- Μηνύματα
- 41.613
- Reaction score
- 83.940
Ένα αποκαλυπτικό βίντεο ντοκουμέντο από Porsche Carrera που «χάνει» το ένα της ελαστικό την ώρα που κινείται με ταχύτητα 332 χλμ./ώρα.
Ετσι καπως αγαπητε...Eγώ όταν έπαιρνα το αμάξι του πατέρα μου (όχι Πόρσε δυστυχώς,αλλά Κορόλα - σκοτώστρα) του πινα το αίμα,γιατί με ταλαιπωρούσε μέχρι να μου το δώσει...αν είσαι πιτσιρικάς,εν πολλοίς σε φυλάει ο Θεός...
Μου αρέσουν κι εμένα οι στατιστικές όταν όμως μπορούν να εξαχθούν αποτελέσματα με πρακτική σημασία. Υπάρχουν τόσες πολλές παράμετροι στα σοβαρά τροχαία ατυχήματα που το οικονομικό status των εμπλεκομένων είναι ψύλλος στ' άχυρα.Έγραψα εγώ κάτι τέτοιο;
Η οικτρή μειοψηφία, ευθύνεται για δυσανάλογα μεγαλύτερα δεινά από την πλατιά πλειοψηφία στο αυτοκίνητο. Είναι λιγότεροι αλλά είναι πιο επικίνδυνοι σε σχέση με τον αριθμό τους και σύμφωνα με τις κοινωνικές μελέτες. Αν θέλεις ψάξτο, αν όχι δεν με πολυαπασχολεί.
Εγώ πάντως όταν βλέπω μεγάλο τζιπ με μαύρα τζάμια ή κωλοφταγμένο αυτοκίνητο πολυτελείας, έχω λίγο το χτυποκάρδι ότι θα με φάει. Το ίδιο βέβαια και με ένα κωλοφτιαγμένο μικρό αυτοκίνητο ή με ένα παλιό και τρακαρισμένο ολούθε.
6193 ψήφοι και γίνεσαι και βουλευτής και συντονιστής του τμήματος υγείας.Στα 70 του θα αναθεωρήσει? Πρακτικά δεν γίνεται να κάνουν ότι ξύπνησαν, μετά τι ιδεολογία θα πλασάρουν για να τους ξαναψηφίσουν?
Ένα αποκαλυπτικό βίντεο ντοκουμέντο από Porsche Carrera που «χάνει» το ένα της ελαστικό την ώρα που κινείται με ταχύτητα 332 χλμ./ώρα.
Η διαφορά του πλούσιου με του φτωχού είν πως ο πρώτος έχει την οικονομική δυνατότητα να ξεκαυλώνει σε πίστες ελεγχόμενα όπως και να εκπαιδευτεί στο να ελέγχει το γρήγορο όχημα του σε αντίθεση με τον φτωχό κάγκουρα που και αυτός σκοτώνει στο δρόμο αλλά η άθλια οικονομική του κατάσταση -που σε αυτή συμβάλει ο πατέρας του πρώτου γκουχ-για να απολαύσει κοινωνική αποδοχή κάποιου "κλαμπ" ή για να ρίξει γκόμενα ή να αναριχηθεί κοινωνικά (ναι εκει φτάνει το απαίδευτο μυαλό του,βλέπεις ο εργάτης δεν του μένει χρόνος χρήμα και ανάκαρα για εκπαίδευση ή απόλαυση) φτιάχνει το σαπάκι το σάξο και τρέχει στους δρόμους μιας πόλης.Και οι δύο για τους δικούς τους λόγους έχουν γραμμένους τους ανθρώπους γύρο τους σκοτώνοντας τους ,ο πλούσιος γιατι μαθαίνει να μη σέβεται και ο φτωχός για να γίνει σεβαστός (sic) στην μαριγούλα και στον πορτιέρη του σκυλάδικου τα κάνει όλα πόπα lol.Ρε μη είστε κομπλεξικοί με τον πλούτο έλεος
Τα παιδιά των φτωχών δεν σκοτώνουν κόσμο;
Ποσό δύσκολο να καταλαβαίνετε ότι είναι θέμα οδηγικής και οχι μονο παιδείας ;
Αυτά λένε και οι οπαδοί της οπλοκατοχής!!Λιγότερα είναι η προφανής απάντηση, για λόγους ενεργητικής ασφάλειας.
Με την έλλειψη οδηγικής παιδείας όμως, δεν υπάρχει καμία βέβαιη απάντηση.
Σκοτωστρες δεν είναι οι Πόρσε, ίσα ίσα, το αντίθετο.
Και το ντιζελάκι, οικονομικό και στο δρόμο! Βεβαίως πιο οικονομικά θα τη βγάλεις με το υβριδικό.
Έχει καλό στέρεο, μη το συζητάς! Αξίζει.
