Astronaut Jr. 2ch hi-fi set up


Μηνύματα
813
Reaction score
1.788
Το DAW παίζει αρχεία και στρημάρει. Και μπορεί να κάνει και EQ, cross, delay κλπ στον υπολογιστή, πριν φτάσει το σήμα στο interface.

To software του interface δεν παιζει αρχεία μουσικής ούτε στρημάρει. Ούτε vst δέχεται. Ελέγχει όμως το dsp του interface (cross, delay, EQ, klp).

΄Ίσως μπερδεύει ότι κάποιες λειτουργίες είναι κοινές και ότι το GUI μοιάζει. Αλλά είναι δύο τελείως διαφορετικά πράγματα.
Να επαναφέρω λίγο το θέμα; Αν θέλω ένα USB Dac στο Desktop μου χωρίς Dirac για να στήσω 2.2, το Routing του απλού Scarlett 4i4 την κάνει την δουλειά; πηγή/ player θα είναι το Roon άρα κάτι χοντρό για ισοστάθμιση θα γίνει manually από εκεί.
 

Μηνύματα
4.343
Reaction score
1.765
Να επαναφέρω λίγο το θέμα; Αν θέλω ένα USB Dac στο Desktop μου χωρίς Dirac για να στήσω 2.2, το Routing του απλού Scarlett 4i4 την κάνει την δουλειά; πηγή/ player θα είναι το Roon άρα κάτι χοντρό για ισοστάθμιση θα γίνει manually από εκεί.
μετά από όλη τη συζήτηση κατάλαβα ότι ενώ αυτά τα μηχανανακια μπορούν να κάνουν τα πάντα με τόσα καναλια που χρειάζομαι εγώ θα γινη πολύ δύσχρηστο το setup.

αυτό που θέλεις εσύ είναι απλό και χρειάζεσαι ένα interface με eq delay και crosssover.
στειλε ένα email στη focusrite να σου πουν ανά αυτά συμπεριλαμβάνονται στο software του interface η στο daw.

ακόμα και να μην συμπεριλαμβάνονται πάντως υπάρχουν αλλα interface που κάνουν.

υγ.κριμα γιατί σαν hardware είναι εξαιρετικά ποιοτικά μηχανάκια και ξεπερνάνε ακόμα και hi end dac
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
μετά από όλη τη συζήτηση κατάλαβα ότι ενώ αυτά τα μηχανανακια μπορούν να κάνουν τα πάντα με τόσα καναλια που χρειάζομαι εγώ θα γινη πολύ δύσχρηστο το setup.
:drinks:

Αυτό ακριβώς έρχονται να λύσουν οι av processors, παρέχοντας ένα εύχρηστο προϊόν που μπορεί να τα κάνει όλα.

Πολιτισμός. ;)




ΥΓ.

Αντιλαμβάνομαι πως το κυνήγι της "τελειότητας" στον ήχο, ιδίως με λάβαρο τις παραδοσιακές "χροιές" της χαϊεντοσύνης, απομακρύνει τον επίδοξο αγοραστή από ένα ευτελή "Ναντ" που τα κάνει όλα, πακέτο με ένα ντιρακ.

Το ίδιο κυνήγι της τελειότητας, υπό άλλο πρίσμα, αυτό του "ψαγμένου" με τα τεχνικά χαρακτηριστικά ορθολογιστή, επίσης τον απομακρύνει από τέτοιες "consumer" λύσεις, λόγω των υπολειπόμενων στα ψιλά γράμματα τεχνικών προδιαγραφών σε σχέση με διακριτές συσκευές πολύ υψηλών προδιαγραφών.

Στην πραγματικότητα, αμφότεροι την "πατάν", διότι η ουσία δεν βρίσκεται ούτε στο ένα ούτε στο άλλο.

Η απλοποίηση του σετάπ και η ευκολία χρήσης, εκτός από "πολιτισμός" ή πείτε το "πολυτέλεια", είναι και βασικό στοιχείο ενός σεταπ που απλώς παίζει μουσική ρε αδερφέ...

Η αντιλαμβανόμενη ποιότητα στην αναπαραγωγή, κυρίως οφείλεται σε άσχετες παραμέτρους με την παραπάνω, δηλαδή κατά βάση δεν επηρεάζεται από τη χρήση ενός consumer τυπικού av.

Τα βασικότερα στοιχεία που θα οδηγήσουν σε ποιοτικό άκουσμα, είναι ο χώρος, η immersive αίσθηση, η επάρκεια σε υψηλά και ασυμπιεστα max spl, κυρίως στις χαμηλές συχνότητες (άρα σαμπ υψηλών προδιαγραφών), το αναμενόμενο target curve και οι χαμηλές παραμορφώσεις των μεγαφώνων (άρα σοβαροί δορυφόροι).

