- Μηνύματα
- 959
- Reaction score
- 498
Του ελλιπή χέντρουμ?του εgλλιπή χέντρουμ
Γιατί βρε χτυπιέσαι και μετά γελάς με αυτό που έγραψα;
Σε μένα απάντησε βρε!!!Γιατί βρε χτυπιέσαι και μετά γελάς με αυτό που έγραψα;
Κακώς!Ναι, τώρα σε έβγαλα.
Ναι, έτσι. Τα λέω λαϊκά για να με πχιάνουν όλοι.Του ελλιπή χέντρουμ?
Όπως λέμε ,δώσε βάση στους στίχοι και τον καημό?![]()
εκτος απο λαικα απαντας και σαλονικιοτικαΕ φάκινγκ φακτ οφ λάϊφ γουίτς, ινσιντένταλλυ, σάκζ!
Δες λίγο τα σχεδιαγράμματα ακουστότητας.A7X:
Max. SPL per pair at 1 m ≥114 dB
Crossover Frequencies 2500 Hz
A8X:
Max. SPL per pair at 1 m ≥120 dB
Crossover Frequencies 2300 Hz
6 dB dB δεν τη λες και μικρή διαφορά (θέλει τετραπλάσιας ισχύος ενισχυτή για να επιτευχθεί υπό ΚΣ σε παθητικό σετάπ).
Όχι, άστον να απαντήσει.Να πω εγώ που το ξέρω απέξω το διάγραμμα ακουστότητας;
Γάτα είσαι.Εσύ εδώ φαίνεται ότι θες προενισχυτικό στάδιο με υψηλότερο κέρδος, όχι κάτι άλλο.
Θα ήθελες να επαναδγιατυπώσεις το ερώτημα προκειμένου να μπορέσω να σου δώσω μνιά απάντηση απού να έχει ένα κάπχοιο συγκεκριμένο νόημα;Δες λίγο τα σχεδιαγράμματα ακουστότητας.
Πες μου μετά, που (στο φάσμα) θες στάθμες.
Προτιμώ μια αναλυτική απάντηση, για όλο το φάσμα και τμηματικά, έχοντας μπροστά τις γραμμές Fletcher and Manson, όπως αυτές έχουν επικαιροποιηθεί.Θα ήθελες να επαναδγιατυπώσεις το ερώτημα προκειμένου να μπορέσω να σου δώσω μνιά απάντηση απού να έχει ένα κάπχοιο συγκεκριμένο νόημα;
Ή προτιμάς μνιά γενικότερη απάντηση σε αδρές γραμμές;
Γενικώς, ναι. Μια χαρά.Μέγιστη έξοδος DAC = 6,6 dBV max
Μέγιστη είσοδος ηχείων = 6 dBV max
Άρα καλά είμαι, έτσι γιατρέ μου;
Προτιμώ μια αναλυτική απάντηση, για όλο το φάσμα και τμηματικά, έχοντας μπροστά τις γραμμές Fletcher and Manson, όπως αυτές έχουν επικαιροποιηθεί.
Γενικώς, ναι. Μια χαρά.
Τηρούνται τα στάνταρ, και ακούς όπως προβλέπεται.
Ειδικώς, όχι. Για το ένα στα χίλια, σαν αυτό που βρήκες, κι εφόσον θες να το ακούσεις σε διαφορετική στάθμη από την ηχογραφημένη..
Το μεγαλύτερο (προφανώς ρυθμιζόμενο) κέρδος, δε συνδέεται απαραθτήτως με υψηλότερη έξοδο, απλώς δίνει τη δυνατότητα της μέγιστης εξόδου σε σήμα εισόδου χαμηλής στάθμης. Είναι σαν "ευαισθησία".
Θα μπορούσε δηλαδή να έχει και μέχρι +18db ή +24db gain, χωρίς να έχει υψηλότερη στάθμη εξόδου, ή και με χαμηλότερη.
Δηλαδή, να μπορείς να τερματίσεις τα ηχεία σου, σε κάποιο σημείο μουσικής χαμηλής στάθμης εγγραφής, κι εννοείται μόλις ανέβει η εγγραφή, όλα να κλιπάρουν.
Αφτές σε κάνουν;Προτιμώ μια αναλυτική απάντηση, για όλο το φάσμα και τμηματικά, έχοντας μπροστά τις γραμμές Fletcher and Manson, όπως αυτές έχουν επικαιροποιηθεί.
Με ρώτησες επί λέξει:Αμέ. Για πες...
(Τα μπλε είναι τα παλιά, τα κόκκινα μετράνε, τα φρέσκα)
Χρειάζομαι μνιά διευκρίνιση:Πες μου μετά, που (στο φάσμα) θες στάθμες.
Ως παπαγαλάκι του ΕΑΡ, σύμφωνα με τον Νάσκαρο, θα πρέπει να χρησιμοποιώ και τα σαλονικιότικα προκειμένου να κάμω τη δουλειά μου* και να βγάνω μεροκάματο...εκτος απο λαικα απαντας και σαλονικιοτικα
Λες:που (στο φάσμα) θες στάθμες
Όχι, δε ρώτησα αυτό.1) σε ποιες περιοχές του φάσματος απαιτείται περισσότερη ισχύς από τα ενισχυτικά στάδια;
Περίπου.2) σε ποιες περιοχές του φάσματος επιθυμώ (εγώ) υψηλότερη στάθμη ηχητικής πίεσης;
Ναι.3) κάτι άλλο;