Do audiophiles think powered speakers are high-end?



Μηνύματα
16.477
Reaction score
30.455
ΕΑΡ, ξάνοιξε να δεις ήντα λέγει ο Πωλ Πωστονλένης τση Πσώντιο για τα παντέρμα τα ενεργά σου και μετά φάγε τ' αφτχιά σου ... :rofl:


Είναι θεούλης ... :biggrin:
Μια χαρά τα λέει....
Δεν κάνουν για χάι εντ..
Κάνουν όμως για Hi-Fi (delity)..;)
 

A

AKARL

Guest
Δε μας εξήγησε το γιατί.
Δγιαφωνώ, πληρέστατα και επιστημονικώς αιτιολόγησε τη θέση του ότι τα ενεργά στούντιο μόνιτορς δεν είναι κατάλληλα για υψιτελείς ακροαματικόφιλους! :D

Συγκεκριμένα:

1) Το γκούι των συσκευών της Πσώντιο έχει κεφαλαιώδη σημασία (αφιέρωσε 2,5 λεπτά από τα 7 σε αφτό),
2) Είναι κολλητάρι με τον προφέσορα της Ρέφερενς Ρηκόρντινγκς και αφτός, ο προφέσορας που κσέρει, χρησιμοποιεί στο σπίτι του παθητικά ηχεία, βαρβάτους ενισχυτές και χοντρά καβλώδια,
3) Λέει και κάτι άλλα κουλά που αρέζουν στους υψιτελείς ακροαματικόφιλους

και καταλήγει στο εύλογο συμπέρασμα ότι ενεργά στούντιο μόνιτορς δεν είναι κατάλληλα για υψιτελείς ακροαματικόφιλους! :confused:

Αν, όμως, το καλοσκεφτούμε δεν μπορούμε παρά να συμφωνήσουμε ότι τα ενεργά στούντιο μόνιτορς δεν είναι κατάλληλα για υψιτελείς ακροαματικόφιλους! ;)
 
Last edited by a moderator:


Μηνύματα
962
Reaction score
1.147
Το λέει με τρείς λεξούλες ¨"...are specific to the recording industry..."
Respect .
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
19.017
Reaction score
53.456
- μην αγοράζετε ενεργά , δεν φτάνουν για όλους
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.915
Reaction score
22.946
) Είναι κολλητάρι με τον προφέσορα της Ρέφερενς Ρηκόρντινγκς και αφτός, ο προφέσορας που κσέρει, χρησιμοποιεί στο σπίτι του παθητικά ηχεία, βαρβάτους ενισχυτές και χοντρά καβλώδια,
Καθόλου. Απλώς, λέει ότι ο prof. Johnson είναι πολύ ειδικός και πολύ ικανός και γι'αυτό αυτό χρησιμοποιεί τα ηχεία που χρησιμοποιεί, ενώ οι ωντιοφίλ πρέπει να έχουν άλλα ηχεία.
Ειρήσθω εν παρόδω, πως τα μόνιτορ που (πιθανότατα ακόμη) χρησιμοποιεί ο Johnson είναι δικής του κατασκευής. Και βεβαίως, εργαζόμενος στο backstage, δεν ασχολείται με ακίδες και φρου-φρου, αλλά μ' αυτά που πρέπει. Δείτε εδώ για παράδειγμα (τα ηχεία του φαίνονται στην τελευταία εικόνα)...

https://referencerecordings.com/day-one-of-dallas-wind-symphony-recording-sessions/
 


wnet

Nearfield
Μηνύματα
5.309
Reaction score
18.372
ας λέει ότι θέλει :p
μια φορά ενεργά... => πάντα ενεργά !
 

Μηνύματα
2.160
Reaction score
5.624
Παντως αληθειες λεει, με τον δικο του τροπο αλλα αληθειες.
 

