Crown xls 1502

Status
Not open for further replies.

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.622
Reaction score
12.187
Το θέμα είναι να να κάνω εγώ το μετασχηματισμό ή αν τελικά κάθε κυματομορφή μπορεί να αναπαρασταθεί ως άθροισμα ημιτονοειδών;

Και εν τέλει, τι σχέση έχει το πόσο complex είναι μια κυματομορφή με το φάσμα απόκρισης που πρέπει να έχει ένας ενισχυτής για να είναι αποδεκτός σε audio εφαρμογές; Από πότε η απόκριση 20-20Khz και τα χαρακτηριστικά παραμόρφωσης δεν είναι αρκετά για να αξιολογηθεί ένας ενισχυτής και χρειάζεται να καταφεύγουμε σε δηλώσεις τύπου 'η μουσική δεν είναι ημίτονο'.
Επειδή αγαπητή μου ζω 50 χρόνια στην Ελλάδα και γνωρίζω πολύ καλά πως, δεν έχει σημασία αν έχεις επαφή με αυτό που λες, αρκεί να είναι κάτι πιασάρικο, βλέπε Fourier. Θα απαντήσω ο ίδιος στην ερώτηση μου...
https://en.wikipedia.org/wiki/Fourier_analysis
Μια ταπεινή bass-guitar, με κεντρική συχνότητα 55 Hz και με όχι ιδιαίτερα πολύπλοκη κυματομορφή.
Προκειμένου να αναλυθεί λοιπόν χρειάζεται συνιστώσα μέχρι και πάνω από 770 Hz, ή διαφορετικά 14 φορές μεγαλύτερη συχνότητα από την βασική.
Μια πολυπλοκότερη κυματομορφή όπως ένα φλάουτο ή ένα όμποε, υπολόγισε πόσο εύρος χρειάζεται.
https://topaudioprofesional.blogspot.com/2014/06/espectro-de-un-instrumento.html

Από πάντα τα 20 Khz δεν ήταν αρκετά. Γιαυτό βγήκαν τα μουσικά αρχεία υψηλής ανάλυσης. Γιαυτό τα μπομπινόφωνα, που ήταν το στάνταρ των ηχογραφήσεων, ανεβαίνουν στους 80 KHz χαλαρά. Γιαυτό το stereophile μετράει τετράγωνο 10 KHz.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
Κάνεις λάθος.

Να στο πω απλά:

Οι συνιστώσες που είναι ακροάσιμες λόγω αθροίσματος στο ακουστό φάσμα, εμπεριέχονται στην ηχογράφηση του ακουστού φάσματος.

Δε χρειάζεται αναπαραγωγή των υπερήχων της φυσικής πηγής για να παραχθούν εκ νέου τα αθροίσματα, έχουν ήδη ενσωματωθεί στο ηχογραφημένο υλικό.

Και να μη συνεχίσω για τα αρχεία υψηλής ανάλυσης, ειλικρινά βαργιέμαι...

Μη πέφτεις στην παγίδα του αληθινού μουσικού οργάνου και των ηχητικών συνιστωσών του. Το Hi-Fi αρχίζει και τελειώνει στην πιστή αναπαραγωγή της γαμορημαδοηχογράφησης.
 
Last edited:

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.622
Reaction score
12.187
Αγαπητέ μου φίλε, καλέ μου άνθρωπε (που'λεγε κι ο Βέγγος).
Έχω αρχεία φλακ, από CD, με τη γνωστή δειγματοληψία, που δεν περιέχουν τίποτα πάνω από 20 χιλιόκυκλους, και αυτά ακούω, όπως και Spotify, που ομοίως, ούτε καν παράσιτα δεν έχει πάνω από 20 χιλιόκυκλους.

Κατά δεύτερο λόγο, αγαπητέ μου Πέτρο, έχω και πικάπ, που παίζει αυτά τα μαβρα στρόγγυλα μεγάλα σουβέρ, των οποίων η απόκριση πάνω από τους 20 χιλιόκυκλους είναι πολύ υπό του μηδενός, πλησιάζει το απόλυτο μηδέν (-273 βαθμούς, δηλαδή τόσα πολλά πρίμα, όπως αυτά στο κενό του διαστήματος).

