Λόλα να μια Λάμπα,πάρτη κι ας καίει...τζάμπα

Rosinante

Dark Nιάου
Μηνύματα
1.506
Reaction score
5.606
r e s p e c t !
θα βγαλω τον Αλεπουδελη απο τον υπογραφη και θα βάλω τον B.
Ο Οσκαρ Ουαιλντ ελεγε πως ''Συνειδηση και Φοβος ειναι ακριβως το ιδιο'' και συμφωνω μαζι του. Οποιος κατεχει την αληθεια, γνωριζει πως και τι ακριβως πρεπει να κανει. Δεν χρειαζεται τη συνειδηση που αντιθετως χρειαζεται για να χαλιναγωγησει με αγκυλωσεις τον πασχοντα απο αγνοια. Οπως ας πουμε η θρησκεια η οποια πιθανοτατα ανακαλυψε και την εν λογω λεξη οπως και πολλες αλλες για το κοινο συμφερον φυσικα...Το τελευταιο το διδασκει ο Νιτσε στον ''Αντιχριστο''.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Ο Οσκαρ Ουαιλντ ελεγε πως ''Συνειδηση και Φοβος ειναι ακριβως το ιδιο'' και συμφωνω μαζι του. Οποιος κατεχει την αληθεια, γνωριζει πως και τι ακριβως πρεπει να κανει. Δεν χρειαζεται τη συνειδηση που αντιθετως χρειαζεται για να χαλιναγωγησει με αγκυλωσεις τον πασχοντα απο αγνοια. Οπως ας πουμε η θρησκεια η οποια πιθανοτατα ανακαλυψε και την εν λογω λεξη οπως και πολλες αλλες για το κοινο συμφερον φυσικα...Το τελευταιο το διδασκει ο Νιτσε στον ''Αντιχριστο''.
Κάθε ασυνείδητος γίνεται ισχυρότερος από τη συνείδηση...των άλλων.;)
Σου εύχομαι κάποτε να γράψεις και το "είν' ένας χαϊεντάς που τον μποδίζουν να ακούσει, είν' ένας χαϊεντάς που τον αλυσσοδένουνε"...
Καλώς ή κακώς,όσες ευχές με αφορούν δεν πραγματοποιούνται από εκεί όπου θα περίμενες...


Πριν τον Kάραμα μονάχος τον Toole τελείωσα
στου Περαστικού το στέκι τα sweep ετήρησα
Μα στο πρώτο πικαπάκι την αυγούλα γύρισα

Κάποιας Λόλας με είχαν μπλέξει τα καμώματα
Στο σαλόνι μου τη βρίσκω ως τα ξημερώματα
και ας οδεύσουν στον Καιάδα τα εκτρώματα

Πριν ακόμα τα led σβήσουν τους class-D τραμπάρισα
Να ξανάβρω τα λαμπιόνια που γι αυτά τρομπάρισα
της λαμπίτσας μου τα τίμπρα που μόνο αυτά λαχτάρησα
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.404
Reaction score
125.586
Κι ύστερα γιατρέ..
Αγαπημένα κομμάτια.
Ας είν' καλά το Spotify!
 

Μηνύματα
15.030
Reaction score
20.784
ω ρε πουστη μου τι διαβαζω δω μεσα...

http://nuclear.ntua.gr/ses/ses_yliko.html

http://nuclear.ntua.gr/apache2-default/courses/MTMS/

αδερφια αλητες πουλια
η περιπτωση ενα συστημα να μετραει "καλα" και να μην παιζει σωστα ειναι να μετραμε λαθος πραμματα και αυτο εινα πολυ ευκολο να συμβει αν δεν ξερουμε τι πρεπει να μετρησουμε , πως να το μετρησουμε και πως το αξιολογουμε

δηλαδη μην παρετε ενα rta να μετρησετε αποκριση συχνοτητας , να τα διορθωσετε με εναν ισοσταθμιστη (να γινει ενα συχαμα) , να ισιωσουν και να πειτε να μετραει και γαμω αλλα ειναι γτπ.