A

AKARL

Guest
Καθόλου. Απλώς, λέει ότι ο prof. Johnson είναι πολύ ειδικός και πολύ ικανός και γι'αυτό αυτό χρησιμοποιεί τα ηχεία που χρησιμοποιεί, ενώ οι ωντιοφίλ πρέπει να έχουν άλλα ηχεία.
Ειρήσθω εν παρόδω, πως τα μόνιτορ που (πιθανότατα ακόμη) χρησιμοποιεί ο Johnson είναι δικής του κατασκευής. Και βεβαίως, εργαζόμενος στο backstage, δεν ασχολείται με ακίδες και φρου-φρου, αλλά μ' αυτά που πρέπει. Δείτε εδώ για παράδειγμα (τα ηχεία του φαίνονται στην τελευταία εικόνα)...

https://referencerecordings.com/day-one-of-dallas-wind-symphony-recording-sessions/
Caro Costas, I migliori auguri apo mena ... Chronia Polla!

Θα σου πω, σοβαρά, τι με ενόχλησε στο συγκεκριμένο βιντεάκι ώστε να κάνω την ανάρτηση που έκανα.

Καταρχάς θέλω να διευκρινίσω ότι σέβομαι απόλυτα τον Johnson και τη συνολική συνεισφορά στο θέμα ηχογράφηση, επεξεργασία, εκτύπωση ζωντανής μουσικής. Ο άνθρωπος έθεσε τα δικά του στάνταρ τα οποία είναι όντως αναφοράς με ελάχιστες άλλες εταιρείες να προσεγγίζουν το επίπεδό του (π.χ. Analogue Productions Originals). Ουδεμία σχέση έχει με τα χαϊεντομάγαζα παραγωγής καλοηχογραφημένων σκουπιδιών η χρήση των οποίων προορίζεται αποκλειστικά για την "αξιολόγηση" υψιτελών ηχομηχανών, καβλωδίων και αξεσουάρ.

Το ερώτημα που έθεσε ο Φινλανδός Τατού ήτο αν, κατά τη γνώμη του McGowan, τα μεγάλα ενεργά στούντιο μόνιτορς μπορούν να θεωρηθούν χαιέντ ηχεία ή αν αποτελούν εργαλεία δουλειάς για μίξη και μάστερινγκ. Αν θες τη γνώμη μου το δίλημμα που έθεσε ο Τατού είναι ανόητο αλλά πάμε παρακάτω.

Θα περίμενα από έναν άνθρωπο με τις γνώσεις και την εμπειρία του McGowan μια σχετικά σοβαρή και τεκμηριωμένη απάντηση ακόμα και σε ένα ανόητο ερώτημα όπως αυτό. Αντ' αυτού τι απαντά;

1) Δεν χρησιμοποιούν πολλοί άνθρωποι ενεργά ηχεία στα χαϊεντικά τους συστήματα.
2) Θα πρέπει να υπάρχουν αρκετοί λόγοι γιατί συμβαίνει το παραπάνω (χωρίς να απαριθμήσει ούτε έναν).
3) Ο ίδιος δεν είναι οπαδός του ήχου τους και θεωρεί ότι υπάρχουν αποκλειστικά για τις ανάγκες της μουσικής βιομηχανίας (ηχογράφηση, μίξη, μάστερινγκ κ.λπ.).
4) Ο Keith Johnson ... μπλα, μπλα, μπλα ... τα ηχεία που χρησιμοποιεί αποκλειστικά για να επεξεργαστεί τις καταπληκτικές ηχογραφήσεις του δεν τα χρησιμοποιεί στο σπίτι του για να ακούει μουσική διότι δεν φτιάχνουν εικόνα ούτε και οτιδήποτε άλλο κάνουν τα χαϊεντικά ηχεία.

Το κερασάκι στην τούρτα (όχι τον 1308):

Με έναν ασυνάρτητο τρόπο συνδέει τα μηχανήματα που ακούει ο Johnson στο σπίτι του με μάρκες όπως Spectral, Magico, MIT, Transparent οι οποίες, όλως τυχαίως, παράγουν και πωλούν κάτι πάμφθηνους ενισχυτές, ηχεία και καβλώδια.

ΕΛΕΟΣ! Αυτό ήταν που μου τη βίδωσε ... το πονηρό υπονοούμενο.

Σε κάθε περίπτωση, ας υπάρχουν τα χαϊέντ εργαλεία και τα παραφερνάλιά τους ... έτσι κι΄αλλιώς προορίζονται για ανθρώπους που δεν ακούν μουσική αλλά τα μηχανήματά τους.
 

