έχουν με οδηγική συμπεριφορά όπου μεταξύ μας και άλλη έννοια να είχαν τίποτα δεν θα έλυναν. Ένα σχέδιο να γίνει μάθημα απο το δημοτικό παίρνοντας μια ώρα απο π.χ θρησκευτικά και αντι να πηγαίνουν τα παιδιά στην εκκλησία να κοινωνήσουνε θα μπορούσαν να γίνονται μαθήματα οδηγικής συμπεριφοράς σε ειδικούς διαμορφωμένους χώρους αλλά για όλους έχει ο Θεός η κλάψα και η μοιρολατρία.Αν το κράτος δεν θέλει θα μπορούσαν οι γονείς να το ζητήσουν/ φορείς να το στήσουν κατά τόπους αλλά μια το οικονομικό μια οι βενζινάδες θα γκρινιάζουν,οι αντιπρόσωποι οχημάτων και ανταλλακτικών θα ανέβουν στα κάγκελα και οι παπάδες θα θάβουν λιγότερο και γενικά όλο το καρτελάκι της αυτοκίνησης θα χάσει εύκολο χρήμα και δεν το θέλουμε αυτό ε;Η αρπακωλιά έχει το τίμημα της .

Στον τόπο μου παρέα μοτοκρασαδων ζήτησαν βοήθεια για πίστα μοτοκρος σε κάποιο χωράφι,αδιαφόρησαν οι τοπικοί άρχοντες,πήραν τα τσαπιά και φτιάξανε δύο ώστε να κάνουν το χόμπι τους ελεγμένο μακρυά από την πόλη .

Νταουνχιλάδες και αυτοί σκάψανε την πίστα τους στο βουνό με τσαπιά και εδώ απούσα οι τοπική αρχή.

Καρτάδες το ίδιο,καμιά βοήθεια απο πουθενά παρόλα αυτά βρήκαν ένα μέρος να ξεκαυλώνουν.

Και καταλήγουμε πως το κράτος/κυβέρνηση θα ασχοληθεί με αυτά που θα του δώσουν ψήφους προβολή και δεν θα ασχοληθεί με ευσυνείδητους χομπίστες (μειονότητες) που γνωρίζουν τους κινδύνους στο δρόμο και θέλουν με ασφάλεια να ξεκαυλώνουν.

Το κερασάκι βέβαια έρχεται όταν ο δήμος αποφασίζει να κάνει ένα δρόμο με 52 στροφές ανάβαση και όχι να διευρυνθεί σε πλάτος να οδηγείτε με ασφάλεια με συνέπεια να τον καταδικάζει να ειν επικίνδυνος στην καθημερινότητα ,να τρομάζει τους τουρίστες, να πωρώνει τα αμούστακα απαίδευτα παιδιά να κάνουν αναβάσεις καθημερινά με αποτέλεσμα τα ατυχήματα και όλα αυτά για 2 μέρες που 5 άτομα θα πουλήσουν 10 σουβλάκια και 20 μπύρες γιατί; ανάπτυξις!

Αυτό ειν ο πολιτισμός μας η κουλτούρα μας η (χριστιανική) ηθική μας και οτιδήποτε την διαταράξει πρέπει να ισοπεδωθεί με μπροστάρηδες το κράτος την εκκλησία κ τους τοπικούς τσιφλικάδες.

Ξέφυγα αλλά αυτά ειν γνωστά ,φανταστείτε!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.119
Reaction score
145.237
ΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΒΕΥΡΟΝ ΠΟΥ ΣΤΟΙΧΙΖΟΥΝ 25,000 ΕΥΡΩ ΑΝ

ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ 10 ΛΕΠΤΑ ΜΕ 400ΧΛΜ (ΠΡΑΓΜΑ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΒΕΒΑΙΑ)

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
Δεν υπάρχουν φτηνά ελαστικά υψηλών επιδόσεων, όλα είναι ιδιαίτερα ακριβά.

Βεβαίως οι δυνάμεις που ασκούνται είναι τεράστιες, και οι φθορές επίσης.

ενεργητική ασφάλεια έχεις όταν εν δυνάμει υπερτερείς....
Σε μια κοινωνία γεμάτη σκαραβαίους ή πόρσε η ενεργητική μένει ως ιδέα στα φρένα στα κρατήματα κλπ και είναι κοινή συνιστώσα...
Όχι, δεν είναι έτσι.
Σε μία κοινωνία γεμάτη μόνο σκαραβαίους, κάποιοι θα θέλουν να πάνε με 90 και κάποιοι με 120.
Ομοίως σε μία κοινωνία μόνο με Πόρσε. Επειδή έχει Πόρσε, δε σημαίνει ότι θα πηγαίνει με 260..

