Ας πσωνίσουμε, επιτέλους, ενεργά ηχεία ή ο αγώνας (του Κωσταφτχιά) τώρα δικαιώνεται!










costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.946
Reaction score
143.193
A7X:
Max. SPL per pair at 1 m ≥114 dB
Crossover Frequencies 2500 Hz

A8X:
Max. SPL per pair at 1 m ≥120 dB
Crossover Frequencies 2300 Hz

6 dB dB δεν τη λες και μικρή διαφορά (θέλει τετραπλάσιας ισχύος ενισχυτή για να επιτευχθεί υπό ΚΣ σε παθητικό σετάπ).
Δες λίγο τα σχεδιαγράμματα ακουστότητας.
Πες μου μετά, που (στο φάσμα) θες στάθμες.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.946
Reaction score
143.193
Να πω εγώ που το ξέρω απέξω το διάγραμμα ακουστότητας;
Όχι, άστον να απαντήσει.

Εσύ εδώ φαίνεται ότι θες προενισχυτικό στάδιο με υψηλότερο κέρδος, όχι κάτι άλλο.
 

Μηνύματα
14.034
Reaction score
11.720
Εσύ εδώ φαίνεται ότι θες προενισχυτικό στάδιο με υψηλότερο κέρδος, όχι κάτι άλλο.
Γάτα είσαι.

[Hi-endass mode]
Το αγαπώ το προενισχυτικό μου στάδιο, δεν θέλω να το αλλάξω!!!:cry::cry::cry::cry:
[/Hi-endass mode]
[DOUBLEPOST=1543847187][/DOUBLEPOST]Έψαξα τώρα τα PDFs από την έξοδο του DAC μου και από τα ηχεία μου.
Μέγιστη έξοδος DAC = 6,6 dBV max
Μέγιστη είσοδος ηχείων = 6 dBV max

Άρα καλά είμαι, έτσι γιατρέ μου; (χωρίς 50 ευρώ)
 

A

AKARL

Guest
Δες λίγο τα σχεδιαγράμματα ακουστότητας.
Πες μου μετά, που (στο φάσμα) θες στάθμες.
Θα ήθελες να επαναδγιατυπώσεις το ερώτημα προκειμένου να μπορέσω να σου δώσω μνιά απάντηση απού να έχει ένα κάπχοιο συγκεκριμένο νόημα;

Ή προτιμάς μνιά γενικότερη απάντηση σε αδρές γραμμές;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.946
Reaction score
143.193
Θα ήθελες να επαναδγιατυπώσεις το ερώτημα προκειμένου να μπορέσω να σου δώσω μνιά απάντηση απού να έχει ένα κάπχοιο συγκεκριμένο νόημα;

Ή προτιμάς μνιά γενικότερη απάντηση σε αδρές γραμμές;
Προτιμώ μια αναλυτική απάντηση, για όλο το φάσμα και τμηματικά, έχοντας μπροστά τις γραμμές Fletcher and Manson, όπως αυτές έχουν επικαιροποιηθεί.
Μέγιστη έξοδος DAC = 6,6 dBV max
Μέγιστη είσοδος ηχείων = 6 dBV max

Άρα καλά είμαι, έτσι γιατρέ μου;
Γενικώς, ναι. Μια χαρά.

Τηρούνται τα στάνταρ, και ακούς όπως προβλέπεται.

Ειδικώς, όχι. Για το ένα στα χίλια, σαν αυτό που βρήκες, κι εφόσον θες να το ακούσεις σε διαφορετική στάθμη από την ηχογραφημένη..
Το μεγαλύτερο (προφανώς ρυθμιζόμενο) κέρδος, δε συνδέεται απαραθτήτως με υψηλότερη έξοδο, απλώς δίνει τη δυνατότητα της μέγιστης εξόδου σε σήμα εισόδου χαμηλής στάθμης. Είναι σαν "ευαισθησία".
Θα μπορούσε δηλαδή να έχει και μέχρι +18db ή +24db gain, χωρίς να έχει υψηλότερη στάθμη εξόδου, ή και με χαμηλότερη.
Δηλαδή, να μπορείς να τερματίσεις τα ηχεία σου, σε κάποιο σημείο μουσικής χαμηλής στάθμης εγγραφής, κι εννοείται μόλις ανέβει η εγγραφή, όλα να κλιπάρουν.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.725
Reaction score
29.373
Προτιμώ μια αναλυτική απάντηση, για όλο το φάσμα και τμηματικά, έχοντας μπροστά τις γραμμές Fletcher and Manson, όπως αυτές έχουν επικαιροποιηθεί.