και εστω λοιπον οτι μαθαμε τι θα μετρησουμε, πως θα το κανουμε και πως θα το αξιολογησουμε. μετα θα πρεπει να γνωριζουμε ΤΙ χρειαζεται για να διορθωθει. εκει λοιπον παει το 500αρικο στην ολλανδια.

το να μετραει σωστα και να μην σας αρεσει ειναι σεβαστο
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
ω ρε πουστη μου τι διαβαζω δω μεσα...

http://nuclear.ntua.gr/ses/ses_yliko.html

http://nuclear.ntua.gr/apache2-default/courses/MTMS/

αδερφια αλητες πουλια
η περιπτωση ενα συστημα να μετραει "καλα" και να μην παιζει σωστα ειναι να μετραμε λαθος πραμματα και αυτο εινα πολυ ευκολο να συμβει αν δεν ξερουμε τι πρεπει να μετρησουμε , πως να το μετρησουμε και πως το αξιολογουμε

δηλαδη μην παρετε ενα rta να μετρησετε αποκριση συχνοτητας , να τα διορθωσετε με εναν ισοσταθμιστη (να γινει ενα συχαμα) , να ισιωσουν και να πειτε να μετραει και γαμω αλλα ειναι γτπ.

και εστω λοιπον οτι μαθαμε τι θα μετρησουμε, πως θα το κανουμε και πως θα το αξιολογησουμε. μετα θα πρεπει να γνωριζουμε ΤΙ χρειαζεται για να διορθωθει. εκει λοιπον παει το 500αρικο στην ολλανδια.

το να μετραει σωστα και να μην σας αρεσει ειναι σεβαστο
Έχει εκτεθεί σε σχετικά θέματα του παρελθόντος ότι η χρήση γραφικού ισοσταθμιστή για διόρθωση απόκρισης μόνο στο πεδίο της συχνότητας δεν συνιστά αποτελεσματική μέθοδο.Ο ίδιος κιόλας έχω εκφράσει πικρία που η ADAM δεν επεκτείνει ακόμα τις δυνατότητες ως προς το λογισμικό DSP που συνοδεύει τη σειρά S.

- Αφορά σε μία και μοναδική θέση μέτρησης-ακρόασης και την ιδιαίτερη απόκριση σ'εκείνη αποκλειστικά.

- Η προβληματική απόκλιση μπορεί να περιορίζεται σε στενή συχνοτική περιοχή εντός της ευρύτερης που θα καλύπτει καθεμία διακριτή ζώνη του ισοσταθμιστή.

- Οι μεγαλύτερες σε μέγεθος αποκλίσεις - ιδίως στη ζώνη των χαμηλών - μπορούν να εκτρέψουν την επάρκεια ισχύος και τη γραμμική συμπεριφορά του συστήματος λόγω φαινομένων αποκοπής.

- Οι γραφικοί ισοσταθμιστές αποτελούν οι ίδιοι συστήματα ελάχιστης φάσης.Οι μετρούμενες αποκρίσεις δεδομένης Ενιαίας Οντότητας (setup+χώρος) ως επί το πλείστον δεν είναι.Επεμβαίνοντας αποκλειστικά στο πεδίο της συχνότητας προκύπτουν αδιόρθωτες αποκλίσεις στη φασική απόκριση του συστήματος.

Γι αυτό εφαρμόζονται Κρουστικές αποκρίσεις και Καμπύλες Ενέργειας σε συνάρτηση προς το Χρόνο (Energy Time Curves).

Δεν προκύπτει κατά τα άλλα βάσιμη αμφισβήτηση στη μετρημένη συμπεριφορά των λαμπάτων ενισχυτών ως προς το τί θα συνέβαινε υπό πραγματικές συνθήκες πάνω στις 4 πρώτες οκτάβες.
 
Last edited:

Μηνύματα
256
Reaction score
219
Κάθε ασυνείδητος γίνεται ισχυρότερος από τη συνείδηση...των άλλων.;)

Καλώς ή κακώς,όσες ευχές με αφορούν δεν πραγματοποιούνται από εκεί όπου θα περίμενες...