Και ασχέτως τι τελική πιάνει το όχημα του καθενός, οι νόμοι στους δρόμους είναι κοινοί για όλους, δεν αλλάζουν τα όρια ταχύτητας αν έχεις πολλά κυβικά..

Οι δυνατότητες όμως του οχήματος, αυξάνουν την ασφάλεια μετακίνησης, και πολλές δυνατότητες δεν έχουν σχέση με την ιπποδύναμη, όπως η τετρακίνηση ή τα χιονολαστιχα το χειμώνα στο παγωμένο οδόστρωμα.

Μην τα ισοπεδώνουμε όλα..
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
41.615
Reaction score
83.946
Ένα παιδί λοιπόν που δεν έχει κάνει τίποτα στην ζωή του, δεν έχει κουραστεί ποτέ, έχει αναλάβει την ευθύνη της διακυβέρνησης μιας χώρας, τι περιμένουμε από αυτόν? Ανάλογα και πολλά κάνει.
Λες και έχει εργαστεί κανένας ποτέ από όλους αυτούς που κυβέρνησαν από το 74 και μετά...και εννοώ κανονική δουλειά..όχι παρακολουθούμε σεμινάριο και κολλάμε και ένσημα

όλη η παρέα του πολυτεχνείου αγκιστρώθηκε στην εξουσία και έκαναν μπίζνες με τα λεφτά ΜΑΣ!

Οι γόνοι αυτονών κάνουν το ίδιο με τις πλάτες των γνωριμιών των πατεράδων τους και η συμφωνία είναι μπροστά διαφωνίες για να μην χάσουμε τα ζώα-πελατεία μας και στην Μύκονο γούστα και σαμπάνιες στα prive room..

καλή Ανάσταση παιδιά..
 

ika

News
Μηνύματα
19.327
Reaction score
17.142
Να μην ξεχνιόμαστε :
- Ένα αυτοκίνητο από μόνο του (είτε FERRARI είτε YUGO) δεν σκοτώνει, από τον οδηγό μέσα σκοτώνει. Πλούσιος ή φτωχός, αριστερός ή δεξιός, χριστιανός ή μωαμεθανός κοκ.
- Ένα όπλο από μόνο του (είτε πιστόλι είτε πολυβόλο) δεν σκοτώνει, όταν το χρησιμοποιήσει ο κάτοχος σκοτώνει. Πλούσιος ή φτωχός, αριστερός ή δεξιός, χριστιανός ή μωαμεθανός κοκ.

Δεν είναι θέμα μέσου, είναι θέμα χειρισμού του μέσου.
 


Μηνύματα
64
Reaction score
36
Να μην ξεχνιόμαστε :
- Ένα αυτοκίνητο από μόνο του (είτε FERRARI είτε YUGO) δεν σκοτώνει, από τον οδηγό μέσα σκοτώνει. Πλούσιος ή φτωχός, αριστερός ή δεξιός, χριστιανός ή μωαμεθανός κοκ.
- Ένα όπλο από μόνο του (είτε πιστόλι είτε πολυβόλο) δεν σκοτώνει, όταν το χρησιμοποιήσει ο κάτοχος σκοτώνει. Πλούσιος ή φτωχός, αριστερός ή δεξιός, χριστιανός ή μωαμεθανός κοκ.

Δεν είναι θέμα μέσου, είναι θέμα χειρισμού του μέσου.
Αλήθεια γιατί παράγουμε όπλα;για το κυνήγι;είμαστε κυνηγοί για επιβίωση;Στο ίδιο μήκος, γιατί παράγονται γρήγορα οχήματα ενώ τα όρια ταχύτητας κάνουν απαγορευτική την γρήγορη οδήγηση;!Γιατί πουλάνε εξατμίσεις σέμπρινκ για παπάκια και αγκραποβιτς για μηχανές όταν τα όρια θορύβου τις κάνουν απαγορευτικές;Ναι καλά κατάλαβες δεν ενδιαφέρει η ζωή αλλά μόνο το κέρδος και πάνω σε αυτό ειν δομημένος ο δυτικός πολιτισμός και κάνει πάρτι ο θάνατος.Δε φακτ οφ λαιφ που λεει και μια ψυχή εδω μέσα:)
 