Τα υπόλοιπα, είναι μάλλον κυνήγι της ουράς σου, κυνήγι στο οποίο όλοι μας έχουμε υπάρξει με τον ένα ή τον άλλον τρόπο, ενθουσιώδεις και υπερήφανοι κυνηγοί, με το παράσημο. :gotcha:
 
Last edited:

Μηνύματα
4.343
Reaction score
1.765
:drinks:

Αυτό ακριβώς έρχονται να λύσουν οι av processors, παρέχοντας ένα εύχρηστο προϊόν που μπορεί να τα κάνει όλα.

Πολιτισμός. ;)




ΥΓ.

Αντιλαμβάνομαι πως το κυνήγι της "τελειότητας" στον ήχο, ιδίως με λάβαρο τις παραδοσιακές "χροιές" της χαϊεντοσύνης, απομακρύνει τον επίδοξο αγοραστή από ένα ευτελή "Ναντ" που τα κάνει όλα, πακέτο με ένα ντιρακ.

Το ίδιο κυνήγι της τελειότητας, υπό άλλο πρίσμα, αυτό του "ψαγμένου" με τα τεχνικά χαρακτηριστικά ορθολογιστή, επίσης τον απομακρύνει από τέτοιες "consumer" λύσεις, λόγω των υπολειπόμενων στα ψιλά γράμματα τεχνικών προδιαγραφών σε σχέση με διακριτές συσκευές πολύ υψηλών προδιαγραφών.

Στην πραγματικότητα, αμφότεροι την "πατάν", διότι η ουσία δεν βρίσκεται ούτε στο ένα ούτε στο άλλο.

Η απλοποίηση του σετάπ και η ευκολία χρήσης, εκτός από "πολιτισμός" ή πείτε το "πολυτέλεια", είναι και βασικό στοιχείο ενός σεταπ που απλώς παίζει μουσική ρε αδερφέ...

Η αντιλαμβανόμενη ποιότητα στην αναπαραγωγή, κυρίως οφείλεται σε άσχετες παραμέτρους με την παραπάνω, δηλαδή κατά βάση δεν επηρεάζεται από τη χρήση ενός consumer τυπικού av.

Τα βασικότερα στοιχεία που θα οδηγήσουν σε ποιοτικό άκουσμα, είναι ο χώρος, η immersive αίσθηση, η επάρκεια σε υψηλά και ασυμπιεστα max spl, κυρίως στις χαμηλές συχνότητες (άρα σαμπ υψηλών προδιαγραφών), το αναμενόμενο target curve και οι χαμηλές παραμορφώσεις των μεγαφώνων (άρα σοβαροί δορυφόροι).

Τα υπόλοιπα, είναι μάλλον κυνήγι της ουράς σου, κυνήγι στο οποίο όλοι μας έχουμε υπάρξει με τον ένα ή τον άλλον τρόπο, ενθουσιώδεις και υπερήφανοι κυνηγοί, με το παράσημο. :gotcha:
καλοι οι AV αλλα δεν φτάνουν τα καναλια εκτος αν στάξεις πολλά ευρω.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.786
Reaction score
11.021
Να επαναφέρω λίγο το θέμα; Αν θέλω ένα USB Dac στο Desktop μου χωρίς Dirac για να στήσω 2.2, το Routing του απλού Scarlett 4i4 την κάνει την δουλειά; πηγή/ player θα είναι το Roon άρα κάτι χοντρό για ισοστάθμιση θα γίνει manually από εκεί.
Το 4ι4 έχει 4 εξόδους και λογικά, μέσω του δικού του software που ρυθμίζει το δικό του dsp, σου επιτρέπει να κάνεις routing stereo σήματος σε 4 κανάλια εξόδου. Λογικά επίσης σου επιτρέπει να κάνεις και το κρος, πιθανά και delay. Λογικά πάντα, σου επιτρέπει να στήσεις σωστά 2.2. (*)

Αν χρειαστείς dirac, αυτό θα μπεί στον υπολογιστή, μετά το roon (που για σένα είναι το DAW σου) και πριν φύγει το σήμα για τη 4ι4 και το dsp της.

Πάρε έναν AVR ;-) Κάποια στιγμή θα χρειαστείς περισσότερα κανάλια, upmix και μεγαλύτερη ευκολία χρήσης.