Πριν τον Kάραμα μονάχος τον Toole τελείωσα
στου Περαστικού το στέκι τα sweep ετήρησα
Μα στο πρώτο πικαπάκι την αυγούλα γύρισα

Κάποιας Λόλας με είχαν μπλέξει τα καμώματα
Στο σαλόνι μου τη βρίσκω ως τα ξημερώματα
και ας οδεύσουν στον Καιάδα τα εκτρώματα

Πριν ακόμα τα led σβήσουν τους class-D τραμπάρισα
Να ξανάβρω τα λαμπιόνια που γι αυτά τρομπάρισα
της λαμπίτσας μου τα τίμπρα που μόνο αυτά λαχτάρησα
...συγγνώμη αλλά το θεωρώ ατόπημα απο την πλευρά σου την παραλλαγή των στίχων του συγκεκριμένου!!!! στη λογική τις αντιπαράθεσης μη τα ισοπεδώνουμε ολα.


Αυτά απο ενα μέλος που παρακολουθεί τα γραφόμενα σου
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
1.271
Reaction score
2.224
Απο ενα σημειο και μετα χανεται το νοημα. Πολλοι παραγοντες αποτελουν τροχοπεδη. Μερικοι απο αυτους ειναι το κοστος, περιορισμοι χωρου, χρονου κλπ. Αν ειναι για ενα χομπι (αρκετα σοβαρο) να διαθεσω περιπου €800 για να μετρησω τον χωρο και €1000 για να τον ντυσω καταλληλα με αποσβεστικα, προτιμω αυτα τα €1800 περιπου να τα παρω δισκακια και να ακουω μουσικη παρα να κυνηγαω δαιμονες οι οποιοι σε καποιες περιπτωσεις ισως και να υπαρχουν. Ακουγοντας διαφορα συστηματα Λαμπατα ή Τρανζιστορικα εχω καταληξει οτι ακουω αρκετα ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣΤΑ. Το θεμα ειναι να αρεσει στον ακροατη το αποτελεσμα.
Αν ο χώρος γινόταν με μόνο 1800€ καλά θα ήτανε. Οπότε αφήνουμε όσους μπορούν να το κάνουν και οι λοιποί την πιπίλα μας (= φτηνές δικαιολογίες).
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
...συγγνώμη αλλά το θεωρώ ατόπημα απο την πλευρά σου την παραλλαγή των στίχων του συγκεκριμένου!!!! στη λογική τις αντιπαράθεσης μη τα ισοπεδώνουμε ολα.
...
Αυτά απο ενα μέλος που παρακολουθεί τα γραφόμενα σου
"Αντιπαράθεση" με ποιους ;;;
https://el.wiktionary.org/wiki/ατόπημα

Σιγά μην ήταν και ιεροσυλία
όπου υπάρχει της πλάκας η ασυλία
όποιου το μάτι δεν το λαβαίνει
τίποτε δεν καταλαβαίνει
:roflmao:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.404
Reaction score
125.586
Αν ο χώρος γινόταν με μόνο 1800€ καλά θα ήτανε.
Με συγχωρείτε που σας χαλάω τον ύπνο, αλλά στον προηγούμενο χώρο μου, είχα φτιάξει άψογους χρόνους αντήχησης με λιγότερα από το 1/3 του ποσού που αναφέρετε, και τα έχω εξηγήσει όλα, με το νι και με το σίγμα.:angel:
 

Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.451
Καλώς ή κακώς,όσες ευχές με αφορούν δεν πραγματοποιούνται από εκεί όπου θα περίμενες...



Πριν τον Kάραμα μονάχος τον Toole τελείωσα
στου Περαστικού το στέκι τα sweep ετήρησα
Μα στο πρώτο πικαπάκι την αυγούλα γύρισα

Κάποιας Λόλας με είχαν μπλέξει τα καμώματα
Στο σαλόνι μου τη βρίσκω ως τα ξημερώματα
και ας οδεύσουν στον Καιάδα τα εκτρώματα

Πριν ακόμα τα led σβήσουν τους class-D τραμπάρισα
Να ξανάβρω τα λαμπιόνια που γι αυτά τρομπάρισα
της λαμπίτσας μου τα τίμπρα που μόνο αυτά λαχτάρησα
Εξαιρετική η αναφορά σου φίλτατε Μπούτχια σε ένα τραγούδι θησαυρό για την πολιτιστική μας κληρονομιά!
Θα μου επιτρέψεις όμως να κάνω μια μικρή ιστορική αναδρομή.

