Τα Δυο ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΑ...(HARBETH 40.1)

Μηνύματα
635
Reaction score
767
Συνήθως οι μουσικόφιλοι (η δεύτερη ομάδα που αναφέρεις), εχουν πολλές ηχητικές εμπειρίες απο live. Αλλιώς δεν είναι μουσικόφιλοι, αλλα μηχανάκηδες.
Επίσης, ειναι αποδεδειγμένο πως πολλοί μουσικοί εχουν συχνά μειωμένη ακοή λόγω της συνεχούς έκθεσης σε ψηλές στάθμες και επίσης πως κατά την ακρόαση αναπαραγωγής μουσικής εστιάζουν κυρίως στο καλλιτεχνικό μέρος, πχ στην ερμηνεία (και καλά κάνουν ;)).

Οποιος δεν πιστεύει και θελει βιβλιογραφία, 70€.
Ο τζάμπας πέθανε.

:p
Ισχύουν ολα οσα αναφέρεις. Εμβολές κλπ κ απωλεια συχνοτήτων παίζουν στους μουσικούς. ΑΛΛΑ. Επιμένω οτι ειναι κτήμα τους, ειναι στο dna τους, οι πραγματικές χροιές κ διαστάσεις των οργάνων.
Δεν αρκούν κάποιες live εμπειρίες για να εχεις την ιδια αντίληψη με τον μουσικό.
[DOUBLEPOST=1558384152][/DOUBLEPOST]*εμβοες
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.359
Reaction score
79.407
Ισχύουν ολα οσα αναφέρεις. Εμβολές κλπ κ απωλεια συχνοτήτων παίζουν στους μουσικούς. ΑΛΛΑ. Επιμένω οτι ειναι κτήμα τους, ειναι στο dna τους, οι πραγματικές χροιές κ διαστάσεις των οργάνων.
Δεν αρκούν κάποιες live εμπειρίες για να εχεις την ιδια αντίληψη με τον μουσικό.
Ξαναδιάβασε αυτο που έγραψα, πιο προσεκτικά.
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
13.873
Reaction score
34.215
Για να μην γραφω πολλα που δεν εχουν και ουσια δηλαδη στο παρων νημα αλλα και γενικα, ισως να μην εγινα κατανοητος απολυτα.

Δεν εννοω πως οι μουσικοι δεν εχουν αυτι η κατι τετοιο , αλλα εχουν αλλα κριτηρια οπως πχ η καλλιτεχνικη αξια η η ερμηνεια οπως αναφερθηκε.

Εδω μιλαμε για μια αναπαραγωγη ενος εγγεγραμμενου εργου το οποιο εχει περασει πχ απο σαραντα κυματα.

Ακουμε το τελικο σταδιο, και φυσικα δεν μπορουμε να ξερουμε.
Το πως θα αναπαραχθει πιστα ειναι το θεμα μας ( η αρεστα, αλλα αυτο ειναι μια αλλη ιστορια), οποτε δεν μπορουμε να εχουμε κριτηριο σε γενικες γραμμες κι απολυτα το πως ακουγεται το οργανο γενικα η πως τ ακουσαμε στον ταδε κ στον δεινα η στα ταδε μεγαρο η στην ταδε ορχηστρα.

Βοηθουν βεβαια αλλα δεν ειναι κ απολυτο.

Το πιασατε το νοημα, αν οχι δεν πειραζει, καλη καρδια παντα, δε μπορουμε να συμφωνουμε παντα ακομα και για τ αυτονητα.
 

Μηνύματα
635
Reaction score
767
Για να μην γραφω πολλα που δεν εχουν και ουσια δηλαδη στο παρων νημα αλλα και γενικα, ισως να μην εγινα κατανοητος απολυτα.

Δεν εννοω πως οι μουσικοι δεν εχουν αυτι η κατι τετοιο , αλλα εχουν αλλα κριτηρια οπως πχ η καλλιτεχνικη αξια η η ερμηνεια οπως αναφερθηκε.

Εδω μιλαμε για μια αναπαραγωγη ενος εγγεγραμμενου εργου το οποιο εχει περασει πχ απο σαραντα κυματα.

Ακουμε το τελικο σταδιο, και φυσικα δεν μπορουμε να ξερουμε.
Το πως θα αναπαραχθει πιστα ειναι το θεμα μας ( η αρεστα, αλλα αυτο ειναι μια αλλη ιστορια), οποτε δεν μπορουμε να εχουμε κριτηριο σε γενικες γραμμες κι απολυτα το πως ακουγεται το οργανο γενικα η πως τ ακουσαμε στον ταδε κ στον δεινα η στα ταδε μεγαρο η στην ταδε ορχηστρα.

