bretsos
Μπάμιας
- Μηνύματα
- 13.278
- Reaction score
- 41.988
Όπως και στις μοτοσυκλέτες έτσι και στα all Black ποδήλατα υπάρχει η φήμη ότι είναι πιο γρήγορα με τα περισσότερα άλογα στο τροχό... Εγω είμαι ντίπ σαν φλώρος με το κίτρινο fluo...
και πέφτει λέει και ο ΦΠΑ από σήμερα στο 16%Τιποτα δεν έκανα σε παρακαλώ, περιμένω διπλή παραγγελία Endurace CF 7.0 Small... αααπλα τα πράγματα
Πολύ παλιότερα είχε νικήσει. Στα 90s.Έκανα μια research για τους νικητες του LOTOJA ο Levi Leipheimer δεν εμφανιζεται πουθενα ισως ειχε λαβει μερος πριν το 2007 που ολα τα αποτελεσματα του ακυρωθηκαν-υποθεση ντοπαρισματος Lance Armstrong-, αυτο που βρηκα ειναι οτι ειχε νικησει το 2010 το TOUR OF UTAH.
Εκεί έξω κυκλοφορεί επίσης μια φήμη ότι το carbon στα 3-4 χρόνια από τη διαρκεί καταπόνηση μαλακώνει στα επίμαχα σημεία και εντέλει σπάει... Άστο σου λέω γίνεται σφαγήΠολύ παλιότερα είχε νικήσει. Στα 90s.
Τώρα για τα αλουμινένια πλαίσια.
Πράγματι το αλουμίνιο είναι ευαίσθητο σε δυνάμεις καταπόνησης (όχι στον χρόνο). Η συνεχής κόπωση μεταβάλει τις αρχικές του ιδιότητες μέχρι το σημείο αστοχίας. Στα φοιτητικά μου χρόνια στο ΕΜΠ είχα κάνει μπόλικες μετρήσεις αντοχής υλικών και το αλουμίνιο ήταν ...πάτος. Ακόμα κι αν δεν σπάσει, η ακαμψία ή η ελαστικότητα αλλάζουν τιμές και θεωρείται "νεκρό".
Η μεγάλη διαφορά είναι ότι οι κατασκευαστές χρησιμοποιούν κράματα και βελτιώνουν την αντοχή ώστε να μπορούν να δίνουν ισόβια εγγύηση στα "καλά" μοντέλα πλαισίων.
Η δική μου άποψη είναι ότι στην "γκρίζα" κατηγορία χαμηλομεσαίας τιμής ποδηλάτων, εκεί δηλαδή που δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα, θα προτιμούσα ένα αλουμινένιο πλαίσιο με καλά περιφερειακά παρά ένα carbon με περιφερειακά της σειράς. Τα λίγα γραμμάρια παραπάνω δεν με απασχολούν.
Ποιος δεν γουστάρει αυτό;
Émonda ALR 5 | Trek Bikes
Discover your next great ride with Émonda ALR 5 Disc. See the bike and visit your local Trek retailer. Shop now!www.trekbikes.com
Όχι γιατί δεν έχουν τιμόνι και τροχούςλες να ισχυει το ιδιο και με τους carbon βραχιωνες των πικαπ ?
Γιατί όχι πλήρους ανάρτησης;Να καλησπερίσω την παρέα και εγώ.
Κάνω ποδηλασία βουνού XC και ήρθε η ώρα να αγοράσω νέο ποδήλατο μιας και το πανφθηνο και πλεόν πολύ ταλεπωρημένο μου Cube aim 2014 26' δεν πάει άλλο...
Το budget από 1200 έως 1800 και θα ήθελα να είχα την δυνατότητα για δόσεις. Ενδιαφέρομαι για Ηardtail και ίσως carbon.
Μου έχει γυαλίσει το Scott Scale 930 στα 1800. Έχετε να αντιπροτείνετε κάτι η να με καθοδηγήσετε σε κάποιο γνωστό σας κατάστημα?
Πράγματι το αλουμίνιο έχει "μνήμη" των καταπονήσεων, σε αντίθεση με το περιφρονημένο ατσαλάκι.Πολύ παλιότερα είχε νικήσει. Στα 90s.
Τώρα για τα αλουμινένια πλαίσια.
Πράγματι το αλουμίνιο είναι ευαίσθητο σε δυνάμεις καταπόνησης (όχι στον χρόνο). Η συνεχής κόπωση μεταβάλει τις αρχικές του ιδιότητες μέχρι το σημείο αστοχίας. Στα φοιτητικά μου χρόνια στο ΕΜΠ είχα κάνει μπόλικες μετρήσεις αντοχής υλικών και το αλουμίνιο ήταν ...πάτος. Ακόμα κι αν δεν σπάσει, η ακαμψία ή η ελαστικότητα αλλάζουν τιμές και θεωρείται "νεκρό".
Η μεγάλη διαφορά είναι ότι οι κατασκευαστές χρησιμοποιούν κράματα και βελτιώνουν την αντοχή ώστε να μπορούν να δίνουν ισόβια εγγύηση στα "καλά" μοντέλα πλαισίων.
Η δική μου άποψη είναι ότι στην "γκρίζα" κατηγορία χαμηλομεσαίας τιμής ποδηλάτων, εκεί δηλαδή που δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα, θα προτιμούσα ένα αλουμινένιο πλαίσιο με καλά περιφερειακά παρά ένα carbon με περιφερειακά της σειράς. Τα λίγα γραμμάρια παραπάνω δεν με απασχολούν.
Ποιος δεν γουστάρει αυτό;
Émonda ALR 5 | Trek Bikes
Discover your next great ride with Émonda ALR 5 Disc. See the bike and visit your local Trek retailer. Shop now!www.trekbikes.com
Θελω ακαμψία και χαμηλά κιλά γενικά, μιας και κάνω και μεγάλες αποστάσεις και αναβάσεις αρκετα. Φυσικά αν έχεις να πρτίνεις κάποιο προφανώς στείλε!
Shimano MT401 Disc 180/F and 160/R SM-RT10 CL rotor
Το ατσάλι έκλεισε τον ποδηλατικό του κύκλο. Όταν έτρεχα αγωνιστικά υπήρχαν δύο επιλογές υλικών:Πράγματι το αλουμίνιο έχει "μνήμη" των καταπονήσεων, σε αντίθεση με το περιφρονημένο ατσαλάκι.
Και με κάθε "νέο" μοντέλο (δηλαδή νέο στα λόγια, με κάποιες μικροαλλαγές συνήθως), πάρε και μία αύξηση, και έχουν φτάσει τα ποδήλατα να κοστίζουν όσο οι μηχανές και τα αυτοκίνητα... (και μιλάμε τώρα όχι τίποτε υπερ-σπέσιαλ αγωνιστικές κατασκευές, αλλά αυτά που υποτίθεται απευθύνονται και στον καθένα - αρκεί να υπάρχει το ρευστόν).