Το τραγούδι αυτό ,πράγματι έγινε γνωστό στο ευρύ κοινό σε αυτή τη μορφή ,όταν ο μεγάλος αρχοντορεμπέτης Απόστολος Καρλάρας το ηχογράφησε σε 45άρι (Zizikfone sk4t4-1308) στην Zizikfone Records του Δημήτρη Μερακλή. Και δε θα μπορούσε να γίνει αλλιώς ,αφού είχε προηγηθεί η αποθεωτική υποδοχή του τραγουδιού όταν ο Καρλάρας το πρωτοπαρουσίασε στους θαμώνες της κοσμικής ταβέρνας του "Τζίμη του Ποδογιατρού" στο τέρμα Αχαρνών ,ένα πολύ αγαπημένο στέκι του βιομηχάνου Αλέξανδρου Φαντερόπουλου ,της πανέμορφης ερωμένης του Μελίνας και της υπόλοιπης παρέας τους στην οποία συγκαταλέγονταν ο ιατρός Νίκος Βετόπουλος ,ο φαρμακοβιομήχανος Ιωάννης Τριανταφύλλου και ο εισαγωγέας συσκευών της αμερικανικής JBL ,Νικόλαος Αρβανιτόπουλος. Λέγεται μάλιστα πως για μέρες το τραγούδι αυτό και η ανάλυση των στίχων του ,αποτελούσε το αγαπημένο θέμα συζήτησης του ακαδημαϊκού και λογοτέχνη Μπουτιάδη και της παρέας του ,στα πηγαδάκια τους στο "Ψώναρς Καφέ" της οδού Σταδίου.
Αυτό που λίγοι όμως γνωρίζουν ,είναι πως οι αρχικοί στίχοι και η μουσική ,ανήκουν σε έναν άσημο σαλονικιό ρεμπέτη ,στον Κώστα τον Τσοκαρά ,γνωστό και με το παρατσούκλι ο "Αφτάκιας". Ο Τσοκαράς λοιπόν ,πρωτοτραγούδησε αυτό το τραγούδι όταν κατέβηκε στην Αθήνα ,στο κακόφημο "Κουτούκι του Ζαπλάντη" στις κάτω Τζιτζιφιές ,ένα μέρος που σύχναζαν για τσίπουρα γνωστά μέλη του υποκόσμου της εποχής ,όπως ο "Αλφαβητάκιας" , ο "Σποκάκιας" και ο "Κέφαλος".

Οι αρχικοί στίχοι λοιπόν ήταν διαφορετικοί σε ότι αφορά την πρώτη στροφή και ήταν οι παρακάτω:

"Με τον Κουκαράμ παρέα εμελέτησα
και του χώρου μου τα λάθη διευθέτησα.
Ααχ και του χώρου μου τα λάθη διευθέτησα.."