Βοηθουν βεβαια αλλα δεν ειναι κ απολυτο.

Το πιασατε το νοημα, αν οχι δεν πειραζει, καλη καρδια παντα, δε μπορουμε να συμφωνουμε παντα ακομα και για τ αυτονητα.
Δεν υπαρχει κατι δυσνόητο Γιάννη στα λεγόμενα σου.
Επιμένω και ξαναπανταω κ στον dimifoot με παράδειγμα: στα περισσότερα συστήματά που άκουγα με ενοχλούσε ο ηχος του ταμπούρου σε σκληρές ροκ ηχογραφήσεις. Ηταν θαμμένο καπου εκει πισω. Οι περισσότεροι, αφού άκουγαν ενα εντυπωσιακό σόλο στην κιθάρα η μια ωραια φωνη έλεγαν οτι γκαμαει η ηχογράφηση κ το σύστημα. Αμ δε. Ελα ακου έναν ντράμερ πως κοπανάει το ταμπουρακι το για να «κόψει» το Μιξ κ τα ξαναλεμε.
Εγω έγινα κατανοητός τωρα;
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.359
Reaction score
79.407
Δεν εχω να απαντήσω σε κανένα (ατυχές) παράδειγμα.
Έγραψα τι αναφέρεται στην βιβλιογραφία.

Διαβάστε λίγο, δεν βλάπτει.
[DOUBLEPOST=1558384963][/DOUBLEPOST]Ή τουλάχιστον μην γράφετε “απόψεις” αν δεν έχετε διαβάσει.
 

Μηνύματα
635
Reaction score
767
Ατυχές παράδειγμα.
Βιβλιογραφία.
Οκ
[DOUBLEPOST=1558385339][/DOUBLEPOST]
Δεν εχω να απαντήσω σε κανένα (ατυχές) παράδειγμα.
Έγραψα τι αναφέρεται στην βιβλιογραφία.

Διαβάστε λίγο, δεν βλάπτει.
[DOUBLEPOST=1558384963][/DOUBLEPOST]Ή τουλάχιστον μην γράφετε “απόψεις” αν δεν έχετε διαβάσει.
Αγαπητε dimifoot δέν ξερω σε ποια βιβλιογραφία αναφέρεσαι κ κυρίως γιατι νιώθεις την ανάγκη να αναφερθείς σε βιβλιογραφία για να αποδείξεις οτι ενας μουσικός δεν εχει καλυτερη αντίληψη των διαστάσεων κ των χροιων των οργάνων.
 


Μηνύματα
635
Reaction score
767
Πολυ ωραίο.
Ειπα παραπανω οτι ισχυει αυτο που λες.
Δεν χρειαζόταν το λινκ μιας κ συμφώνησα μαζι σου.
ΑΛΛΑ
Το οτι οι percussionists χάνουν το 39% της ακοής τους δεν εχει καμία μα καμία σχεση με οτι αναφέρω εγω.
Κι επειδή ειμαι καλυτερος ανθρωπος απο σενα που ζητάς 70€ για άσχετη με το θεμα μας βιβλιογραφία, οταν ερθεις αθηνα σε παω δωρεάν σε στούντιο να ακούσουμε λαιβ μπάντες.
 

Μηνύματα
1.740
Reaction score
869
Ειμαι πολυ περιεργος αν οι συντονισμοι των καμπινων των χαρμπεθ που κρατουν αρκετα μιλισεκ αποτυπωνονται και στο csd των ηχειων. Δυστυχως οι ¨μισες¨ μετρησεις του στερεοφιλ που γινονται εκτος ανηχοικου δεν μετρουν χαμηλα το csd. Ενα σωστα μετρημενο csd θα μας εδειχνε αν πραγματικα ακουγονται στο μικροφωνο και οχι στο στηθοσκοπιο ή σε οτι χρησιμοποιει τελος παντων ο ατκινσον οι συντονισμοι.
#825
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.359
Reaction score
79.407
Το οτι οι percussionists χάνουν το 39% της ακοής τους δεν εχει καμία μα καμία σχεση με οτι αναφέρω εγω.
Δεν λέει αυτό. Λέει πως το 39% των ντράμερ έχουν προβλήματα ακοής, σε συγκριση με τον γενικό πληθυσμό, που εχει μόνο το 9% ;)
Πολυ ωραίο.
Κι επειδή ειμαι καλυτερος ανθρωπος απο σενα που ζητάς 70€ για άσχετη με το θεμα μας βιβλιογραφία, οταν ερθεις αθηνα σε παω δωρεάν σε στούντιο να ακούσουμε λαιβ μπάντες.
Εχω βαρεθεί να γράφω βιβλιογραφία, το έχω κάνει εκατοντάδες φορές σε αυτό το σάιτ. Απλώς πιστέψτε πως όταν λέω πως κάτι έχει βιβλιογραφική τεκμηρίωση, ισχύει. Αν με θεωρείς κακό άνθρωπο που βαρέθηκα να αποδεικνύω πως διαβάζω, τι να πω, δικαίωμα σου.