Δεν υπάρχουν φτηνά ελαστικά υψηλών επιδόσεων, όλα είναι ιδιαίτερα ακριβά.ΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΒΕΥΡΟΝ ΠΟΥ ΣΤΟΙΧΙΖΟΥΝ 25,000 ΕΥΡΩ ΑΝ
ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ 10 ΛΕΠΤΑ ΜΕ 400ΧΛΜ (ΠΡΑΓΜΑ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΒΕΒΑΙΑ)
ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
Όχι, δεν είναι έτσι.ενεργητική ασφάλεια έχεις όταν εν δυνάμει υπερτερείς....
Σε μια κοινωνία γεμάτη σκαραβαίους ή πόρσε η ενεργητική μένει ως ιδέα στα φρένα στα κρατήματα κλπ και είναι κοινή συνιστώσα...
Λες και έχει εργαστεί κανένας ποτέ από όλους αυτούς που κυβέρνησαν από το 74 και μετά...και εννοώ κανονική δουλειά..όχι παρακολουθούμε σεμινάριο και κολλάμε και ένσημαΈνα παιδί λοιπόν που δεν έχει κάνει τίποτα στην ζωή του, δεν έχει κουραστεί ποτέ, έχει αναλάβει την ευθύνη της διακυβέρνησης μιας χώρας, τι περιμένουμε από αυτόν? Ανάλογα και πολλά κάνει.
Αλήθεια γιατί παράγουμε όπλα;για το κυνήγι;είμαστε κυνηγοί για επιβίωση;Στο ίδιο μήκος, γιατί παράγονται γρήγορα οχήματα ενώ τα όρια ταχύτητας κάνουν απαγορευτική την γρήγορη οδήγηση;!Γιατί πουλάνε εξατμίσεις σέμπρινκ για παπάκια και αγκραποβιτς για μηχανές όταν τα όρια θορύβου τις κάνουν απαγορευτικές;Ναι καλά κατάλαβες δεν ενδιαφέρει η ζωή αλλά μόνο το κέρδος και πάνω σε αυτό ειν δομημένος ο δυτικός πολιτισμός και κάνει πάρτι ο θάνατος.Δε φακτ οφ λαιφ που λεει και μια ψυχή εδω μέσαΝα μην ξεχνιόμαστε :
- Ένα αυτοκίνητο από μόνο του (είτε FERRARI είτε YUGO) δεν σκοτώνει, από τον οδηγό μέσα σκοτώνει. Πλούσιος ή φτωχός, αριστερός ή δεξιός, χριστιανός ή μωαμεθανός κοκ.
- Ένα όπλο από μόνο του (είτε πιστόλι είτε πολυβόλο) δεν σκοτώνει, όταν το χρησιμοποιήσει ο κάτοχος σκοτώνει. Πλούσιος ή φτωχός, αριστερός ή δεξιός, χριστιανός ή μωαμεθανός κοκ.
Δεν είναι θέμα μέσου, είναι θέμα χειρισμού του μέσου.
Το παράδοξο με τους νόμους στο τι επιτρέπουν και τι παράγεται δεν το βλέπεις;Αυτό θίγω και οχι την αναγκαιότητα αυτών όπου ένα ακριβό αμάξι ειν καθαρά θέμα πρεστιζ και διαφοροποίησης απο την πλέμπα μιας και ο νόμος δεν σου επιτρέπει να τρέχεις εκτος πίστας και τα όπλα που έθιξα, ε ξέρουμε πως ειν επιβολή καταστολή και επικράτηση διαιώνιση άρχουσας τάξης και φυσικά μπίζνας.Όλα έχουν την θέση τους στην κοινωνία αλλά κάποια πράγματα ενώ πλασάρονται για το κοινό καλό τελικά υπάρχουν για εξουσια δυναμη πλουτο.Είναι δύσκολο να πει κάποιος με σιγουριά γιατί πρέπει να παράγουμε ακριβά αυτοκίνητα, ακριβές τηλεοράσεις, ακριβά ρολόγια κλπ.
Ίσως γιατί ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, ίσως γιατί άμα κάποιος έχει περισευούμενα να του τα πάρουμε. Εκεί που απαγορευότανε να υπάρχουν, κάποιος φοιτητής με ένα Lewis ή μια κούτα Malboro θυμόμαστε τι έκανε. Όμως αν δεν γινότανε αυτό με τα ακριβότερα, θα είχαμε ακόμα στα αυτοκίνητα την τεχνολογία του 1950, τα κινητά του 1995 στους υπολογιστές του 1980 κοκ.
Τα χρειαζόμαστε όλα αυτά? Έως ένα βαθμό ναι, πάλι όμως μπαίνει ο ανθρώπινος παράγοντας μέσα, που αποφασίζει τον δικό του βαθμό αναγκαιότητας. Τα άκρα δεν είναι ο κανόνας αλλά το πλαίσιο μέσα στο οποίο συμβαίνουν τα γεγονότα.
Αλλοιώς γιατί πχ χρειαζόμαστε και τα φάρμακα και δεν αφήνουμε την φύση να κάνει την επιλογή της?