bretsos
Μπάμιας
- Μηνύματα
- 13.216
- Reaction score
- 41.813
Σωτήρη είναι αρκετά πιο πολύπλοκο με τη ηλεκτρονική, τα παλιά χρόνια (πριν 5 νομίζω) μπορούσες να παίξεις με τις γενιές των ντεραγιέ.
Μπορούσες δλδ. να κρατήσεις το μπροστά ντεραγιέ και να αναβαθμίζεις στη νέα γενιά μόνο το πίσω ή και το αντίστροφο.
Κάτι τέτοιο δεν συμφέρει τη εταιρία οικονομικά... οπότε μέσω firmware κλείδωσε τα μη συμβατά εξαρτήματα, δλδ από διαφορετικές γενιές.
Το δικό μου θέμα ήταν αν θα συνεργαστεί σωστά και απροβλημάτιστα ο δισκοβραχίονας
που ήταν από τη εποχή των 10 speed.
Όσο οι ταχύτητες αυξάνονται τα περιθώρια στενεύουν, άρα και η αλυσίδα από 10-11 speed είναι πιο στενή κατά 0.25mm, το εσωτερικό των link είναι ακριβώς το ίδιο, το εξωτερικό της αλυσίδας έχει πιο λεπτά μεταλλικά πλακάκια.
Αλλάζοντας λοιπόν και το μπροστά ντεραγιέ σε 8050 το πράμα μπερδεύεται με το 6700 δισκοβραχιονα.
Τα μπροστά di2 ντεραγιέ στο up & down ασκούν πάρα πολύ δύναμη, αν λοιπόν σκαλώσει κάτι θα γίνει ζημιά, θα σπάσει σίγουρα το ίδιο το ντεραγιέ, πρέπει όλα να δουλεύουν οριακά και ομαλά.
Ξεκίνησα μια έρευνα στο νετ εδώ και πολύ καιρό ψάχνοντας γενικά τη συμβατότητα αυτή, οι πληροφορίες είναι ελάχιστες, οι περισσότεροι έλεγαν πως είναι συμβατά αλλά υπήρχαν και κάποιοι που αντιμετώπισαν πρόβλημα.
Πήρα το ρίσκο και μετά από πολύ σχολαστική ρύθμιση βρέθηκε η χρυσή τομή, πολύ οριακά αλλά βρέθηκε!!
Στο δια ταύτα, με τη 11speed di2 οι αλλαγές είναι ακόμα πιο γρήγορες και ομαλες, τα βηματικά μοτέρ είναι λίγο πιο αθόρυβα, ειδικά το πίσω δεν κάνει καθόλου θόρυβο.
Το μπροστά ντεραγιέ τριμάρει σε περισσότερα βήματα, με μικρό δίσκο μπροστά δεν επιτρέπει να κατέβεις σε χαμηλές ταχύτητες πίσω ώστε να γίνει θορυβώδες η μετάδοση.
Μόλις φτάσεις στη 9 ταχύτητα της κασέτας ή σταματάει ή άμα το έχεις στη semi λειτουργία συγχρονισμού σου ανεβάζει δίσκο μπροστά αυτόματα αφού ανεβάσει επίσης αυτόματα 2 ή και περισσότερες ταχύτητες πίσω.
Ένας μικρός χαμός στο etube με τις ρυθμίσεις συγχρονισμού οπότε τα άφησα όλα στο χειροκίνητο που ξέρω και αγαπώ!!
Μπορούσες δλδ. να κρατήσεις το μπροστά ντεραγιέ και να αναβαθμίζεις στη νέα γενιά μόνο το πίσω ή και το αντίστροφο.
Κάτι τέτοιο δεν συμφέρει τη εταιρία οικονομικά... οπότε μέσω firmware κλείδωσε τα μη συμβατά εξαρτήματα, δλδ από διαφορετικές γενιές.
Το δικό μου θέμα ήταν αν θα συνεργαστεί σωστά και απροβλημάτιστα ο δισκοβραχίονας
που ήταν από τη εποχή των 10 speed.
Όσο οι ταχύτητες αυξάνονται τα περιθώρια στενεύουν, άρα και η αλυσίδα από 10-11 speed είναι πιο στενή κατά 0.25mm, το εσωτερικό των link είναι ακριβώς το ίδιο, το εξωτερικό της αλυσίδας έχει πιο λεπτά μεταλλικά πλακάκια.
Αλλάζοντας λοιπόν και το μπροστά ντεραγιέ σε 8050 το πράμα μπερδεύεται με το 6700 δισκοβραχιονα.
Τα μπροστά di2 ντεραγιέ στο up & down ασκούν πάρα πολύ δύναμη, αν λοιπόν σκαλώσει κάτι θα γίνει ζημιά, θα σπάσει σίγουρα το ίδιο το ντεραγιέ, πρέπει όλα να δουλεύουν οριακά και ομαλά.
Ξεκίνησα μια έρευνα στο νετ εδώ και πολύ καιρό ψάχνοντας γενικά τη συμβατότητα αυτή, οι πληροφορίες είναι ελάχιστες, οι περισσότεροι έλεγαν πως είναι συμβατά αλλά υπήρχαν και κάποιοι που αντιμετώπισαν πρόβλημα.
Πήρα το ρίσκο και μετά από πολύ σχολαστική ρύθμιση βρέθηκε η χρυσή τομή, πολύ οριακά αλλά βρέθηκε!!
Στο δια ταύτα, με τη 11speed di2 οι αλλαγές είναι ακόμα πιο γρήγορες και ομαλες, τα βηματικά μοτέρ είναι λίγο πιο αθόρυβα, ειδικά το πίσω δεν κάνει καθόλου θόρυβο.
Το μπροστά ντεραγιέ τριμάρει σε περισσότερα βήματα, με μικρό δίσκο μπροστά δεν επιτρέπει να κατέβεις σε χαμηλές ταχύτητες πίσω ώστε να γίνει θορυβώδες η μετάδοση.
Μόλις φτάσεις στη 9 ταχύτητα της κασέτας ή σταματάει ή άμα το έχεις στη semi λειτουργία συγχρονισμού σου ανεβάζει δίσκο μπροστά αυτόματα αφού ανεβάσει επίσης αυτόματα 2 ή και περισσότερες ταχύτητες πίσω.
Ένας μικρός χαμός στο etube με τις ρυθμίσεις συγχρονισμού οπότε τα άφησα όλα στο χειροκίνητο που ξέρω και αγαπώ!!
Last edited: