To ψηφιακό cinema έφερε πίσω τις κάμερες με φιλμ.


symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.142
Reaction score
9.098
Άρα οι πρώτες ταινίες που γυρίστηκαν με ψηφιακές κάμερες γυρίστηκαν έτσι γιατί ο διευθυντής φωτογραφίας και ο σκηνοθέτης αποφάσισαν πως με αυτές θα έβγαζαν το καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα. Riiigght...

Και όλοι οι επίδοξοι σκηνοθέτες που θα ήθελαν να γυρίσουν τη νέα Δουνκέρκη ή Οδύσσεια του Διαστήματος σε 70mm film δεν το κάνουν όχι για λόγους κόστους/budget, αλλά γιατί λένε "Έλα μωρέ, είμαι σίγουρος ότι μπορώ να πετύχω το ίδιο οπτικό αποτέλεσμα με 35mm, το προτιμάω". Riiigght x 2...

Σε τελική ανάλυση και εμμέσως, πάντα ο παραγωγός αποφασίζει. Αν μη τι άλλο, με το να επιλέξει τον "κατάλληλο" σκηνοθέτη και διευθυντή φωτογραφίας ανάλογα με την ταινία που θέλει να γυρίσει και το budget που θέλει να διαθέσει.

Τέλος πάντων, άλλο ήταν εξάλλου το βασικό θέμα του thread. Επ'αυτού δεν διάβασα κάποιο επιχείρημα...
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
24.153
Reaction score
40.511
To θέμα ξεκινάει από το ποσοστό των βραβευμένων ταινιών που γυρίζονται σε φιλμ. Οι οποίες συνήθως είναι ενός κάποιου προϋπολογισμού και σπανίως ουρανοκατέβατες παραγωγές. Και εάν είναι να κάνουμε τη σύγκριση με φιλμ μεσαίου φορμά χαίρω πολύ. Πόσες παραγωγές γυρίζονταν σε τέτοιο;

Το ίδιο και στη φωτογραφία, η σύγκριση ψηφιακού και φιλμ, όταν γίνεται, αναφέρεται πάντα σε μεσαίο φορμά και όχι στο 135.
Δεν θυμάμαι ποιος επαγγελματίας φωτογράφος, πριν αρκετά μάλιστα χρόνια, είχε εκθέσει έργα του που είχαν τραβηχθεί με μηχανές μεσαίου (δεν θυμάμαι εάν υπήρχαν και από μεγάλου φορμά view camera!) δίπλα σε άλλα που είχαν τραβηχθεί με κάποια Canon της σειράς G, με αισθητήρα 1'' ή 2/3''. Και φυσικά πολλοί την είχαν πατήσει.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.880
Reaction score
32.850
Άρα οι πρώτες ταινίες που γυρίστηκαν με ψηφιακές κάμερες γυρίστηκαν έτσι γιατί ο διευθυντής φωτογραφίας και ο σκηνοθέτης αποφάσισαν πως με αυτές θα έβγαζαν το καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα. Riiigght...

Και όλοι οι επίδοξοι σκηνοθέτες που θα ήθελαν να γυρίσουν τη νέα Δουνκέρκη ή Οδύσσεια του Διαστήματος σε 70mm film δεν το κάνουν όχι για λόγους κόστους/budget, αλλά γιατί λένε "Έλα μωρέ, είμαι σίγουρος ότι μπορώ να πετύχω το ίδιο οπτικό αποτέλεσμα με 35mm, το προτιμάω". Riiigght x 2...

Σε τελική ανάλυση και εμμέσως, πάντα ο παραγωγός αποφασίζει. Αν μη τι άλλο, με το να επιλέξει τον "κατάλληλο" σκηνοθέτη και διευθυντή φωτογραφίας ανάλογα με την ταινία που θέλει να γυρίσει και το budget που θέλει να διαθέσει.

Τέλος πάντων, άλλο ήταν εξάλλου το βασικό θέμα του thread. Επ'αυτού δεν διάβασα κάποιο επιχείρημα...
Ποιά η επαγγελματική σου σχέση με το χώρο;
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.142
Reaction score
9.098
Ποιά η επαγγελματική σου σχέση με το χώρο;
Είμαι παραγωγός οσκαρικών ταινιών.

Κέρδισα; Δεν μου το'λεγες από την αρχή να μην κουράζομαι με επιχειρήματα, να το ρίξω κι εγώ στους χρησμούς...

Αναλωνόμαστε στο αν αποφασίζει ο παραγωγός ή κάποιος άλλος λες και αυτό ήταν το point. Άλλο (άλλα) είπα, αλλά πιαστήκαμε από εκεί και η μπάλα έφυγε στην εξέδρα.

Κι επειδή κοντεύει να φύγει και από το γήπεδο, I'm out.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.847
Μηνύματα
3.030.571
Members
38.508
Νεότερο μέλος
Ioanniss
Top