Μπάντες σε στούντιο των Αθηνών δεν ακούω δωρεάν.
Θέλω τουλάχιστον 2000€ την ώρα, τα χρήματα μπροστά, και θα έρθω με ωτοασπίδες.
 
Last edited:

Μηνύματα
635
Reaction score
767
Δεν λέει αυτό. Λέει πως το 39% των ντράμερ έχουν προβλήματα ακοής, σε συγκριση με τον γενικό πληθυσμό, που εχει μόνο το 9% ;)


Εχω βαρεθεί να γράφω βιβλιογραφία, το εχω κανει εκατοντάδες φορές σε αυτο το σάιτ. Απλώς πιστέψτε πως όταν λεω πως κάτι έχει βιβλιογραφική τεκμηρίωση, ισχύει. Αν με θεωρείς κακό άνθρωπο που βαρέθηκα να αποδεικνύω πως διαβάζω, τι να πω, δικαίωμα σου.

Μπάντες σε στούντιο των Αθηνών δεν ακούω δωρεάν.
Θέλω τουλάχιστον 2000€ την ώρα, τα χρήματα μπροστά, και θα έρθω με ωτοασπίδες.
No deal :). Στο Μόναχο τα 75 Db σε ενοχλούσαν κ ήθελες να τσιτωσεις παντως. Κ πολυ καλα έκανες. Καλο βραδυ
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.359
Reaction score
79.407
No deal :). Στο Μόναχο τα 75 Db σε ενοχλούσαν κ ήθελες να τσιτωσεις παντως. Κ πολυ καλα έκανες. Καλο βραδυ
Δεν ειναι μόνο τα db που με ενοχλούν στις μπάντες στα στούντιο των Αθηνών.
Καλό βράδυ και απο μένα.
 

Μηνύματα
635
Reaction score
767
Δεν ειναι μόνο τα db που με ενοχλούν στις μπάντες στα στούντιο των Αθηνών.
Καλό βράδυ και απο μένα.
Τσουβαλιάζεις παντως κ δεν ειναι καλο. Εκτος αν ειναι τοπικιστικό το θεμα, που δε νομιζω.
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Τα - αδιάφορα στη σαγήνη από καθαρόαιμα - πειραματικά δεδομένα έχουν επιδείξει ότι ιδιότητες του ακουστικού μας συστήματο όπως η τονική αντίληψη,αρμονικότητα - σύμφωνη συνήχηση και από την άλλη πλευρά η τραχύτητα και διάφωνη συνήχηση εδρεύουν σε κατώτερα κέντρα - άρα και στάδιο επεξεργασίας - από εκείνα του φλοιού.

Το ίδιο ισχύει και για τη διαδικασία απόδοσης μουσικής έννοιας σε οποιοδήποτε κομμάτι.Οι επαγγελματίες μουσικοί έχουν κατά κανόνα πιο οξυμένη την ικανότητα για επεξεργασία στα δικά τους αντίστοιχαα κέντρα.Μια συγκεντρωμένη ακρόαση ανεξαρτήτως βαθμού εμπειρίας απαιτεί βεβαίως πάντα ισχυρή γνωστική ανάλυση κι εγρήγορση που εμπλέκουν ανώτερα κέντρα στο φλοιό του εγκεφάλου.

Το σημαντικότερο όμως που έχει επιδειχθεί για τέτοιες ιδιόητες είναι πως ακόμα και σε άτομα με μουσική παιδεία κι εμπειρία η αυξημένη ικανότητα γνωστικής ανάλυσης δεν μπορεί να υπερκεράσει περιορισμούς που θέτουν διάφοροι ψυχοακουστικοί παράγοντες οι οποίοι ισχύουν ανεξαιρέτως για το σύνολο των ακροατών,έμπειρων και μη.
 

Μηνύματα
440
Reaction score
560
που εμπλέκουν ανώτερα κέντρα στο φλοιό του εγκεφάλου
παντως στα πιο πανω γραφομενα (για την αντιληψη της αγαπημενης μας μουσικης) αναφερομαστε παντα στην ακοη, πραγμα που ισχυει, αλλα σε μικρο ποσοστο ομως.

