Στήσιμο entry level δικάναλου συστήματος

Μηνύματα
52
Reaction score
75
Αρχικά να σας ευχαριστήσω για τη δουλειά που κάνετε στον συγκεκριμένο χώρο. Είμαι ο Παναγιώτης και είμαι εντελώς άσχετος με το αντικείμενο. Ο λόγος που μπήκα στην παρέα σας είναι επειδή μου αρέσει η μουσική γενικότερα και όταν έχει τύχει να ακούσω "σωστά", σχεδόν ανατριχιάζω. Το διάστημα που σας διαβάζω έχω αντιληφθεί ότι το δικό μου "σωστά" κατά πάσα βεβαιότητα για εσάς είναι "χάλια", αλλά τέλος πάντων (σας έχω φοβηθεί για να είμαι απόλυτα ειλικρινής). Μετά τον παραπάνω πρόλογο να σας πω ότι θα ήθελα να κάνω ένα δώρο στον εαυτό μου και να με βάλω αργά αργά στο μονοπάτι προς τον καλό ήχο.
  • Οι μουσικές που προτιμώ είναι rock n roll, rockabilly, punk και stoner rock.
  • Ο χώρος ακρόασης είναι εμβαδού 15-20 m2 επί περίπου 3 m στο ύψος.
Σαν πρώτη σκέψη έχω δει τα ακόλουθα μέρη του συστήματος:
  1. DAC δεδομένου ότι αρχικά θα ακούω από το laptop
  2. αργότερα ένα CD player
  3. μελλοντικά ένα Turning Table
Όπως αντιλαμβάνεστε ο προϋπολογισμός μου είναι σχετικά χαμηλός. Υπολογίζω περίπου 800€ για Ενισχυτή ηχεία και DAC. Σχετικά με τις άλλες πηγές εκτιμώ επιπλέον 400€ σε βάθος χρόνου.

Εννοείται πως δεν έχω θέμα να πάρω κάτι μεταχειρισμένο, απλά δεδομένης της άγνοιάς μου δε μπορώ να πω ότι είμαι ο κατάλληλος να ελέγξω την οποιαδήποτε αγορά μου, οπότε και ζητάω τη βοήθειά σας.

Ακούω προτάσεις λοιπόν για ένα entry level αλλά value for money ηχοσύστημα. Ή και όχι :)
Σε κάθε περίπτωση σας ευχαριστώ!
 


Μηνύματα
52
Reaction score
75
Πάρε ένα ζευγάρι ενεργά και ένα dac στην αρχή .
Στήσε τα σωστά και μετά αν σου λείπει κάτι συμπληρώνεις.
Είναι μια εναλλακτική σκέψη την οποία έχω κάνει και εγώ. Δεν ξέρω βέβαια τι χάνω, τι κερδίζω έτσι. Μιας και το πρότεινες να σε ρωτήσω αν ξέρεις πως μπορώ να προσθέσω ένα turning table αργότερα; Πρέπει πάντα να είναι αυτοενισχυόμενο έτσι; Δεν έχω δει τέτοιου είδους συστήματα, οπότε δεν ξέρω πως στήνονται καθόλου.