A
AKARL
Guest
ΕΑΡ, ξάνοιξε να δεις ήντα λέγει ο Πωλ Πωστονλένης τση Πσώντιο για τα παντέρμα τα ενεργά σου και μετά φάγε τ' αφτχιά σου ... 
Είναι θεούλης ...

Είναι θεούλης ...

Μια χαρά τα λέει....ΕΑΡ, ξάνοιξε να δεις ήντα λέγει ο Πωλ Πωστονλένης τση Πσώντιο για τα παντέρμα τα ενεργά σου και μετά φάγε τ' αφτχιά σου ...
Είναι θεούλης ...![]()
Δγιαφωνώ, πληρέστατα και επιστημονικώς αιτιολόγησε τη θέση του ότι τα ενεργά στούντιο μόνιτορς δεν είναι κατάλληλα για υψιτελείς ακροαματικόφιλους!Δε μας εξήγησε το γιατί.
-υψιτελείς ακροαματικόφιλους!
Καθόλου. Απλώς, λέει ότι ο prof. Johnson είναι πολύ ειδικός και πολύ ικανός και γι'αυτό αυτό χρησιμοποιεί τα ηχεία που χρησιμοποιεί, ενώ οι ωντιοφίλ πρέπει να έχουν άλλα ηχεία.) Είναι κολλητάρι με τον προφέσορα της Ρέφερενς Ρηκόρντινγκς και αφτός, ο προφέσορας που κσέρει, χρησιμοποιεί στο σπίτι του παθητικά ηχεία, βαρβάτους ενισχυτές και χοντρά καβλώδια,
Caro Costas, I migliori auguri apo mena ... Chronia Polla!Καθόλου. Απλώς, λέει ότι ο prof. Johnson είναι πολύ ειδικός και πολύ ικανός και γι'αυτό αυτό χρησιμοποιεί τα ηχεία που χρησιμοποιεί, ενώ οι ωντιοφίλ πρέπει να έχουν άλλα ηχεία.
Ειρήσθω εν παρόδω, πως τα μόνιτορ που (πιθανότατα ακόμη) χρησιμοποιεί ο Johnson είναι δικής του κατασκευής. Και βεβαίως, εργαζόμενος στο backstage, δεν ασχολείται με ακίδες και φρου-φρου, αλλά μ' αυτά που πρέπει. Δείτε εδώ για παράδειγμα (τα ηχεία του φαίνονται στην τελευταία εικόνα)...
https://referencerecordings.com/day-one-of-dallas-wind-symphony-recording-sessions/
+1000 likesΣε κάθε περίπτωση, ας υπάρχουν τα χαϊέντ εργαλεία και τα παραφερνάλιά τους ... έτσι κι΄αλλιώς προορίζονται για ανθρώπους που δεν ακούν μουσική αλλά τα μηχανήματά τους.
Αυτό ακριβώς. To ερώτημα διατυπώθηκε με λάθος τρόπο η απάντηση ακόμα πιο λάθος.Το ερώτημα που έθεσε ο Φινλανδός Τατού ήτο αν, κατά τη γνώμη του McGowan, τα μεγάλα ενεργά στούντιο μόνιτορς μπορούν να θεωρηθούν χαιέντ ηχεία ή αν αποτελούν εργαλεία δουλειάς για μίξη και μάστερινγκ. Αν θες τη γνώμη μου το δίλημμα που έθεσε ο Τατού είναι ανόητο αλλά πάμε παρακάτω.
Έλεος δις! Όμως, προσπάθησε να κατανοήσεις τη θέση του. Τί να πει δηλαδή ένας επιχειρηματίας που πουλάει ενισχυτές που ζυγίζουν δεκάδες κιλών - διότι, σε κόσμο που δεν (και δεν υποχρεούται να) έχει τις γνώσεις, με τον όγκο και το βάρος θα δικαιολογήσει την υπερυψηλή τιμή, διότι σε εκείνο το τιμολογιακό επίπεδο είναι τα μεγάλα κέρδη. Κι εγώ το ίδιο θα έκανα. Και εκτός αυτού, η κοινότητα των ωντιοφίλ ουδεμία σχέση έχει με το hi-fi, μιας δηλαδή που τα ενεργά ηχεία, ως υλοποιήσεις με ορθολογική βάση, σχετίζονται με το hi-fi και όχι με τους ωντιοφίλ, τους χαϊεντάδες δηλαδή.ΕΛΕΟΣ!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !Καθόλου. Απλώς, λέει ότι ο prof. Johnson είναι πολύ ειδικός και πολύ ικανός και γι'αυτό αυτό χρησιμοποιεί τα ηχεία που χρησιμοποιεί, ενώ οι ωντιοφίλ πρέπει να έχουν άλλα ηχεία.
Ειρήσθω εν παρόδω, πως τα μόνιτορ που (πιθανότατα ακόμη) χρησιμοποιεί ο Johnson είναι δικής του κατασκευής. Και βεβαίως, εργαζόμενος στο backstage, δεν ασχολείται με ακίδες και φρου-φρου, αλλά μ' αυτά που πρέπει. Δείτε εδώ για παράδειγμα (τα ηχεία του φαίνονται στην τελευταία εικόνα)...
https://referencerecordings.com/day-one-of-dallas-wind-symphony-recording-sessions/