(*) Αν το software της 4ι4 δεν έχει κρος ή delay, μπορείς αυτά να τα κάνεις στον υπολογιστή μέ κάποιο software τυπου jriver, audirvana και θα στέλνει 4 κανάλια στην 4ι4. Το roon δεν έχει τέτοια δυνατότητα. Αν θέλεις οπωσδήποτε roon, θα πρέπει να βάλεις κάποιο άλλο software μετά το noon που να κάνει τέτοια πράγματα. Υπάρχουν, αλλά είναι μπέρδεμα.
 
Last edited:

Μηνύματα
813
Reaction score
1.788
Το 4ι4 έχει 4 εξόδους και λογικά, μέσω του δικού του software που ρυθμίζει το δικό του dsp, σου επιτρέπει να κάνεις routing stereo σήματος σε 4 κανάλια εξόδου. Λογικά επίσης σου επιτρέπει να κάνεις και το κρος, πιθανά και delay. Λογικά πάντα, σου επιτρέπει να στήσεις σωστά 2.2. (*)

Αν χρειαστείς dirac, αυτό θα μπεί στον υπολογιστή, μετά το roon (που για σένα είναι το DAW σου) και πριν φύγει το σήμα για τη 4ι4 και το dsp της.

Πάρε έναν AVR ;-) Κάποια στιγμή θα χρειαστείς περισσότερα κανάλια, upmix και μεγαλύτερη ευκολία χρήσης.

(*) Αν το software της 4ι4 δεν έχει κρος ή delay, μπορείς αυτά να τα κάνεις στον υπολογιστή μέ κάποιο software τυπου jriver, audirvana και θα στέλνει 4 κανάλια στην 4ι4. Το roon δεν έχει τέτοια δυνατότητα. Αν θέλεις οπωσδήποτε roon, θα πρέπει να βάλεις κάποιο άλλο software μετά το noon που να κάνει τέτοια πράγματα. Υπάρχουν, αλλά είναι μπέρδεμα.
Ευχαριστώ. απ' ότι διάβασα στο routing δεν έχει δυνατότητες cross & delay. Κυριότερα ασχολείται με αυτό που είναι η δουλειά της, δηλαδή να κάνει routing τα input σε διαφορετικά stereo ή mono κανάλια. Επίσης το volume της 4i4 δεν είναι universal και αφορά μόνο τα 2 κανάλια. Για universal volume πρέπει να πας στην Scarlett. Τα ίδια πάνω κάτω ισχύουν και τις ανταγωνιστικές της Motu (M2 & M4).

AVR στο γραφείο δεν παίζει. 2.1 παίζει. Επίσης είναι άλλο το κόστος των 200 - 250 ευρώ και άλλο αυτό του AVR. Το ίδιο ισχύει και για το μέγεθος όταν μιλάμε για γραφείο.

Άρα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες και από αυτά που έλεγε το manual για μένα δεν αξίζει να πάρω κάρτα ήχου με περισσότερες από 2 εξόδους για ακρόαση μουσικής. Μια stereo με αξιοπρεπές dac (η 2i2 ας πούμε ή ακόμα κα η Solo) αρκεί και το θέμα του cross μεταφέρεται στο sub.
 

Μηνύματα
4.343
Reaction score
1.765
δες και Steinberg.οι motu δεν είναι και πολύ σταθερές.η αν θέλεις να δώσεις κάτι παραπάνω rme
 