Και κάπου εκεί παρενέβη η λογοκρισία. Ο αναφερόμενος Κουκαράμ για τους μη γνωρίζοντες ,είναι ο μεγάλος Κώτσος Καραμήτρος ,ένας πρωτοπόρος της μουσικής τεχνολογίας και των στούντιο ηχογραφήσεων της εποχής ,ο οποίος κυνηγήθηκε ανελέητα από την δικτατορία του Στρατηγού Χαράλαμπου Τουρτίδη για τις αριστεροδεξιοεθνικιστικοχριστιανοσκοταδιστικές του αντιλήψεις και προφανώς η αναφορά σε αυτόν ενόχλησε. Ετσι ,με εντολή του ίδιου του Στρατηγού Τουρτίδη ,ο διοικητής Κρατικής Ασφαλείας Γεώργιος Ντρετμανόπουλος σφράγισε για έξι μήνες (έστειλε για μπανάκι στην αργκώ των πραξικοπηματιών) το "Κουτούκι του Ζαπλάντη" και ο ίδιος ο "Αφτάκιας" συνελήφθη και στάλθηκε εξορία στο Τάγμα Ανεπιθυμήτων Αμμουλιανής Χαλκιδικής ,όπου και αντικαθιστούσε λυχνίες σε ασυρμάτους του στρατού. Λέγεται επίσης ,αν και δεν έχει επιβεβαιωθεί ,πως ο Ζαπλάντης τη γλύτωσε την τελευταία στιγμή κατόπιν παρέμβασης του υιού του Αντισυνταγματάρχου Σκαρλούβλακα ,με τον οποίο τους συνέδεε στενή φιλία. Η αρχή λογοκρισίας επέβαλε στη δισκογραφική του Δημήτρη Μερακλή ,παρά τις απέλπιδες προσπάθειες του υπευθύνου ελληνικού ρεπερτορίου Κώστα Κογιατζή (του ανθρώπου που ανακάλυψε ανάμεσα σε πολλούς άλλους και τον Γιώργο Ζαμπέτα) ,την αλλαγή των στίχων στην πρώτη στροφή και έτσι το "Με τον Κουκαράμ παρέα..." έγινε "Πριν τον Κάραμα μονάχος..." , ενώ η ερμηνεία ανατέθηκε στον φίλα προσκείμενο στο καθεστώς Τουρτίδη ,Απόστολο Καρλάρα.
Τα υπόλοιπα είναι λίγο πολύ γνωστά.....
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Με συγχωρείτε που σας χαλάω τον ύπνο, αλλά στον προηγούμενο χώρο μου, είχα φτιάξει άψογους χρόνους αντήχησης με λιγότερα από το 1/3 του ποσού που αναφέρετε, και τα έχω εξηγήσει όλα, με το νι και με το σίγμα.:angel:
Επι τη ευκαιρία,οι χρόνοι αντήχησης δεν εξομαλύνονται με επεμβάσεις στο ίδιο το σήμα,απλώς η επίδρασή τους στην ακουστική αντίληψη θα μπορούσε να μετριαστεί μερικώς - και όχι στις χαμηλές οκτάβες - άμα βρισκόμαστε σε μικρές αποστάσεις ακρόασης όπου θα αυξανόταν η επίδραση του άμεσου ήχου.

Και η επέμβαση ενός γραφικού ισοσταθμιστή όπως και των γνωστών τονικών ρυθμιστικών θα είχε γραμμικότερο αποτέλεσμα όποτε καλείται να εξομαλύνει κορυφώσεις στην απόκριση σε σύγκριση με την αντίστροφη ενέργεια,ν'αντιστάθμιζε δηλαδή ταπεινώσεις.Η ανάγκη όμως για αύξηση Ακουστότητας στις ακραίες οκτάβες σε χαμηλές στάθμες ακρόασης σύμφωνα με τις γνωστές καμπύλες εξακολουθεί να ισχύει χωρίς παρατράγουδα,αφού δεν συναρτάται άμεσα με την απόκριση του χώρου,αλλά του ακουστικού μας συστήματος.
 
Last edited:


Μηνύματα
256
Reaction score
219
Εξαιρετική η αναφορά σου φίλτατε Μπούτχια σε ένα τραγούδι θησαυρό για την πολιτιστική μας κληρονομιά!
Θα μου επιτρέψεις όμως να κάνω μια μικρή ιστορική αναδρομή.

