Ας πσωνίσουμε, επιτέλους, ενεργά ηχεία ή ο αγώνας (του Κωσταφτχιά) τώρα δικαιώνεται!

Μηνύματα
455
Reaction score
572
Μην τα ακούσεις τα Α7 σε χωροταξία εντελώς διαφορετική από τη δική σου.

Μην τα ακούσεις τα επτάϊντσα woofer σε τρίγωνο με πλευρά ανώτερη των 180 εκατοστών.

Αλλά και η δεύτερη συνθήκη να ισχύσει,εφόσον ο συνολικός φορτζόμενος όγκος στο χώρο σου έχει τιμή περί τα 170-180 κυβικά,χρειάζονται sub & sub & sub...(κροσαρισμένα και με προδιαγραφές ανώτερες από τα δημοφιλή 10ιντσα και 12ιντσα της αγοράς).

Αλλιώς προτιμότερο να χαλιούνται τα ΄΄όνειρα΄΄ παρά χρόνος και χρήματα ανώφελα.
Σωστά
 

Μηνύματα
1.399
Reaction score
1.094
Χμμμμ καλά κάνεις και μου το λες.Μάλλον δεν είμαι για τέτοια ακούσματα,αλλά θα προσπαθήσω να τα ακούσω πρώτα και θα αποφασίσω.
Ευχαριστώ.
Να τα ακούσεις και να σχηματίσεις δική σου γνώμη. Όπως σε όλες τις εταιρείες η κορυφαία σειρά είναι πολύ καλύτερη από τις άλλες. Είναι από τα αγαπημένα μου ηχεία εδώ και περίπου 15 χρόνια που τα πρωτάκουσα. Τα τρίδρομα της έχουν μεγάλη διαφορά για μένα, είναι πιο ισορροπημένα μιας και το mid βοηθάει στην ομαλή μετάβαση από το πολύ γρήγορο tweeter στο woofer. Έχουν τρελά δυναμικά και αναλυτικό αλλά ξεκούραστο χαρακτήρα. Φθηνά (τα τρίδρομα) δεν είναι αλλά συγκριτικά με άλλα είναι ευκαιρία.
 

Μηνύματα
1.728
Reaction score
999
προδιαγραφές ανώτερες από τα δημοφιλή 10ιντσα και 12ιντσα της αγοράς).
.......θα μπορουσες να μας δωσεις συγκεκριμενα παραδειγματα σχετικα με τις ανωτερες προδιαγραφες
αλλα και τα δημοφιλη σαμπ της αγορας που αναφερθηκες?
Η επιλογη αγορας ενος σαμπ γινεται με βαση διαφορετικων προδιαγραφων
οταν υπαρχουν ενεργα ηχεια ?
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Να τα ακούσεις και να σχηματίσεις δική σου γνώμη. Όπως σε όλες τις εταιρείες η κορυφαία σειρά είναι πολύ καλύτερη από τις άλλες. Είναι από τα αγαπημένα μου ηχεία εδώ και περίπου 15 χρόνια που τα πρωτάκουσα. Τα τρίδρομα της έχουν μεγάλη διαφορά για μένα, είναι πιο ισορροπημένα μιας και το mid βοηθάει στην ομαλή μετάβαση από το πολύ γρήγορο tweeter στο woofer. Έχουν τρελά δυναμικά και αναλυτικό αλλά ξεκούραστο χαρακτήρα. Φθηνά (τα τρίδρομα) δεν είναι αλλά συγκριτικά με άλλα είναι ευκαιρία.
Η γνώμη έχει αξία τουλάχιστον για τον δικό μας εαυτό - δεν θίγεται εδώ η αξιοπιστία για τους υπόλοιπους - εφόσον θα έχει διαμορφωθεί υπό τις κατάλληλες σε κάθε περίπτωση συνθήκες.Υπό συνθήκες μη ανταποκρινόμενες στις ιδιότητες δεδομένου ηχείου μπορεί να προκύψει μόνο εσφαλμένη εκτίμηση και άχρηστη ως προς τις ιδιαίτερες επιθυμίες μας.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.373
Reaction score
125.439
Το 5άρι το δικό μου στα 80 εκατοστά είναι καλά; (Έχω και βάλει και sub, ένα της κακιάς ώρας)
Βεβαίως, νομίζω ανέτως παίζει στο 1μ, ίσως και λίγο παραπάνω, αναλόγως του χώρου, και εκτιμώ ότι το 1,4μ είναι εντελώς στο άνω όριο υπό ευνοϊκές συνθήκες.

