i30 N, Polo GTI, Fiesta ST ή κάτι άλλο;

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.578
Reaction score
78.780
Δηλαδή στήσαμε μια τέτοια κουβέντα για να πούμε τελικά στο φίλο, Fiesta??
Κατά τη γνώμη του φίλου είναι η λογικότερη διασκεδαστική λύση για δεύτερο όχημα που θα αγοραστεί μετρητοίς (γιατί ο φίλος μισεί τους τόκους με πάθος).

Δεν πάσχει απο επιδόσεις, είναι μικρό με δυο πόρτες, θα κοστίσει με ηλιοροφή περίπου 28.500€ που είναι ελαφρά λιγότερα απ' το Hyundai χωρίς αυτήν, δεν θα έχει τον φόρο πολυτελούς των 440€ ενός δίλιτρου, τα τέλη του είναι 163€ ενώ του Hyundai είναι 399€. 700€ ετήσια διαφορά που μπορεί να ξοδευτεί σ' ένα σετ Sport Cup 2 το χρόνο, γιατί ο φίλος είναι πάνω απ' όλα οικονόμος. :p
Χρειάζεται βέβαια λίγα έξτρα χρήματα για επέκταση εγγύησης ώστε να φτάσει την πενταετή του Hyundai, γιατί τρικύλινδρος με πολύπλοκη απενεργοποίηση κυλίνδρου είναι κάπως ανησυχητικός συνδυασμός. :D
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.578
Reaction score
78.780
Θα πρέπει όμως να περιμένει για τις τελικές τιμές με τα έξτρα, γιατί οι δυσάρεστες εκπλήξεις με άλμα τιμής λόγω φόρων δεν έχουν ακόμη αποκλειστεί.

The range-topping ST-3 kicks off at £21,495, or £22,145 for the five-door car. 18-inch wheels are included, while the brake calipers are painted red too. Inside, the Recaro seats are trimmed in leather and gain adjustable lumbar support too. Tech wise, a suite of driver assistance features includes automatic high beam, automatic wipers, a rear view cameras system with parking sensors, and a 4.2-inch TFT instrument cluster display. The eight-inch display gains navigation, while final additions include puddle lights and electronic rear windows on five-door versions.

Every version of the car can be equipped with the ST Performance Pack for £850. This includes a Quaife limited-slip differential, launch control, and gearshift prompt lights on the dashboard.
http://www.autoexpress.co.uk/ford/fiesta/97192/new-2018-ford-fiesta-st-uk-prices-and-specs-revealed
 

D

Deleted member 23222

Guest
Κατά τη γνώμη του φίλου είναι η λογικότερη διασκεδαστική λύση για δεύτερο όχημα που θα αγοραστεί μετρητοίς (γιατί ο φίλος μισεί τους τόκους με πάθος).

Δεν πάσχει απο επιδόσεις, είναι μικρό με δυο πόρτες, θα κοστίσει με ηλιοροφή περίπου 28.500€ που είναι ελαφρά λιγότερα απ' το Hyundai χωρίς αυτήν, δεν θα έχει τον φόρο πολυτελούς των 440€ ενός δίλιτρου, τα τέλη του είναι 163€ ενώ του Hyundai είναι 399€. 700€ ετήσια διαφορά που μπορεί να ξοδευτεί σ' ένα σετ Sport Cup 2 το χρόνο, γιατί ο φίλος είναι πάνω απ' όλα οικονόμος. :p
Χρειάζεται βέβαια λίγα έξτρα χρήματα για επέκταση εγγύησης ώστε να φτάσει την πενταετή του Hyundai, γιατί τρικύλινδρος με πολύπλοκη απενεργοποίηση κυλίνδρου είναι κάπως ανησυχητικός συνδυασμός. :D
Ερώτηση...αφελής ίσως.
Γιατί θέλει ηλιοροφή ο φίλος εφόσον όπως καταλαβαίνω θα του καλύπτει κυρίως σπορ ανησυχίες;
Βέβαια, το κυνήγι του δευτερόλεπτου, ίσως είναι έξω από τις προθέσεις του, απλά θεωρητικά και μόνο ρωτάω.
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.578
Reaction score
78.780
Γιατί θέλει ηλιοροφή ο φίλος εφόσον όπως καταλαβαίνω θα του καλύπτει κυρίως σπορ ανησυχίες;
Ο φωτισμός και ο αερισμός που προσφέρουν είναι τέλειος, με μοναδικό ελάττωμα τους αεροδυναμικούς θορύβους σε πολύ υψηλές ταχύτητες που έχουν λίγες απ' αυτές. Όλα τα προσόντα χωρίς τα δεκάδες ελαττώματα των πλήρως ανοιχτών.
Όλα τα οχήματά του εκτός απο 2 είχαν κάποια μορφή ηλιοροφής, και είναι πολύ σημαντικό κριτήριο για τις επιλογές του. :)
 



Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.170
Reaction score
11.387
που θα αγοραστεί μετρητοίς (γιατί ο φίλος μισεί τους τόκους με πάθος).
Να ρωτήσει τον λογιστή του ...
Αν είναι καλυμμένος. Μετρητά πάνω από 10.000€ χτυπάει καμπανάκι στο ΣΔΟΕ
 



Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.170
Reaction score
11.387
Καλά ντε, δε θα πήγαινε και με πάμπερς τα λεφτά :roflmao::roflmao::roflmao:
Χωρίς δάνειο είναι το μετρητά
 

D

Deleted member 23222

Guest
Ο φωτισμός και ο αερισμός που προσφέρουν είναι τέλειος, με μοναδικό ελάττωμα τους αεροδυναμικούς θορύβους σε πολύ υψηλές ταχύτητες που έχουν λίγες απ' αυτές. Όλα τα προσόντα χωρίς τα δεκάδες ελαττώματα των πλήρως ανοχτών.
Όλα τα οχήματά του εκτός απο 2 είχαν κάποια μορφή ηλιοροφής, και είναι πολύ σημαντικό κριτήριο για τις επιλογές του. :)
Πόσο καλά τον ξέρεις...:thumbsup:
 


Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.578
Reaction score
78.780
Όσο περνούν οι μέρες, τόσο ο φίλος καταλήγει στο Φχιέστα ΕσΤι ασχέτως τιμής.

Κυρίως επειδή έχει μηχανικό μπλοκέ απο το εργοστάσιο στο perf pack, αφού οι έξοδοι των κλειστών στροφών στους δρόμους που το αυτοκίνητο θα κινείται είναι δύσκολες. Τα πισωκίνητα αντιμετωπίζουν το ζήτημα ευχάριστα και αποδοτικότερα, αλλά τα προσθιοκίνητα με ηλεκτρονικό "μπλοκέ" απλώς φρενάρουν τον εσωτερικό τροχό που σπινάρει με αποτέλεσμα πτώση της ταχύτητας εξόδου, αντίστοιχη του να χαζοσπίναραν αλλά χωρίς το άνοιγμα τροχιάς, και συχνά αντιπαθητικό κόψιμο γκαζιού.
Τα Quaife στα προσθιοκίνητα είναι εξαιρετική λύση αφού το μόνο τους ελάττωμα, η "μη λειτουργία" τους στο άφημα, είναι περιττή.
Θυμάται, μου είπε, την τεράστια διαφορά που έκανε ένα Quaife σε Cooper S (με εργασίες) της προηγούμενης γενιάς. :p

Είναι επίσης πιθανό σε κάποιες απ' τις άλλες επιλογές να μην επιτρέπεται η πλήρης απενεργοποίηση του ESP, κάτι που αντιμετωπίζει και στο τωρινό του (που απενεργοποιεί μόνο το ASR και αυξάνει ελαφρά τις μοίρες επέμβασης, ενώ μετά απο ενεργοποίηση του ESP ενεργοποιείται ξανά πλήρως και χρειάζεται πάλι πάτημα του διακόπτη :rolleyes: ) αφού η λύση της ταυτόχρονης απενεργοποίησης των ESP/ABS/ASR με πατέντα στην ασφάλεια δεν είναι επιθυμητή.

Το Hyundai έχει επίσης μπλοκέ, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο, αλλά άλλες απαιτήσεις το απέρριψαν.


Ωραίο το active display του Polo, ωραίες οι επιδόσεις των i30 N και Leon, αλλά κάποια πράγματα πρέπει να είναι στην κορυφή των προτιμήσεων για τη χρήση που θα κάνει. Κι αφού δεν έχει ελλείψεις εξοπλισμού... :)

Θρεντ Λοκτ, ευχαριστούμε πολύ για τις γνώμες σας! :hi::hi:
 









Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.090
Μηνύματα
3.040.763
Members
38.529
Νεότερο μέλος
Nikos67
Top