Το τραγούδι αυτό ,πράγματι έγινε γνωστό στο ευρύ κοινό σε αυτή τη μορφή ,όταν ο μεγάλος αρχοντορεμπέτης Απόστολος Καρλάρας το ηχογράφησε σε 45άρι (Zizikfone sk4t4-1308) στην Zizikfone Records του Δημήτρη Μερακλή. Και δε θα μπορούσε να γίνει αλλιώς ,αφού είχε προηγηθεί η αποθεωτική υποδοχή του τραγουδιού όταν ο Καρλάρας το πρωτοπαρουσίασε στους θαμώνες της κοσμικής ταβέρνας του "Τζίμη του Ποδογιατρού" στο τέρμα Αχαρνών ,ένα πολύ αγαπημένο στέκι του βιομηχάνου Αλέξανδρου Φαντερόπουλου ,της πανέμορφης ερωμένης του Μελίνας και της υπόλοιπης παρέας τους στην οποία συγκαταλέγονταν ο ιατρός Νίκος Βετόπουλος ,ο φαρμακοβιομήχανος Ιωάννης Τριανταφύλλου και ο εισαγωγέας συσκευών της αμερικανικής JBL ,Νικόλαος Αρβανιτόπουλος. Λέγεται μάλιστα πως για μέρες το τραγούδι αυτό και η ανάλυση των στίχων του ,αποτελούσε το αγαπημένο θέμα συζήτησης του ακαδημαϊκού και λογοτέχνη Μπουτιάδη και της παρέας του ,στα πηγαδάκια τους στο "Ψώναρς Καφέ" της οδού Σταδίου.
Αυτό που λίγοι όμως γνωρίζουν ,είναι πως οι αρχικοί στίχοι και η μουσική ,ανήκουν σε έναν άσημο σαλονικιό ρεμπέτη ,στον Κώστα τον Τσοκαρά ,γνωστό και με το παρατσούκλι ο "Αφτάκιας". Ο Τσοκαράς λοιπόν ,πρωτοτραγούδησε αυτό το τραγούδι όταν κατέβηκε στην Αθήνα ,στο κακόφημο "Κουτούκι του Ζαπλάντη" στις κάτω Τζιτζιφιές ,ένα μέρος που σύχναζαν για τσίπουρα γνωστά μέλη του υποκόσμου της εποχής ,όπως ο "Αλφαβητάκιας" , ο "Σποκάκιας" και ο "Κέφαλος".

Οι αρχικοί στίχοι λοιπόν ήταν διαφορετικοί σε ότι αφορά την πρώτη στροφή και ήταν οι παρακάτω:

"Με τον Κουκαράμ παρέα εμελέτησα
και του χώρου μου τα λάθη διευθέτησα.
Ααχ και του χώρου μου τα λάθη διευθέτησα.."

Και κάπου εκεί παρενέβη η λογοκρισία. Ο αναφερόμενος Κουκαράμ για τους μη γνωρίζοντες ,είναι ο μεγάλος Κώτσος Καραμήτρος ,ένας πρωτοπόρος της μουσικής τεχνολογίας και των στούντιο ηχογραφήσεων της εποχής ,ο οποίος κυνηγήθηκε ανελέητα από την δικτατορία του Στρατηγού Χαράλαμπου Τουρτίδη για τις αριστεροδεξιοεθνικιστικοχριστιανοσκοταδιστικές του αντιλήψεις και προφανώς η αναφορά σε αυτόν ενόχλησε. Ετσι ,με εντολή του ίδιου του Στρατηγού Τουρτίδη ,ο διοικητής Κρατικής Ασφαλείας Γεώργιος Ντρετμανόπουλος σφράγισε για έξι μήνες (έστειλε για μπανάκι στην αργκώ των πραξικοπηματιών) το "Κουτούκι του Ζαπλάντη" και ο ίδιος ο "Αφτάκιας" συνελήφθη και στάλθηκε εξορία στο Τάγμα Ανεπιθυμήτων Αμμουλιανής Χαλκιδικής ,όπου και αντικαθιστούσε λυχνίες σε ασυρμάτους του στρατού. Λέγεται επίσης ,αν και δεν έχει επιβεβαιωθεί ,πως ο Ζαπλάντης τη γλύτωσε την τελευταία στιγμή κατόπιν παρέμβασης του υιού του Αντισυνταγματάρχου Σκαρλούβλακα ,με τον οποίο τους συνέδεε στενή φιλία. Η αρχή λογοκρισίας επέβαλε στη δισκογραφική του Δημήτρη Μερακλή ,παρά τις απέλπιδες προσπάθειες του υπευθύνου ελληνικού ρεπερτορίου Κώστα Κογιατζή (του ανθρώπου που ανακάλυψε ανάμεσα σε πολλούς άλλους και τον Γιώργο Ζαμπέτα) ,την αλλαγή των στίχων στην πρώτη στροφή και έτσι το "Με τον Κουκαράμ παρέα..." έγινε "Πριν τον Κάραμα μονάχος..." , ενώ η ερμηνεία ανατέθηκε στον φίλα προσκείμενο στο καθεστώς Τουρτίδη ,Απόστολο Καρλάρα.
Τα υπόλοιπα είναι λίγο πολύ γνωστά.....
....θησαυρός οι γνώσεις σου, ενα τεράστιο ευχαριςτω απο εμένα φιλε !!!!!!!!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.404
Reaction score
125.586
Οπότε η ανάγκη λ.χ. για αύξηση Ακουστότητας στις ακραίες οκτάβες σε χαμηλές στάθμες σύμφωνα με τις γνωστές καμπύλες εξακολουθεί να ισχύει χωρίς παρατράγουδα.
Χωρίς, και μετρημένα.