Παρακαλώ.
Παρακαλώ.
Όχι άλλο κάρβουνο.
Μας λες δηλαδή ότι το τέρμα του δρόμου είναι η δυνατότητες των 44/16; Ότι τα αρχεία HD δεν έχουν νόημα;
Αν κάνεις σύγκριση στο σύστημα σου κλασικού CD player με DSD αρχείο ή 24/96 δεν παρατηρείς διαφορές;
Για ποιο λόγο αφού τα 44 KHz θεωρητικά καλύπτουν άνετα τους 20 KHz;
[DOUBLEPOST=1547238461][/DOUBLEPOST]
Κάνεις λάθος.

Να στο πω απλά:

Οι συνιστώσες που είναι ακροάσιμες λόγω αθροίσματος στο ακουστό φάσμα, εμπεριέχονται στην ηχογράφηση του ακουστού φάσματος.
Οι συνιστώσες, λόγο έλλειψης έκτασης του φάσματος, δεν μπορούν να αναπαραχθούν όλες, γιαυτό και το άκουσμα διαφέρει ριζικά από την φυσική αναπαραγωγή του οργάνου.
Φασματικό το ένα θέμα, δυναμικής περιοχής το άλλο.
 

Sonorus

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
875
Reaction score
806
Το HiFi αρχίζει και τελειώνει στην πιστή αναπαραγωγή της γαμορημαδοηχογράφησης.
Και ο crown αποτυγχάνει παταγωδώς.
Στο ίδιο σύστημα δύο crown που είχαμε monoblock μετά όταν τους παίξαμε τον καθένα ξεχωριστά stereo ο ένας ακουγόταν διαφορετικά από τον άλλο.
Τι να λέμε τώρα....
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.819
Reaction score
40.985
Επειδή αγαπητή μου ζω 50 χρόνια στην Ελλάδα και γνωρίζω πολύ καλά πως, δεν έχει σημασία αν έχεις επαφή με αυτό που λες, αρκεί να είναι κάτι πιασάρικο, βλέπε Fourier. Θα απαντήσω ο ίδιος στην ερώτηση μου...
https://en.wikipedia.org/wiki/Fourier_analysis
Μια ταπεινή bass-guitar, με κεντρική συχνότητα 55 Hz και με όχι ιδιαίτερα πολύπλοκη κυματομορφή.
Προκειμένου να αναλυθεί λοιπόν χρειάζεται συνιστώσα μέχρι και πάνω από 770 Hz, ή διαφορετικά 14 φορές μεγαλύτερη συχνότητα από την βασική.
Μια πολυπλοκότερη κυματομορφή όπως ένα φλάουτο ή ένα όμποε, υπολόγισε πόσο εύρος χρειάζεται.
https://topaudioprofesional.blogspot.com/2014/06/espectro-de-un-instrumento.html

Από πάντα τα 20 Khz δεν ήταν αρκετά. Γιαυτό βγήκαν τα μουσικά αρχεία υψηλής ανάλυσης. Γιαυτό τα μπομπινόφωνα, που ήταν το στάνταρ των ηχογραφήσεων, ανεβαίνουν στους 80 KHz χαλαρά. Γιαυτό το stereophile μετράει τετράγωνο 10 KHz.
Μας λες δηλαδή οτι ένα μηχάνημα που θα έχει απόκριση πολύ πάνω από 20ΚHz θα το ακούμε καλύτερα από τα αλλά;
Οτι αν παίξεις μπομπινοφωνο που έχει περιεχόμενο στα 80KHz (έστω οτι εχεις τα λοιπά συνοδα) θα το ακούσεις;
Και δηλώνεις πως οτι δεν είναι ικανό να διαχειριστεί τέτοια σήματα δεν κάνει για audio γιατί η μουσική δεν είναι ημιτονο.


Συμφωνώ πάντως σε ένα πράγμα,
δεν έχει σημασία αν εχεις επαφή με αυτό που λες, αρκεί να είναι πιασάρικο.
[DOUBLEPOST=1547245598][/DOUBLEPOST]Α και το φλάουτο που ζήτησες είναι και από τα πιο εύκολα, που να δεις στην τρομπέτα και στο σαξόφωνο τι γίνεται.
 

Μηνύματα
4.867
Reaction score
3.925
Η απόκριση συχνότητας σαν κύρια. Και για ακόμα μια φορά...
Η μουσική δεν είναι ημίτονα.
Η μουσικη ναι, η αναπαραγωγή αυτης όμως, τι είναι? ΤΕΧΝΗ η ΤΕΧΝΚΗ ?
 

Μηνύματα
4.867
Reaction score
3.925
Κι αν μιλαμε για τεχνη και σε συγκρινω Πετρο με τον Μπομπ Ντυλαν την Αντελ, τον Σινατρα, τον Σαντανα κλπ, μπορει να εισαι για γελια (με το συμπαθειο) αλλα αν ολοι αυτοι μαζι πανε να κατασκευασουν ένα ηχειο, τοτε σε σχεση με σενα πιθανον ολοι τους να είναι για κλαματα. κι ας εισαι ενας αγνωστος ντιουης.

Εσυ λοιπον τι κανεις τεχνη η τεχνικη?

Προσοχή και στις δυο περπτωσεις υπαρχουν αυτοδίδακτοι (στηρίζονται στην πολύ προσωπικη δουλεια κι ενδεχομένως το ταλεντο τους) και οι διαβασμένοι (μπορει κι εδώ να υπαρχει πολύ προσωπικη δουλεια και ταλεντο αλλα απαραίτητα χρειαζονται γνωσεις που τις αποκτουν με διαφορους τροπους)
 