Μηνύματα
793
Reaction score
1.155
Σε κάθε περίπτωση, ας υπάρχουν τα χαϊέντ εργαλεία και τα παραφερνάλιά τους ... έτσι κι΄αλλιώς προορίζονται για ανθρώπους που δεν ακούν μουσική αλλά τα μηχανήματά τους.
+1000 likes
 

Μηνύματα
582
Reaction score
1.566
Το ερώτημα που έθεσε ο Φινλανδός Τατού ήτο αν, κατά τη γνώμη του McGowan, τα μεγάλα ενεργά στούντιο μόνιτορς μπορούν να θεωρηθούν χαιέντ ηχεία ή αν αποτελούν εργαλεία δουλειάς για μίξη και μάστερινγκ. Αν θες τη γνώμη μου το δίλημμα που έθεσε ο Τατού είναι ανόητο αλλά πάμε παρακάτω.
Αυτό ακριβώς. To ερώτημα διατυπώθηκε με λάθος τρόπο η απάντηση ακόμα πιο λάθος.
 

Μηνύματα
2.599
Reaction score
4.587
Εγώ τα βιντεάκια του Paul τα παρακολουθώ και μου αρέσουν. Ακόμα κι αν δεν συμφωνείς με όσα λέει, ακούς τη γνώμη ενός ανθρώπου που και ξέρει και είναι διατεθειμένος να μιλήσει. Αν προσέξεις τι έχει να πει πάντα θα βρεις ζουμί. Πρέπει όμως επίσης να έχεις στο μυαλό σου πως μιλάμε για έναν high end κατασκευαστή ή καλύτερα για έναν κατασκευαστή συσκευών πολύ υψηλής τιμής και κατηγορίας.

Στο συγκεκριμένο θέμα αυτό που για μένα έχει το ζουμί είναι αυτό που λέει πως για τον μηχανικό ήχου τα ηχεία που χρησιμοποιεί στη δουλειά του είναι εργαλεία, δεν τα έχει για να ακούσει μουσική και να διασκεδάσει παρά για να δουλέψει. Γι αυτό και προφανώς, όπως είπε ο φίλος Costas Coyias ο συγκεκριμένος μηχανικός έχει φτιάξει τα δικά του ηχεία, γιατί με αυτά δουλεύει. Ουσιαστικά ο Paul σε αυτό που απαντά είναι πως δεν έχει νόημα κάποιος να πάει να αγοράσει τα ηχεία με τα οποία γίνεται η μίξη του άλμπουμ που αγόρασε, το ότι χρησιμοποιήθηκαν δε σημαίνει πως είναι τα καλύτερα. Ήταν τα καλύτερα για τον επαγγελματία, το καλύτερο εργαλείο. Επίσης δεν παίρνει εντελώς ξεκάθαρη θέση, ποτέ δεν το κάνει άλλωστε πάντα αφήνει μια πισινή. Δεν είναι πως δεν κάνουν απλά υπάρχουν άλλα καλύτερα (και φυσικά πολύ ακριβότερα), είπαμε κατασκευαστής είναι.
 

Μηνύματα
16.477
Reaction score
30.455
Μια χαρά τα λέει, επιμένω.
Σε μια ερώτηση χαιεντα , δίνει την απάντηση που της αρμόζει.
Αλλά λόγια να αγαπιόμαστε η ερώτηση, other words to love each other η απάντηση.
Επί της ουσίας όμως, δίνει μια απάντηση με την οποία δεν θα διαφωνήσει ούτε ο χαιεντας, ούτε ο στουντιοπιντιεφας.
Ο καθένας για τους δικούς του λόγους φυσικά.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.915
Reaction score
22.946
ΕΛΕΟΣ!
Έλεος δις! Όμως, προσπάθησε να κατανοήσεις τη θέση του. Τί να πει δηλαδή ένας επιχειρηματίας που πουλάει ενισχυτές που ζυγίζουν δεκάδες κιλών - διότι, σε κόσμο που δεν (και δεν υποχρεούται να) έχει τις γνώσεις, με τον όγκο και το βάρος θα δικαιολογήσει την υπερυψηλή τιμή, διότι σε εκείνο το τιμολογιακό επίπεδο είναι τα μεγάλα κέρδη. Κι εγώ το ίδιο θα έκανα. Και εκτός αυτού, η κοινότητα των ωντιοφίλ ουδεμία σχέση έχει με το hi-fi, μιας δηλαδή που τα ενεργά ηχεία, ως υλοποιήσεις με ορθολογική βάση, σχετίζονται με το hi-fi και όχι με τους ωντιοφίλ, τους χαϊεντάδες δηλαδή.