Μηνύματα
64
Reaction score
36
Πόρσε, θανατηφόρο δυστύχημα ,νεαρός οδηγός και θυμήθηκα όταν γιος πλούσιου επιχειρηματία ήρθε στο γραφείο μου να ασφαλίσει την καινούργια συλλεκτική πόρσε του αξίας 120 χιλιάδων ευρώ και φάγαμε άκυρο απο την AIG με αιτιολογία πως δεν αναλαμβάνουν κίνδυνο 23 χρονου οδηγού δίχως να γνωρίζουν απο που προήλθε το χρήμα της αγοράς! και φυσικά της μη εμπειρίας να οδηγεί σούπερκαρ!Εδώ έχουμε ένα παράδειγμα μιας έμπειρης εταιρίας στο χώρο που αρνήθηκε να κερδίσει ένα πελάτη και ένα συμβόλαιο αξίας 1000 ευρώ τηρώντας μια αυστηρή γραμμή με τους νέους άπειρους οδηγούς και τα γρήγορα αμάξια.Φυσικά βρήκαμε εταιρία που ευχαρίστως ήθελε πλούσιο πελάτη και ακριβό συμβόλαιο γιατί που ξέρεις θα φέρει και άλλα;)
 

ika

News
Μηνύματα
19.327
Reaction score
17.142
Είναι δύσκολο να πει κάποιος με σιγουριά γιατί πρέπει να παράγουμε ακριβά αυτοκίνητα, ακριβές τηλεοράσεις, ακριβά ρολόγια κλπ.
Ίσως γιατί ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, ίσως γιατί άμα κάποιος έχει περισευούμενα να του τα πάρουμε. Εκεί που απαγορευότανε να υπάρχουν, κάποιος φοιτητής με ένα Lewis ή μια κούτα Malboro θυμόμαστε τι έκανε. Όμως αν δεν γινότανε αυτό με τα ακριβότερα, θα είχαμε ακόμα στα αυτοκίνητα την τεχνολογία του 1950, τα κινητά του 1995 στους υπολογιστές του 1980 κοκ.
Τα χρειαζόμαστε όλα αυτά? Έως ένα βαθμό ναι, πάλι όμως μπαίνει ο ανθρώπινος παράγοντας μέσα, που αποφασίζει τον δικό του βαθμό αναγκαιότητας. Τα άκρα δεν είναι ο κανόνας αλλά το πλαίσιο μέσα στο οποίο συμβαίνουν τα γεγονότα.
Αλλοιώς γιατί πχ χρειαζόμαστε και τα φάρμακα και δεν αφήνουμε την φύση να κάνει την επιλογή της?
 

Μηνύματα
64
Reaction score
36
Είναι δύσκολο να πει κάποιος με σιγουριά γιατί πρέπει να παράγουμε ακριβά αυτοκίνητα, ακριβές τηλεοράσεις, ακριβά ρολόγια κλπ.
Ίσως γιατί ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, ίσως γιατί άμα κάποιος έχει περισευούμενα να του τα πάρουμε. Εκεί που απαγορευότανε να υπάρχουν, κάποιος φοιτητής με ένα Lewis ή μια κούτα Malboro θυμόμαστε τι έκανε. Όμως αν δεν γινότανε αυτό με τα ακριβότερα, θα είχαμε ακόμα στα αυτοκίνητα την τεχνολογία του 1950, τα κινητά του 1995 στους υπολογιστές του 1980 κοκ.
Τα χρειαζόμαστε όλα αυτά? Έως ένα βαθμό ναι, πάλι όμως μπαίνει ο ανθρώπινος παράγοντας μέσα, που αποφασίζει τον δικό του βαθμό αναγκαιότητας. Τα άκρα δεν είναι ο κανόνας αλλά το πλαίσιο μέσα στο οποίο συμβαίνουν τα γεγονότα.
Αλλοιώς γιατί πχ χρειαζόμαστε και τα φάρμακα και δεν αφήνουμε την φύση να κάνει την επιλογή της?
Το παράδοξο με τους νόμους στο τι επιτρέπουν και τι παράγεται δεν το βλέπεις;Αυτό θίγω και οχι την αναγκαιότητα αυτών όπου ένα ακριβό αμάξι ειν καθαρά θέμα πρεστιζ και διαφοροποίησης απο την πλέμπα μιας και ο νόμος δεν σου επιτρέπει να τρέχεις εκτος πίστας και τα όπλα που έθιξα, ε ξέρουμε πως ειν επιβολή καταστολή και επικράτηση διαιώνιση άρχουσας τάξης και φυσικά μπίζνας.Όλα έχουν την θέση τους στην κοινωνία αλλά κάποια πράγματα ενώ πλασάρονται για το κοινό καλό τελικά υπάρχουν για εξουσια δυναμη πλουτο.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.306
Μηνύματα
3.047.774
Members
38.538
Νεότερο μέλος
intergrale
Top