Rois Acoustics Status 2

Μηνύματα
2.274
Reaction score
968
ενδεχομένως πρόκειται για σχεδίαση SBB4 (4th-οrder Super Boom Box alignment) ή και ΒΒ4
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.151
Reaction score
143.619
ενδεχομένως πρόκειται για σχεδίαση SBB4
Βάζε και κάνα λινκ όταν τα λες αυτά βρε! :p

Δώσε γνώση. :)

Ναι, έτσι δείχνει.
Τέτοιος όγκος καμπίνας ή αυτό, ή TL.
Ε, ΤL δε φαίνεται να είναι.
 

Μηνύματα
2.274
Reaction score
968
Βάζε και κάνα λινκ όταν τα λες αυτά βρε! :p

Δώσε γνώση. :)

Ναι, έτσι δείχνει.
Τέτοιος όγκος καμπίνας ή αυτό, ή TL.
Ε, ΤL δε φαίνεται να είναι.
εάν είχαμε τα στοιχεία του 6.5'' μεγαφώνου θα το βρίσκαμε πολύ εύκολα (Fs, Qts, Vas, κτλ)
 

Μηνύματα
14.056
Reaction score
7.069
Μην σας ξεγελα ο ογκος της καμπινας,μπορει να μην ειναι ολος ο εσωτερικος ογκος γιατ ην φορτιση του μεγαφωνου,αλλα να υπαρχει δευτερος θαλαμος για γεμισμα με ερμα κλπ. Ειναι ενας εξυπνος τροπος για να κανεις την καμπινα πιο αδρανη αλλα και για να κερδισει καποιος τα (οχι και λιγα) χρηματα απο ενα ζευγαρι βασεις. Δεν ξερουμε και την τιμη του απο την αλλη,αν για παραδειγμα ειναι καπου γυρω στα χιλια ευρω,τοτε ο ανταγωνισμος απο ηχεια δαπεδου σχεδιασης 2.5/3 δρομων και τρια ή ακομα και τεσσερα μεγαφωνα ειναι πολυ δυνατος.Προσωπικα ειμαι πολυ περιεργος για το αλλο μοντελο δαπεδου της εταιρειας,το κλασσικο τριδρομο, το triton.Κακα τα ψεμματα, η κλασσικη τριδρομη προσεγγιση,οπως την γνωρισαμε παλιοτερα (τουιτερ,μιντ,γουφερ) οταν ειναι σωστα υλοποιημενη δινει και τα καλυτερα αποτελεσματα (αρκει να εχεις τον χωρο και ικανο ενισχυτη φυσικα).
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.940
Reaction score
13.387
Θα διαψευτείς για την καμπίνα. ;)

Το έχω ψάξει. Με αλουμίνιο είναι η προτιμότερη υλοποίηση, θέλει καλούπια, θέλει συγκεκριμένη διαδικασία, είναι εντελώς συγκεκριμένα τα εργοστάσια που αναλαμβάνουν τέτοια επεξεργασία, το κοντινότερο νομίζω Ιταλία.

Δε θα φτάσουν 100.000€.

Για αλουμίνιο. Αφρός.

Τα ενισχυτικά με το απαραίτητο dsp δεν είναι άγχος, φιούζιον κι άγιος ο θεός.

Τα μεγάφωνα του 150, είναι γνωστά κι έχουν συγκεκριμένο κόστος. Δεν είναι μικρό το κόστος τους, αλλά είναι βατό.

Η καμπίνα όμως, είναι θέμα.

Το είχα σκεφτεί για 11 καμπίνες για μένα. Φυσικά σε λογικό μέγεθος, αλλά αλλά τα λεφτά. Δεν βλέπω εγώ νόημα σε τέτοια έξοδα.
Μια χαρά είναι τα 310 που τα βρίσκεις μεταχειρισμένα κάτω από χιλιάρικο. Τζάμπα. Σιγά μη κάτσω να σκάσω. :D
Το συγκεκριμένο έχει καμπίνα αλουμινίου; Δεν έχω βρει τέτοια αναφορά.
Τα μεγάφωνα των εργοστασιακών μοντέλων είναι λίγο διαφορετικά από αυτά που διαθέτει η ATC στο εμπόριο αλλά όλα βρίσκονται. Απλά θα πρέπει να μετρηθούν τα πρώτα γιατί δεν δίνει χαρακτηριστικά.
Από την άλλη, δεν εννοούσα αντίγραφο του συγκεκριμένου ή κάποιου άλλου έτοιμου αλλά μια ολοκληρωμένη κατασκευή εξαρχής.

Ο ισοδύναμος όγκος του 15ιντσου της είναι 375 λίτρα και η καμπίνα θέλει αντίστοιχα αρκετό όγκο. Επιπλέον δεν έχει βάθος η καμπίνα του 150, μόλις 29 cm και καμπυλωτό σχήμα, που σημαίνει πολύ μειωμένος όγκος σε σχέση με κλασικό τετραγωνισμένο σχήμα στις ίδιες διαστάσεις.
 
Last edited:







Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.756
Μηνύματα
3.026.747
Members
38.491
Νεότερο μέλος
Δημήτριος Φάβας
Top