(Δηλαδή 10 db αναγκαίο κέρδος στην έναρξη της πρώτης οκτάβας για κάθε 20 db πτώση της αναπαραγώμενης στάθμης αναφοράς σε φονς, αρχόμενης της μέτρησης στάθμης από τα γνωστά ονομαστικά max spl της μπότας, και με ομαλό σβήσιμο της ισοσταθμισης στο πέρας της 5ης οκτάβας. Ελπίζω να είμαι αρκετά ακριβής αλλά και να μην κατάλαβαν γρι, ιδίως ο παρερμηνευτής του δρ εργαλείου και όλο το συνάφι και το κακό συναπάντημα που του κάνει λάικ :p)
 
Last edited:

Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.451
Ο αναφερόμενος Κουκαράμ για τους μη γνωρίζοντες ,είναι ο μεγάλος Κώτσος Καραμήτρος ,ένας πρωτοπόρος της μουσικής τεχνολογίας και των στούντιο ηχογραφήσεων της εποχής
Και μια αναγκαία για τους νεότερους πληροφορία. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για την εμβληματική φυσιογνωμία του Κώτσου Καραμήτρου ,στο βιβλίο "Ερμηνεύοντας τον Καράμ" που κυκλοφορεί σε 22η έκδοση πια από τις "Εκδόσεις Περαστικός".
Πρόκειται ουσιαστικά για τη βιογραφία του Καραμήτρου, διά χειρός Σπυρίδωνος Τσοπανάκου.
Προλογίζει ,εμβαθύνοντας εξαιρετικά στη σχέση του Καραμήτρου με τα "Θεία" ,ο Βαγγέλης Μαριοκορίδης.
 
Last edited:


melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.931
Reaction score
41.199
Και μια αναγκαία για τους νεότερους πληροφορία. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για την εμβληματική φυσιογνωμία του Κώτσου Καραμήτρου ,στο βιβλίο "Ερμηνεύοντας τον Καράμ" που κυκλοφορεί σε 22η έκδοση πια από τις "Εκδόσεις Περαστικός".
Πρόκειται ουσιαστικά για τη βιογραφία του Καραμήτρου, διά χειρός Σπυρίδωνος Τσοπανάκου.
Προλογίζει ,εμβαθύνοντας εξαιρετικά στη σχέση του Καραμήτρου με τα "Θεία" ,ο Βαγγέλης Μαριοκορίδης.
Ουσιαστικά πρόκειται για μια σε βάθος ανάλυση της προσωπικότητας ενός από τους σεβάσμιους αβεσουτιανούς γέροντες.
Για μια επισκόπηση των λόγων και των έργων των αβεσουτιανών γερόντων ανά τους αιώνες ανατρέξτε στο "Αβεσαμήν και Αβεσαλάχ - Ευχές και διδάγματα γερόντων" του Σπυρίδωνος Λαμπρινού.
 




Staff online

  • n_olympios
    Μαντιναδόρος!
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.613
Μηνύματα
2.868.045
Members
37.940
Νεότερο μέλος
geo kok
Top