Μουσική hi fi για σπίτι

Μηνύματα
42
Reaction score
15
Καλημέρα σε όλους. προσπαθώ να βρω εναν καλό συνδυασμό μέχρι 400 ευρώ όσο αφορά το hi fi ήχο για το σπίτι. Δεν ξέρω αν θα γίνει αυτό μέσω υπολογιστή η μέσω κάποιου mini hi fi . Είμαι σχετικά αρχάριος με τον ήχο , Ακούω πάρα πολλά χρόνια μουσική αλλα ποτέ μου δεν μπήκα στην διαδικασία να αγοράσω ενα hifi σύστημα. Το Budget είναι μέχρι 400 ευρώ
 

stavrosz

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
1.227
Reaction score
1.599
Με αυτό το budget θα σου προτεινα ένα ζευγαρι ενεργα ηχεια ως κυρια αγορα και μετα ένα dac με δυνατοτητα προενισχυτη και ισως και streamer η bt δυνατότητες. Σεδευτερο χρονο επεκτείνεις τις δυνατότητες με ένα sub.

Μαλλον απεφυγε τα mini συστηματα όπως τα γνωρίσαμε τις προηγούμενες δεκαετιες. Mini συστηματα για το μελλον θεωρούνται τα ενεργα ηχεια με δυνατότητες streaming και ενσωματωμενο dac. Αλλα αυτά ξεπερνανε τα 400 ευρω .
 

Μηνύματα
42
Reaction score
15
λίγα κατάλαβα απ όλα αυτα που μου είπες μπορείς σε παρακαλώ να γίνεις πιο συγκεκριμένος ; Σε ευχαριστώ
 

stavrosz

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
1.227
Reaction score
1.599
Κοιτα αρχικα μπορει ο υπολογιστης σου , κατεβάζοντας και τα καταλληλα free προγράμματα να λειτουργησει ως streamer και ως cd player. Αρα αρχικα θελεις ένα εξωτερικο dac για συνδεση με τον υπολογιστη που μπορει για λογους budget να είναι αρχικα κατι απλο αρκει να εχει usb συνδεση....γιατι υπαρχουν καποια μονο με οπτικη ψηφιακη. Ακολουθως χρειαζεσαι ενισχυτή και ηχεια. Η πιο ποιοτικη λυση στο budget σου είναι ένα ζευγαρι ενεργα ηχεια δηλαδή με ενσωματωμενο ενισχυτή. Μαλιστα θα σου προτεινα αρχικα σχεδόν ολο το budget να παει στα ηχεια και αρκεσου σε ένα πολύ απλο dac αρκει να μπορει να εχει δυνατοτητα προενισχυτη (τα περισσοτερα μπορουν). Σε δευτερο χρονο παιρνεις ένα καλυτερο dac - προενισχυτη που να εχει δυνατότητες streaming η εστω Bluetooth συνδεσης ώστε με ένα application να το λειτουργεις και από το κινητο.