Γενικώς, ναι. Μια χαρά.

Τηρούνται τα στάνταρ, και ακούς όπως προβλέπεται.

Ειδικώς, όχι. Για το ένα στα χίλια, σαν αυτό που βρήκες, κι εφόσον θες να το ακούσεις σε διαφορετική στάθμη από την ηχογραφημένη..
Το μεγαλύτερο (προφανώς ρυθμιζόμενο) κέρδος, δε συνδέεται απαραθτήτως με υψηλότερη έξοδο, απλώς δίνει τη δυνατότητα της μέγιστης εξόδου σε σήμα εισόδου χαμηλής στάθμης. Είναι σαν "ευαισθησία".
Θα μπορούσε δηλαδή να έχει και μέχρι +18db ή +24db gain, χωρίς να έχει υψηλότερη στάθμη εξόδου, ή και με χαμηλότερη.
Δηλαδή, να μπορείς να τερματίσεις τα ηχεία σου, σε κάποιο σημείο μουσικής χαμηλής στάθμης εγγραφής, κι εννοείται μόλις ανέβει η εγγραφή, όλα να κλιπάρουν.

Αναλόγως του σημείου στο κύκλωμα που βρίσκεται και τι ακολουθεί. Συνήθως πάντως μεγαλύτερο gain συνεπάγεται και μεγαλύτερη έξοδο ανλόγως του επομένου σταδίου.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.946
Reaction score
143.193
Αμέ. Για πες...

(Τα μπλε είναι τα παλιά, τα κόκκινα μετράνε, τα φρέσκα)
 

A

AKARL

Guest
Αμέ. Για πες...

(Τα μπλε είναι τα παλιά, τα κόκκινα μετράνε, τα φρέσκα)
Με ρώτησες επί λέξει:
Πες μου μετά, που (στο φάσμα) θες στάθμες.
Χρειάζομαι μνιά διευκρίνιση:

Το "που (στο φάσμα) θες στάθμες" σημαίνει:

1) σε ποιες περιοχές του φάσματος απαιτείται περισσότερη ισχύς από τα ενισχυτικά στάδια;
2) σε ποιες περιοχές του φάσματος επιθυμώ (εγώ) υψηλότερη στάθμη ηχητικής πίεσης;
3) κάτι άλλο;
[DOUBLEPOST=1543852070][/DOUBLEPOST]
εκτος απο λαικα απαντας και σαλονικιοτικα
Ως παπαγαλάκι του ΕΑΡ, σύμφωνα με τον Νάσκαρο, θα πρέπει να χρησιμοποιώ και τα σαλονικιότικα προκειμένου να κάμω τη δουλειά μου* και να βγάνω μεροκάματο...








*Να πσήνω ανυποπσίαστα θύματα να πσωνίζουν ενεργά ηχεία και πσηφιακά μαραφέτχια.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.946
Reaction score
143.193
Είπα:
που (στο φάσμα) θες στάθμες
Λες:
1) σε ποιες περιοχές του φάσματος απαιτείται περισσότερη ισχύς από τα ενισχυτικά στάδια;
Όχι, δε ρώτησα αυτό.
2) σε ποιες περιοχές του φάσματος επιθυμώ (εγώ) υψηλότερη στάθμη ηχητικής πίεσης;
Περίπου.
Όχι "εσύ", η μουσική.
Δηλαδή, που σηκώνει πόση στάθμη η μουσική και θες να την αναπαράγουν αυτή τη στάθμη τα ηχεία, ώστε να αναπαράγουν το μουσικό γεγονός αναλλοίωτα.

3) κάτι άλλο;
Ναι.
Συσχέτιση της μέγιστης επιθυμητής στάθμης ανά συχνότητα, ώστε το σύνολο να παίζει ισορροπημένα δυνατά και απαραμόρφωτα, βλέποντας τα σχεδιαγράμματα ακουστότητας, τα οποία μας ενημερώνουν με ποιο τρόπο ακούει το αυτί μας, δηλαδή τι στάθμη πρέπει να έχει στα μπάσα, στα μεσαία και στα πρίμα ένας ήχος, ώστε α) να τον αντιληφθούμε (κατώτερο όριο ακοής - κατώφλι) και β) να ακούμε σε ίδια ακουστή στάθμη τους 2-3 τόνους διαφορετικών συχνοτήτων γ) να τον αντέχουμε (μέγιστη δυνατή στάθμη ακρόασης, πριν ματώσει το όργανο)
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.657
Μηνύματα
3.021.688
Members
38.475
Νεότερο μέλος
Nikits44
Top