Rosinante

Dark Nιάου
Μηνύματα
1.506
Reaction score
5.606
Με αφορμη την ευθυμη ιστορια του Κωστα, θα σας διηγηθω κι εγω μια πιο ωραια ιστοριουλα!
Το καλοκαιρι του '14 γνωρισα καποιες κοπελες, σπουδαστριες φωνητικων σε ενα ωδειο της Νικαιας. Αυτες λοιπον εκτος απ' τη μουσικη, ηταν και ερασιτεχνες ηθοποιοι που μαζι με τη σοπρανο/πιανιστα και διευθυντρια του ωδειου, ειχαν νοικιασει ενα μικρο θεατρακι στου Ψυρρη και ανεβαζαν θεατρικες παραστασεις. Η δασκαλα του ωδειου ηταν και η σκηνοθετιδα. Καποια στιγμη, μια απ' τις φιλες μου, λεει: ''Εσυ που ξερεις απο ηχο και συστηματα και παιζεις και μουσικη, θελεις να ερθεις στο θεατρο να βαζεις μουσικη και να κανεις φωτα; Δε θα ειναι δυσκολο για σενα. Ξερεις, απο Σεπτεμβριο θα φυγει ο φροντιστης μας και πρεπει οπωσδηποτε να τον αντικαταστησουμε.''
Εγω σκεφτομαι: ''Ενταξει, να βαζω μουσικη δεν ειναι και τιποτα, κατι σαν dj...ευκολακι. Τα φωτα ομως, που δεν ειχα ιδεα; Δεν πειραζει θα κατσω και θα μαθω.'' Η κοπελα ρωτα: Ενταξει, δεχεσαι; Ξερεις απ' αυτα ετσι;'' Τι λες ρε, εννοειται οτι τα ξερω, πλακα μας κανεις; Εξπερ(τρομαρα να μου'ρθει)'' Δεν ηξερα τιποτα. Τελος παντων, μεχρι τον Σεπτεμβριο ειχα διαβασει ολα τα pdf για rgb κονσολες, προβολεις, σκηνες, συνδεσεις και πηγα ετοιμη. Κανεις δεν καταλαβε τιποτε. Anyway. Σας τα λεω για να σας βαλω στο πνευμα.
1 χρονο αργοτερα, αποφασιστηκε να φυγουμε απ΄το νοικι και να παμε σε δικο μας χωρο. Ο νεος χωρος θα ηταν το υπογειο του ωδειου που θα διαμορφωνόταν σε θεατρο. Μια μερα μετα τα βαψιματα, ηρθε ενας μεσηλιξ κυριος με γυαλακια και κοιταζε γυρω-γυρω. Ρωτω τη σκηνοθετιδα: ''Ποιος ειν' αυτος καλε που γυρναει γυρω-γυρω σαν κοντοσουβλι;''
- Α, αυτος ειναι μηχανικος ηχου, θα μας φτιαξει την ακουστικη του χωρου.
- Καλε, ποια ακουστικη και κολοκυθια με τη ριγανη. Ριχτε 4 duevel παντοκατευθυνση να τρελλαινεται κι ο κοσμος που θα μπαινει σε χαιεντ θεατρο! Βαλτε και εναν symphonic line ενισχυτη να παθετε πλακα. Κι αμα ειναι ακριβος, βαλτε εναν electrocompaniet, εναν densen στην ξεφτιλα ρε παιδι μου!!!
Η σκηνοθετις ξεκιναει: ''Εδω να βαλουμε μουσικη να ακουσουμε τις αντηχησεις και....''
- Σας παρακαλω κυρια μου. Εσεις ειστε καλλιτεχνις, εγω επιστημων. Αυτα δε γινονται με τ' αυτι. Εχω φερει τα εργαλεια μου γι αυτη τη δουλεια. Φυγετε ολες απο δω κι αφηστε με να κανω τη δουλεια μου, αμα σας χρειαστω, θα σας φωναξω, την προλαβαινει ο ''γυαλακιας''.
''Καλά ντε, μη μας φας!''
Οταν, μετα απο λιγες μερες ειδα το θεατρο που ειχε γεμισει ''μαξιλαρια και ηχομονωτικα'', εβαλα τα γελια: ''Ε ρε πλακες, σαν ανηχοικος θαλαμος εγινε το θεατρο!''
Αλλά εκει που μου κοπηκαν τα ηπατα, ηταν οταν ειδα το αισχος!!!! ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ηχεια Τζειμπιελ απο πανω μας σαν αρπακτικα και το απολυτο χάλι: Τελικοι στο ιδιο μοτιβο. Τα αθλια επαγγελματικα βρωμοκουτια με τα ανεμιστηρακια που δεν ειχαν τιποτα μεσα. Ουτε χρυσαφια, ουτε γυαλισμενα αλουμινια, τιποτα εξωτικο ρε παιδι μου, μια ντροπη ενα σιχαμα. Κοκκινισα:
Ρε παιδια τι ειν'αυτα; Μ' αυτα θα ακουμε μουσικη στο εξης; Αυτα δεν τα βαζω σπιτι μου που να με πληρωνουνε με το μηνα!!!
Ηρθε κι ο ηλεκτρολογος, κρεμασε προβολεις, κανονια, φωτα, συνδεσε μηχανηματα, πριζες...Ολα στη θεση τους. Στην πρωτη προβα στον ολοκαινουριο χωρο, εχω κατεβει στο θεατρο και περιμενοντας τις αλλες, ανοιγω το λαπτοπ μου και βαζω το hammer batallion των Unleashed να ακουστει σε ολο το θεατρο με το καινουριο αθλιο συστημα.
ΕΠΑΘΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑ που λεει κι ο Σταροβας. Δεν περιγραφεται αυτο που ενιωσα οταν συνειδητοποιησα, εκει γυρω στο 3ο τραγουδι, οτι ολος αυτος ο χαρτινος κοσμος που σε συνεργασια με την πλυση εγκεφαλου των περιοδικων και των φιλων, αρχισε να γκρεμιζετα εις τα εξ' ων συνετέθη μεσα μου...
Γιατι δεν εκουω εγω ετσι σπιτι μου μετα απο τοσα λεφτα και χρονια; Γιατι; Γιατι το παιζω ειδημων οταν δεν ξερω τιποτα, γιατι; Καποια στιγμη κατεβαινει ο συζυγος της δασκαλας και συνιδιοκτητης του ωδειου, καθηγητης κιθαρας:
- Α, περιφημα ακουγεται ο ηχος εδω λοιπον!
- Τι λες βρε Δημητρη, death metal ειναι!!!!!
- Α, ναι; Μια χαρα ακουγεται. Μονο βαλε κατι με λιγοτερα ουρλιαχτα γιατι ταραζομαι με τα ουρλιαχτα!!!!

