Πικαπ κ άλλες ιστορίες

Μηνύματα
26
Reaction score
6
Καλησπέρα
Με μια γρήγορη μάτια είδα ότι το θέμα έχει πολύ συζητηθεί αλλά κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή για αυτό πήρα κι εγώ το θάρρος να ζητήσω τα φώτα σας.
Έχω γύρω στους 250 δίσκους. Είμαι άσχετη από τεχνογνωσία πικαπ κ ήχου.
Μέχρι πριν λίγο καιρό παίζαμε τους δίσκους σε ένα skytec3020, το οποίο είχα αγοράσει μεταχειρισμένο που από ότι είδα είναι κόπια του technics. Είχε προβλημα στην ταχύτητα, το έχουμε μόνιμα στο -10 για να παίζει σαν 33. Τελευταία η βελόνα έχει φθαρεί τελείως αλλά δεν ασχολήθηκε κανείς από τους δυο να την αντικαταστήσει και απλά σταματήσαμε να ακούμε μουσική από το πικαπ.
Θέλω να ξαναρχίσω το σπορ κ η ερώτηση μου είναι :
Αξίζει να το επισκευάσουμε κ αναβαθμίσουμε η να πάρω καινούριο και ποιο, βάσει των παρακάτω δεδομένων:
Ενισχυτής Sony ta1150 επίσης με κάποιο προβλημα (βουίζει- όχι πάντα)
Ηχεία jbl xe3 τα οποία ακούγονται οκ αλλά ο γιος μου όταν άρχισε να περπατάει άνοιξε το ένα και έκανε μια ανεξίτηλη δάχτυλια (αν θέλετε μπορώ να βάλω κ φωτός).
Αξίζει να τα επισκευασουμε όλα αυτά η μήπως να πάρουμε καινουρια; μέχρι 1000 ευρώ μπορώ να διαθέσω για κάτι καινούριο (συνολικά). Να λάβετε επίσης υπόψην ότι είμαστε στο Βέλγιο κι αν γίνει επισκευή θα γίνει επίσημα (εννοω όχι μαύρα) όποτε ίσως να είναι κάπως τσιμπημένη η επισκευή.
Τελευταία πληροφορία να δώσω: δεν ψάχνουμε τον τέλειο ήχο, να μπορούμε να ακούμε τα lps το βραδάκι μετά τη δουλειά για χαλάρωση. Μουσική world και jazz κυρίως. Αλλά έχουμε δίσκους από διαφορά είδη.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και με συγχωρείτε για την ασχετοσύνη μου...
 

Μηνύματα
5.983
Reaction score
15.463
Καλωστην !
να μπορούμε να ακούμε τα lps το βραδάκι μετά τη δουλειά για χαλάρωση
αυτο μ΄αρεσε πολυ !
τα μηχανακια σου απ' οτι βλεπω ειναι παλαια (γκουχ γκουχ) ,οποτε ισως ειναι καιρος να τ' αλλαξεις σιγα-σιγα ... ξεκινα απο το πικαπ που σου λειπει , ενα ψαξιμο καπως ετσι θα σου δωσει μια ιδεα πχ ...
εγω στη θεση σου θα διαλεγα αυτο που μ' αρεσει πιο πολυ (οπτικως) ...