Μηνύματα
7.238
Reaction score
11.776
Ξεκίνα με τον χώρο φίλε και μετά δοκίμασε και κάνα καλωδιάκι, όχι απαραίτητα ακριβό. Απλά δοκίμασε :)
Σου απαντώ εδώ για να μη σκίζω το θέμα του Jio.
Έχω ακούσει ξώφαλτσα όπως έχω πει τη καμπύλη που συζητάμε ( και βέβαια, έχω δει τί συμβαίνει στα ηχεία, όχι ότι στις στάθμες που συνηθίζω να παίζω ταλαιπωρούνται και πολύ... O δε τελικός πάλι στο ρελαντί έδειχνε να παίζει ) και ακόμα και αν δεν ήταν η ιδανική για το δικό μου σύστημα, ήταν ενδεικτική του τί παίζεται. Γι'αυτό έχω φάει το σκάλωμα με την ισοστάθμιση τόσο καιρό και γι'αυτό άλλαξα στάση 180 μοίρες και πλέον δεν φαντάζομαι αναβάθμιση του συστήματός μου χωρίς τη παρουσία subs.
Aυτό που λέει ο Κώστας ( και αρκετοί ακόμα, απλά ο Κώστας γκαρίζει όπου βρεθεί κι όπου σταθεί σχετικά με αυτό το ζήτημα ) είναι ότι για να έχει την αίσθηση κάποιος ότι ακούει "φλατ" πρέπει το σύνολο συστήματος και χώρου ( ας το λέω απο'δω και πέρα απλά "σύστημα" ) να ακολουθεί αυτή τη καμπύλη. Πρέπει δηλαδή τα μπάσα να παίζουν πιο δυνατά και όσο ανεβαίνουν οι συχνότητες, να σημειώνεται εξασθένιση της έντασης. Άρα, υπάρχουν δύο τρόποι:
α) να αφήσει κάποιος τις χαμηλές συχνότητες που παίζει το σύστημά του ανέπαφες και να μειώσει τις υπόλοιπες συχνότητες,
β) να προσφέρει στον χώρο περισσότερο μπάσο, ώστε το υπόλοιπο σύστημα να συνεχίζει να παίζει με τις στάθμες που έπαιζε και πριν.
Για το ίδιο επίπεδο έντασης λοιπόν, στη πρώτη περίπτωση ο ενισχυτής δουλεύει όπως και πριν την εφαρμογή της καμπύλης, παρέχει την ίδια ισχύ στα ηχεία, αλλά τα ηχεία παίζουν περισσότερο μπάσα απο πριν. Στη δεύτερη περίπτωση, τις δύσκολες χαμηλές αναλαμβάνουν τα subs και ενώ ακούμε στην ίδια ένταση, ο τελικός οδηγεί τα ηχεία με μικρότερη ισχύ και τα ηχεία παίζουν τις συχνότητες πάνω απο το σημείο κρος.
Είναι σαν στη πρώτη περίπτωση να ξελαρυγγιάζεται ένας υψίτονος για να φτάσει να ακούγεται σαν βαρύτονος, ενώ στη δεύτερη περίπτωση έχουμε μια χορωδία.
Ως προς τον χώρο, αυτό που λέει ο Κώστας είναι ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο ( αν όχι ανέφικτο ) να στήσει κάποιος φροντίδα χώρου τέτοια που να διορθώνει τις πρώτες οκτάβες. Σε όποια θέση και αν βάλουμε τα ηχεία, πάντα θα τα επηρεάζει αρνητικά ο χώρος. Άρα, προσθέτουμε τα subs, αφήνουμε τα ηχεία να παίξουν εκεί που ο χώρος τους επιτρέπει να παίξουν σωστά, τους κόβουμε τις χαμηλές συχνότητες και τις βάζουμε να αναπαραχθούν απο τα subs που και αυτά είναι τοποθετημένα εκεί που ο χώρος επιτρέπει σε αυτά να παίξουν όσο το δυνατόν πιο σωστά, συν το ότι πολλές πηγές ήχου σε ένα χώρο, αν κατάλαβα καλά, τείνουν να διορθώνουν / αναστέλουν τις ακυρώσεις του χώρου.
Με βάση τόσο τα παραπάνω, όσο και τις ακουστικές εμπειρίες μου των τελευταίων ημερών, όπως έχω ξαναπεί, αδιαφορώ πλήρως για τα καλώδια. Αλλού είναι το ζουμί κατά τη γνώμη που έχω πια. ;)
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.253
Reaction score
13.132
Είναι σαν στη πρώτη περίπτωση να ξελαρυγγιάζεται ένας υψίτονος για να φτάσει να ακούγεται σαν βαρύτονος, ενώ στη δεύτερη περίπτωση έχουμε μια χορωδία.
ρε συ εχεις κανει μεγαλη προοδο μπραβοοο ;) ;)
 

Μηνύματα
7.238
Reaction score
11.776
ρε συ εχεις κανει μεγαλη προοδο μπραβοοο ;) ;)
Άρα, μάλλον δεν είμαι ακόλουθος και παπαγαλάκι των δοκτώρων. :p Δεν ξέρω, θέλω να πιστεύω ότι έχω συλλάβει σωστά την ιδέα..!!

@kanakiani Αντί να φτιάξω εγώ τον χώρο μου ( κάτι που θα αργήσει, δεν έχω ακόμα καν τον χώρο!! ), μήπως να πάρω το 'όφωνο και να έρθω να παίξουμε με τα subs και τη κροσαρισμένη έξοδό τους προς τον τελικό? :p :p :p
 







Μηνύματα
7.238
Reaction score
11.776
δεν ηξερα οτι εχεις θεμα βρε αστροναυτη !!!
...ετσι οπως γραφεις, νομιζει καποιος οτι τωρα πηρες ηχεια και ψαχνεις πως θα τα βαλεις..
τα ηχεια κοιτα μην φυγει κανα εκατοστο :p
20200610_155914.jpg


Ε,όχι δα! Αντέγραψα τη μεθοδολογία συμπαθούς μέλους!
 




Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.325
Μηνύματα
2.858.571
Members
37.895
Νεότερο μέλος
Mark Zappa
Top