Αρχες '17 εφυγα απ' το θεατρο λογω άλλων υποχρεωσεων και επαψα οριστικα να ασχολουμαι με κατι που προφανως νομιζα οτι ηξερα οπως ολοι που νομιζουν οτι ξερουν αλλα δεν ξερουν τιποτα. Πηρα το φαναρι μου κι εψαχνα να βρω την αληθεια στα στερεα! Μεχρι τα τελη του ιδιου χρονου που μπηκα στο αβσαιτ ψαχνωντας τις αγγελιες για εναν ενισχυτη για καποιο φιλο. Ψαχνοντας τα φορουμ, επεσα σε ενα νημα που, ανοιγοντας το, ειδα τον υπεροχο Λογοθετιδη να κοιταζει μ' αυτο το συγκαταβατικο και πονηρο χαμογελο του και απο κατω εγραφε: costas coyias.
Eτσι λοιπον ξεκινησαν ολα!!
Φιλια.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
Και ο crown αποτυγχάνει παταγωδώς.
Στο ίδιο σύστημα δύο crown που είχαμε monoblock μετά όταν τους παίξαμε τον καθένα ξεχωριστά stereo ο ένας ακουγόταν διαφορετικά από τον άλλο.
Τι να λέμε τώρα....
Ακούσατε μήπως άλλο καλώδιο ρεύματος;
:lolsign:
Βρε άντε τώρα μη με συγχίζετε πρωϊνιάτικα...:lol:
 



Μηνύματα
5.280
Reaction score
6.428
Eγω θα δεχτω οτι ακουγονται διαφορετικα,κλινικα αχαρα,πες το το οπως θελετε,αλλα θεωρω οτι δεν ειναι θεμα αποκρισης συχνοτητας*αν και αυτο εχει απασχολησει στην κατασκευη ενισχυτων ακομη και στις ιδιας τοπολογιας με ημιαγωγους.
Το ιδιο θα μπορουσαμε να ισχυριστουμε και για τα τουιτερς -ριμπον τουιτερς με αποκρισεις περαν του ακουστικου φασματος αλλα ο λογος που ακουγονται διαφορετικα ειναι η χαμηλοτερη μαζα και πως αυτη αντιδρα εντος ακουστικου φασματος ,ασχετα εαν ακριβως λογω τετοιας που ειναι μπορει και να γραψει πανω απο αυτο...
Στους class d,αφηνωντας απεξω την αποδοση ισχυος συναρτησει φασματος /παραμορφωσεις ,το βαθυπερατο και η σχεδιαση αυτου δεινει τον κυριο ηχητικο χαραχτηρα.
*με αποκριση 20-20k παιζουν και ακριβοτεροι ενισχυτες αλλα δεν ακουγονται το ιδιο ακομη και με ιδια ισχυ σε παραπλησιες να μην πω ιδιες μη αντιληπτες παραμορφωσεις.
Η αγαπημενη adam χρησιμοποιει ΑΒ στο ανω ακρο,δεν ξερω μπορει να θελει να διατηρησει το μυθο; των ριμπον της με τη νυχτεριδενια αποκριση...
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
Η αγαπημενη adam χρησιμοποιει ΑΒ στο ανω ακρο,δεν ξερω μπορει να θελει να διατηρησει το μυθο; των ριμπον της με τη νυχτεριδενια αποκριση...
Η άλλη ερωμένη, η ATC, δεν έχει νυχτεριδένια απόκριση σε κανένα ηχείο της.:p
Άγνωστες αι βουλαί. :D
 