Αντίστοιχα, για 6" γούφερ, το άνω όριο το βλέπω κάνα 20-ποντο άντε 25-ποντο πιο πάνω (1,60-1,65), ομοίως το 7" (1,80-1,90) και το 8" γλύφει τα 2μ και λίγο παραπάνω, ενώ στο 9" έχεις ανέτως τα 2,5μ και στο 10" αρχίζεις να γλύφεις τα 3μ, ενώ για 3,5 και 4 μέτρα θες 12".

Κάπως έτσι βλέπω την απόσταση ακρόασης και το μέγεθος του γούφερ του δορυφόρου.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
.......θα μπορουσες να μας δωσεις συγκεκριμενα παραδειγματα σχετικα με τις ανωτερες προδιαγραφες
αλλα και τα δημοφιλη σαμπ της αγορας που αναφερθηκες?
Η επιλογη αγορας ενος σαμπ γινεται με βαση διαφορετικων προδιαγραφων
οταν υπαρχουν ενεργα ηχεια ?
Κριτήρια για έρευνα αγοράς:

Ωφέλιμες στάθμες σε συνάρτηση με τις πρώτες οκτάβες απόκρισης - αλλά και δυνατότητα απόκρισης εκτεινόμενη σε όσο δυνατόν ανώτερες οκτάβες - Ευελιξία (δυνατότητες συνδεσμολογίας-λογισμικά προσαρμογής) στην ενσωμάτωση με τα κύρια ηχεία σε δεδομένο χώρο.

Αξιόπιστοι ενισχυτές.

Κινητήρες μεγαφώνων με στιβαρότερους μαγνήτες και κοντύτερα πηνία φωνής που θα επέτρεπαν γραμμικότερη συμπεριφορά πάνω στη ζώνη απόκρισης.

Ιδού ένα παράδειγμα που έρχεται πρόχειρα στο νου:
https://www.thomann.de/gb/adam_sub_15.htm
Άλλο:
 
Last edited:

Μηνύματα
5.983
Reaction score
15.463
Μιας και σας βρηκα εδω μαζεμενους να καμω την ερωτηση μου,
στο PreSonus Temblor T10 αμα το τροφοδοτησω απο τον προ μου (φουλ σημα οχι σαμπ αουτ) στην ανισσοροπη εισοδο του , απο την xlr εξοδο του τεμπορ θα παρω αληθινο ισοροπημενο σημα ? και θα 'ναι αυτο το υπολοιπο του φασματος μειον οτι παιζει το τεμπορ ?
Θενκς.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Μιας και σας βρηκα εδω μαζεμενους να καμω την ερωτηση μου,
στο PreSonus Temblor T10 αμα το τροφοδοτησω απο τον προ μου (φουλ σημα οχι σαμπ αουτ) στην ανισσοροπη εισοδο του , απο την xlr εξοδο του τεμπορ θα παρω αληθινο ισοροπημενο σημα ? και θα 'ναι αυτο το υπολοιπο του φασματος μειον οτι παιζει το τεμπορ ?
Θενκς.
Παρατηρώντας το block diagram από το εγχειρίδιο χρήσης,η απάντηση είναι ότι δεν θα υπάρχει πρόβλημα.Η εσωτερική αρχιτεκτονική του Temblor δεν είναι balanced και το σήμα από οποιαδήποτε είσοδο θα περάσει από την ίδια οδό διαχείρισης για το κροσάρισμα και την ενίσχυση του μεγαφώνου.

Το παρεχόμενο σήμα στις εξόδους XLR-TRS δεν φαίνεται να είναι πλήρως διαφορικό (δύο ισοδύναμα σήματα με διαφορά φάσης 180 μοιρών αναμεταξύ τους).Δεν υπάρχει όμως λόγος να σε πειράζει κάτι τέτοιο.Η δουλειά σου θα γίνει στο ακέραιο.
 