ο εγκεφαλος ειναι αυτος που επεξεργαζεται τα δεδομενα και μαλιστα σε πολλα σημεια του https://www.efsyn.gr/epistimi/mihanes-toy-noy/35046_ainigma-tis-moysikofilias
ενα καταπληκτικο βιβλιο που διαβαζω και ξαναδιαβαζω, ειναι η μουσικοφιλια του σακς, οπου εξηγει πολλα-πολλα πραγματα, και ανοιγει οριζοντες για το πως ακουμε μουσικη και πως αυτη την αντιλαμβανομαστε
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.121
Reaction score
18.871
Το σημαντικότερο όμως που έχει επιδειχθεί για τέτοιες ιδιότητες είναι πως ακόμα και σε άτομα με μουσική παιδεία κι εμπειρία η αυξημένη ικανότητα γνωστικής ανάλυσης δεν μπορεί να υπερκεράσει περιορισμούς που θέτουν διάφοροι ψυχοακουστικοί παράγοντες οι οποίοι ισχύουν ανεξαιρέτως για το σύνολο των ακροατών,έμπειρων και μη.
Βασισμένοι σε αυτό (ψυχοακουστικοί παράγοντες) δεν μπορούμε να συμπεράνουμε επίσης όμως πως κατασκευαστές ηχείων (σαν τα Harbeth π.χ.) με αρκετά μεγάλη αποδοχή και fan club ανά τον κόσμο έχουν κάνει κάτι σωστά ?
Όχι απαραιτήτως στα τεχνικά στάνταρ και κοινώς αποδεκτά για αυτούς που κάνουν τη δουλειά στα στούντιο αλλά για τον απλό ακροατή.
Αναρωτιέμαι λόγο της δημοφιλίας που απολαμβάνουν.
 

A

AKARL

Guest
Δεν εχω να απαντήσω σε κανένα (ατυχές) παράδειγμα.
Έγραψα τι αναφέρεται στην βιβλιογραφία.

Διαβάστε λίγο, δεν βλάπτει.
[DOUBLEPOST=1558384963][/DOUBLEPOST]Ή τουλάχιστον μην γράφετε “απόψεις” αν δεν έχετε διαβάσει.
Ατυχές το παράδειγμα, ειδικά με ντράμερ
Πάρε και βιβλιογραφία
https://www.sciandmed.com/mppa/journalviewer.aspx?issue=1167&article=1656
The prevalence of hearing loss was 39% in percussionists vs. 9% in the reference population.

Αυτό δωρεάν.
Αν θες περισσότερα, με άλλα όργανα, 70€.
Δεν λέει αυτό. Λέει πως το 39% των ντράμερ έχουν προβλήματα ακοής, σε συγκριση με τον γενικό πληθυσμό, που εχει μόνο το 9% ;)

Εχω βαρεθεί να γράφω βιβλιογραφία, το έχω κάνει εκατοντάδες φορές σε αυτό το σάιτ.

Μπάντες σε στούντιο των Αθηνών δεν ακούω δωρεάν.
Θέλω τουλάχιστον 2000€ την ώρα, τα χρήματα μπροστά, και θα έρθω με ωτοασπίδες.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.328
Βασισμένοι σε αυτό (ψυχοακουστικοί παράγοντες) δεν μπορούμε να συμπεράνουμε επίσης όμως πως κατασκευαστές ηχείων (σαν τα Harbeth π.χ.) με αρκετά μεγάλη αποδοχή και fan club ανά τον κόσμο έχουν κάνει κάτι σωστά ?
Πολλά έκαναν σωστά, αλλά η καμπίνα καυσόξυλα. :D
Αναρωτιέμαι λόγο της δημοφιλίας που απολαμβάνουν.
Που ακριβώς την είδες την δημοφιλία; Στο σπίτι του λαλακη την απολαμβάνουν; :p
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.359
Reaction score
79.407
παντως στα πιο πανω γραφομενα (για την αντιληψη της αγαπημενης μας μουσικης) αναφερομαστε παντα στην ακοη, πραγμα που ισχυει, αλλα σε μικρο ποσοστο ομως.

ο εγκεφαλος ειναι αυτος που επεξεργαζεται τα δεδομενα και μαλιστα σε πολλα σημεια του https://www.efsyn.gr/epistimi/mihanes-toy-noy/35046_ainigma-tis-moysikofilias
ενα καταπληκτικο βιβλιο που διαβαζω και ξαναδιαβαζω, ειναι η μουσικοφιλια του σακς, οπου εξηγει πολλα-πολλα πραγματα, και ανοιγει οριζοντες για το πως ακουμε μουσικη και πως αυτη την αντιλαμβανομαστε
597B193F-ED2B-4F0F-92AD-A2C31116B97B.jpeg


Και αυτό!
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.602
Μηνύματα
2.865.614
Members
37.933
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top