Sonorus

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
875
Reaction score
806
Eγω θα δεχτω οτι ακουγονται διαφορετικα,κλινικα αχαρα,πες το το οπως θελετε,αλλα θεωρω οτι δεν ειναι θεμα αποκρισης συχνοτητας*αν και αυτο εχει απασχολησει στην κατασκευη ενισχυτων ακομη και στις ιδιας τοπολογιας με ημιαγωγους.
Το ιδιο θα μπορουσαμε να ισχυριστουμε και για τα τουιτερς -ριμπον τουιτερς με αποκρισεις περαν του ακουστικου φασματος αλλα ο λογος που ακουγονται διαφορετικα ειναι η χαμηλοτερη μαζα και πως αυτη αντιδρα εντος ακουστικου φασματος ,ασχετα εαν ακριβως λογω τετοιας που ειναι μπορει και να γραψει πανω απο αυτο...
Στους class d,αφηνωντας απεξω την αποδοση ισχυος συναρτησει φασματος /παραμορφωσεις ,το βαθυπερατο και η σχεδιαση αυτου δεινει τον κυριο ηχητικο χαραχτηρα.
*με αποκριση 20-20k παιζουν και ακριβοτεροι ενισχυτες αλλα δεν ακουγονται το ιδιο ακομη και με ιδια ισχυ σε παραπλησιες να μην πω ιδιες μη αντιληπτες παραμορφωσεις.
Η αγαπημενη adam χρησιμοποιει ΑΒ στο ανω ακρο,δεν ξερω μπορει να θελει να διατηρησει το μυθο; των ριμπον της με τη νυχτεριδενια αποκριση...
Συμφωνώ.
Η μέτρηση συχνότητας δεν μας δείχνει γιατί δύο ενισχυτές ακούγονται διαφορετικά.
Ναι ακούγονται μην με φάτε ζωντανό.
Ας βγάλουμε τον χώρο από την εξίσωση.
Παράδειγμα με δύο πολύ καλούς ενισχυτές ακουστικών της ίδιας εταιρείας.
Vioelectric V280 και V281.
Και οι δύο είναι μετρημένοι από 20 έως 20 dead flat πιο σανίδα δεν γίνεται!
Και όμως ακούγεται διαφορετικά με το ίδιο ακουστικό και level matched.
Και μην μου πει κανείς ότι είναι στο μυαλό μου.....
 



Μηνύματα
2.458
Reaction score
1.719
ήμουν κι εγώ εκεί που ο ένας κράουν έπαιζε διαφορετικά από τον άλλο.
Ευτυχώς που κάνουν 3 κατοστάρικα και είχαμε να συγκρίνουμε 2 κομμάτια.
Γιατί αν ήταν τίποτα χαϊεντ και κάνανε κανα 2-3 χιλιάρικα που να βρεις 2 ίδια για να ακούσεις....αν ακούγονται το ίδιο....

χαχαχα
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
Σε τι διαφέρουν;
Σε τι είναι καλύτερα τα ενκόρ;
Ε, σ'αυτόν τον τομέα.
Και είναι ο σημαντικότερος.
Τα έχω πει τόσες πολλές φορές, που αρνούμαι να τα ξαναπώ.

Τα υπόλοιπα διαφορετικά χαρακτηριστικά, τα βλέπεις στα PDF τους. Δες τα. Βγάζουν μάτια.

ΥΓ. Τίπ: Το μεγαλείο του Μπρούνο στη σχεδίαση των ενκόρ, βρίσκεται στην ..ανάδραση. ;)
 

Status
Not open for further replies.

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.326
Μηνύματα
2.858.614
Members
37.895
Νεότερο μέλος
Mark Zappa
Top