Μηνύματα
5.983
Reaction score
15.463
Παρατηρώντας το block diagram από το εγχειρίδιο χρήσης,η απάντηση είναι ότι δεν θα υπάρχει πρόβλημα.Η εσωτερική αρχιτεκτονική του Temblor δεν είναι balanced και το σήμα από οποιαδήποτε είσοδο θα περάσει από την ίδια οδό διαχείρισης για το κροσάρισμα και την ενίσχυση του μεγαφώνου.

Το παρεχόμενο σήμα στις εξόδους XLR-TRS δεν φαίνεται να είναι πλήρως διαφορικό (δύο ισοδύναμα σήματα με διαφορά φάσης 180 μοιρών αναμεταξύ τους).Δεν υπάρχει όμως λόγος να σε πειράζει κάτι τέτοιο.Η δουλειά σου θα γίνει στο ακέραιο.
Ευχαριστω, ψαχνωμαι για την αληθη αναπαραγωγη τεθιων ασματων βλεπεις ...

Where it began, I can't begin to knowing
But then I know it's growing strong
Was in the spring
Then spring became the summer
Who'd have believed you'd come along
Hands, touching hands
Reaching out, touching me, touching you
Sweet Caroline
Good times never seemed so good
I'd be inclined
To believe they never would
But now I
Look at the night and it don't seem so lonely
We filled it up with only two
And when I hurt
Hurting runs off my shoulders
How can I hurt when I'm holding you
One, touching one
Reaching out, touching me, touching you
Sweet Caroline
Good times never seemed so good
I'd be inclined
To believe they never would
Oh no, no
Sweet Caroline
Good times never seemed so good
Sweet Caroline
I believe they never could ...

 
  • Like
Reactions: PPG

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.373
Reaction score
125.439
και θα 'ναι αυτο το υπολοιπο του φασματος μειον οτι παιζει το τεμπορ ?
Δε νομίζω να βγάζει κροσαρισμένη line level έξοδο δορυφόρου..
Να δω;
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.373
Reaction score
125.439
Εντάξει, το high pass filter στα 100hz είναι επαρκές "κροσάρισμα" δορυφόρου.

Από το ολότελα, καλή κι η παναγιώταινα.
 

Μηνύματα
5.983
Reaction score
15.463
Δε νομίζω να βγάζει κροσαρισμένη line level έξοδο δορυφόρου..
Να δω;
Έχει high pass filter στα 100hz στην έξοδο και δεν κροσαρει του δορυφόρους
Εντάξει, το high pass filter στα 100hz είναι επαρκές "κροσάρισμα" δορυφόρου.
Μπερδευτηκα !
δηλαδη στις εξοδους του δινει απο 100 hz και πανω ?
αν ναι, ειναι αρκετο αυτο για να ξεκουρασει τον ενισχυτη μου απο τσι χαμηλες ?
υπαρχει αλλος τροπος να ενσωματωθει ενα (και αργοτερα δυο) στη συστηματαρα μου ?
:thumbsup:
 
  • Like
Reactions: PPG

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Δε νομίζω να βγάζει κροσαρισμένη line level έξοδο δορυφόρου..
Να δω;
Εγχειρίδιον χρήσης σελίς 15
https://www.strumentimusicali.net/manuali/2018/01/02/e8/presonus-temblort10-en.pdf
Μπερδευτηκα !
δηλαδη στις εξοδους του δινει απο 100 hz και πανω ?
αν ναι, ειναι αρκετο αυτο για να ξεκουρασει τον ενισχυτη μου απο τσι χαμηλες ?
υπαρχει αλλος τροπος να ενσωματωθει ενα (και αργοτερα δυο) στη συστηματαρα μου ?
:thumbsup:
Θεωρώ ότι δεν υπάρχει πρόβλημα,ιδίως άμα μπει από πίσω - από τα κύrια ηχεία - με τη μέθοδο του...Ear.
Περιορισμένη επίσης δυνατότητα φασικής ευθυγράμμισης,όπως και όλα σχεδόν τα ισότιμά του.

Χάρη στη δυνατότητα αλυσιδωτής διασύνδεσης μέσω του μονοφωνικού XLR,βάζεις όσα θέλεις.
 

A

amoustakas

Guest
Λοιπόοοοοοον


Το πρόβλημα είναι το interaural crosstalk dip στα 2KHz.