Δες για παράδειγμα την εφετινή έκθεση του Μονάχου. Λάμπες, χωνιά, ξανά λάμπες, πικάπ, ξανά χωνιά, ξανά πικάπ, μπομπίνες κι άντε πάλι λάμπες κ.ο.κ. Λες και ζούμε στο 1975, αν και ο παραλληλισμός είναι ατυχής, μιας και το 1975 δεν υπήρχαν χωνιά. Δεν είναι κακό. Υπάρχουν άνθρωποι με παχύ ή και πάρα πολύ παχύ πορτοφόλι, στους οποίους αρέσουν αυτά τα ρετρό προϊόντα, ίσως λόγω απωθημένων, ίσως επειδή με αυτά νιώθουν ξεχωριστοί, ίσως επειδή επείσθησαν από κάποιους επιτηδείους. Και αυτό είναι φυσιολογικό, μέχρις ενός σημείου. Αν οι καταθέσεις σου είναι 7ψήφιες ή 8ψήφιες -και δεν υπερβάλλω- ε, μια πετριά θα την αποκτήσεις θες δε θες. Δεν μπορείς ρε παιδί μου να είσαι το ίδιο με τους πολλούς. Και βάσει αυτής της ψυχολογίας, κολλάνε επάνω σ' αυτήν την πελατεία σα βδέλλες διάφοροι και τους αρμέγουν.

Το γέλιο βέβαια (και το κακό) ξεκινάει όταν αρχίσουν οι συγκρίσεις, ότι αυτά τα ρετρό προϊόντα είναι ανώτερα αυτών της τρέχουσας τεχνολογίας. Για να κάνω τον συνήθη παραλληλισμό, φαντάσου να ζητήσει κάποιος από τη RRoyce ή τη Bentley αυτοκίνητο με εκκεντροφόρο στο πλάι, ταμπούρα, 80άρια λάστιχα, ραδιόφωνο με βελόνα που να πιάνει μόνο μεσαία και βραχέα, επίπεδο παρμπρίζ χωρισμένο στη μέση και τρεις ταχύτητες. Θα τον πάρουν με τις πέτρες.
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.954
Reaction score
33.717
Καθόλου. Απλώς, λέει ότι ο prof. Johnson είναι πολύ ειδικός και πολύ ικανός και γι'αυτό αυτό χρησιμοποιεί τα ηχεία που χρησιμοποιεί, ενώ οι ωντιοφίλ πρέπει να έχουν άλλα ηχεία.
Ειρήσθω εν παρόδω, πως τα μόνιτορ που (πιθανότατα ακόμη) χρησιμοποιεί ο Johnson είναι δικής του κατασκευής. Και βεβαίως, εργαζόμενος στο backstage, δεν ασχολείται με ακίδες και φρου-φρου, αλλά μ' αυτά που πρέπει. Δείτε εδώ για παράδειγμα (τα ηχεία του φαίνονται στην τελευταία εικόνα)...

https://referencerecordings.com/day-one-of-dallas-wind-symphony-recording-sessions/
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.860
Reaction score
32.824
Εγώ πάντως όταν κάποιος μου λέει κάτι το πρώτο πράγμα που κοιτάω είναι το ποιος είναι και τη υπάρχει πίσω από την κουρτίνα. Στην συντριπτική πλειψηφία των περιπτώσεων η απάντηση βρίσκετε εκεί.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.831
Μηνύματα
3.029.807
Members
38.504
Νεότερο μέλος
leftos
Top