Περιγράφεται αναλυτικά στο βιβλίο του Δρ. Εργαλείου, κεφάλαιο 7.1.1, και αναφέρεται το paper απο Shirley et al. 2007 στο Journal της AES
(Ben Shirley, Paul Kendrick, and Claire Churchill, “The Effect of Stereo Crosstalk on Intelligibility: Comparison of a Phantom Stereo Image and a Central Loudspeaker Source,” J. Audio Eng. Soc., vol. 55, no. 10, pp. 852-863, 2007 October.)

Δηλαδή:
Το phantom center του τυπικού stereo setup, αυτό δηλαδή που συνήθως απεικονίζει τον κυριως καλλιτέχνη, τον τραγουδιστή, μετρήθηκε με μετρητική κούκλα KEMAR , και συγκρίθηκε με αντίστοιχη μέτρηση με κεντρικό ηχείο, οπως σε ενα πολυκαναλο σύστημα.

View attachment 110639

Πάνω πάνω στα ανθρωπάκια βλεπουμε πως σε καθε αυτί, εκτός απο τον ήχο που έρχεται απο το ηχείο που του αντιστοιχεί (πχ το αριστερό ηχείο για το αριστερό αυτί), έρχεται και ηχος απο το δεξί ηχείο, με μια μικρή καθυστέρηση, περιπου 0.27ms. Αποτέλεσμα αυτού ειναι ενα destructive acoustical interference στην συχνότητα στην οποία αυτο ειναι το 1/2 της περιόδου:1,85KHz. Και αυτο θα ειναι το πρώτο “δόντι” ενός comb filtering.

Στο c βλέπουμε με συνεχή γραμμή την σωστή μέτρηση ενος σήματος απο ενα κεντρικό ηχείο (δεν ειναι φλατ, το γιατι δεν εχει σημασία εδώ, αλλα αυτο ειναι το σήμα αναφοράς), και με διακεκομμένη την μέτρηση απο phantom center, με την βαθειά ακύρωση πριν τα 2Kz. Το διάγραμμα d το απομονώνει και το συσχετίζει με την θεωρία. Αυτά σε ανηχοϊκό θάλαμο.

Στο διάγραμμα e βλέπουμε πόσο βελτιώνεται η κατάσταση σε ενα δωμάτιο με ανακλάσεις σύμφωνα με τα πρότυπα.

Πρόκειται για μεγάλη αλλοίωση του ήχου στο σήμα του κεντρικού καλλιτέχνη, σε κρίσιμες συχνότητες, η οποία είναι πιο έντονη οταν βρισκόμαστε σε direct sound field, δηλαδή nearfield ή σε πολύ απορροφητικούς χώρους. Και αυτό ειναι πρόβλημα του stereo και του οτι έχουμε κεφάλι, αντί για δυο σκέτα αυτιά πολυ κοντά μεταξύ τους, πάνω απο τον κορμό, με τον εγκέφαλο ανάμεσα στα σκέλια μας, εκεί δηλαδή που συνήθως λειτουργεί. :wink:

Η λύση ειναι σαφώς η χρήση center ηχείου, και όχι να κόψουμε τα κεφάλια μας.

Και αν θέλουμε αμιγές stereo, όχι πολύ απορρόφηση, όχι nearfield (sorry nearfield lovers :D), θέλουμε ανακλάσεις.

Και μερικά σχόλια του αρχηγού Toole:

A center channel avoids the timbre problem, stabilizes the soundstage for more listeners, and is less sensitive to room effects.

We need multichannel audio. In the present state of affairs, however, the experimental evidence suggests that we look favorably on having some room reflections.

Δυστυχώς φοβάμαι πως αυτο το ποστ θα χαθεί, και ειναι κρίμα. Θα βάλω λινκ και στο αλλο θρεντ για τον Toole.
Up για εμάς του δικάναλους. Ας διαβάσουμε τα παραπάνω για να ακούμε καλύτερα το εικονικό κεντρικό.
Αυτό είναι το νόημα και η ουσία του avsite κύριοι. Να ακούμε καλύτερα ξοδεύοντας λιγότερα ή ακόμη και καθόλου χρήματα. Με εφαρμογή απλών πραγμάτων.
Ευχαριστούμε Dimi. :drinks:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.590
Μηνύματα
2.866.742
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top